برند، ۱۰روش ساخت یک برند برای کسب و کار های کوچک





همانطور که برندینگ برای نام های بزرگ اهمیت دارد برای کسب و کار های کوچک نیز مهم خواهد بود. در واقع، بسیاری از برند های بزرگ سعی دارند که همانند شرکت های کوچک به منظور جلب توجه  مصرف کنندگان  و مشتری های خود از برند های مستقل حمایت کنند.
بسیاری از صاحبان کسب و کار های کوچک که من در مورد آنها صحبت می کنم می دانند که برندینگ برای کسب و کارشان ضروریست ،اما تعداد بسیاری از ان ها واقعا نمی دانند چرا؟
صاحبان کسب و کار ارتباط بین کسب و کارهای موفق و برندینگ قوی را تشخیص می دهند و تمایل به ساخت یک برند برای شبیه سازی  و ایجاد موفقیت  دارند و می دانند که هر چند برند تنها یک لوگو نیست اما بیش از حد موثر می باشد و قلب کسب و کار شما می باشد ،بطوریکه برای موفقیت کسب و کار می توانید برندینگ را جایگزین مناسب در برنامه های کسب وکار کنند .
برندینگ راهی برای تعریف کسب و کار شما ، تیم شما و مخاطبان خارجی شما است. این می تواند هویت کسب و کار  نام بگیرد ، که در واقع هسته کسب و کار و ارزش های آن است و نه آن چه به نظر می رسد یا شنیده می شود. مشتریان انواع کسب و کار ها امروزه دانا  هستند و می توانند به تلاش های شرکت در درخشیدن و جذابیت در امر فروش محصولات کمک کنند.
مزایای که تعریف استراتژیک  برندینگ  می تواند به همراه بیاورد می تواند سبب ایجاد محبت و عشق در مردم شود .  مشتریان زمانی که با ارزش ها و باورهای یک برند ارتباط احساسی بر قرار کنند آن را به اشتراک می گذارند  که در نهایت سبب فروش بالاتر و تمایز چشمگیر برند خواهد شد. این وفاداری،به حمایت منجر می شود و حتی می تواند از قیمت ها در هنگامی که رقبای به تخفیف های تبلیغاتی در فروش تکیه کرده اند محافظت نمایند. همچنین می تواند به شما ایده برای گسترش یا محدود کردن کسب و کارنیز بدهند.
 
در اینجا ۱۰ روش برای چگونگی رسیدن به برند موفق برای کسب و کار را ارائه می دهیم
۱-با معرفی برند تان شروع کنید
محصول یا خدمات  کسب و کار شما، با توجه به آن چه فضای بازار را اشغال کرده است  ارائه شود در رابطه با نیاز ها و نگرانی های عقلانی مشتریان تحقیق و بررسی صورت گیرد. شخصیت برند باید کسب و کار شما را ترویج دهد و  با مشتری ارتباط بر قرار کند و در بازار تمایز ایجاد نماید.
۲. هنگام ساخت یک برند همانند یک فرد عامی فکر کنید
شخصیت  هر یک از ما از باورها، ارزش ها و اهداف فردی ساخته شده است که تعریفی از آن چه  ما که هستیم و با چه کسانی در ارتباط هستیم می باشد. شخصیت ما در موقعیت های مختلف، چگونگی پوشش لباس و رفتار ما مشخص می شود. البته برای مردم  شکل بصری بیشتر قابل درک است ودرهنگام ساخت یک برند دارای اهمیت است.
 
  1.  آنچه سبب رونق کسب و کار شما می شود را در نظر بگیرید.
    آن چه باید باور کنیم این است که هدف قهرمانان برند خودمان هستیم در نهایت این مطلب می تواند به ایجاد موقعیت های تجاری و آگاهی از هویت و شخصیت برای ارتباط برقرار کردن برند کمک کند.
  2. ۴. هدف ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان است.
    به وعده های خود عمل کنید و انتطارات را بالا ببرید و زیر قول های خود نزنید .باعث ایجاد اعتماد برند شوید صداقت داشته باشید تا ارزش های شما بالا برود..
  3.  با مشتریان با لحن سازگار وصریح صحبت کنید .
    این نکته به تقویت شخصیت کسب و کار وارائه روشن آن به مشتریان کمک می کند تا مشتریان دقیقا آگاه باشند نسبت به محصول و یا خدمات  و به همان میزان انتطار داشته باشند.
  4.  از پیام های تکراری بار ها و بارها استفاده نکنید.
    روش دیگر، هدف ایجاد پیام های کلیدی برای ساخت یک هویت منسجم است.
  5.  سعی نکنید ازبرندهای بزرگ تقلید کنید.
    تمایز یکی از اصلی ترین ویژگی های برندهای موفق است، هویت متمایز تان را سعی کنید به نمایش بگذارید، کپی از برند های بزرگ هویتی شفاف از شما ایجاد نمی کند.
  6.  نوآور، جسور و شجاع باشید و به چیزی که به آن اعتقاد دارید اصرار کنید.
    برندهای بزرگ ازقوانین و سیاستهای طبقه بندی شده ای تشکیل شده اند که از انعطاف پذیری و تغییر ممانعت می کنند این قوانین گرفتن تصمیمات  نوآورانه و به موقع را دشوار می کنند.
    و این فرصت بزرگی است برای صاحبین کسب و کارهای کوچک تا با شیوه های نواورانه در مقابل شرکت های بزرگ تا برای خود حایگاهی کسب کنید.
  7.  همیشه به برند خود در هنگام برقراری ارتباط با مشتریان توجه کنید.
    به افتخارات خود در هنگام برقراری ارتباط با دیگر شرکت ها توجه کنید و غرور خود را از دست ندهید. سعی کنید به جای کاهش قیمت ها تبلیغات بیشتری را انجام دهید تبلیغات یک فرصت برای تقویت برند هستند.
    ۱۰٫ لوگوی خود را به عنوان ابزاری برای ارتباط در نظر بگیرید.
    درج لوگویتان بر روی پکیج هایی که میتوانند برای مشتریان کاربرد روزمره داشته باشد به شیوه ای زیرکانه حک کنید، مانند فولدر های با دوام کاغذی، چرا که هر مشتری میتوانند رسانه ای برای معرفی شما باشد.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده