حفظ نام تجاری چگونه به کسب و کار و سازمان شما کمک می‌نماید؟(فروش برند تجاری)





حفظ نام تجاری را برای مدیریت شهرت خود، در نظر می‌گیرید؟
اعتبار شما به‌عنوان یک کسب‌وکار و کارآفرین در ارزش‌ها و توانایی شما برای هماهنگی با این ارزش‌ها یافت می‌شود. هنگامی‌که می‌توانید باورها و قوانین خود را برای یکپارچگی بیان کنید و بگویید که چگونه با آن ارزش‌ها هماهنگ می‌شوید، می‌توانید اعتماد و اعتبار را با مخاطبان آنلاین و شخصی ایجاد کنید.
Trust Barometer اهمیت حفظ ارتباط پایدار، معتبر و پاسخگویی به مشتریان آنلاین را نشان می‌دهد. اگر ۶۵ درصد از کاربران اینترنت جستجوهای آنلاین را به‌عنوان مطمئن‌ترین منبع اطلاعات در مورد افراد و شرکت‌ها ببینند و سپس از شهرت آنلاین و وعده‌های شما غافل بمانند، به‌طور تصادفی با مشتریان (و ناظران) آنلاین در ارتباط باشند و فراموش کنند که پست و نظرات شما را در ارزش‌های برند ثابت کنند، این معادل حمل‌ونقل برند شما با مشتریانی خواهد بود که شما را می‌خواهند.

۱٫ نظارت بر مشتریان خود برای حفظ نام تجاری

آیا از رضایت مشتریان خود اطلاع دارید؟ آیا وفاداری مشتریان به برند وجود دارد و آن‌ها شما را به دیگران معرفی می‌کنند؟ اگر چنین است، دلیل چیست؟ اگرنه، چطور؟ نظارت بر مشتریان به شما امکان می‌دهد که بینش و اطلاعاتی را در مورد چگونگی ارائه‌ی ارزش خود به مشتریان کنونی جمع‌آوری کنید. پاسخ‌های آن‌ها به شما کمک می‌کند تا تشخیص دهید چه چیزی عمل می‌کند یا عمل نمی‌کند و فرصت‌هایی را برای بهبود پیشنهاد شما فراهم می‌کند.
همان‌طور که اطلاعات نظرسنجی را ارزیابی می‌کنید، از خودتان بپرسید:
۱٫ آیا بازخورد، با ارزش‌های برند ما سازگار است؟
۲٫ آیا کلمات کلیدی برای اشاره به فرصت‌های جدید و ارائه ارزش استفاده می‌شود؟
۳٫ آنچه مشتریان به ما می‌گویند تفاوت‌های کلیدی رقابتی ما هست؟
۴٫ از پاسخ مشتریان چه چیزی را می‌توانیم درباره‌ی نیازهای (عملکردی و عاطفی) آن‌ها دریابیم؟

۲٫ گوش دادن به کارکنان خود

ریچارد برانسون، مدیرعامل شرکت گروه ویرجین با جمعیت ۶۵،۰۰۰ نفری، در Enterpreneur.com نوشت «با قرار دادن کارمند در اولویت، مشتری به‌طور مؤثر و پیش‌فرض در اولویت قرارگرفته و درنهایت سهامدار نیز به‌طور پیش‌فرض اول قرار می‌گیرد».
گوش دادن به کارکنان نه‌تنها آن‌ها را قادر می‌سازد تا ایده‌ها و نوآوری‌های جدید را به اشتراک بگذارند، بلکه به شما کمک می‌کند تا مشکلاتی را که می‌تواند ویرانگر باشد – برند، کسب‌وکار، مدیریت استعداد و غیره – برطرف کنید.
یکی از مشتریان به‌طور منظم جلسات شورای شهر را با مدیرعامل شرکت و کارکنان برگزار می‌کند. این جلسات غیررسمی یک مکان امن برای تبادل ایده‌ های کسب و کار جدید، نگرانی‌ها و موفقیت‌ها ایجاد می‌کند. آن‌ها تبلیغاتی نیستند و بحث در خارج از شرکت به اشتراک گذاشته نمی‌شود. آن‌ها برای ارتقاء همکاری، شفافیت و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها عمل می‌کنند. این مشتری خاص به رسمیت می‌شناسد که ایده‌های کسب‌وکار بزرگ از کارکنان اصلی که با مشتریان، فروشندگان و بازار به‌طور روزمره ارتباط برقرار می‌کنند، می‌آید.

۳٫ پاسخگویی

هنگامی‌که از کارکنان خود بازخورد درخواست می‌کنید و به آن‌ها گوش می‌دهید، مهم است تا به ورودی که نشان‌دهنده‌ی فرصت یا نقاط ضعف برند شما می‌باشد پاسخ و واکنش نشان دهید. به‌عنوان‌مثال، اگر مشتریان به شما بگویند که خدمات شما را دوست دارند، اما رقبای شما خدمات خوب با قیمت پایین‌تری را ارائه می‌دهند، شما باید تصمیم بگیرید که چگونه پاسخ دهید. آیا قیمت‌ها را پایین می‌آورید یا خدمات و پیشنهادها را افزایش می‌دهید؟
مثال دیگر این است که – اگر کارکنان شما فرصت توسعه‌ی وعده شرکت را به بازار جدیدی که آن‌ها به‌خوبی درک کرده‌اند (به‌عنوان‌مثال، جغرافیا یا جمعیت‌شناسی جدید) ببینند، ممکن است منطقی باشد که یک تیم تحقیقاتی برای ارزیابی قابلیت حیات ایجاد کنید؛ اما به یاد داشته باشید – فقط به این دلیل که مشتریان شما درخواست تغییر در نحوه ارائه پیشنهاد شما را دارند، اگر این تغییر با نام برند شما مطابقت نداشته باشد، ممکن است پاسخ ندهید.
برای رشد نام تجاری شخصی‌تان، بازخورد نیز برای کشف تهدیدها و فرصت‌ها مفید است. چگونگی درک شما توسط دیگران به‌طور مستقیم بر میل و تمایل آن‌ها برای مراجعه به شما تأثیر می‌گذارد. پاسخ دادن به نظرات آن‌ها نیازمند مراقبت و تفکر است – شما نمی‌توانید خود را فقط برای نیازهای مشتریان تغییر دهید، اگر این به شما و مشتریان شما به شیوه‌های معتبر کمک کند، می‌توانید رفتار خود را تغییر دهید.
یک پایه و استراتژی قوی برای نام تجاری شخصی، شما را قادر می‌سازد که بازخورد را فیلتر کنید و به شیوه‌هایی که از اهداف شما پشتیبانی می‌کند و نیازهای (عملکردی و احساسی) مخاطبان مورد نظرتان را برطرف می‌کند، پاسخ دهید.

۴٫ مقاومت در برابر تغییر تنها به بهانه‌ی تغییر

دنیای امروزه در حال تغییر، تکامل، پیچیدگی و رشد سریع‌تر از سرعت نور است. این باعث می‌شود تا کسب‌وکارها و کارآفرینان به‌طور مداوم تحت‌فشار برای تغییر قرار گیرند. مشکل با تغییر دائماً به خاطر این است که شما بخشی از نام تجاری و پیشنهاد خود را که برای بازارتان مناسب است تغییر دهید.
به‌عنوان‌مثال، اگر بازخوردی دریافت کنید که استفاده‌کنندگان محصولتان به مخاطبان جوان‌تر تغییر می‌کند و شما در بازاریابی و موقعیت‌یابی خود برای جذب نسل جدید استفاده می‌کنید، ممکن است از این واقعیت غافل شوید که محصول شما به بهترین نحو توسط یک مصرف‌کننده مسن‌تر که قدردان شما است، استفاده می‌شود. فقط به این دلیل که چیزی در بازار تغییر می‌کند، به این معنا نیست که شما باید پیشنهاد یا ارزش خود را تغییر دهید.
به‌طور مشابه، اگر نظرسنجی مشتریان شما و بازخورد کارکنان نشان می‌دهد که برند شما می‌تواند مفیدتر از تغییر به یک بازار جدید و یا موقعیت‌های تازه باشد، دنبال کردن این روش را در نظر بگیرید. فقط مطمئن شوید که قطعاتی که نیازمند تغییر است را تغییر دهید و پیشنهاد نام تجاری را که ارزش سهام برند شما را می‌دهد از دست ندهید.

۵٫ جشن گرفتن موفقیت‌های خود

سام والتون می‌گوید: «موفقیت‌های خود را جشن بگیرید. شکست‌های خود را به شوخی بگیرید. تمرکز بر نقاط ضعف، ناکامی‌ها و اشتباهات شما آسان است. برای تشخیص و جشن گرفتن موفقیت‌های خود وقت بگذارید، نقاط قوت و دستاوردها در تقویت تصمیمات درست و یادآوری کارکنان خود که چگونه با ارزش‌های نام تجاری سازمان هماهنگ شوند، نقش دارد.»
اخبار خوب خود را به‌صورت آنلاین و شخصی با سهامدارانی که در پیشبرد نام تجاری شما سرمایه‌گذاری کرده‌اند به اشتراک بگذارید. به آن‌ها یادآوری کنید که چرا موفقیت به ارزش‌های مهم برند اشاره دارد که برای شرکت و شما به‌عنوان رهبر مهم هستند.

۶٫ تقدم و پیشرفت

سازمان‌ها، کسب‌وکارها و متخصصان که به‌طور مرتب حفظ نام تجاری را در نظر دارند، راه‌هایی را برای کمک به دیگران پیدا می‌کنند. به‌هرحال، موفقیت از خلأ حاصل نمی‌شود – کسی به ما کمک کرده تا به موقعیت کنونی خود برسیم! تقدم به معنای به اشتراک‌گذاری منابع، زمان، استعدادها و گاهی اوقات پول نقد، با جوامع و افراد است که به‌طور نمادین بهره‌مند خواهند شد.
درحالی‌که اکثر کارآفرینان موفق مشغول فعالیت‌های روزمره و استراتژی‌های رشد برای اندازه‌گیری کسب‌وکار هستند، حفظ نام تجاری تضمین می‌کند که کسب‌وکار قابل‌اعتماد و مرتبط بوده و همچنان به‌عنوان جاذبه‌ای برای مخاطبان هدف در نظر گرفته می‌شود. شما برای حفظ نام تجاری خود از چه شیوه‌ای استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما در میان بگذارید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده