فروش برند،بازاریابی اینترنتی و ۱۵ مزیت دیجیتال مارکتینگ





بازاریابی اینترنتی و ابزار و تکنیک‌هایش در عرصه دیجیتال که در آن تجارت در حال رونق گرفتن است، برای صاحبان کسب‌وکارها بهترین شانس‌ها را برای رقابت، بقا و حتی رشد کسب‌وکار فراهم می‌کنند. در زیر، برخی از نکات در مورد کمک‌های دیجیتال مارکتینگ به رشد برند شما نوشته ‌شده است.

بازاریابی هدفمند

اتصال مشتریان خود با نقاط تعامل مناسب می‌تواند به شما یک دیدگاه نسبت به آنچه مخاطبان در مورد شما می‌دانند بدهد. بازاریابی اینترنتی به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا محصولات خود را به مشتریان خود به فروش برسانید و یا اینکه باعث می‌شود بر روی خدمات خود سرمایه‌گذاری کنید و آن‌ها را مورد هدف قرار دهید.
آناند تاکور، کارمند ارشد فود ورکس می‌گوید: « دیجیتال مارکتینگ در عصر حاضر برای کسب‌وکارها بسیار ضروری است. بخصوص برای یک سیستم مبتنی بر فرانچایز که در آن یک نماینده فروش ممکن است دارای قابلیت‌های متفاوتی در مقایسه با دیگر نماینده فروش ها باشد و تمام یادگیری‌ها باید به اشتراک گذاشته شود و اهداف مشتری باید برای فرانچایزهای متفاوت، مختلف باشد».

ایجاد وفاداری برای برند

بازاریابی اینترنتی فرصت‌های منحصربه‌فردی برای کسب‌وکار شما و مشهور شدن برند شما فراهم می‌کند و تعداد مشتری‌های شما را نیز افزایش می‌دهد. اینترنت باعث نمایان شدن برندهای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ می‌شود. این امر کمک می‌کند تا اعتماد مشتریان را افزایش داده و روابط خود را با مخاطبان توسعه دهد.
مشتریانی که با عمل شما راضی هستند، قطعاً تجربه خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این امر فرصت‌های جدیدی را برای رشد و گسترش بازارهای بزرگ به ارمغان می‌آورد. دیجیتال مارکتینگ برای شما اعتبار کسب می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به‌عنوان یک متخصص در زمینه موردنظر خودتان دیده شوید.

دسترسی گسترده‌تر

نیراج مدیرعامل Frozen Junction می‌گوید: « بازاریابی اینترنتی یک ابزار شگفت‌انگیز است و به ما کمک می‌کند تا به همه‌ی حوزه‌هایی که از طریق رسانه‌های چاپی دسترسی به آن‌ها امکان‌پذیر نیست، به آن‌ها دسترسی پیدا کنیم. شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به‌کل دنیا کمک کنند؛ بنابراین با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، درصد دسترسی به برندهای باکیفیت به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند».
بازاریابی اینترنتی در زمینه‌هایی همچون کسب مشتری و تعامل با آن‌ها، به ما کمک می‌کند. بازاریابی اینترنتی معیارهای خاصی را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای اطمینان از عملکردهای مطلوب، مورد تجزیه‌وتحلیل و ردیابی قرار بگیرد، درحالی‌که اعداد، در تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و چاپی به میزان کمتری دقیق هستند. به همین دلیل است که دیجیتال مارکتینگ ارزان‌تر از رسانه‌های سنتی است.
بازاریابی اینترنتی در حال حاضر بیشترین و محبوب‌ترین مورد در میان کسب‌وکارهای سراسر جهان است. پس از کشف طیف وسیعی از مزایای بازاریابی اینترنتی در ارتقای محصولات و خدمات آنلاین، به‌زودی تبدیل به یک رسانه پیشرو برای بازاریابی در سراسر جهان خواهد شد.
برخلاف بازاریابی انبوه که به‌طور مؤثر از مخاطبان محلی با استفاده از رادیو، روزنامه‌ها و رسانه‌های چاپی بهره می‌برد، بازاریابی اینترنتی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد که رابطه شخصی خود را با مصرف‌کنندگان خود از سراسر جهان برقرار کنند. به کمک دیجیتال مارکتینگ، کسب‌وکارها می‌توانند محتواهای خود را از طریق ارتباطات شخصی و مقرون‌به‌صرفه‌ای به مشتریان خود تحویل دهند.
با تمام مزایایی که بازاریابی اینترنتی می‌تواند برای کسب‌وکار شما داشته باشد، ایجاد یک برنامه دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای می‌تواند مشتری‌های بیشتری را به سمت محصولات و برند شما جذب کند و در همین راستا کسب‌وکار شما را نیز رونق می‌دهد.

 

بازاریابی اینترنتی و ۱۵ مزیت برتر آن برای کسب‌وکار شما

۱٫ راحتی و خدمات سرویس

راحتی باورنکردنی بازاریابی دیجیتال یکی از مزایای بازاریابی اینترنتی است. اینترنت به‌راحتی قابل‌دسترسی است و می‌توان به کمک اینترنت با مصرف‌کنندگان مختلفی در سراسر جهان ارتباط برقرار کرد. به همین دلیل، این امر هزینه خرید کالاها را در بین مرزها کاهش داده است.
برای واردکنندگان این مزیت بزرگی است، زیرا این امر به این معنی است که می‌توانند به‌راحتی و در خانه‌های خود سفارش‌های خود را به‌صورت آنلاین انجام دهند. علاوه بر این، شما به‌راحتی می‌توانید آیتم‌های فروش را به‌صورت آنلاین تماشا کنید.
شما می‌توانید محصولات دیجیتال موردنظر خود را از طریق اینترنت و تنها با یک کلیک خریداری کنید. بازاریابی اینترنتی برای کسب‌وکارها ابزاری بسیار عالی است، چراکه تجربه خریدی راحت را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.
 

۲٫ کم‌هزینه بودن برای عملیات

یکی از مزایای اصلی بازاریابی آنلاین برای کسب‌وکارها، هزینه پایین آن است. شما می‌توانید با بازاریابی اینترنتی ارزان‌تر از هر روش تبلیغاتی دیگری مانند روزنامه‌ها، تلویزیون و رادیو، تبلیغات خود را انجام دهید. در بازاریابی آنلاین، شما به‌راحتی می‌توانید یک فهرست رایگان را در طیف گسترده‌ای از دایرکتوری‌های کسب‌وکار را دریافت کنید.
علاوه بر این، اینترنت به شما اجازه می‌دهد تا بیشتر از روش‌های سنتی دیگر مانند تماس گرفتن، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. ارتباطات آنلاین ارزان‌تر از روش‌های ارتباطی سنتی مانند ارسال نامه‌ها و چاپ بروشورها است. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید همان اطلاعات را توسط یک پست الکترونیکی ارسال کرده و در مصرف کاغذ و چاپ و هزینه‌های پستی صرفه‌جویی کنید.
 

۳٫ اندازه‌گیری و پیگیری نتایج

چیزی که به‌ندرت در بازاریابی سنتی یافت می‌شود توانایی اندازه‌گیری و پیگیری نتایج است. با بازاریابی اینترنتی کسب‌وکار شما می‌تواند از ابزارهای مختلفی برای ردیابی نتایج کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کند. با استفاده از این ابزار نه‌تنها می‌توانید اندازه‌گیری و پیگیری کنید، بلکه پیشرفت بازاریابی کمپین خود را به‌صورت گرافیکی می‌توانید به نمایش بگذارید.
نتایج اندازه‌گیری و ردیابی در کسب‌وکارتان به شما نشان می‌دهد که کمپین بازاریابی شما تا چه حد پیشرفت کرده است. این به شما می‌آموزد که چگونه ترافیک و فروش خود را بهبود ببخشید. بدون توانایی اندازه‌گیری و پیگیری نتایج خود، شما نمی‌توانید تغییر و تحول کمپین بازاریابی خود را مشاهده کرده و آن‌ها را بهبود ببخشید.
 

۴٫ هدف‌گیری جمعیتی

این نوع بازاریابی، مخاطبان جمعیتی را هدف قرار داده و محصولات و خدمات شما را به‌صورت آنلاین در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این به شما این امکان را می‌دهد تا تمرکز خود را روی مخاطبانی قرار دهید که واقعاً می‌خواهند از محصولات و خدمات شما بهره‌مند شوند. باهدف قرار دادن این جمعیت‌ها، شما می‌توانید تلاش‌های بازاریابی خود را در مناطق خاص جمعیتی مورد هدف قرار دهید.
هدف قرار دادن این جمعیت‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان خاصی را که احتمال می‌دهید تا محصولات و خدمات شما را خریداری کنند، مورد هدف قرار دهید. هر بار که شخصی از سایت شما بازدید می‌کند و فرم‌های شما را پر می‌کند، به شما می‌آموزد که مشتریان شما واقعاً چه کسانی هستند و اطلاعات مهمی را در مورد سن و منافع آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا با نیازهای آن‌ها بهتر آشنا شوید.

 

۵٫ بازاریابی جهانی

توانایی فروش محصولات و خدمات شما در سطح جهانی یکی از بزرگ‌ترین مزایای بازاریابی جهانی در کسب‌وکار شما است. در عرض چند ماه شما با تهاجمی از جستجوها، می‌توانید میلیون‌ها بیننده را به خود جذب کرده و مخاطبان زیادی در سراسر جهان دریافت کنید.
به‌وسیله‌ی دیجیتال مارکتینگ، شما به‌راحتی می‌توانید از جغرافیای خود خارج‌شده تا محصولات و خدمات خود را به مشتریان سراسر جهان به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه بدهید. مشتریان موردنظر شما در هرجایی که هستند، می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی جذب کسب‌وکار خود کنید. اگر تعداد مخاطبان شما بیش از مخاطبان محلی باشند، استفاده از بازاریابی جهانی مزیت بسیار بزرگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
 

۶٫ بازاریابی اینترنتی ؛ یک تیر و چند نشان

یکی از مزایای اصلی بازاریابی اینترنتی این است که به‌وسیله‌ی آن می‌توان میلیون‌ها مشتری را مدیریت کرد. تا زمانی که زیرساخت وب‌سایت شما کارآمد باشد، معاملات چندکاره به‌راحتی می‌توانند به‌صورت موازی در کنار هم انجام شوند.
در این حالت، حتی باوجود معاملات زیاد، وب‌سایت شما قادر خواهد بود که خدمات رضایت بخشی را برای هر مشتری که آنلاین خرید می‌کند، به ارمغان بیاورد. این سازگاری بالا از دیجیتال مارکتینگ یک مزیت مهم برای کسب‌وکارها است که می‌تواند بهترین تجربه‌های خرید را برای مشتریان شما به وجود بیاورد.
 

۷٫ بازاریابی ۲۴ ساعته در طول هفته

بازاریابی اینترنتی باعث کاهش هزینه‌ها شده و در هرزمانی می‌تواند خدمات خود را ارائه بدهد. این به آن معنی است که کمپین‌های بازاریابی شما به‌صورت ۲۴ ساعته و در طول هفته در حال کار کردن هستند. در مقایسه با بازاریابی سنتی، دیجیتال مارکتینگ هیچ محدودیت زمانی برای شما در نظر نمی‌گیرد. درعین‌حال، لازم هم نیست که نگران هزینه‌های کارمندان خود باشید.
علاوه بر این، هیچ‌گونه تفاوت زمانی در بین مناطق بین‌المللی وجود ندارد که نگران این باشید که آیا پیشنهاد‌های شما بر روی مشتریان تأثیر می گذارد یا خیر، همچنین در دسترسی مشتریان به وب‌سایت شما هیچ‌گونه خللی وارد نمی‌کند. زمانی که شخصی کامپیوتر خود را باز می‌کند و به اینترنت وصل می‌شود، احتمال بیشتری وجود دارد که شما بتوانید نتیجه مبارزات بازاریابی خود را مشاهده کنید. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند درزمانی که برای آن‌ها مناسب‌تر است، کسب‌وکار شما را جستجو کنند.
 
 

۸٫ خودکارسازی، تکنولوژی بازاریابی اینترنتی

یکی دیگر از مزایای دیجیتال مارکتینگ این است که در این راه، بازاریابی در حد تکان دادن یک موس راحت شده است. در مقایسه با بازاریابی آفلاین و سنتی که به بازاریابان بنا بر استعداد آن‌ها، وظایف مختلفی محول می‌شود، بازاریابی اینترنتی از تکنولوژی پیشرفته‌تر استفاده می‌کند. با استفاده از بازاریابی اینترنتی همه‌چیز خودکار می‌شود.
بازاریابی اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد که هر جنبه‌ای از عملیات کسب‌وکار خود را به یک سیستم کاملاً خودکار تبدیل کنید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که ابزار و تکنولوژی مناسبی را برای کسب‌وکار خود پیدا کنید. با اتوماتیک کردن کمپین بازاریابی خود، می‌توانید از زمان خود به نحو بهتری استفاده کنید.
 

۹٫ مجموعه‌ای از داده‌ها برای شخصی‌سازی

انجام معاملات از طریق اینترنت به شما اجازه می‌دهد که داده‌های خود را جمع‌آوری کنید. هرگاه یک مشتری بخواهد یک محصول را از طریق یک سایت خریداری کند، داده‌های این عملیات ثبت می‌شوند. کسب‌وکار شما می‌تواند از این داده‌ها به روش‌های مختلفی استفاده کند. اکثر شرکت‌ها داده‌ها را تجزیه‌وتحلیل می‌کنند تا متوجه شوند که چه محصولاتی بیشتر به فروش می‌رسند.
علاوه بر این، داده‌های جمع‌آوری‌شده می‌تواند به مشتریان هم کمک کند، چراکه کسب‌وکار شما می‌تواند برای آن‌ها تبلیغات و سایر مواد تبلیغاتی را بر اساس عادت‌های خرید آن‌ها برایشان ارسال کند. راه‌های مختلفی برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان وجود دارد، مثلاً از طریق مشخصات مشتری و یا اینکه درحالی‌که از وب‌سایت شما خریداری می‌کنند، می‌توانید اطلاعات فراوانی را از آن‌ها به دست بیاورید. اطلاعات جمع‌آوری‌شده در این روش معمولاً سن، جنسیت، محل سکونت، نحوه ورود آن‌ها به سایت، سایت‌هایی که آن‌ها ترک کرده‌اند و محصولاتی که در وب‌سایت شما مشاهده کرده‌اند.
یک راه دیگر برای جمع‌آوری داده‌های مشتری استفاده از ابزارهای اینترنتی و یا نرم‌افزارهای ردیابی است. در مقایسه با بازاریابی سنتی، بازاریابی دیجیتال اجازه می‌دهد تا اطلاعات بهتری جمع‌آوری‌شده و همچنین به شیوه‌ی بهتری آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.
از طریق این مزیت بازاریابی اینترنتی، کسب‌وکار می‌تواند با اقلام و محصولات مختلف و بر اساس منافع شخصی خود، به میلیون‌ها مشتری خدمت کند؛ بنابراین خریداران می‌توانند به‌راحتی محصولات موردنظر خود را بدون نیاز به استفاده از اینترنت در تمام‌روز دریافت کنند.

۱۰٫ بازاریابی و تبلیغات متنوع

هنگامی‌که مخاطبان خود را مورد هدف قرار می‌دهید، تنوع بندی نقش مهمی در تبلیغات و بازاریابی شما دارد. تنوع به این معنی است که شما می‌توانید از طرق مختلف و استراتژی‌های مختلف به چشم‌اندازهای موردنظر خود دست بیابید. با بازاریابی آنلاین، عمل تنوع بندی بسیار ساده‌تر می‌شود. علاوه بر این، اجرای بهتر روش‌های بازاریابی را برای شما ممکن می‌سازد.
 

۱۱٫ ارتقای آسان بازاریابی و تبلیغات

در هرگونه بازاریابی، تبلیغاتی اجتناب‌ناپذیر وجود دارد که به‌منظور بهینه‌سازی کمپین‌های خود، همه‌چیز را بهینه می‌کنند. در مقایسه با بازاریابی سنتی، تبلیغات آنلاین بسیار دشوار است. هر زمان که کمپین نیاز داشته باشد که اصلاح شود، بازاریابی آنلاین بدون هیچ‌گونه نگرانی در مورد خرابی، وقفه سرویس و یا حتی توقف کل سیستم، اجازه می‌دهد که این اصلاحات موردنیاز اجرا شود.
این به آن معنی است که شما می‌توانید ظاهر مرکز خرید آنلاین خود (وب‌سایت خود) را در چند خط از کدهای CSS تغییر دهید.
 

۱۲٫ خدمات در معامله‌های فوری

انجام معاملات آسان و تقریباً به‌صورت آنلاین است. شما می‌توانید این کار را از طریق یک سرویس پرداخت دیجیتالی انجام دهید تا نیازی به پول نقد برای خریدوفروش کالا بین بازاریاب و مشتری وجود نداشته باشد. همه‌ی این کارها از طریق راه‌حل‌های پردازش پرداخت توسط شرکت‌های شخص ثالث امکان‌پذیر است.
 

۱۳٫ روابط فروش بهتر

در بازاریابی سنتی، پس‌ازاینکه عملیات فروش خود را انجام دادند، کارت‌های کسب‌وکار و یا جزوات خود را به مشتریان می‌دهند. بااین‌حال بعدازاینکه مشتریان کارت‌ها را دریافت کردند چه اتفاقی می‌افتد؟ مشتریان یا کارت‌ها را گم می‌کنند و یا به سمت کسب‌وکارهای دیگری می‌روند. تنها زمانی که فروشنده باید این نوع کارت‌ها را به مشتریان خود بدهد، زمانی است که فروشنده مطمئن باشد که مشتری قصد بازدید از محل کار فروشنده را داشته باشد.
درنهایت، بیشتر مشتریان خیلی کمتر به یاد می‌آورند که فروشنده به آن‌ها کارتی داده باشد، بنابراین این روش بازاریابی کار نمی‌کند و خریداران را مجبور به بازگشت نمی‌کند. این عمل بسیار متفاوت با دیجیتال مارکتینگ است، چراکه بازاریابان به‌راحتی می‌توانند آدرس ایمیل چشم‌اندازها و مشتریان خود را دریافت کرده و از آن برای ارتباط با مشتری استفاده کنند.
بازاریاب از طریق این آدرس ایمیل می‌تواند اطلاعات ارزشمندی را در رابطه با (محصول خریداری‌شده، کوپن‌های موجود در محصولات و خدمات خود، تخفیف‌های ویژه و معرفی محصولات جدید) در اختیار مشتریان خود قرار بدهد. گذشته از این آدرس ایمیل، آن‌ها همچنین می‌توانند از شبکه‌های اجتماعی برای تعامل سازگار با مشتریان استفاده کنند.
 

۱۴٫ بازاریابی در زمان مؤثر

برخلاف بازاریابی سنتی، پیاده‌سازی و شروع کار با دیجیتال مارکتینگ بسیار ساده است. شما به‌راحتی می‌توانید یک کمپین بازاریابی را در هر زمان که برای شما مناسب است تنظیم کنید. در حقیقت، می‌توانید طی چند ساعت فقط بازاریابی ایمیل را برای کسب‌وکار خود تنظیم کنید. در عرض چند دقیقه شما می‌توانید یک پاسخ خودکار ایجاد کنید و یک لیست بازاریابی برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید.
 

۱۵٫ ادامه کمپین‌های بازاریابی دیجیتال

اثراتی که بازاریابی می‌تواند در پی داشته باشد، یکی از بزرگ‌ترین مزایا را برای کسب‌وکار شما دارا است. به‌عنوان ‌مثال، تلاش‌های بازاریابی محتوا، مانند وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها، ظرفیت کارکرد خود را حفظ می‌کنند و محصولات و خدمات خود را سال‌ها پس از شروع فعالیت‌های بازاریابی خود، ارتقا می‌دهند. تقریباً هر تکنیک بازاریابی آنلاین دارای اثرات ویروسی و طولانی‌مدت است که می‌تواند به‌طور مداوم ترافیک سایت شما را بهبود ببخشد.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده