فروش برند تجاری/مثل یک فروشنده بزرگ و موفق بفروشید!





شگردهای فروش بیشتر یکی از موضوعات جذاب در بازاریابی است. میزان فروش یکی از مهم‌ترین نکاتی است که فروشنده‌های بزرگ و مطرح را از دیگر فروشنده‌ها متمایز می‌کند. به‌طورکلی فروشندگان بزرگ فروش‌های بزرگ‌تری نسبت به سایر فروشندگان دارند ، معمولاً ۴ تا ۱۰ برابر فروشندگان معمولی.
اما چه طور چنین چیزی ممکن است در حالی که دو فروشنده هر دو محصول یا خدمتی مشابه ارائه می‌کنند؟ جواب این است که روش‌های آن‌ها برای فروش کاملاً متفاوت است.

۱٫ در بالاترین سطح ممکن بفروشید

اغلب فروشندگان، محصولات خود را به خریداران سطح پایین می‌فروشند، چرا که ارتباط با چنین مشتری‌هایی برایشان راحت‌تر است. چنین رویکردی به یک نتیجه سطح پایین می‌انجامد! مشتری‌هایی که در پایین یک زنجیره قرار دارند ممکن است که آماده شنیدن حرف‌هایتان باشند اما معمولاً آن‌ها قدرتی برای تصمیم‌گیری ندارند، به‌خصوص در مورد خریدهای بزرگ و عمده. یکی از شگردهای فروش بیشتر، هدف قراردادن مشتریان ثروتمند و سطح بالاست که قدرت تصمیم گیری زیادی دارند.

۲٫ به‌جای فروش محصولاتتان، راه‌حل ارائه دهید

اگر فکر می‌کنید مردم تنها از محصولات شما خریداری می‌کنند یا از خدمات شما بهره می‌برند، یک نکته را فراموش کرده‌اید! مشتری‌هایتان در اصل از شما راه‌حل می‌خرند و متقابلاً هم با شما چنین رفتاری دارند. در اصل آن‌ها خدمات تجاری دریافت نمی‌کنند بلکه «افزایش درآمد» چیزی است که آن‌ها به دست می‌آورند. آن ها تنها ماشین‌آلاتی برای کارخانه‌شان دریافت نمی‌کنند بلکه با خرید محصولات شما راندمان تولیدشان را بالا می‌برند. بهتر است تنها به فروش محصولاتتان نپردازید بلکه به فروش راه‌حل رو بیاورید. در بین شگردهای فروش بیشتر، این استراتژی فروش از اثربخشی خاصی برخوردار است.

۳٫ یکی از شگردهای فروش بیشتر آن است که بر اهداف و چالش‌ها تمرکز کنید

بسیاری از فروشنده‌ها با نیت فروش بیشتر سعی می‌کنند با اغراق کردن در ویژگی‌های محصولاتشان آن‌ها را به فروش می‌رسانند. این روش چیزی نیست که مشتری شما به آن اهمیتی بدهد! درواقع یک مشتری از شما خرید می‌کند تا بر چالش‌های موجود غلبه کند و به اهداف خاص خود دست یابد.
به‌جای اینکه بر ‌‌روی ویژگی‌های محصولاتتان تمرکز کنید، سؤالاتی مفید بپرسید تا بفهمید مشتری‌هایتان چه اهدافی دارند و باید به مبارزه با چه چالش‌هایی بپردازند. تعهد به درک عمیق مشتری باعث می‌شود تا از نظر او شما ارج و مقام بالاتری داشته باشید. با تمرکز بر استراتژی «اهداف و چالش‌ها»، فروش محصولاتتان در اصل راه‌ حلی برای برطرف کردن نیازهای جدی او خواهد بود.

۴٫ از بودجه‌ مشتریان آگاه شوید

فروشندگان خود را با بالا بردن قیمت‌ها درحالی‌که از بودجه‌ مشتری اطلاعی ندارند، کوچک می‌کنند. بگذارید صادق باشیم، هدف از فروش این نیست که با آگاهی از بودجه‌‌ طرف مقابل تقاضای پرداخت هزینه‌ بیشتری داشته باشیم بلکه هدف این است که بفهمیم مشتری حاضر است در چه چیزی سرمایه‌گذاری ‌کند تا بتوانیم از این طریق راه‌ حلی متناسب او ارائه دهیم و او به اهدافش دست‌یابد.
زمانی که متوجه اهداف و چالش‌های او شوید، باید از او بپرسید که قصد خرید و سرمایه‌گذاری بر چه چیزی را دارد تا به او کمک کنید. ممکن است رسیدن به قیمتی که مورد توافق دو طرف باشد کمی به بحث نیاز داشته باشد؛ ممکن است بودجه‌ او بیشتر از حد انتظارتان باشد و یا به‌قدری کم باشد که برای خرید محصولتان کافی به نظر نیاید که در این صورت قبل از جدی شدن بحث، معامله را به پایان برسانید.

۵٫ همیشه ۳ گزینه پیشنهاد دهید

فروشندگان معمولی به مشتریان تنها حق انتخاب یک گزینه را می‌دهند. این یک فرصت ازدست‌ رفته‌ بزرگ خواهد بود! یکی از شگردهای فروش بیشتر آن است که به‌جای اینکه تنها یک گزینه برای انتخاب به او بدهید، به مشتری‌هایتان ۳ گزینه ارائه کنید.
گزینه‌ اول باید سطح پایین‌ترین گزینه برای رسیدن به نتایج دلخواه باشد؛ درحالی‌که گزینه سوم باید چیزی فراتر از خواسته او باشد و گزینه دوم چیزی بین دو گزینه‌ی دیگر خواهد بود. با قرار دادن این ۳ گزینه شما به دو هدف مهم خواهید رسید: اول آنکه چنین روشی باعث می‌شود تا مشتری تصمیم بگیرد که از رقبای شما خریدی نداشته باشد. دوم آنکه همیشه گزینه ۲ و ۳ شانس خوبی برای انتخاب شدن دارند، زیرا ارزش سرمایه‌گذاری بیشتری را دارند!
با به کار بردن این ۵ راز، می‌توانید به‌طور چشم‌گیری میانگین میزان فروشتان را بالا ببرید. اما عامل دیگری که در بهبود فروش شما نقش دارد برند شماست. در کسب ‌و کار، برند باعث ایجاد اعتماد می‌شود و به‌راحتی می‌تواند مشتریان شما را افزایش دهد. برند قدرتمند می‌تواند ما را به سمت محصولات یا خدماتی هدایت کند که درغیر این‌ صورت نمی‌توانستیم به ‌چنین چیزهایی برسیم.
بنابراین، شرکت‌هایی که دارای برندهای بزرگ هستند می‌توانند فروش بیشتری را داشته باشند. ایران مدیر در ادامه به ۴ راهکار کاربردی جهت بهبود برندتان اشاره می کند تا بتوانید از شگردهای فروش بیشتر استفاده بهتری داشته باشید و نهایتا به فروش بالاتری دست پیدا کنید.

۱٫ سازگار باشید

صرف‌نظر از اینکه چه چیزهایی برای راه‌اندازی کسب‌وکار شما نیاز است، لازم است که مردم برای تشخیص کسب و کارتان به‌ عنوان یک برند و نه یک محصول، با آن سازگار باشند. به‌خصوص در مراحل اولیه برند، اعتماد مردم تنها زمانی ایجاد می‌شود که به آن‌ها بفهمانید برند شما چه‌کار می‌کند و چه تعریفی برای خود دارد.
به کافی شاپ های زنجیره ای ویونا فکر کنید. هنگامی‌که ما به آنجا می‌رویم انتظار داریم که خدمات شخصی‌سازی خوبی در اختیار ما قرار داده شود. ما بیشتر این انتظارات را از برندهایی که معروف هستند داریم، زیرا آن‌ها به‌طور مداوم با ما در ارتباط اند و قول داده‌اند که این کار را ادامه می‌دهند. توسعه ارتباطات برند با مشتریانش یکی از بهترین شگردهای فروش بیشتر در کسب و کار است.

۲٫ معتبر باشید و دروغ نگویید

هیچ‌کس دوست ندارد که گمراه شود. یک دروغ حتی اگر خیلی هم کوچک به نظر برسد، ممکن است عواقب بدی را برای یک برند داشته باشد. صادق بودن برند و اعتماد سازی در مشتریان زمینه برقراری ارتباط سالم با برند را آماده می کند و فروشندگان می توانند در این بستر از انواع شگردهای فروش بیشتر استفاده نمایند.

۳٫ قابل ‌مقایسه باشید

مردم اغلب با افرادی که به نیاز های عاطفی آن ها پاسخ می دهند، ارتباط برقرار می‌کنند. موارد زیادی برای تحریک احساسات ما وجود دارد. مطمئن شوید تا در ارتباطی که با افراد مختلف دارید، به ارزش‌های عاطفی آن‌ها احترام می‌گذارید و در مشکلاتشان با آن‌ها همراه هستید.

۴٫ بی‌نظیر باشید

محصولات به‌خودی‌ خود هیچ‌وقت تبدیل به یک برند نمی‌شوند. تلاش‌کنید فوق‌العاده باشید اما مطمئن شوید که بیش‌ازحد منحرف نشده باشید و مواظب باشید که چشم‌انداز خود را از دست ندهید. وقتی بی همتا باشید و نتوان مانند شما را پیدا کرد، به راحتی می توان از شگردهای فروش بیشتر برای فروش انواع محصولات به مشتریان بالقوه استفاده نمود.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده