فروش برند آماده/برنامه مشتریان وفادار را چگونه ایجاد کنید






برنامه مشتریان وفادار نیاز اصلی هر کسب‌وکاری است زیرا افزایش وفاداری مشتریان باعث افزایش سهم بازار و سود شرکت‌ها در بلندمدت و بهبود موقعیت رقابتی شرکت می‌شود؛ بنابراین ایجاد روابط پایدار و جلب اعتماد مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا مصرف‌کنندگان در جایی خرید می‌کنند که به آن کسب‌وکار اعتماد کافی داشته باشند؛ اما چگونه می‌توان مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کرد؟
هدف برنامه مشتریان وفادار، پاداش دادن به مشتریانی است که به‌صورت مداوم از شرکت خرید کرده و پول زیادی را صرف محصولات و خدمات شرکت می‌کنند. این برنامه‌ها باعث ایجاد تعهدی دو طرفه بین شرکت و مشتریان می‌شود و عادت‌های خرید مشتریان را نیز تغییر می‌دهد.
شما باید خدماتی را به مشتریان هدف ارائه دهید که دیگران از آن محروم هستند یا به آن دسترسی ندارند. برای مثال داشتن دسترسی خصوصی به برخی از محصولات یا یک شب اقامت رایگان در هتل.
یکی از تحقیقات مشهور در بازاریابی، پژوهش آقای ریچهلد است که نشان می‌دهد حفظ و نگهداری مشتریان به‌مراتب آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر از جذب مشتریان جدید است. حفظ مشتریان فقط و فقط زمانی امکان‌پذیر است که بتوان سطح وفاداری در آن‌ها را بالا برده تا از این طریق مشتریانی داشته باشیم که عاشق کسب‌وکار ما هستند.
بنابراین ایجاد یک برنامه مشتریان وفادار موفق به افزایش وفاداری مشتریانتان کمک خواهد کرد.

۱٫ برای اینکه در وقت خود صرفه‌جویی کنید، خدمات خود را رها نکنید

با وجود اینکه تخفیف گرفتن نکته مثبتی برای تمام مصرف‌کنندگان است اما شما نباید از بهبود خدماتتان غافل شوید. بهترین مشتریان از شما می‌خواهند که دسترسی سریعی به خدمات و محصولاتتان داشته باشند. ارائه خدمات برتر جایی است که کسب‌وکار کوچک شما می‌تواند از رقبایتان پیشی بگیرد و برتری خود را ثابت کند.

۲٫ ارتباطی مانند یک خیابان دوطرفه برقرار کنید

امروزه بسیاری از شرکت‌ها با اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی به وب‌سایت خود مانند هوشمند کردن تعامل افراد با وب‌سایت شرکت، سرویس آنلاین مشتری یا قابلیت چت با یک نماینده سعی در نشان دادن تعهد خود به مشتریان دارند.
شما همچنین می‌توانید سایت خود را به‌گونه‌ای طراحی کنید تا روابط خود را با مشتریان افزایش دهید.

۳٫ در برنامه مشتریان وفادار تماس با مشتریان را شخصی کنید

آنچه مشتریان واقعاً می‌خواهند، تخفیفات بیشتر و صرفه‌جویی بر اساس پیشنهادات و پاداش‌هایی است که از شرکت‌ها دریافت می‌کنند. همان‌طور که در حال گسترش دادن برنامه مشتریان وفادار خود هستید، بر روی مشارکت عمیق‌تر با مشتریان و تماس فردی با آن‌ها برای تکرار فروش‌های خود، تمرکز کنید. اگر مشتریان ارزش بالایی برای این ارتباط قائل باشند، شما بزرگ‌ترین پاداش را دریافت خواهید کرد.
برندهای بزرگ با داشتن سهم زیادی از بازار و بودجه عظیم بازاریابی و تبلیغات موفق مانع رقابتی بزرگی برای ورود به هر نوع کسب‌وکاری هستند؛ اما یک راه برای رقابت با آن‌ها وجود دارد. جوان فکر کنید!
هیچ‌کس با وفاداری نسبت به Nike، Coke و یا Ford به دنیا نیامده است. مسلماً خانواده‌های شما در دوران جوانی و در حال حاضر هم به خاطر تأثیراتی که این برند‌ها روی آن‌ها داشته‌اند، به آن‌ها علاقه‌مند شدند. هنگامی‌که کودکان به سن بلوغ می‌رسند، در حال تلاش برای ایجاد هویت خود هستند که این هویت شامل برند آن‌ها هم می‌شود.
بنابراین وفاداری مشتریان به برند از جوانی آغاز می‌شود. لذا باید برای جذب و افزایش وفاداری مشتریان جوان به موارد زیر توجه کنید.

۱٫ سطح خود را تعیین کنید

برای رسیدن به یک عنوان تجاری، باید در آن سطح قرارگرفته باشید. همین امروز روز مناسبی است. برای ارتباط با مخاطبین جوان‌تر، شما باید بتوانید مخاطبان خودتان را درک کنید و با آن‌ها همدردی کنید. تا زمانی که این کار را نکنید، شرکت شما چیزی به‌ جز یک دستیار نیست.

۲٫ جایی باشید که آن‌ها هستند

نسل جوان، موبایل دوست و اجتماعی هستند. اگر می‌خواهید به آن‌ها برسید، شرکت شما هم باید با آن‌ها مرتبط باشد. تلویزیون درحالی‌که هنوز یک پورتال تبلیغاتی قدرتمند و به‌طور گسترده‌ای پذیرفته‌شده است، به‌ ندرت می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای کاربران باشد.
سایت‌ها و رسانه‌ های اجتماعی زیادی هرساله در حال ظهور هستند، کسب‌وکار شما باید انعطاف‌پذیر و هوشمند باشد (به همین دلیل است که فیس‌بوک به یک شبکه قدیمی تبدیل‌شده است).

۳٫ وانمود نکنید

بدون شک جوانان امروز بیشتر از نسل‌های گذشته آگاه هستند. آن‌ها اطلاعات موردنظر خود را از منابع مختلف به‌صورت روزانه دریافت می‌کنند. سعی کنید که همه‌چیز را بدانید و بر روی آنچه می‌دانید، اثر بگذارید. آن‌ها را درک کنید، بدانید چه نیازها و خواسته‌هایی دارند، سپس استراتژی خود را تنظیم و اصلاح کنید.

۴٫ کارها را به‌خوبی انجام دهید

صرف‌نظر از اینکه به چه اندازه به نسل جوان توجه می‌کنید و نسبت به آن‌ها وفادار هستید، شما هنوز هم نیازمند تولید محصولات منحصربه‌فرد و تجربیات استثنایی هستید. زمانی که شما در این زمینه کم‌کاری کنید، مخاطبانتان را از دست می‌دهید.
برای مثال، اپل، یکی از باارزش‌ترین برند‌هاست، زیرا با نسل جوان که اولین تلفن یا رایانه‌ خود را خریداری می‌کنند، ارتباط بهتری برقرار کرده و محصولات برجسته‌ای را تولید می‌کنند.

۵٫ با دیگران همراه باشید

اگر شما مطمئن نیستید که چگونه با جوانان امروز ارتباط برقرار کنید، زمان بیشتری را برای بازنگری در کسب‌وکار خود اختصاص دهید. شما در برند خود چه چیزی را دنبال کرده‌اید؟ چه چیزی باعث شده است که برخی از برندها نسبت به برندهای دیگر بیشتر ارتقا پیدا کنند؟
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده