فروش برند تجاری /معرفی 10 شغل پردرآمد خانگی





امروزه شغل های خانگی فقط ارائه و فروش محصولات به افراد و مجموعه‌های دوروبر نیست! بلکه با وجود شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از خانه به معرفی محصولات و خدمات خودتان بپردازید و کسب درآمد کنید. اما چه شغل های خانگی وجود دارد که می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد؟
بسیاری از آقایان و خانم‌ها، مخصوصاً خانم‌های خانه‌دار می‌خواهند از توانایی‌های خود استفاده کنند و درآمد داشته باشند. در ادامه تعدادی شغل خانگی معرفی کرده‌ایم که ممکن است برایتان جالب باشد.

آیا شغل خانگی درآمد دارد؟

شغل و درآمد خوب وابسته به استعداد هست، یعنی اگر فردی چه آقا چه خانم استعداد داشته باشد بدون سرمایه هم می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد.
به عنوان مثال خانم‌ها اگر در گذشته برای خود و یا خانواده آشپزی و خیاطی می‌کردند، امروزه می‌توانند غذاهای خود را به دیگران هم بفروشند. همین مثال برای خیاطی، صنابع دستی، لوازم خانه و... وجود دارد.

معرفی چند شغل پردرآمد خانگی

کسانی که در این مشاغل خانگی فعالیت دارند بدون آنکه ماه‌ها در صف طولانی برای یافتن شغل بمانند، از کسب و کار خانگی درآمد کسب می‌کنند. در ادامه با چند شغل خانگی پردرآمد آشنا شوید.

1. خشک‌کردن میوه

امروزه مصرف میوه‌های خشک شده بسیار رواج پیدا کرده است. اگر سرمایه اولیه حدوداً 15 تا 20 میلیون دارید، می‌توانید با حداقلی‌ها شروع کنید. تجهیزات خشک‌کردن میوه شامل دو دستگاه خشک‌کن و خردکن (اسلایسر) میوه است. اسلایسر، میوه را برش می‌زند و خشک‌کن آن را خشک می‌کند.

2. فروش سبزی‌ خردشده

چون با افزایش مشغله و گرفتاری خانواده‌ها، مشتریان محصولات خانگی را به محصولات صنعتی ترجیح می‌دهند. به‌عنوان‌مثال در حال حاضر کمتر خانواده‌ای تمایل دارد، پیاده سرخ کرده را بخرند یا خرید سبزی‌ خردشده یا خشک‌شده رواج زیادی پیداکرده است. همین موضوع فرصت‌های شغلی مناسبی ایجاد می‌کند.
برای خرید یک دستگاه کوچک سبزی خردکن که 10 تا 15 کیلوگرم سبزی را در یک ساعت خرد می‌کند حدوداً به 2 تا 3 تومن ‌میلیون تومان سرمایه نیاز دارید. علاوه بر سبزی خردکن شما به یک یخچال صندوقی برای نگهداری سبزیجات نیاز دارید. پیشنهاد می‌کنیم روی گزینه‌های دست‌دوم متمرکز شوید تا هزینه کمتری بدهید. خرید یخچال صندوقی حدود 3.5 ‌میلیون تومان هزینه دارد. برای قرار دادن این دستگاه‌ها حداقل به یک اتاق 12 متری نیاز دارید.

3. قالی بافی

قدیمی ترین نمونه قالی جهان که تاکنون یافته شده، قالیچه ای آریایی با نقوش اصیل هخامنشی است. صنعت فرش در ایران بسیار قدیمی است و در قالی ایرانی در سطح جهان حرف اول را می زند. با وجود فرش های ماشینی، اما همچنان فرش های دستباف مشتریان خودش را در داخل و خارج دارد.
فرش بافی از آن دسته مشاغلی است که می تواند درآمدزایی سرشاری را برای افراد متقاضی کسب و کار خانگی ایجاد کند. بعضی از کارگاه هاي فرش بافی با دادن آموزش هاي لازم اطلاعات اولیه را در اختیار متقاضیان قرار می دهند و بعد از تهیه وسایل لازم می توان کار فرش بافی را در خانه شروع کرد.
بعضی از افراد تا ماهی 5 میلیون تومان هم از این شغل درآمد کسب می کنند. اضافه بر این مسئله اشتغال زایی خوبی برای سایر افراد جویای کار فراهم می کنند.

4. بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی (Telemarketing) یکی از مهم‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های جذب مشتری است به همین دلیل شرکت‌های مختلفی به بازاریاب تلفنی نیاز دارند.
بازاریابی تلفنی می‌تواند برای شما یک درآمدزایی 1 تا 3 میلیونی را مهیا کند. افراد می‌توانند با مراکزی که نیاز به بازاریابی برای محصولشان دارند قرارداد ببندند و بسته به فعالیت خود از 1 تا 3 میلیون مزد دریافت کنند.

5. عروسک سازی

عروسک سازی نیز با مقداری آموزش و با تهیه ابزار در خانه امکان پذیر است و می تواند کسب و کاری خوبی برایتان باشد. بسته به آنکه چقدر در کار تبحر پیدا کنید و چه میزان فعالیت داشته باشید می توانید ماهیانه درآمدی بالای 1 میلیون در ماه داشته باشید.


6. شیرینی‌پزی

شما می توانید از هنر آشپزی خود نیز کسب درآمد کنید و حتی بدون نیاز به مغازه محصولات خود را در خانه خود به فروش برسانید یا این که محصولات خود را به شیرینی فروش ها بدهید.
این کسب و کار خانگی نیز بسته به فعالیت شما می تواند درآمد بالایی برایتان ایجاد کند


7. خیاطی

شاید خیاطی را بتوان جزو مشهور ترین مشاغل خانگی قرار داد. گرچه برای این منظور باید تبحر کافی داشته باشید و پس از آن می توانید به درآمدزایی مناسبی برسید.
برای شروع می توانید با توجه به نیاز روز، چند لباس بدوزید و با فروشگاه های پوشاک کوچک برای عرضه و فروش لباس ها صحبت کنید.


8. صنایع دستی

هنر همیشه طرفداران خاص خودش را دارد. اگر بتوانید محصولات خاص خودتان را بسازید و بازاریابی (Marketing) خوبی داشته باشید از طریق بافتنی، گلدوزی، ساخت وسایل تزئینی هم می توان درآمدزایی کرد.

9. پرورش گیاهان خانگی

زندگی شهری و دوری از طبیعت همه انسان ها را دلتنگ سر سبزی کرده است. اگر بتوانید در محیط خانه گیاهان کوچک تزئیینی و حتی دارویی پرورش بدهید با استفاده از کمترین فضا می توانید درآمدزایی بسیار خوبی داشته باشید. گرچه لازم است که مطالعه و تحقیق خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از عهده کار بر آییم.

10. ترجمه متون انگلیسی به فارسی

اگر بر زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری تسلط دارید، چرا به فکر درآمدزایی از آن نباشید؟ در حال حاضر با افزایش تجارت بین‌الملل و همچنین ترجمه‌ متون مختلف از منابع خارجی و انتشار آن بر روی وبسایت‌های ایرانی، نیاز به مترجم خبره شدیدا احساس می‌شود. مهم‌ترین موضوع در مورد مترجمی این است که برای کار نیازی به حضور فیزیکی نخواهید داشت. شما می‌توانید از مشتریان خود به صورت دورکاری فایل ترجمه را دریافت کنید و از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی، فایل ترجمه شده را به مخاطب خود ارجاع دهید. تمام مراحل را می‌توانید در خانه‌ خود انجام دهید و بدون دردسر کسب درآمد داشته باشید.
برای شروع بهتر است از طریق سایت‌هایی مانند پونیشا، انجام میدم بصورت فریلسنری کار کنید. پس از مدتی که به قدر کافی شناخته شدید و رزومه‌ درخشانی پیدا کردید، می‌توانید به تنهایی با شرکت‌های مختلف قرارداد ببندید. به همین خاطر مترجمی را می‌توان یکی از شغل های پردرآمد خانگی دانست. فعالیت دیگری که در رابطه با ترجمه و اینترنت می‌توانید انجام دهید، ترجمه و زیرنویس فارسی فیلم و سریال‌های خارجی است. در صورت تسلط کامل به زبان‌های خارجی که معمولا در مورد فیلم‌ها، زبان انگلیسی مورد نیاز است، به راحتی و از خانه می‌توانید از این طریق درآمدزایی کنید.

چگونه محصولاتمان را بفروشیم؟

قبل از این‌که به فکر فروش بیفتید به یک نکته مهم توجه کنید: سعی کنید قبل از تولید، سفارش بگیرید. این نکته به‌ویژه برای تولیدکنندگان مواد فسادپذیرتر مثل سبزی خردشده اهمیت بیشتری دارد و اما فروش… برای فروش چند راه‌حل دارید. مهم‌ترین گزینه، مذاکره با رستوران‌ها، فست فودها و سوپرمارکت‌های محله‌ خودتان است.
گزینه بعدی فروش اینترنتی است. با ایجاد صفحات شخصی می‌توانید برای فروش محصولاتتان تبلیغ کنید یا می‌توانید با نصب چند آگهی در خیابان محل زندگی‌تان کالاهای تولیدی‌تان را به‌صورت مستقیم عرضه کنید. در آگهی‌تان قیمت عرضه به‌صورت مستقیم را محور تبلیغتان قرار دهید تا هم‌محله‌ای‌هایتان ترغیب شوند به‌جای خرید از واسطه‌ها به‌صورت مستقیم از شما خرید کنند.
گزینه بعدی مراجعه به مراکزی است که می‌دانید مصرف‌کننده عمده هستند مثلاً برای خیاطی، صنایع دستی و... به فروشگاه‌های لوازم سنتی و پوشاک بروید و برای کارهایی مثل شیرینی‌پزی، سبزی خرد‌شده به رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، ساندویچی‌ها، مهدهای کودک و مدارسی که به بچه‌ها یک وعده‌غذا ارائه می‌دهند. باوجود تمام رقبایی که در بازار وجود دارد اگر شما کیفیت محصول و خدمات خودتان را ارتقاء دهید قول می‌دهم هیچ رقیبی برایتان وجود نخواهد آمد.


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده