۵ دستورالعمل برندسازی برای کسب و کار های کوچک


بسیاری از شرکت های کوچک معتقدند که برندسازی تنها برای شرکت های بزرگ با بودجه های بزرگ است. آنها درحال از  دست دادن یک فرصت بزرگ هستند. برندسازی برای کسب و کار های کوچک یک فرصت فوق العاده است.

برند، شرکت شما را قادر می سازد تا بیشتر از آنچه که استراتژیک و بزرگتر است ظاهر شود. پس اگر شرکت کوچکی دارید برندسازی برای کسب و کار های کوچک را فراموش نکنید!

برای شروع راه اندازی کسب و کار عجله نکنید که بخواهید از برندسازی عبور کنید. در عوض، زمان لازم برای توسعه برند خود صرف کنید و در بلند مدت مزایایی از طریق برندسازی برای شرکت خود دست آورید.



دلیل برندسازی برای کسب و کار های کوچک ۱: منابع را به حداکثر برساند.

برندینگ تعریف می کند که چه چیزی مورد نیاز است وقتی مولفه های کسب و کارتان را ایجاد می کنید. این تصمیمات را در سراسر طیف وسیعی از عناصر کسب و کار کوچک می گیرید، از جمله:

  • بازاریابی
  • ارتباطات
  • فروش و خدمات مشتری
  • کسب و کار یا فروشگاه داخلی
  • رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی محتوا
  • نشانه
  • کد لباس کارمندان
  • علامت تجاری
  • سایت اینترنتی


دلیل برندسازی برای کسب و کار های کوچک ۲: کسب و کار را حرفه ایی تر جلوه می دهد

حتی اگر شما یک فروشگاه یک نفره هستید، داشتن یک برند  منحصر به فرد،حضور شما به عنوان یک بیزنس را به سطح بالایی می رساند. همه چیز از کارت های بیزنسی شما تا  امضای ایمیل شما باید سازگار و  پشتیبانی از تصویری که هنگام ارائه به مشتری می خواهید از شما داشته باشد را انجام بدهید.

با هماهنگی، شرکت کوچک شما تاثیر بیشتری دارد، زیرا هر قطعه محتوا یا تصورات پیام شما را تقویت می کند. مردم یاد می گیرند چه کسی هستید به عنوان مثال، موسسه بازاریابی محتوا و رسانه های قابل استفاده هر دو از رنگ نارنجی استفاده می کنند.




دلیل برندسازی برای کسب و کار های کوچک ۳:محافظت از کسب و کار شما در مقابل رقبا و دیگران 


بدون یک برندی که به خوبی تعریف شده باشد، هر قطعه ای از محتوا و ارتباطاتی که شما منتشر می کنید، می تواند متفاوت باشد. به عنوان یک نتیجه، چشم انداز، مشتریان و طرفداران شما نمی دانند که شما چه چیزی هستید و یا برای چه چه چیزی ایستاده اید.

حتی بدتر از آن، رقبای شما می توانند کسب و کار شما را طوری تعریف کنند که مدنظر شما نیست و بقیه را دلسرد کنند از شما بدون اینکه شما حتی از آن آگاه باشند.


۵ دستورالعمل برندسازی کسب و کارهای کوچک و نوپا

بزرگترین چالش برندسازی برای کسب و کارهای کوچک، یافتن زمان برای تعریف برند خود و ایجاد مجموعه ای از دستورالعمل های برندسازی است.

در اینجا ۵ دستورالعمل برای برندسازی کسب و کار کوچک که فکر می کنیم می تواند به شما کمک کند.



دستورالعمل برندسازی برای کسب و کار های کوچک ۱:مأموریت کسب و کار خود رامشخص کنید

فراتر از اهداف پولی فکر کنید. کسب و کار شما برای انجام  کاری بزرگتر که شامل مردم است چه می خواهد؟ چگونه می خواهید سازمان خود را تغییر دهید؟ این برای هزاره ها مهم است.

ماموریت برندسازی کسب و کار بیانیه ای از اصول است که انگیزه عملیات شما و اتصال آن به آرزوهای بزرگ مخاطبان شما است.

مهم این است که شما این دیدگاه را با خلاقیت هایی که مسئول نگاه و احساس لوگوی شرکت شما و دیگر ارتباطات بصری (و صوتی) است، به اشتراک بگذارید.



دستورالعمل برندسازی برای کسب و کار های کوچک ۲:مخاطبان کسب و کار خود را مشخص کنید.

این می تواند شامل چشم انداز، مشتریان، نفوذگران، کارمندان و دیگران باشد.

ایجاد یک پرسونای بازاریابی برای درک بهتر مخاطبان خود. جزئیات را با نظرسنجی ها و مصاحبه ها بررسی کنید. چه چیزی را دوست دارند و از چه چیزی متنفر هستند؟ چه حسی به کسب و کار شما دارند؟ این تأثیر قابل توجهی روی اینکه چقدر آسان یا سخت است که بتوان آنها را برای خرید از شما متقاعد کرد، دارد.


دستورالعمل برندسازی برای کسب و کار های کوچک ۳:رقبا را ارزیابی کنید.

گستره وسیعی از رقبا، آنلاین و آفلاین را ارزیابی کنید. شامل بازیکنان برتر در رده خود و خرید به طور کلی مانند Walmart، آمازون و eBay. بررسی کنید چگونه رقبا برند های خود را در کانال ها و پلتفرم ها نشان می دهند.

هنگام ارزیابی رقبا، خود را به جای مشتری های بالقوه قرار دهید و مثل آن ها فکر کنید. آن ها چه سبک و سنگینی می کنند و دلیلش چیست؟ به عنوان مثال، یک مصرف کننده ممکن است کتاب را به جای خرید یک کتاب فیزیکی یا دانلود از کتابخانه خارج کند.

پاسخ به سوال “چرا مشتری باید از شما و نه رقبای شما خرید کند؟ اگر پاسخ را نیافتید در مشتری های احتمالی خود به دنبال پاسخ سوال باشید.



دستورالعمل برندسازی برای کسب و کار های کوچک ۴:مرتبط ترین حوزه کاری خود را مشخص کنید.

یک کسب و کار کوچک به دلیل ماهیت ذاتی خود، نمی تواند همه ی افراد را جذب کند و سرویس بدهد. شما نیاز دارید که نقاط حساس و تمرکزی را پیدا کنید که بتوانید اجتماعی را بسازید که نیاز به تخصص شما داشته باشند و تخصص خود را به آن ها عرضه کنید.

قبل از استخدام یک فروشگاه طراحی، ارزیابی عناصر که می خواهید کسب و کار خود را نشان دهید. آنها باید به معنای عمیق تر برای شما و مخاطبان خود داشته باشند؛ چرا که آنها به آرم های شما و نمایندگی های دیگر نام تجاری اصلی می شود.

مطمئن نیستم که چگونه شروع کنم؟ سپس یک تخته طراحی فکر(mood board) ایجاد کنید تا روند راحت تر شود. این نشان می دهد که چگونه برند خود را مشاهده می کنید.مجلات و دیگر محتواها را بررسی کنید تا المان های بصری که دوست دارید را پیدا کنید.چه رنگ ها و اشکالی شما را جذب می کند و دلیل آن چیست؟

برند و یک لوگوی مرتبط توسعه بدهید که نشان دهنده اساس و هسته اصلی کسب و کار شما باشد، به نظر حرفه ای بیایید و مشتریان هدف شما در آن طنین انداز شود.آن را ساده و آسان برای استفاده نگه دارید.



دستورالعمل برندسازی برای کسب و کار های کوچک ۵:نام و شعار خود را با توجه زیاد انتخاب کنید.

نام کسب و کار شما مهمتر از آنچه شما فکر می کنید. این چیزی  است که شما را ازرقبا جدا می کند و باعث می شود شما قابل جستجو و به یاد ماندنی باشید.

برای نام برند خود تحقیق کنید که موارد زیر را تایید کنید:

این یک برند متعلق به شخص دیگری نیست.

این نام در زبان های دیگر معنی بدی نداشته باشد.

این نام قابل ثبت نام برای دامین و اکانت در سوشال مدیاها باشد.

شعار برند شما کوتاهترین تجسم از رسالت و ماموریت شماست.

شما می توانید رویکرد ۳ کلمه کریس بروگان را برای ساختن شعار خود اعمال کنید. سه کلمه ای را انتخاب کنید که معنی کسب و کار شما را داشته باشد و شما را به مخاطبان شما وصل کند. 


نتیجه گیری برندسازی برای کسب و کار های کوچک

دستورالعمل های تبلیغاتی کسب و کار کوچک خود را برای ترکیب عناصر برند خود در ارتباطات تجاری خود طراحی کرده اید. سپس سندی را که درباره چرا و چگونگی ایجاد برند و نحوه استفاده از این عناصر را مدنظر قرار دهید.

انطباق در برند کسب و کار کوچک بسیار مهم است، اما در دستورالعمل های خلاقیت خلاقانه و سرگرم کننده نیز انعطاف پذیری کافی وجود دارد.

در حالی که مستندات برند ممکن است در کوتاه مدت به نظر برسد، هر زمان ارتباط یا محتوا ایجاد می شود، سوالات و تلاش های بیش از اندازه کاهش می یابد.

علاوه بر این برند کسب و کار شما را بیمه می کند و هزینه ایجاد و ترویج و پروموت کردن کسب و کار شما را کاهش می دهد.

حتی بهتر، کسب و کار شما به کسب و کار حرفه ای تبدیل می شود و می تواند بزرگتر از آنچه در واقع است، باشد.



09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده