فروش برند/راهکارهای بازاریابی برای اعمال تغییرات کوچک با یک تأثیر بزرگ




راهکارهای بازاریابی و تغییرات کوچک در شیوه‌ بازاریابی به‌ویژه در انتخاب ابزارهای کم‌هزینه اینترنتی با اثرات بزرگی همراه خواهد بود. کسب‌وکار شما در حال افزایش است و شما فکر می‌کنید که استراتژی برند شما در حال کار کردن است؛ اما آیا واقعاً همین‌طور است؟ آیا پیام و روش‌های بازاریابی شما با نتیجه‌ی مطلوب همراه است؟ در صورت منفی بودن پاسخ این سؤال زمان آن فرارسیده که راهکارهای بازاریابی خود را تغییر دهید.
شما با مشاهده‌ یکی از علائم زیر در کار خود تشخیص خواهید داد که باید سری به برد برنامه های بازاریابی خود بزنید. شاید ترفند در این باشد که برند خود را تغییر دهید. ارزش کار خود را تنظیم کرده یا به‌سادگی شیوه‌ کنونی خود را پیش از تبدیل علائم خطر به فاجعه‌های اجتناب‌ناپذیر اصلاح کنید.

هیچ‌چیز یکسان نیست

برندهای معروف همواره در هر تعاملی به وعده‌های خود در مورد خدمات مشتری عمل می‌کنند. پیام‌های متداول و تصاویر بصری منجر به سردرگمی مصرف‌کنندگان شده و آن‌ها را وادار به روی برگرداندن از برند شما و روی آوردن به برندی که پاسخگوی انتظارات آن‌ها باشد می‌کند. درصورتی‌که وب‌سایت، تابلوها، تبلیغات و روش‌های بازاریابی شما با دیگر شرکت‌ها یکسان باشد به بازطراحی آن‌ها و راهکارهای بازاریابی نیاز خواهید داشت تا همواره برندی ثابت به مردم عرضه کنید.

عدم اطلاع از خواسته‌ی خود

درصورتی‌که اهداف یک‌ساله و پنج‌ساله‌ خود را مشخص نکرده‌اید ممکن است تلاش‌های بازاریابی شما به سود کارتان نباشد. زمانی را صرف تعیین اهداف کاری خود کرده و سپس برند و راهکارهای بازاریابی خود را برای رسیدن به این اهداف اصلاح کنید.

عدم اطلاع از شیوه‌ ارتباط با مشتری

اگر از ارتباط با مشتریان و محل یافتن آن‌ها اطلاعی ندارید زمان زیادی را صرف برقراری ارتباط با افراد و مکان‌هایی خواهید کرد که با نتیجه‌ مطلوب همراه نخواهد بود. به‌جای آن مخاطبان موردنظر خود را تعیین کرده و مشخص کنید که چه سود و چه پیامی برای آن‌ها اهمیت دارد. آنگاه می‌توانید محل وقت‌گذرانی (برای مثال تماشای تلویزیون، گوش دادن به رادیو، در رسانه ‌های اجتماعی، وبلاگ‌های مطالعه و غیره) مخاطبین خود را بیابید تا با آن‌ها در ارتباط باشید و اطلاعات مهم و گفتگوهای مطلوب و موردنیاز آن‌ها را متوجه شوید.

تنها در مورد خود صحبت کنید

موازنه میان اجتماعی بودن و خود ترویجی از اهمیت زیادی برخوردار است. از نظر اجتماعی، خود ترویجیِ متداول، دیگران را از شما دور خواهد کرد. وقتی را صرف آشنایی با دیگران به‌طور حضوری و در رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک و لینکدین کنید و با آن‌ها خو بگیرید. این روابط را برای ایجاد وفاداری مشتریان به برند و حمایت از آن ترویج دهید. با پیام‌های بازاریابی مزاحم مردم نشوید. همچنین با خوش‌رویی و صحبت معنادار با آن‌ها رابطه برقرار کنید.

برتری رقیب بر شما

اگر پیام و ظاهر رقبا بر شما برتری داشته باشد نیاز به ایجاد تغییر خواهید داشت. هدف این است که بدون تقلید از شیوه‌ بازاریابی رقبای خود در صدر باشید. اگر با رقبای خود یکسان نباشید یا بر آن‌ها برتری نداشته باشید دلیلی برای تعامل مصرف‌کننده با شما وجود نخواهد داشت. وجه اختلاف خود را با رقیبان خود تعیین کرده و همچنین چه منافعی را می‌توانید به مصرف‌کنندگان تحویل دهید که رقبای شما نمی‌توانند. با شناسایی این تفاوت‌ها اطمینان حاصل کنید که مصرف‌کنندگان از راه بازاریابی و تلاش‌های شما در این زمینه با شما آشنا می‌شوند.
درحالی‌که اولین برداشت می‌تواند حیاتی باشد، مصرف‌کنندگان آنلاین می‌توانند به‌سرعت پیش بروند. اگر آن‌ها متوجه نشوند که چه کسی هستید، چه کار می‌کنید و چگونه می‌توانید در سه ثانیه یا کم‌تر به آن‌ها کمک کنید، آن‌ها از شما رد خواهند شد. مطمئن شوید که اولین برداشت شما روشن، مختصر و سریع است.
راهکارهای بازاریابی خوب، جا را برای فرصت‌های قابل‌توجه باز کرده تا به کار خود ادامه دهید، بر رقبا برتری جویید و با مخاطبین بیشتری تعامل داشته باشید؛ اما بر حذر باشید که با تغییر شیوه‌ بازاریابی خود مشتریان کنونی خود را از دست ندهید و با غریبه کردن آن‌ها با کار و برند خود تشخیص آن را برای آن‌ها دشوار نکنید. به بیانی دیگر تغییر تهاجمی برند شما به ضررتان خواهد بود. در عوض به دنبال تغییرات کوچک‌تر برای تقویت برند و کار خود باشید و از تعویض کلی آن دست بکشید.

راهکارهای بازاریابی: پشت‌نویس کارت کسب‌وکار خود را به آگهی تبدیل کنید

آیا هزینه‌ تبلیغات چاپ‌شده یا رسانه‌ای را ندارید؟ پشت کارت کسب‌وکار شما تبلیغ اموال شماست و مهم‌تر از همه هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت. با الحاق عکسی از خود، عکسی از محصول، تخفیف ۱۰ درصدی یا فهرستی از خدمات شرکت خود می‌توانید کارت کسب‌وکار خود را به ابزاری مؤثر در بازاریابی تبدیل کنید. جان فلچر، رئیس شرکت تولید گرافیکی در نیویورک که مصالح بازاریابی برای رشد کسب‌وکارها را ایجاد می‌کند، می‌گوید: «این اطلاعات اضافه می‌تواند در شروع مکالمه خوب باشد و در رساندن حقایق مهم کاری طی این لحظات مهم و هنگام جلب‌توجه افراد به شما کمک کند.»

راهکارهای بازاریابی: وب‌سایت خود را بروزرسانی کنید

درصورتی‌که هزینه‌ای را صرف ساخت وب‌سایت کرده‌اید زمان آن فرارسیده که کار خود را جمع‌وجور کنید. به‌جای پرداخت هزینه‌های هنگفت بر طراحی دوباره‌ صفحه‌ی اصلی خود، مجموعه‌ای از صفحات اصلی و کم‌هزینه را برای آزمودن تبلیغات مختلف و پیشنهاد‌های مربوط به محصولات و خدمات خود را به اجرا درآورید. به گفته‌ دیوید رونیک مشاور نیویورک سیتی و بنیان‌گذار Upstart Bootcamp که مدرسه‌ای آنلاین برای تازه‌کارها است: وب‌سایت شما بروشور نیست. اکثر مردم، امروزه از راه رسانه‌های اجتماعی و پست‌های وبلاگ وارد می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که خواندن سایت شما نه‌تنها برای افرادی که از طریق کامپیوترهای خود وارد می‌شوند بلکه حتی برای کاربران آیفون و اندروید نیز کار آسانی خواهد بود.

راهکارهای بازاریابی: خود را به‌عنوان انسان متخصص قرار دهید

هیچ‌چیز مانند توصیه رایگان، برند شما را توسعه نمی‌دهد. رونیک می‌گوید: چه در محوطه‌سازی خبره باشید و چه طراح کیف‌دستی یا فروشنده سگ، شما مشتریان را جذب کرده و آن‌ها برای حل مشکلات خود در قبال مبلغ مشخصی به درخواست کمک از شما می‌شتابند. به گفته‌ رونیک نکته در این است که با فراموش کردن موقعیت خود به‌عنوان رهبر، مشتریان را به سمت خود جذب کنید و با رسیدن به پاسخی عملی آن را توسعه دهید.

راهکارهای بازاریابی: آزمایش، اندازه‌گیری و آزمایش مجدد

یافتن راهکارهای بازاریابی بدین معنا نیست که تمام بودجه‌ خود را صرف آن کنید، نمونه‌ این شیوه‌ها کارت‌های کسب‌وکار یا شماره‌های تلفن معتبر است. به آزمایش، اندازه‌گیری و آزمایش مجدد پیش از آغاز کمپین خود بپردازید.
گوگل آنالتیکس، ترافیک شما را به‌صورت رایگان اندازه‌گیری کرده و به شما می‌گوید که بازدیدکنندگان سایت شما از کجا می‌آیند و لغات بکار گرفته‌شده توسط آن‌ها برای یافتن شما اطلاع می‌دهد. طبق گفته رونیک تمام بخش‌های بازاریابی کمپین خود را بیازمایید و با یافتن فرمول درست، با آن پیش بروید.

شما نیازی به بودجه‌ هنگفت برای بازاریابی و موفقیت نخواهید داشت. با بکارگیری راهکارهای بازاریابی کم هزینه می‌توانید در کسب‌وکارتان به موفقیت برسید. آیا شما زمان تغییر شیوه بازاریابی کسب‌وکارتان را تشخیص می‌هید؟ در این صورت از کدام راهکارهای بازاریابی برای توسعه کسب‌وکارتان استفاده می‌کنید؟
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده