فروش برند آماده/برندینگ در کسب و کارهای کوچک




بسیاری فکر می کنند برند سازی مختص شرکت های بزرگ است اما آنان باید بدانند که فقط در حال از دست دادن یک فرصت بزرگ هستند. برندینگ به کسب و کار کوچک شما کمک خواهد کرد بزرگتر و حرفه ای تر از قبل به نظر برسد و بتواند بیش از پیش اعتماد و احترام مشتریان را بدست آورد اما چگونه و به چه روش هایی می توان به آن دست یافت؟

1. با تعریف برند خود شروع کنید
با بررسی محصول یا خدماتی که کسب و کار شما به مشتریانتان می دهد و همچنین نیاز هایی که از مشتریانتان بر طرف می کند می توانید آغاز کنید و به این فکر کنید که برند شما به چه نحو می تواند با مشتریانتان ارتباط برقرار کند و شما را از دیگران متمایز نماید.

2. هنگام ساخت برند برای آن شخصیت بسازید
ساده تر بگوئیم، فکر کنید برند شما یک انسان است. این که چه بپوشد و چه بگوید باعث خواهد شد تا طبق همان زوایای بصری ایجاد شده مشتریان درباره آن قضاوت کنند. دقیقا برند شما باید حرفی برای گفتن داشته باشد که آیا یک برند تشریفاتی و مجلل است و به دنبال مشتریان لاکچریست یا یک برند فان و به دنبال قشر جوان جامعه است؟

3. مخاطبان کسب و کار خود را مشخص کنید
باید انتخاب کنید روی چه گروهی بیشتر می خواهید اثر بگذارید. آنها چه چیزی را دوست دارند و از چه چیزی متنفر هستند؟ چه حسی به کسب و کار شما دارند؟ و اطلاعات دیگری درباره آنها که می توانید با استفاده از آنها بر روی تصمیم خرید این گروه اثر گذار باشید.

4. بدانید که چه چیزی کسب و کار شما را پیش می برد
باور کسب و کار شما چیست؟ هدف آن چیست؟ و چه کسانی قهرمان برند کسب و کار هستند. این چیزها می توانند موقعیت احساسی برند شما را تشکیل دهند. و برای ارتباطات برند به هویت و کاراکتر آن اشاره نمایند. فراموش نکنید که وقتی بحث فروش یک محصول پیش می آید باید احساس مشتریانتان را درگیر کنید.

5. هدف تان ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان باشد
به پیشنهادات خود رنگ و لعاب کاذب ندهید و انتظاراتی را که موجب عدم تحقق وعده ها می شوند، بر انگیخته نکنید. با برندینگ صادقانه اعتماد سازی را انجام دهید. در معرفی شرکت خود صریح و در مورد ارزش هایی که روزانه ارائه می دهید صادق باشید.

6. با تن صدای ثابت و مطلوب با مشتریان خود صحبت کنید
این مسئله کمک می کند که ویژگی های کسب و کار تقویت شده و پیشنهادات شفاف سازی شوند. طوری که مشتریان دقیقا بدانند چه انتظاری باید از محصول یا خدمات داشته باشند.

7. پیام یکسانی را بارها و بارها و به روشی یکسان تکرار نکنید
مرتباً ایجاد پیام های کلیدی خود را با هم به کار ببرید تا یک هویت منسجم ایجاد کنید.

8. رقبا را ارزیابی کنید
هنگام ارزیابی رقبا، خود را به جای مشتری های بالقوه قرار دهید و مثل آن ها فکر کنید. سعی کنید با این دید به پاسخ سوال چرا مشتری باید از شما و نه رقبای شما خرید کند برسید. اگر پاسخ را نیافتید در مشتری های احتمالی خود به دنبال پاسخ سوال باشید. شما باید از برنامه رقبای خود مطلع باشید و راه های رفته را مجددا تجربه نکنید و از تجربیات موجود استفاده نمائید.

9. سعی نکنید که از برندهای زنجیره ای یا مارک های بزرگ تقلید کنید
تلاش کنید تا هویت متمایز خود را شکل دهید. داشتن یک هویت مستقل می تواند به جذب مشتریانی که به دنبال چیزهایی اصیل و معتر تر هستند کمک کند. مشتریانی که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود و دیگر به دنبال هویتی غیر از زنجیره ای های بزرگ خواهند بود.

10. خلاق، جسور و با شهامت باشید – بخاطر چیزی که به آن اعتقاد دارید، ایستادگی کنید
برند های بزرگ لایه های بزرگی از تشریفات اداری دارند که مانع از انعطاف پذیری و پاسخ به نیازهای همیشگی مشتریان می گردد. این لایه های تصمیم گیرنده موجب می شود که آنها جسارت و شهامت لازم برای پشتیبانی از برند را نداشته باشند. این دقیقا برگ برنده شما خواهد بود که بتوانید به مشتریانتان بهای بیشتری بدهید و بخاطر چیزی که به آن اعتقاد دارید، ایستادگی کنید

11. همیشه در هنگام برقراری ارتباط با مشتریان، برند خود را در نظر بگیرید
غرور خود را از دست ندهید و موقعیت برند خود را با تخفیف بی قید و شرط تضعیف نکنید. سعی کنید به جای کاهش قیمت ها، پیشنهاد های بهتر و بیشتری ارائه دهید. شما باید با استفاده از تبلیغات شخصیت بالا و ممتازی از برند خود در نظر مشتریانتان ایجاد کنید که همواره آنها رفع نیاز های انها اولویت اول کسب و کار شماست و همواره برای انها پیشنهادات جدیدی دارید.

12. صرفا روش قدیمی چاپ لوگوی روی همه چیز، کافی نخواهد بود
داشتن لوگو و در دید عموم قرار دادن آن شرط لازم برای برندینگ اما کافی نیست. باید به بیشتر از این فکر کنید. فراموش نکنید مشتریان امروزی به شدت فهیم و زیرک هستند پس با احترام به این خصیصه به دنبال ایجاد فضایی باشید که آنها نیز کنجکاو شوند و درباره شما اطلاعات کسب کنند. لازم نیست همه اطلاعات خود را در پیش چشم آنها قرار دهید تا به چشم نیاید بلکه با زیرکی اطلاعات تکمیلی تر را به گونه ای ارائه دهید که مشتاق جستجوی آن باشند.
برندینگ کسب و کار کوچک با عمل به موارد فوق میسر می گردد. با استفاده از توانایی های خود در ایجاد هویتی ماندگار در ذهن مخاطبان تلاش کنید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده