فروش برند آماده و هدایای تبلیغاتی چیست؟





1. چیزی منحصر به ‌فرد خلق کنید.

بله، منحصربه ‌فرد. به‌طورکلی برای اینکه هدیه تبلیغاتی به خاطر آدم بماند باید متفاوت باشد. شاید هم‌ اکنون در حال استفاده از لیوان قهوه ‌ای باشید که از یک فروشگاه هدیه گرفته ‌اید.
به خوبی با دست ‌تان متناسب است و می ‌توان آن را درون ماکروویو قرار دارد و نیز اندازه بسیار خوبی هم دارد. یا احتمال دارد مشغول استفاده از کاغذ های کوچک یادداشت‌ برداری ‌ای باشید که از فروشگاه دیگری گرفته ‌اید. مطمئناً چنین کالاهایی کاربردی هستند و قدردان آن فروشگاه ‌ها خواهید بود.
بله، وقتی به یک هدیه تبلیغاتی فکر کنید، شاید آن لیوان یا آن کاغذهای کوچک یادداشت ‌برداری به ذهنتان خطور نکند. بدون نگاه کردن به آن‌ ها، حتی نمی ‌توان نام فروشندگانش را به خاطر آورد. وقتی یک هدیه تبلیغاتی به یاد ماندنی می‌ شود که برایمان منحصربه ‌فرد باشد.

2. سایز آن باید بزرگ ‌تر از یک پاکت نامه باشد.

مردم از باز کردن بسته خوشحال می ‌شوند. وقتی یک بسته یا جعبه می ‌بینند شروع می ‌کنند به حدس زدن. یکی از عناصر سورپرایز همین است که ندانند داخل جعبه چه چیزی است.
بسیار هیجان ‌انگیزتر است که به جای نامه یا ایمیل، یک بسته دریافت کنند (بسیار خب، شاید نامه‌ ای که به شما بگوید یک جاروبرقی برنده شده ‌اید بسیار بهتر از بسته باشد اما چقدر ممکن است چنین اتفاقی بیفتد؟).
روی بسته جایی برای یادداشت تشکر وجود دارد –می ‌توانید آن را همراه بسته بفرستید. البته در آن مواردی که هدیه تبلیغاتی نباشند.
منظور صحبت این است که، وقتی افراد هدیه ‌تان را دریافت می ‌کنند، حسی از پیش ‌بینی در آن ‌ها ایجاد کنید.


3. به گیرنده کاری بدهید تا انجام دهد.

مثل گذشته، به مشتریانتان مجموعه‌ ای از نگه‌دارنده کتاب ندهید. مسئله نگه‌ دارنده کتاب نیست ولی مناسب هدیه تبلیغاتی نیستند.
اگر به مشتری ‌تان چیزی بدهید که بتواند آن را سر هم کند و سپس استفاده نماید بهتر می‌ تواند آن را به خاطرش بسپارد. هدیه تبلیغاتی شما باید تعاملی باشد –چیزی که گیرنده را وادار کند تا به آن دست بزند، سرهمش کند یا با آن ارتباط برقرار کند.

4. هدیه ‌ای مناسب انتخاب کنید.

آیا هدیه تبلیغاتی شما متناسب با کسب و کارتان است؟ آیا می‌توانید داستانی پشت آن کالا بسازید تا معنایی مرتبط با کسب و کارتان را انتقال دهد؟
به یاد ماندنی ‌ترین هدایای تبلیغاتی، کسب و کار شما را بهبود می ‌بخشد. کالا به خودی خود یا چیزی درباره آن می ‌تواند محصول یا خدمات یا بهره‌ ای که برده ‌اید را به خاطر مشتریان ‌تان بیاورد.

5. خلاقانه و شیک کار کنید.

لازم است بگویم که نباید ارزان به نظر برسد؟
ببینید، هیچ‌کس در کسب و کاری کوچک، دلش نمی‌ خواهد که پول زیادی صرف هدایای تبلیغاتی کند. ما می‌خواهیم کالاها یمان ارزان باشند.
اما هزینه و تأثیرگذاری دو چیز متفاوت هستند. هزینه باید کم باشد –اما هدیه بازاریابی عالی نباید ارزان به نظر برسد. باید شیک و خلاقانه باشد.
علاوه بر این، بسیاری از شرکت ‌ها محدودیت ‌هایی دارند که کارمندانشان را از دریافت هدایای گران قیمت منع می ‌کنند. بنابراین این هم دلیل دیگری برای پایین نگه داشتن قیمت کالای تبلیغاتی است وگرنه گیرنده ممکن است قادر به پذیرفتن آن نباشد.

6. باید لوگوی شما را شامل شود.

نیازی به فکر کردن نیست. بسیار مهم است که روی محصول از لوگوی خود استفاده کنید. خوشبختانه، هدیه ‌تان هر چیزی که باشد، لوگوی شما این خدمت را به شما می ‌کند که کسب و کارتان را به خاطر افراد بیاورد.

7. چیزی ماندگار  انتخاب کنید.

همه ما از گرفتن هدایایی همچون گل و خوراکی لذت می‌ بریم. آن‌ ها را نیز می ‌توان به عنوان هدیه به دیگران داد. اصلاً هم قرار نیست گفته شود آن ‌ها هدایای خوبی برای مشتریان نخواهند بود. یک گلدان گل زیبا یا جعبه کلوچه می‌ تواند هدیه خوش ‌آمد گویی بسیار زیبایی باشد.
اما آن‌ ها چیزی به عنوان هدیه بازاریابی به یاد ماندنی نخواهند بود که همیشه در نزدیکی افراد باشند. چیزی که تمام می ‌شود فقط می ‌تواند تا یک سال یادآور چیزی باشد –بعدازاینکه شکلات تمام شد دیگر کسی سراغ جعبه ‌اش نمی ‌رود.


8. تلاش ویژه ‌ای کنید.

درنهایت شما نباید پول زیادی صرف کنید –و شاید به همان دلیلی که ذکر شد، نخواهید این کار را بکنید. اما اگر برای چیزی که ساخته ‌اید تلاش کرده‌ اید، هدیه تبلیغاتی شما به یاد ماندنی ‌تر خواهد شد.
نکته اینجا است. اگر امسال همان سالی است که می ‌خواهید با دادن هدیه بازاریابی به یاد ماندنی در خاطرات باقی بمانید، این هشت راه را دنبال کنید. با زمان گذاشتن برای خلق چیزی به یاد ماندنی و منحصربه ‌فرد، خدمت بزرگی به کسب و کارتان کرده‌اید و ارزش زیادی برای مشتریان وفادار خود قائل شده‌ اید. همچنین فروش بسیار بالاتری خواهید داشت.

پاییز و زمستان، فصل مورد علاقه تبلیغات چی‌ هاست. زمانی برای بررسی ترندهای برتر محصولات تبلیغاتی که بر بازاریابی در سال 2019 تأثیر گذار هستند.
ترندهای بسیاری از سال‌ های گذشته هنوز به سال 2019 مربوط هستند. محصولات فناورانه ‌ای که همیشه محبوب خواهند بود. دسته ‌بندی نوشیدنی ­‌جات که همچنان در صدر قرار دارند. و شوقی که برای محصولات تبلیغاتی دوست ‌دار محیط‌ زیست سر حال و زنده وجود دارد.
همچنین ترندهای در حال ظهور جدیدی وجود دارند که محصولات تبلیغاتی امسال و طراحی آن ‌ها را تحت تأثیر قرار خواهند داد. در ادامه به شرح 5 ترند محصولات تبلیغاتی برای سال 2019 می ‌پردازیم.

ترند 1: طراحی محصولات تبلیغاتی در حال تغییر به تقلید از فضای خرده ‌فروشی

در چند سال گذشته، درباره اینکه چگونه محصولات تبلیغاتی بیشتر از خرده ‌فروشی ‌ها الهام گرفته ‌اند، حتماً مطالبی را خوانده‌ اید.
این دقیقاً به چه معناست؟ خب، این می ‌تواند معناهای متفاوتی داشته باشد. بسیاری از برندهای خرده‌ فروشی واقعی اکنون به عنوان محصولات تبلیغاتی با قابلیت سفارشی ‌سازی، در دسترس هستند. اما کالاهای بدون برند نیز وقتی مسئله طراحی محصول در میان باشد، شروع به تقلید از ظاهر و حس خرده ‌فروشی می ‌کنند.
فراتر از خود محصولات، شرکت ‌ها شروع به فهمیدن این موضوع کرده ‌اند که وقتی مسئله سفارشی سازی کالای تبلیغاتی متناسب با برندشان مطرح باشد، اتخاذ رویکردی ظریف اغلب مؤثرتر از یک رویکرد بیش از حد شلوغ خواهد بود.
نمونه عالی این موضوع، پوشاک است. وقتی پوشاک تبلیغاتی سفارش می ‌دهید، شرکت‌ ها شروع به تمرکز بیشتر روی ساخت کالای به خوبی طراحی شده کرده تا گیرنده‌ هایشان بتوانند آن لباس ‌ها را بپوشند و برندشان را به نمایش بگذارند. تکه‌ های گلدوزی شده کوچک، برچسب ‌های سفارشی ظریف و رنگ‌ های با توناژ متناسب نسبت به چاپ لوگوهای بزرگ ترجیح داده می ‌شوند.
در سال 2019، کالاهایی که به شکل ظریف روی آن ‌ها کار شده نسبت به همیشه محبوب ‌تر می ‌شوند. شرکت ‌ها کالاهایی را بیرون می ‌دهند که احساس چشمگیر خرده‌ فروشی را به بیننده منتقل کند، طوری که بدانند گیرنده ‌شان از آن استفاده خواهند کرد.

ترند 2: مواد اولیه جدید، خلاقانه و متناسب با هر سبک و سیاقی

هرکسی که اخیراً به سراغ خرید محصولات تبلیغاتی رفته باشد می ‌داند، گزینه‌ های پیش رویشان ظاهراً بی ‌شمار است. انتخاب ‌هایی که قابلیت شخصی ‌سازی دارند این اجازه را به شرکت‌ ها می‌دهند تا از پس هر سبکی بربیایند.
این مسئله هرگز تا این اندازه که در سال 2019 به کار گرفته شده، مهم در نظر گرفته نمی ‌شد. با مواد اولیه منحصربه ‌فرد و جدیدتر و همچنین گزینه‌ های نهایی، شاهد افزایش خلاقیت و کاهش محصولات تبلیغاتی ساده و خسته ‌کننده خواهیم بود.

در ادامه به برخی از ترندهای مواد اولیه خلاقانه که در سال پیش رو آن ‌ها در هر گوشه و کناری خواهید دید، می ‌پردازیم:

الف) رنگ‌ های روشن

با نام ‌گذاری مرجانی روشن به عنوان رنگ سال 2019، پانتون بار دیگر رنگی روشن و زنده را که باعث ایجاد انرژی و جنب و جوش می ‌شود انتخاب کرد. رنگ سال پانتون بیش از بیست سال بر تولید و تصمیم‌ گیری در مورد خرید محصولات تأثیرگذار بوده است. و تعجبی ندارد که رنگ امسال را بر روی محصولات تبلیغاتی ببینیم.

ب) پوشش مات

پوشش مات می‌ تواند تقریباً هر محصولی را جذاب کند و به آن جلوه ‌ای ظریف ببخشد و در میان مشتریان محبوبش کند.

پ) پارچه حرارت دیده

پارچه حرارت دیده در حال حاضر در کانون توجهات قرار دارد. همه چیز از لباس گرفته تا کلاه تا پتو می ‌تواند با این جنس پارچه به‌شدت محبوب آمیخته با رنگ‌ های مختلف دیده شود.

ت) پارچه کیسه ‌ای

ظاهر شیک و آراسته روستایی به طور فزاینده ‌ای در میان محصولات تبلیغات ی در حال ترویج است. چه به عنوان چیزی که به محصول فضای خاصی دهد و چه به عنوان ماده اصلی آن، پارچه کیسه ‌ای حس و حالی چشم ‌نواز و مرسوم به هر محصولی می ‌بخشد.

ث) نرمی

نرمی به پوشش خاصی برمی ‌گردد که روی برخی کالاها ایجاد می‌ شود و وقتی آن را لمس می‌کنید حس لمس کردن ابریشم را دارید. نه تنها پوشش آن نرم می‌شود بلکه راحت‌تر از پلاستیک سنتی می ‌توانید آن را نگه دارید و درعین‌حال کیفیت بسیار بالاتری دارد.

ترند 3: ارزش افزوده با مجموعه ‌ها و کیت ‌های هدیه

مجموعه هدایا، بسته نرم ‌افزاری یا کیت –هر آنچه که شما صدایش بزنید، ترند بسته ‌بندی چندین کالای تبلیغاتی منسجم در کنار هم در سال 2019 در اوج خود خواهد بود.
شرکت ‌ها عاشق تأثیر مثبت مجموعه هدایایی هستند که روی گیرنده ‌شان می‌ گذارد. محبوبیت روز افزون آن ‌ها ناشی از این واقعیت است که ساده و همه کاره ‌اند و درعین‌حال بسیار مؤثر.
وقتی صحبت از ساخت کیت ‌های محصولات تبلیغاتی تأثیر گذار و متفکرانه باشد، گزینه‌ های مختلفی وجود دارد.
ابتدا، باید برای خودتان بسازید. ما مقاله کاملی درباره ساخت مجموعه هدیه لوگوی شرکت خودتان در ادامه در این وبلاگ خواهیم گذاشت که پر از اطلاعاتی درباره چگونگی انتخاب و بسته ‌بندی مناسب محصولات است. نکته جالب ‌توجه درباره مونتاژ کیت تبلیغاتی خودتان این است که می ‌توانید کنترلی کامل روی همه چیز از طراحی بسته ‌بندی گرفته تا کالای داخل آن داشته باشید.
همچنین می ‌توانید مجموعه هدایایی سفارش دهید که برای خود شما مونتاژ و بسته ‌بندی شده باشد. این راه حل مهم ‌تری است که تأثیری درست به اندازه رویکرد «خودت انجام بده» دارد.
با توجه به اینکه افراد بیش از هر زمان دیگری فکر و استراتژی خود را روی محصولات تبلیغاتی و هدایای شرکتی خود می ‌گذارند، تعجبی ندارد کیت ‌ها، بسته ‌ها و مجموعه هدایایی را ببینید که امسال از محبوبیت بسیاری برخوردارند.

ترند 4: بازگشت لوازم جانبی مرتبط با کار

در عصر هدفون ‌های بلوتوثی، اسپیکرهای ضد آب و تعداد بی‌ شماری از کالاهای تبلیغاتی چندمنظوره، ممکن است دانستن اینکه کالاهای تبلیغاتی مرتبط با کار در سال 2019 رو به ترند شدن است، تعجب‌ آور باشد.
اما وقتی درباره ترندهای مربوط به فرهنگ شرکت فکر می‌ کنید، درواقع با عقل جور درمی ‌آید. شرکت‌ ها از کارمندانشان می ‌خواهند تا سفیران برندشان باشند و چه روشی بهتر از این که این کار را انجام دهند به جای اینکه پشت میزشان با وسایلی که هیچ ربطی به آن‌ ها ندارد شلوغ باشند.
محبوب ‌ترین لوازم جانبی مربوط به سال 2019 چیست؟ ما انتظار داریم پد ماوس، زیرلیوانی، جایگاه تلفن و اسپیکر در سال پیش رو ترند شوند.
یک ترند خاص کیت «کارمندان جدیدالورود» است. شرکت‌ ها با کیت جدیدی از کالاهای پرکاربرد به استقبال کارمندان جدید خود می ‌روند. حتی دانشگاه‌ ها شروع به استقبال از دانشجویان جدید خود با کمک لوازم جدید برنددار کرده ‌اند.
بنابراین، اگرچه این موضوع قطعاً ممکن است مشابه لوازم جانبی قدیمی نباشد که در گذشته دیده ‌اید، این دسته ‌بندی همچنان محبوب ‌تر خواهد شد.

ترند 5: تکمیل تجربه افراد از برندها توسط هدایای خاص مرتبط با رویدادها

روزهایی که در آن هدایای خاصی وجود داشت که مرتبط با یک رویداد داده می ‌شد گذشته است. امروزه شرکت ‌ها از رویدادها به عنوان فرصتی برای ساخت کامل تجربه برندشان با هر چیزی از غرفه گرفته تا کالاهای تبلیغاتی استفاده می‌ کنند.
هدایای خاص مرتبط با رویدادها در سال 2019 برای شرکت ‌هایی که نیاز به جلب توجه مخاطبانشان دارند، ضرورت پیدا می ‌کند. چه رویدادی بسیار حائزاهمیت با 1000 شرکت ‌کننده باشد یا رویدادی محلی، هدایای خاص مرتبط با رویدادها تأثیر مثبت غیرقابل ‌انکاری بر گیرنده‌ ها می‌ گذارند.
طراحی محصولات باید به گونه ‌ای باشد که مناسب جوانان باشد و برای آن‌ ها جنبه سرگرمی هم داشته و درعین‌حال کاربرد محصولاتش باعث شده تا نسبت به دیگر محصولات موجود متمایز و به یاد ماندنی شود.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده