فروش برند/ روش‌هایی زیرکانه برای موفقیت در کسب‌وکار خود






کارآفرین موفق شخصیت جذاب و قابل‌احترامی است که بسیاری دوست دارند مانند او باشند. اگرچه کارآفرینی برای همه مناسب نیست؛ بااین‌حال، اگر رؤیای شما داشتن آزادی در راه درآمدزایی مطمئن است، کارآفرینی می‌تواند درهایی را به سمت شما باز کند که اکثر مردم قادر به عبور از این درها نخواهند بود.
کسانی هستند که این مطلب را می‌خوانند و شغلی دارند، اما اشتیاق زیادی برای راه انداختن کسب‌وکاری دارند که پشتوانه مالی آن‌ها باشد. کسانی هم همین‌الان در حال شروع کسب و کار خود در گوشه‌کناری هستند و کسانی هم وجود دارند که کسب‌وکارشان را در سال آینده تغییر می‌دهند و از کار روزانه به سمت کارآفرینی می‌روند.
هرکجای این روند هستید، باید قبل از اینکه به سمت دنیای دیوانه کننده کارآفرینی قدم بگذارید چند نکته را بدانید. اگر قبل از آمادگی حرکت کنید، ریسک تبدیل این رؤیا به یک کابوس را پذیرفته‌اید. از این نکات باید برای تغییر شغل روزمره خود به کسب‌وکاری که دوست دارید تا پایان امسال ایجاد کنید استفاده کنید.

۱٫ کارآفرین موفق بودجه اضطراری و پشتیبان دارد

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش می‌رفت زندگی شگفت‌انگیز ‌بود، اما این یک فیلم نیست. برنامه‌هایتان از خط خارج خواهند شد، برای این موقعیت‌ها شما نیاز به پشتیبانی مالی برای جلوگیری از سقوط کسب‌وکار خود دارید.
به بهترین‌ها امید داشته باشید اما برای بدترین‌ها برنامه‌ریزی کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از استرس خود بکاهید و یک‌قدم از شکست خوردن کسب‌وکارتان فاصله بگیرید. درآمد حاصل از کارآفرینی می‌تواند مقطعی باشد. (ممکن است تا چند وقت درآمدی حاصل نشود). بودجه اضطراری می‌تواند شما را در هر طوفان مالی یاری کند.

۲٫ کارآفرین موفق طبق الگوی معین، درآمد دارد

پستی‌ها و بلندی‌هایی در کسب‌وکار وجود دارند. ما اغلب روی بلندی‌ها تمرکز می‌کنیم تا نشانه‌ای بر آماده بودن ما برای انتقال کامل به کارآفرینی باشد. این کار، یک فاجعه است. قبل از تغییر شغل فعلی خود به کارآفرینی، به کسب‌وکاری نیاز دارید که به همان اندازه کار روزمره‌تان یا بیشتر درآمد داشته باشد.
این به معنی آن نیست که هرماه در کسب‌وکارتان بهتر از ماه قبل درآمد داشته باشید؛ بلکه به این معنا است که در بازه زمانی مشخص الگویی از میزان درآمدتان به دست آورید. تعداد زیادی از کارآفرینان به دلیل درآمد خوب در ماه اول از شغل روزمره‌شان بسیار زود خارج می‌شوند و در ماه‌های آینده به مشکل برمی‌خورند.

۳٫ کارآفرین موفق برنامه‌ای برای رشد دارد

یک کسب‌وکار اگر رشد کند زنده است، در غیر این صورت می‌میرد. نیاز به برنامه‌ای دارید تا کسب‌وکارتان را وارد مرحله بالاتری از رشد کنید. ممکن است ایده بسیار خوبی داشته باشید یا در کسب‌وکارتان به میزانی پیشرفت داشته باشید، اما هنوز به برنامه‌ای نیاز دارید تا کسب‌وکارتان را در حالت رشد نگه‌دارید. این نوع رشد کسب و کار (رشد پایدار) چیزی است که شما را از شغل روزمره‌تان خارج می‌کند.

۴٫ کارآفرین موفق ذهنیتی پایدار برای رسیدن به هدف دارد

گاهی اوقات در کارآفرینی باید از چیزهایی دست کشید. دست کشیدن از ایده‌ای بد، دست کشیدن از برنامه اشتباه بازاریابی یا دست کشیدن از بخشی از کسب‌وکارتان که دیگر سودآور نیست. هیچ‌کدام ازاین ‌دست کشیدن‌ها نشانه‌ی شکست نیست، اما داشتن ذهنی ناامید و غیر مصمم یک شکست به‌حساب می‌آید.
یک کارآفرین موفق به‌طور مصمم باور دارد فارغ ازآنچه پیش می‌آید باید هر کاری که می‌تواند انجام دهد تا به اهدافش برسد. ذهنیت شما بر روی تصمیم‌ها و کارهایتان تأثیر می‌گذارد. داشتن آرامش و یک ذهن پایدار در کارآفرینان موفق می‌تواند مشتری‌ها را برای کار با آنان مجاب کند.

۵٫ کارآفرین موفق پوست‌کلفت است

جامعه ما این‌گونه آموزش‌دیده است که موفقیت یعنی دانشگاه رفتن و داشتن شغلی خوب. ما می‌دانیم که بسیاری از کارآفرین‌های موفق خلاف این باور را ثابت کرده‌اند، اما بیشتر آدم‌ها در زندگی شما متوجه این موضوع نمی‌شوند.
سال‌ها سعی می‌کردم تا به دیگران آنچه را که انجام می‌دهم و دیدگاه و هدفم را توضیح دهم که تنها با سر تکان دادن‌های مؤدبانه مواجه می‌شدم. بعدها شنیدم که همان افراد درواقع نظری متفاوت با نظر من داشته‌اند و به‌راحتی آن را با دیگران به اشتراک گذاشته‌اند (درواقع روبه‌رو با من حرف نمی‌زدند و پشت سرم با دیگران مخالفتشان را با نظر من اعلام می‌کردند). این کار آن‌ها مرا اذیت می‌کرد.
یاد بگیرید که آدم‌های نادان را نادیده بگیرید و خودتان‌ را خسته نکنید تا برای آن‌ها توضیح دهید چه‌کاری انجام می‌دهید. روی ساختن کسب‌وکارتان تمرکز کنید و فقط زمانی به آن‌ها اجازه دهید خود را شریک شما بدانند که به‌طور کامل موفق شدید. لحظه‌ای که تغییر را ایجاد کردید (تغییر کار روزانه خودتان به کارآفرینی) آماده شوید تا آن‌هایی را که هدف شما را درک نمی‌کنند از خود دور کنید.

۶٫ کارآفرین موفق روی یک هدف تمرکز می‌کند

شما احتمالاً به‌تنهایی کسب‌وکارتان را شروع خواهید کرد، این بدان معنا خواهد بود که برای بازه زمانی طولانی‌‌مدت، مسئولیت انجام همه کارها تنها با خودتان است. این موضوع می‌تواند باعث تنهایی شما شود و به‌راحتی شما را پریشان و به‌هم‌ریخته کند.
در یک شغل روزمره شما رئیسی داشته و تکالیف خاصی برای انجام دارید تا شما را در مسیر درست کاری نگه‌دارند؛ و همواره همکارانی اطراف شما هستند تا از تنهایی یا پریشانی شما جلوگیری کنند.
قبل از انجام هر تغییری، تمرکز خود را امتحان کنید. مطمئن شوید که این تغییر کاری فقط برای صرف وقت بیهوده طی ساعت‌ها، روزها و هفته‌ها نخواهد بود. خود را مجاب کنید تا همه مسائل حواس‌پرت کن را نادیده گرفته و تنها روی تدوین استراتژی ساختن کسب‌وکارتان تمرکز کنید.
چه تغییر را ایجاد کنید چه نکنید، در حال خواندن این مطالب هستید چون یک کارآفرین هستید. تفکر ما با تفکر افرادی که به عادی زیستن می‌اندیشند متفاوت است. داشتن یک ذهن کارآفرین برای شروع حیاتی است اما برای موفقیت کافی نیست. اگر می‌خواهید به اهدافتان دست‌یابید و کسب‌وکاری موفق داشته باشید باید راهنمایی‌های زیر را به کار بگیرید.
ایران مدیر به شما ۱۰ راهکار زیرکانه برای کارآفرینی موفق معرفی می‌کند

۱٫ به‌عنوان یک کارآفرین موفق اولویت‌های خود را بنویسید

اگر قصد دارید که به موفقیت‌ برسید، باید مجموعه‌ای از اهداف موردنظر خود را مشخص کنید. اولویت‌ها و اهداف خود را روی یک برگه بنویسید. اطمینان حاصل کنید که اهداف شما مشخص هستند. عمومی و کلّی بودن اهداف به کار نمی‌آید.
سپس برای هر هدف، اقداماتی که باید صورت بگیرد تا آن هدف محقق شود را مشخص کنید. جهت برنامه ریزی اهداف خود می‌توانید در کنار هر اقدام، یک تاریخ تکمیل برنامه‌ریزی‌شده و نام شخص مسئول را قرار دهید. اقدامات را روی تقویم خود یادداشت کنید. بهتر است در آخر فهرست خود را بررسی کنید و اگر نیاز است در آن تجدیدنظر کنید.

۲٫ روی اولویت‌های خود تمرکز کنید تا یک کارآفرین موفق باشید

تعداد اهدافی را که روی آن کار می‌کنید، محدود کنید. یک کار را تمام کنید قبل از این‌که کار دیگری را شروع کنید. حتی پس از این‌که اولویت‌هایتان را نوشتید، نمی‌توانید به‌طور هم‌زمان روی ۱۷ مورد کارکنید. اولویت‌های درجه‌یک را انتخاب کنید و فقط روی آن‌ها تمرکز کنید. بهتر است سه مورد را کامل کنید تا این‌که بخش کوچکی از ۳۷ مورد را به اتمام برسانید.
اگر وقت کافی برای تکمیل همه‌ کارها در لیست خود را ندارید، باید برخی وظایف را از لیست خود خارج کنید. این موارد ممکن است شامل کارهای اداری، حسابداری و یا بازاریابی باشد که می‌توانید آن را به دیگران بسپارید؛ درواقع برخی از وظایف را برون‌سپاری کنید.

۳٫ به‌عنوان یک کارآفرین موفق بر وظایف اصلی خود تمرکز کنید

اول، شما به‌طور واضح نیاز دارید تا درآمد کسب کنید تا کسب‌وکار پایدار داشته باشید. ثابت کنید که مفهوم، محصول و مدل کسب‌وکار شما کار می‌کند. برای این کار از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید، تغییرات لازم را ایجاد کنید. بر محصول و خدمات مشتریان خود تمرکز کنید هر بار آن را بهبود دهید. این اقدامات به شما بهترین شانس را برای ساخت یک جریان نقد قابل‌اعتماد می‌دهد.

۴٫ از آینده غافل نشوید تا یک کارآفرین موفق باشید

درحالی‌که شما بر روی وظایفی که امروز کسب‌وکار شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد تمرکز کرده‌اید، نباید چشم‌انداز آینده را از دست ندهید. اگر شما موفق هستید و کسب‌وکار شما رشد می‌کند، ممکن است نیاز به استخدام کارمندانی داشته باشید یا نیاز به بازاریابی بیشتر، فضای بزرگ‌تر، تجهیزات تولید یا سرمایه‌گذاری بیشتر و کسب مهارت و دانش جدید داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که شما در حال آماده‌سازی برای موفقیت دراز مدت هستید.

۵٫ به‌عنوان یک کارآفرین موفق شبکه کسب‌وکار خود را بسازید

به‌عنوان یک کارآفرین در قرن بیست و یکم که می‌خواهد در کسب‌وکار موفق شود و به کار خود ادامه دهد، شما نیاز به یک شبکه قوی و باارزش، ارتباطات بانفوذ در محیط و یا دولت دارید.
به‌راحتی می‌توانید این کار را از طریق شرکت در رویدادها یا نمایشگاه‌ها، درگیر شدن در قراردادهای مشارکت و ایجاد اتحاد برای تبلیغ برندهای قوی‌تر از خود انجام دهید؛ مانند بیل گیتس که با IBM قرارداد امضا کرد. من میدانم که می‌گویید این اتفاق تنها برای افراد بزرگ می‌افتد، اما باپشتکار این اتفاق برای شما هم پیش می‌آید.

۶٫ مثل یک کارآفرین موفق تنها افراد لازم را استخدام کنید

شما مجبور نیستید افرادی را که نیازی به آن‌ها ندارید استخدام کنید و یک شبکه کاری غیرضروری ایجاد کنید. در این صورت شما باید پول بیشتری را صرف پرداخت هزینه‌های اداری و سایر هزینه‌های جاری کنید.
کارمندیابی و استخدام کارمندان مناسب، امری کلیدی است؛ اما می‌توانید کارهای دیگری انجام داده و از اعضای خانواده خود و یا دوستانی که به این مشاغل احتیاج دارند، برای استخدام استفاده کنید. شما احتیاج به کارکنان خوبی دارید و می‌توانید بقیه کارهای دیگر خود را به پیمان‌کاران دیگری بسپارید.

۷٫ مانند یک کارآفرین موفق از تاکتیک‌های بازاریابی آنلاین استفاده کنید

هر کارآفرین تازه‌کاری هم به‌راحتی می‌داند که اگر کسب‌وکار خود را آنلاین کند و از دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شود، سود بیشتری نصیب او خواهد شد؛ اما افراد باهوش فقط به همین یک کار بسنده نخواهند کرد.
همان‌طور که کریستین هابرمن، متخصص SEO، می‌گوید: باید از موتورهای جستجو و بهینه‌سازی آن‌که امروزه برای کسب‌وکارهای کوچک هم کار می‌کند استفاده کنید، زیرا سرمایه‌گذاری در موتورهای جستجو قطعاً حداکثر ROI را به دست خواهد آورد. ROI یا Return On Investment به معنای نرخ بازگشت سرمایه در بازاریابی است (به‌عبارتی‌دیگر نرخ پول به‌دست‌آمده نسبت به پول سرمایه‌گذاری شده).

۸٫ استفاده از رسانه‌های اجتماعی را به حداکثر برسانید تا یک کارآفرین موفق باشید

چرا تازه‌کارها از رسانه های اجتماعی استفاده نمی‌کنند و آن را دور می‌اندازند؟ پاسخ ساده این است که بسیاری از کارآفرینان تازه‌کار هنوز قدرت رسانه‌های اجتماعی را درک نکردند.
عملکرد و حضور شما در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند دستاوردهای شما را بسیار بیشتر از رقبا کند. به‌عنوان‌مثال، فیس‌بوک در حال حاضر مسئول ۸/۱۵ درصد از کل زمان صرف شده در اینترنت است.
رسانه‌های اجتماعی می‌توانند تا حد زیادی نحوه شروع کار شما را تعیین کنند؛ بنابراین، اکنون زمان زیادی در دسترس است و باید از آن استفاده کنید.

۹٫ به‌عنوان یک کارآفرین موفق کسب‌وکار خود را ساده نگه‌دارید

ساده‌سازی یک پیشرفت جدید است. در مراحل ابتدایی یک کسب‌وکار، شما بدون شک با ایده‌ها سروکار دارید. تمام مشتریان شما هرروز یک ایده جدید و پیشنهاد تازه‌ای خواهند داشت. شما باید یاد بگیرید که در مقابل همه این پیشنهادها کسب‌وکار خود را ساده نگه‌دارید.
کلید رشد، حرکت تدریجی است. برای اینکه کسب‌وکار شما کارآمد باشد، شما باید ضروریات کار خود را درجایی بنویسید. سپس نوآوری‌های جدید خود را به مشتریان پایه خود معرفی کنید و به‌این‌ترتیب شما در چیزی‌هایی که متعلق به شما است سرمایه‌گذاری کرده‌اید.

۱۰٫ رقابت را تشویق کنید و مانند یک کارآفرین موفق بجنگید

بله درست شنیده‌اید … منظور من این است که شما باید شجاع باشید و یادگیرنده باشید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا رقابت برای کسب‌وکار مناسب است. آنچه کسب‌وکار شما را نگه می‌دارد این است که دائماً به‌عنوان یک کارآفرین رقابت ‌کنید. مسابقه، کسب‌وکار را به جلو حرکت می‌دهد. این روش بسیار سالم برای آزمودن محبوبیت محصول شما در بازار است. رقابت شما را قادر می‌سازد تا با ایجاد و رشد برند خود به جلو حرکت کنید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده