11 روش کسب درآمد اینترنتی + راهنمای شروع(فروش برند آماده)




روش‌های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که هر فردی می‌تواند با دانستن این روش‌ها از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشد. اما چطور باید با اینترنت کسب درآمد کرد؟ آیا برای چنین روش کسب درآمدی حتماً باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟ چطور باید کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟ آیا درآمد میلیونی از طریق اینترنت واقعیت دارد؟ در ادامه درباره اینکه کسب و کار اینترنتی و روش‌های درآمدزایی توضیح داده‌ایم.

کسب و کار اینترنتی چیست؟

بطور کلی هر خدمت یا کالایی که از طریق اینترنت ارائه می‌شود، نمونه‌ای از کسب و کاری اینترنتی است. به عنوان مثال در چند سال گذشته برای خرید لباس به بازار می‌رفتید اما الان فروشگاه‌های اینترنتی یا صفحات مختلفی در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام هستند که می‌توانید برای بررسی و خرید به آنها مراجعه کنید. یا برای شرکت در یک کلاس مجبور بودید که بصورت حضوری مراجعه کنید اما امروزه به دلیل شیوع کرونا بیشتر کلاس‌ها بصورت وبینار برگزار می‌شود.
توجه داشته باشید که این‌ها فقط یک مثال ساده از کسب و کار اینترنتی بود و راه‌های زیادی وجود دارد که بتوانید کسب و کار خودتان را داشته باشید و از اینترنت پول در بیاورید. کسب و کارهای سنتی زیادی وجود دارد که می‌توانند از طریق اینترنت فروش خود را افزایش دهند. اگر هنوز کسب و کار اینترنتی خودتان را راه‌اندازی نکردید، پیشنهاد می‌کنم کمی جستجو کنید و می‌بینید که رقبای شما در اینترنت حضور دارند و بیشتر می‌فروشند.
کسب کار اینترنتی مانند هر نوع کسب و کاری نیاز به تجربه و تلاش دارد و اینطور نیست که براحتی شب بخوابید و برایتان پول واریز شود! این تفکر اشتباه در هر کاری وجود دارد و بسیاری می‌خواهند بسرعت درآمد میلیونی داشته باشند.

برای کسب درآمد اینترنتی، ابتدا باید بتوانید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید و برای به درآمد رسیدن تمام انرژی خودتان را برایش خرج کنید. اگر دنبال ایده برای کسب درآمد اینترنتی هستید، خواندن این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.

از کجا شروع کنیم؟

برای شروع توصیه می‌کنیم با خواندن مطالب آشنایی با انواع کسب و کار اینترنتی و سپس روش‌های راه اندازی کسب و کار اینترنتی دید خوبی نسبت به کسب و کار اینترنتی بدست بیاورید.
برای راه اندازی کسب و کارتان حداقل یک سیستم یا گوشی متصل به اینترنت نیاز دارید اما فقط با راه اندازی کسب و کار، به درآمد نخواهید رسید. بلکه برای موفقیت کسب و کار آنلاین و به درآمد رسیدن باید مطالعه کنید، با دقت و حساسیت تصمیم بگیرید، رقبای خودتان را بشناسید و فقط به فکر پول نباشید. حتی زمانیکه موفق شدید!

روش‌های کسب درآمد از اینترنت

با توجه به اینکه روش‌های کسب درآمد از اینترنت برای هر شخص و در هر کسب و کاری متفاوت است، ما در ادامه چند روش کسب درآمد را معرفی کردیم و گفتیم که هر روش برای کدام افراد مناسب است.
این روش‌های کسب درآمد برای 3 گروه زیر مفید هستند:
  • گروه اول: افرادی که تجربه کار اینترنتی ندارد اما می‌خواهند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند.
  • گروه دوم: افرادی که تجربه یا تخصص‌های خاصی (برنامه‌نویسی، تدریس، پزشکی و...) دارند و می‌خواهند از طریق اینترنت، کسب درآمد کنند.
  • گروه سوم: افرادی یا مجموعه‌هایی که کسب و کار محلی دارند و می‌خواهند از طریق اینترنت، فروش خود را افزایش دهند.

1. طراحی سایت بدون کدنویسی

  • مناسب برای گروه اول و دوم
امروزه بسیاری از افراد برای معرفی خدمات، به وب سایت نیاز دارند و شما می‌توانید برای آن‌ها سایت طراحی کنید. برای طراحی سایت بدون کدنویسی می‌توانید از سیستم وردپرس استفاده کنید. وردپرس نرم‌افزاری تحت وب و رایگان است که می‌توانید از آن برای ساختن وب سایت زیبا و قدرتمند استفاده کنید.
چطور انجامش دهیم؟
افرادی که می‌خواهند طراحی سایت بدون کدنویسی انجام دهند (همین اول باید خدمشون عرض کنم که طراحی سایت شاید به دانش کدنویسی نیاز نداشت باشه اما لازمه تا مفاهیم اولیه رو بدونید) پس درباره مفاهیم اولیه هاست و دامنه، آموزش کار با وردپرس و نکات طراحی سایت اطلاعات کسب کنید.


میزان درآمد:
در حال حاضر تعرفه خاصی برای طراحی سایت وجود ندارد و هر شخصی با توجه به پارامترهای مختلف بر روی خروجی کارش قیمت می‌گذارد. اما در حال حاضر طراحی سایت معمولی با وردپرس می‌تواند از 500 هزار تا 3 میلیون باشد.


2. برنامه نویسی تحت وب

  • مناسب برای گروه دوم
مهم نیست به چه زبانی کدنویسی می‌کنید، مهم این است که بدانید در بازار چه زبان‌هایی برای کدنویسی محبوب‌تر است و در سال‌های گذشته رشد داشته است.
9 زبان برتر برنامه‌نویسی برای یادگیری در سال 2020: (fullstackacademy.com)

  1. jаvascript
  2. Swift
  3. Scala
  4. Go
  5. Python
  6. Elm
  7. Ruby
  8. #C
  9. Rust
در بالا لیست 9 زبان برتر برنامه‌نویسی در سال 2020 را مشاهده کردید، برای آشنایی بیشتر با هر کدام می‌توانید در گوگل جستجو کنید. اگر بخواهید بر روی یکی از این زبان‌های برنامه‌نویسی مسلط شوید، مجموعه‌های بزرگی در داخل و خارج کشور هستند که به شما نیاز خواهند داشت.


میزان درآمد:
شما اگر بخواهید درآمدزایی کنید حتماً نباید در مجموعه‌های بزرگ استخدام شوید! اگر بخواهید می‌توانید به صورت فریلنسر (دورکاری) همزمان برای چند مجموعه و شخص کار کنید و درآمد بیشتری داشته باشید.
لیست چند سایت ایرانی و خارجی که می‌توانید در آنجا به صورت فریلنسر کار کنید:
سایت‌های ایرانی:
  • سایت پونیشا
  • سایت دورکار
  • سایت پارس کدرز
  • سایت کار لنسر
سایت‌های خارجی:
  • سایت Upwork.com (برای کاربران ایرانی قابل دسترس نیست)
  • سایت freelancer.com

3. طراحی اپلیکیشن و بازی موبایل

  • مناسب برای گروه اول و دوم
برنامه‌های کاربردی موبایل از همیشه محبوب‌تر هستند و مردم حاضرند برای اپلیکیشن‌های خوب و کاربری هزینه کنند. اگر شما یک ایده عالی دارید می‌توانید با به دنبایل طراح اپلیکیشن بگردید و یا خودتان برنامه را ایجاد کنید.
اگر شما فقط ایده دارید و نمی‌دانید که چگونه آن را به یک واقعیت تبدیل کنید، بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار به دنبال همکاری با شما هستند. برای همکاری شما می‌توانید با شرکت‌هایی که در زمینه طراحی اپلیکیشن فعالیت می‌کنند وارد مکاتبه شوید.
همچنین اگر اطلاعات جزئی درباره برنامه‌نویسی دارید، می‌توانید انجام این کار را به فریلنسر‌ها بسپارید. برای پیدا کردن فریلسنرها می‌توانید از سایت‌های داخلی مثل پونیشا، پارسکدرز استفاده کنید.
اما اگر می‌خواهید خودتان طراحی اپلیکیشن را انجام دهید، نیاز است که دوره‌های برنامه‌نویسی اندورید یا IOS را بگذارنید.
میزان درآمد:
با توجه به داغ بودن بازار موبایل، طراحان اپلیکیشن و بازی درآمد نسبتاً بالایی دارند. با توجه به همکاری طولانی مدت برای تحویل و توسعه اپلیکیشن و یا بازی میزان درآمد نیز متغیر است.


4. متخصص سئو (SEO)

  • مناسب برای گروه دوم
صاحبان بسیاری از کسب و کارهای کوچک نمی‌دانند که بهینه سازی موتور جستجو (سئو) می‌تواند چقدر برای کسب و کار آنها تاثیر مثبت داشته باشد. به صاحبان کسب و کار درباره قدرت سئو و اهمیت بهینه‌سازی توضیح دهید تا وب سایت‌های خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند. معمولاً صاحبان کسب و کار، سئو و بهینه‌سازی را به متخصص سئو واگذار می‌کنند. اگر اول راه هستید و نمی‌دانید سئو چیست؟ موتور جستجو چیست و چطور کار می‌کند؟ چند ماه باید زمان بگذارید تا تا مفاهیم و فاکتورهای مهم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را بررسی کنید.


باید بتوانید ساختار سایت، محتوا و نحوه استفاده از کلمات کلیدی و... را برای افزایش ترافیک بیشتر تحلیل کنید. برای تحلیل و رفتار کاربر می توانید از گوگل آنالیز استفاده کنید که بهترین یار سئوکاران است.
چطور متخصص سئو شویم؟
همانطور که در بالا گفتیم، بخشی از سئو شامل تجربه است. پس باید سعی کنید خودتان سایتی هدفمند ایجاد کنید تا بتوانید مهارت سئو خودتان را به چالش بکشید. برای یادگیری مفاهیم سئو می‌توانید عبارت آموزش سئو را جستجو کنید یا به منابع خارجی و معتبر زیر مراجعه کنید:
  • moz.com
  • searchengineland.com
  • searchenginejournal.com
  • Backlinko.com
میزان درآمد:
با توجه به آمار موجود در سایت‌های استخدامی، درآمد سئوکار را از ماهی 1.5 تا 8 میلیون تومان نشان می‌دهد که بستگی به سطح علم و تجربه فرد دارد.


5. دیجیتال مارکتر شوید

  • مناسب برای هر سه گروه
بطور کلی افرادی که از طریق ابزارهای دیجیتال، بازاریابی می‌کنند تا دیجیتال مارکتر می‌گویند. اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر توضیح دهیم، دیجیتال مارکتر کسی است که بتواند از ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان استفاده کند و آن‌ها را متقاعد کند که اقدام خاصی در راستای اهداف بازاریابی مورد نظر (مثل خرید کالاها یا سفارش خدمات) انجام دهند.
دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) شاخه‌های گوناگونی را شامل می‌شود. فردی که فعالیت و خدمات دیجیتال مارکتینگ انجام می‌دهد می‌تواند در یک یا چند مورد از شاخه‌های زیر فعالیت داشته باشد:
  • چیدن استراتژی محتوا و تولید محتوا؛
  • طراحی سایت و خدمات UI و UX؛
  • سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل؛
  • تحلیل داده و آمار؛
  • تصویر برداری و فیلم برداری؛
  • تدوین و انیمیشن؛
  • تصویر سازی و گرافیک؛
  • برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن؛
  • تبلیغات و بازاریابی؛
  • مدیریت شبکه های اجتماعی؛
  • ادمین سایت یا شبکه اجتماعی.

چطور دیجیتال مارکتر شویم؟

اگر به دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید و به اصطلاح می‌خواهید دیجیتال مارکتر شوید باید بدانید که دیجیتال مارکتینگ هنر و علمی است که برای متخصص شدن در آن باید سال‌ها وقت بگذارید و علاوه بر آن باید به اصول و مبانی علم بازاریابی هم تسلط خوبی داشته باشید. اولین قدم برای یادگیری پیدا کردن منابع خوب است؛ منابعی که توسط افراد با تجربه تهیه شده و در هر زمان و مکانی در دسترس باشد.


میزان درآمد:
درآمد دیجیتال مارکتینگ به عوامل مختلفی مانند نوع فعالیت، میزان فعالیت، تعهد شما و... بستگی دارد. به عنوان مثال یک ادمین شبکه‌های اجتماعی تنها برای گذاشتن پست و استوری به تعداد روزهای ماه می‌تواند بین 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان درآمد داشته باشد.


6. کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی

  • مناسب برای هر سه گروه
امروزه بسیاری از مردم حتی در زمان استحراحت از گوشی مویایل خودشان استفاده می‌کنند، برخی بازی یا وب گردی می‌کنند و یا در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام یا تلگرام حضور دارند.

از بحث دور نشویم، برای کسب درآمد از طریق فعالیت در شبکه‌های اجتماعی باید بر روی موضوعی مشخص، فعالیت مداومی داشته باشید، محتوای مفید منتشر کنید و روش‌های افزایش بازدید را بخوانید و انجام دهید.

چطور از شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد کنیم؟

  • یکی از روش‌های کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. اما قبل از اینکار باید درباره اینکه شبکه‌های اجتماعی چطور کار می‌کند، استراتژی شبکه‌های اجتماعی یا چطور در شبکه‌های اجتماعی دیده شویم در گوگل جستجو کنید تا کمی اطلاعات کسب کنید.
  • می‌توانید یک صفحه ایجاد کنید و با محتوای مفید آن را بروز نگه دارید تا در مرور زمان، مخاطب جذب کنید.
  • یا می‌توانید برای صفحات دیگر فالوور ارگانیک (واقعی) جذب کنید.
  • هچنین می‌توانید با تولید ویدئو و محتوا دیده شوید و با افزایش محبوبت، کسب درآمد کنید. شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌توانید ویترین محصولات شما باشد، یا محلی برای دیدن نمونه‌کارهای شما و یا آشنایی با تخصص‌هایی که دارید. فقط کافی است درباره آن‌ها محتوای تصویری یا ویدئویی تولید کنید.
  • اگر پزشک هستید یا تدرس می‌کنید، می‌توانید در صفحه خود درباره مباحث مرتبط با کارتان ویدئوهای مختلفی تهیه کنید و مطمئن باشید اگر محتوای ارزشمند تولید کنید، مخاطب جذب می‌کنید.
میزان درآمد:
اگر مدیریت شبکه‌های اجتماعی را برعهده داشته باشید، با توجه به وظایفی که بر عهده شما خواهد بود، میزان درآمد نیست متفاوت است. به عنوان مثال برای مدیریت یک صفحه اینستاگرام ممکن است از ماهی 200 تا ماهی چند میلیون هم گرفته شود.
اگر بر روی صفحه خودتان در اینستاگرام به صورت اصولی کار کنید قطعاً درآمد خوبی برایتان خواهد داشت.
چند نکته برای موفقیت و در نهایت کسب درآمد از اینستاگرام:
  • موضوع و هدف خود را کاملا و دقیق مشخص کنید.
  • فقط راجب موضوع خود فعالیت کنید.
  • چالش برگذار کنید، فالوورها را غافل‌گیر کنید.
  • تبلیغ زیادی نگذارید و اول به فکر رضایت دنبال کننده باشید.
  • یک اسم خوب و عالی برای برند یا پیج خودتان انتخاب کنید.
  • حرفه‌ای و خلاق باشید، فقط کارهای دیگران را تکرار نکیند.
  • زیر پست هایتان هشتگ مناسب اضافه کنید و روی عکس‌هایتان واترمارکت(اسم برند) را قرار دهید.
  • با کانال‌های دیگران تبادل تبلیغات انجام دهید.
  • از استوری و لایو اینستاگرام حتما و حتما استفاده کنید.
چند نکته برای موفقیت و در نهایت کسب درآمد از تلگرام:
  • یک موضوع انتخاب کنید.
  • یک کانال با اسم مناسب و مرتبط با موضوع انتخاب کنید.
  • یک اصول نوشتاری داشته باشید.
  • در انتخاب عکس‌های دفت داشته باشید.
  • سعی کنید مطالب تکراری قرار ندهید.
  • به دنبال مطالب جدید باشید.
  • از ویدئوهای جذاب استفاده کنید.
  • در کانال‌های مرتبط با موضوع شما، تبلیغ دهید.
  • سعی کنید با کانال‌های مختلف تبادل داشته باشید.

7. تدریس از راه دور

  •  مناسب برای گروه دوم
اگر تسلط کافی بر مباحث و تدریس برنامه‌نویسی دارید، یا می‌توانید زبان خارجی تدریس کنید می‌توانید به صورت آنلاین و با استفاده از وبینار، به صورت آنلاین توضیحات خودتان را ارائه دهید.

وبینار چیست؟

وبینار (Webinar) از عبارت Web-based seminar گرفته شده و به کلاس، دوره، سمینار یا هر رویداد آنلاینی گفته میشه که تو محیط وب و با استفاده از اینترنت بصورت کاملا آنلاین، زنده، تعاملی و دو طرفه تو یک زمان مشخص برگزار میشه.
پلفترم‌های مختلفی برای برگزاری وبینار وجود دارد که هر کدام یک کسب و کار اینترنتی محسوب می‌شوند و می‌توانند با ارائه خدمات به کاربرانی که می‌خواهند رویداد آنلاینی داشته باشند، کسب درآمد کنند، مانند:
  • eseminar.tv
  • webynar.ir
  • weberno.com
شما می‌توانید ویدیوهای آموزشی از هر مهارتی که دارید تهیه کنید و مدرس آنلاین شوید. با ایجاد وبینار و انتقال تجربیات خودتان به دیگران و یا همکاری در فروش وبینارها، کسب درآمد اینترنتی داشته باشید.
همچنین زمان برای معرفی خودتان و برگزاری وبینار می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی یا پلتفرم‌های اطلاع‌رسانی رویداد مثل evand.com استفاده کنید.


8. استفاده از سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ)

  • مناسب برای گروه اول و دوم
در سیستم همکاری در فروش (Affiliate Marketing) هرکسی می‌تواند با عضویت در آن و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند. این روش از مهم‌ترین شیوه‌های کسب درآمد از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مانند کانال تلگرام و اینستاگرام به حساب می‌آید.
به عنوان مثال دیجی‌کالا یک نمونه از سایت‌هایی است که قابلیت همکاری در فروش دارند و می‌توانید با ثبت‌نام در این سیستم، فروش محصولات را آغاز کنید.



میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده