فروش برند/کاربردپذیری بهتر ، جذب مشتری بیشتر و کسب و کاری پر رونق تر





آن بورینگ کاربر چیست؟

آن بورینگ کاربر فرایند هدایت فعالانه کاربر برای کاربردپذیری و کمک به اوست که بتواند ارزش استفاده از محصولات و خدمات شما را دریابد. معمولاً مشتری این حالت را بلافاصله بعد از خرید محصول احساس می‌کند.
مدیران موفق در جذب مشتری که سعی در معرفی محصولات جدید دارند، باید به این نکته‌ی مهم ‌ آن بورینگ کاربر‌ درخصوص راه‌اندازی محصول خود توجه کنند تا بدین وسیله به مشتریانشان برای کاربردپذیری بهتر کمک و پیام خود را منتقل کنند. آنگاه این مدیران بازار هدف مناسب را پیدا و درنهایت مشتریان را جذب کنند.
آن بورینگ از آنجایی مفید است که به مشتریان کمک می‌کند تا به محصول یا خدمات شما سریع‌تر از تصور دست یابند و کاربردپذیری بهتری داشته باشند. طی فرایند آن بورینگ کاربران به‌جای تلاش برای آموزش خود، مرجعی دارند که به آن‌ها در مورد محصولات شما آموزش می‌دهد.
این مورد باعث افزایش رضایت مشتری می‌شود زیرا مشتریان وقت زیادی را برای تلاش جهت کشف محصول شما تلف نمی‌کنند، درنتیجه این فرایند آن‌ها را خسته و عصبی نمی‌کند. به‌جای این کار، آن‌ها می‌توانند بر هدفی تمرکز کنند که منظور آن‌ها از خرید کالا از کسب‌وکار شما بوده است.
یک نمونه‌ی خوب از آن بورینگ در شرکت سیستم‌های WashCard مشاهده می‌شود. سیستم‌های WashCard یک شرکت SaaS است که برای کسب‌وکارهای ساده سیستم پرداخت شستشوی خودرو راه‌اندازی کرده است.
گرچه کاربرد این خدمت آسان است اما هنوز هم باید به‌صورت دستی تنظیم شود. بااین‌حال، ازآنجاکه مخاطبان سیستم WashCard عموماً صاحب مشاغلی هستند که زمان آزاد کمی دارند، لذا بسیاری از مشتریان آن‌قدر وقت ندارند که این فرایند تنظیم زمان‌بر را طی کنند.
برای حل این مشکل، سیستم‌های WashCard با استفاده از جریان‌های کاری HubSpot، یک چک‌لیست آن بورینگ را برای کاربردپذیری بهتر به وجود آوردند. در این صورت هر زمان که مشتری جدیدی مراجعه بکند، یک سری اقدامات انجام می‌شود که روند کار با سرعت بیشتری انجام گیرد. به‌این‌ترتیب، مشتریان دیگر نیاز زیادی ندارند که برای راه‌اندازی سیستم تلاش کنند و به‌جای آن تنها به سؤالات شرکت پاسخ می‌دهند. سیستم‌های WashCard نمونه‌ی خوبی از آن بورینگ کاربر مؤثر هستند.

برای بسیاری از مشاغل SaaS، این امکان برای مشتریان وجود دارد که هم با نسخه‌ی دسکتاپ و هم با موبایل خود از محصولات آن‌ها استفاده کنند. برای این‌گونه مشاغل لازم است که یک نسخه‌ی پاسخگو از فرایند آن بورینگ به آن‌ها ارائه بشود تا برای کاربران تلفن همراه قابل‌استفاده باشد.

آن بورینگ کاربر برای کاربردپذیری بهتر تلفن همراه

اگر شرکت شما محصول یا برنامه‌ای برای تلفن همراه ایجاد کرده باشد، برای فعال کردن یک تجربه omni‌channel شما باید آن بورینگ کاربر تلفن همراه را فعال کنید. درحالی‌که ممکن است اکثر این کاربران مشتری شما نباشند، تجربه‌ی آن‌ها باید به‌اندازه کاربران سنتی‌تان مثبت ارزیابی شود.
واقعیتی که درباره آن بورینگ تلفن همراه وجود دارد آن است که این روند فرایندی واضح و قدم‌به‌قدم است که در پی آن مشتری با کاربردپذیری بهتر به موفقیت دست می‌یابد. هر مرحله را ساده و آسان برنامه‌ریزی کنید، زیرا این کار باعث می‌شود کاربران مشغول و راضی باقی بمانند.
اگر برنامه‌ی شما مطابق با نسخه‌ دسکتاپ است، حتماً ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن و همچنین تفاوت آن با محصول اصلی را برای کاربردپذیری بهتر به مشتری بگویید.
یک نمونه‌ی عالی از آن بورینگ تلفن همراه را می‌توان بانام تجاری Slack مشاهده کرد. Slack یک رابط مؤثر برای کاربران فراهم می‌کند که به‌وسیله‌ی آن کاربر در هر مرحله از فرایند آن بورینگ هدایت می‌شود. این کار با ویژگی‌هایی مانند پویانمایی‌ها و اسلایدهای بازشو برای ارائه نکات و پیشنهادهای به‌موقع انجام می‌گیرد. شما می‌توانید نمونه‌ای از آن بورینگ موبایل را در تصویر زیر مشاهده کنید.
در زیر لیستی از بهترین نرم‌افزارهای آن بورینگ کاربری برای کاربردپذیری بهتر را می‌بینید که اگر محصول یا خدمات شما شامل آن نباشد، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید:
  •  UserGuiding: نرم‌افزاری برای راهنمای کاربر است.
  •  AppCues
  •  Intercom، نرم‌افزار ارتباط داخلی است.
  •  Lessonly
  •  Iridize

۱٫ راهنمای کاربر

راهنمای کاربر، یک نرم‌افزار آن بورینگ است که برای نصب به کدگذاری کمی نیاز دارد. به‌جای آن، برنامه افزودنی گوگل کروم را خاموش می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد که مسیرهای پیمایش جامع و راهنما را سریعاً ایجاد کنید و کاربردپذیری بهتری داشته باشید.
قیمت: از ۸۲ دلار در ماه شروع می‌شود.

۲٫ AppCues

AppCues به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا از طریق آن بورینگ کاربر، بتوانند کارهایی مانند نظرسنجی از رضایت مشتری یا اعلامیه‌ی ویژگی جدید را انجام دهند. آن‌ها بدون آنکه نیازی باشد تا چگونگی رمزگذاری را بلد باشند، رمزگذاری ابتدایی را مستقیماً وارد محصول کنند.
قیمت: از ۱۵۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

۳٫ Intercom (ارتباط داخلی)

پلت فرم Intercom با استفاده از پیام‌رسانی مکالمه‌ای مشتری کاربران تازه را آرام‌آرام به سمت محصولات جدید راهنمایی کند.
قیمت: از ۸۷ دلار در ماه شروع می‌شود.

۴٫ Lessonly

Lessonly برنامه‌ی آموزشی قدرتمند و با کاربردی آسان مبتنی بر وب ارائه می‌دهد. این برنامه برای شما این امکان را فراهم می‌کند که چندین درس را برای استفاده از محصول ‌به‌ویژه محصولات پیچیده‌ برای کاربردپذیری بهتر ارائه دهید.
قیمت: از ۳۰۰ دلار در ماه شروع می‌شود.

۵‌. Iridize

Iridize پلت فرمی برای آن بورینگ محصول شرکت SaaS است که گزینه‌های شخصی برای تعامل با مشتریان دارد.
قیمت: از ۵۰۰ دلار در ماه شروع می‌شود.

بهترین راهکارهای برنامه‌ آن بورینگ کاربر

بر طبق این ده مورد که در ادامه می‌آید، شما می‌توانید برنامه‌ آن بورینگ کاربری را برای خودتنظیم کنید و یاد بگیرید چگونه مشتریان خود را به سمت خرید محصولاتتان با موفقیت سوق دهید.
  1.  ترسیم سفر کاربر
  2.  برقراری ارتباط با جمله‌ی پیشنهادی
  3.  کاهش اصطکاک
  4.  طراحی تجارب
  5.  ارائه‌ راهنمایی
  6.  استفاده از ایمیل برای آموزش و پشتیبانی
  7.  استفاده از برنامه برای نظارت بر پیشرفت
  8.  به کار بردن گیمیفیکیشن
  9.  انجام تست‌های تجربه‌ی کاربر (UX)
  10.  تشکیل موارد پشتیبانی به‌صورت سلف‌سرویس
در ادامه هرکدام از این موارد به‌صورت مشروح توضیح داده می‌شود:

۱٫ ترسیم سفر کاربر

هر آن بورینگ برای کاربردپذیری بهتر و  بازاریابی موفقیت‌آمیز به یک تصویر واضح از کاربران محصول نیاز دارد. قبل از ایجاد فرایند برای آن بورینگ کاربران، گروهی از کاربران شخصی را ایجاد کنید که می‌توانید نیازها، اهداف، انگیزه‌ها و پیام‌های آن‌ها را دسته‌بندی کنید. به این سؤالات بیندیشید که آیا هزینه‌ی مهم‌ترین مورد برای تبدیل است؟ آیا برخی از کاربران به آموزش بیشتری احتیاج دارند؟ آیا کاربر شما تصمیم گیر نهایی برای خرید محصول است؟ این بینش‌ها در اولویت‌بندی پیام‌ها و ایجاد جریان‌های متناسب با خرید مشتری کمک می‌کنند.
هر شخص احتمالاً به مسیر متفاوتی برای خرید نیاز خواهد داشت، بنابراین لازم است که چندین صفحه‌ی ورودی ایجاد شود. این کار منجر به ایجاد ترافیک جدید و افزایش متناسب با تبدیل محصولات با نیازهای خاص آن‌ها خواهد شد. این صفحات همچنین فرصت‌های ارزشمندی برای تست را فراهم می‌کند که به ما کمک می‌کند تا عناصر آن بورینگ مؤثر را شناسایی و ارائه کنیم.

۲٫ برقراری ارتباط با جمله‌ پیشنهادی

مشتری برای کاربردپذیری بهتر قبل از استفاده از محصول باید همه‌چیز را در مورد محصول بداند. این مورد بدان معناست که آن‌ها به یک جمله‌ی ارزشی قانع‌کننده نیاز دارند: توضیحی ساده و واضح درباره‌ی خصوصیات ویژه محصول. کاربران بالقوه نباید برای درک یک محصول تلاش زیادی کنند بلکه آن‌ها باید کمتر از پنج ثانیه مزایای اصلی محصول را درک کنند.
مثلاً Ladders یک سایت جستجوی شغل برای مشاغل با درآمد بالاتر، نمونه‌ای عالی از اجرا کردن این روند است. به شعار آن‌ها توجه کنید: «شغل شما، شغل ماست.» این سیگنال بسیار ساده و سریع نشان می‌دهد که شرکت تا زمانی که مشتریانش راضی نباشند، رضایت ندارد یا مثلاً جمله‌ی ارزشی «موسیقی زندگی خود را ضبط کنید.» تأثیر زیادی بر مخاطب دارد.
این پنج ثانیه اول، نخستین و شاید تنها فرصتی است که لحظه‌ی سرنوشت‌ساز را برای کاربران رقم می‌زند. لحظه‌ای که کاربر هزینه‌ها و مزایای محصول را می‌فهمد و می‌خواهد اطلاعات بیشتری کسب کند. این مورد بدان معناست که شما به‌اندازه‌ یک یا دو جمله فرصت دارید تا مفهوم ارزشی خود را به‌طور واضح با مشتریان بالقوه در میان بگذارید.
همین جمله‌ی ارزشی همچنین جایگاه محصول را به مشتری نشان می‌دهد، مثلاً سرگرم‌کننده و جالب، جدی و سنتی یا هر چیز دیگری که محصول آن را ارائه می‌دهد.

۳٫ کاهش اصطکاک

گفتیم که محصول باید یک جمله ارزشی مختصر، شخصیت‌پذیر و کاملاً قابل‌فهم داشته باشد. بررسی کنید، مطالعه کنید و به دنبال چنین جمله‌ای باشید و به پرورش لید خود فکر کنید، اما بدانید حتی در صورت وجود جمله‌ی بسیار ارزشمند و عالی اگر روند ثبت‌نام کاربران به‌گونه‌ای ضعیف و غیرمتخصصانه طراحی‌شده باشد، آن بورینگ شما به‌نوعی شکست خواهد خورد.
در این صورت اصطکاک و برخورد کاربر با شما تقریباً اجتناب‌ناپذیر است، اما طراحی خوب به‌گونه‌ای مانند چرب کردن چرخ‌دنده‌هاست که به شما کمک کرده و ثبت‌نام‌های موفق را موجب خواهد شد.
اصطکاک هر متغیر، موجب می‌شود که کیفیت وب‌سایت یا روند رفتار کاربر کاهش‌یافته و فرایند چرخه‌ی فروش شرکت شما را کند یا کاملاً متوقف می‌شود. برخی از دلایلی که معمولاً موجب اصطکاک کاربران می‌شود، عبارت‌اند از:
  •  صفحات ورودی طولانی و پیچیده؛
  •  وجود اختلاف‌نظر شناختی، بدین معنا که پیام‌های بازاریابی و صفحات ورود هم‌تراز نیستند.
  •  ناتوانی و ناکارآمدی نام تجاری در جلب اعتماد کاربران.
برای کاهش مؤثر اصطکاک و کاربردپذیری بهتر یکی از بهترین کارها، ورود به سیستم اجتماعی یا ثبت‌نام ایمیل کاربران است، اما هنوز بسیاری از کسب‌وکارها به داده‌هایی احتیاج دارند که کاربر مجبور است فرم ثبت‌نام را تکمیل کند. در این‌گونه موارد مهم است که بین نیازهای بازاریابی‌پر کردن فرم‌های مربوطـ با طراحی ذهنی کاربر به‌دقت تعادل برقرار کنید تا او را خسته نکنید.
تا جای ممکن فرم را ساده طراحی کنید. سعی کنید از روش اعتبارسنجی درونی خطی استفاده کنید که زمان تکمیل فرم را تا حدود ۴۲ درصد کاهش می‌دهد. همچنین مقوله‌ی اعتماد را با توصیفات مناسب برای کاربر، بررسی وضعیت مشتری و ارائه‌ی تضمین به او در طول فرایند در نظر بگیرید.

۴٫ طراحی تجارب

گاهی برخی از کاربران برای ورود به فرایند ثبت‌نام و کاربردپذیری بهتر نیازمند راهنمایی‌های شما هستند در مقابل گاهی نیز برخی تمایل دارند تا شما از راهنمایی‌های بیجا بپرهیزید و درواقع از جلوی راه آن‌ها خارج شوید. برای آن دسته از کاربران که کمی مردد هستند، نشان دادن مسیر کاملاً واضح کمک‌کننده است، اما برای کسانی که می‌خواهند مسائل را به‌تنهایی تشخیص دهند، ساده‌ترین راه‌حل این است که خود کاربر کاری را در رابطه با محصول انجام دهد، مثلاً یک پست جدید بنویسد یا یک زندگی‌نامه را پر کند، حتی به کاربر دیگری مراجعه کند.
موفقیت محصول شما به این بستگی دارد که کاربران با ویژگی‌های اصلی خود بتوانند وارد سیستم شما شوند و با آن به‌راحتی ارتباط برقرار کنند. هیچ‌چیز مانند دادن کلیدهای خودرو به کاربر باعث ایجاد اعتمادبه‌نفس در او نمی‌شود، اجازه دهید که آن‌ها خود رانندگی کنند.

۵‌. ارائه‌ راهنمایی

وقتی محصول شما پیچیده باشد، احتمالاً برای معرفی کردن آن به کاربران بیش از یک ویژگی مدنظر شماست، درنتیجه به فرایند آن بورینگ بیشتری نیاز دارید. هدف ما این است که کاربران به این باور طلایی دست یابند که نیازشان به این محصول ضروری است. درحالی‌که نشان دادن هم‌زمان چندین ویژگی موجب پیچیده‌تر شدن کارها خواهد شد و کشف آن حس اساسی را به تأخیر می‌اندازد. باید به آن‌ها کمک کنید تا آن لحظه‌ی طلایی را کشف کنند.
استیو جابز این کار را خیلی زود در اپل فراگرفت، هنگامی‌که او نتوانست افراد دیگر را قانع کند که یک کامپیوتر شخصی چیست و چگونه کار می‌کند. سعی کرد تا اپل را با DNA توصیف کند و بدین‌صورت این مجموعه را ساده‌تر بفهماند. او این کار را از چگونگی ارتباط شرکت با ارائه‌ی جمله‌های ارزشی درباره‌ محصولات گرفته تا سهولت در ارتباط کاربران با محصولات آن در هنگام استفاده گسترش و توصیف کرد.
برای اینکه کاربران را با ویژگی‌های محصول خود آشنا کنید از تعامل هدایت‌شده‌ای بهره بگیرید. دو شرکت فیس بوک و توییتر این کار را با موفقیت بسیار انجام می‌دهند. آن‌ها از مشکلات آموزشی کاربران بهره می‌گیرند و آنان را از ویژگی‌های جدید محصولات، تغییر سیاست‌ها و موارد مشابه مطلع می‌کنند. مشکلات آموزشی مواردی بزرگ و برجسته محسوب می‌شوند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

۶٫ ایجاد ایمیل برای آموزش و پشتیبانی

هر فرد برای اینکه در زمره‌ مشتریان شما محسوب شود، باید از محصول استفاده کند. یک ثبت‌نام صرف برای شرکت شما هیچ ارزشی نخواهد داشت. در این مسیر استفاده از ایمیل هنوز هم مؤثرترین روش برای تبدیل کاربر جدید به مشتری است و ترفندهای ایمیل مارکتینگ هنوز جوابگوست. ایمیل همچنان برای آن بورینگ SaaS هم به‌عنوان وسیله‌ای برای تعامل و هم برای مراجعه به مشتری جدید اهمیت ویژه‌ای دارد.
در هنگام تشکیل حساب ایمیل برای کاربران و جلب مشتری به این موارد توجه کنید:
  •  ایمیل باید از فرایند آن بورینگ به‌صورت مناسب پشتیبانی کند: ایمیل خوشامدگویی یا نخستین ایمیل باید اولین قدم در مسیر تبدیل کاربر به مشتری باشد. پیام را واضح منتقل کنید و سردرگمی را از بین ببرید.
  •  فراخوان تماس خود را روشن و واضح درج کنید: هر ایمیل باید برای انجام یک کار خاص برنامه‌ریزی شود.
  •  لینک مستقیم فراهم کنید: تنها CTA باید شخص را مستقیماً به سمت کارهایی هدایت کند که کاربر باید در سایت یا برنامه آن‌ها را انجام دهد.
    اگر برنامه‌ی ایمیل شما ایمن و مناسب باشد، می‌تواند با آموزش آن بورینگ به کاربران آن‌ها را از یک شخص تازه‌وارد به یک کاربر قوی رشد دهد که به‌صورت متناوب از محصولات شما استفاده می‌کند.
با استفاده از شخصی‌سازی‌های خود به‌عنوان راهنما، بازدیدهای ثبت‌شده و ثبت‌نشده کاربران را از محصول استخراج کرده و در پی آن نقاط عطف اصلی را که برای استفاده کامل از محصول نیاز دارید، شناسایی کنید. این مراحل را با گردش کار اتوماسیون بازاریابی و تأیید تماس تلفنی مرتبط کنید تا مطمئن شوید که در صورت نیاز کاربران جدید ایمیل دقیقاً به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

۷٫ استفاده از برنامه‌ای برای نظارت بر پیشرفت

اگر می‌خواهید کاربردپذیری بهتری داشته باشید باید به‌موقع به کاربران مشاوره دهید، نیاز به ارزیابی روند کاری خود دارید. ارزیابی عملکرد به شما کمک می‌کند تا بفهمید مشتری در کجای مسیر قرار دارد. با نظارت بر پیشرفت کاربران شما می‌فهمید چه زمانی و چه منابعی را تهیه کنید که مشکلات کاربران مرتفع شود همچنین می‌توانید از این فرصت‌ها برای به‌روزرسانی و فروش متقابل محصول یا افزونه‌ها استفاده کنید.
اگر شرکت شما یک تیم برای جذب موفقیت‌آمیز مشتریان داشته باشد، می‌توانید با ایجاد چک‌لیست‌هایی که مطابق با بازدیدهای مشتری هستند، بر آن بورینگ نظارت داشته باشید. هنگامی‌که کاربران عملی را تمام می‌کنند، آن مرحله را دوباره بررسی کنید.
اگر در یک شغل SaaS هستید، گردش خودکاری به‌صورت اتوماتیک شروع می‌شود و هر بار که مشتری مرحله‌ای را انجام می‌دهد، خود سیستم اعلان‌هایی را ارسال می‌کند. به‌این‌ترتیب، کارمندان دقیقاً می‌دانند که مشتری در چه مرحله‌ای از فرایند آن بورینگ قرار دارد و می‌توانند به آن‌ها در مورد مشکلات احتمالی هشدار دهند.

۸٫ به کار بردن گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن فرایندی است که فعالیت‌های عادی را به بازی تبدیل می‌کند؛ مانند بازی که در برخی مدرسه‌ها تا زمان فرارسیدن امتحانات انجام می‌شود. این بازی که «خطر مجازات» نام دارد، دانش‌آموزان را در قالب سرگرم‌کننده و لذت‌بخش به مطالعه وا‌می‌دارد. در این صورت آن‌ها برای امتحانات آماده می‌شوند اما در حالتی بازی‌گونه و جذاب. همین مفهوم در فرایند آن بورینگ شما هم قابل‌استفاده است.
این موضوع بسیار مهم است که تجربه‌ آن بورینگ شما کسل‌کننده نباشد. به‌جای آن، باید حادثه‌ساز باشد و مشتری را در مورداستفاده از محصول هیجان‌زده کند. فرایند را تعاملی کنید و هنگام تکمیل معیارهای خاص، به کاربر پاداش دهید. اگر آن بورینگ شما برای کاربران تبدیل به فعالیت سرگرم‌کننده شود، مشتریان بیشتر علاقه‌مند به تکمیل آن می‌شوند و زمانی که مشتریان آن بورینگ کسب‌وکارهای شما را تمام می‌کنند، نرخ حفظ مشتری افزایش می‌یابد.

۹٫ انجام تست‌های تجربه‌ی کاربر (UX)

پس از ایجاد فرایند آن بورینگ، لازم است که قبل از استفاده از آن، یک‌بار آن را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که کاربران می‌توانند به‌راحتی هر مرحله را انجام دهند و آن بورینگ شما مطابق با نیازهای مشتریان است و کاربرد پذیری قابل قبولی دارد. بهترین راه برای انجام این کار، انجام تست‌های تجربه‌ی کاربر (UX) و آنالیز نحوه‌ی واکنش مشتریان به فرایند آن بورینگ شما است.
یکی از اساسی‌ترین تست‌های UX که می‌توانید انجام دهید، تست «قابلیت استفاده» است. تست قابلیت استفاده، بهره‌گیری از محصول یا خدمات شما را آسان می‌کند. این تست‌ها، بخش‌های مفیدی از بازخورد مشتری را نشان داده، عیب‌های موجود در رابطه با محصول یا تجربه آن بورینگ مشتری را مشخص می‌کنند.
درست است که تست قابلیت، روش مؤثری برای سنجش تجربه‌ی کاربر است، اما علاوه بر آن بسیاری از انواع دیگر تست‌های کاربر نیز وجود دارند، برای مثال شما می‌توانید میزبان گروه‌های متمرکزی باشید که مشارکت‌کنندگان را در مورد چگونگی احساس آن‌ها نسبت به محصولات شما بررسی می‌کنند یا می‌توانید تست‌های A / B را اجرا کنید که جنبه‌های فردی بازدید مشتریان را آنالیز می‌کنند. ترکیب تعدادی از این روش‌ها در کنار هم ارزیابی کامل‌تری از فرایند آن بورینگ شما را ارائه می‌دهد.

۱۰٫ تشکیل موارد پشتیبانی به‌صورت سلف‌سرویس

این طبیعی است که مشتریان جدید همیشه درباره‌ی محصولات شما سؤالاتی دارند. حتی اگر شما پشتیبانی شبانه‌روزی هم داشته باشید، بازهم تضمینی وجود ندارد که همیشه بتوانید به کاربران خود پاسخ دهید. برای حل این مشکل گزینه‌های پشتیبانی به‌صورت سلف‌سرویس پیشنهاد می‌شود که می‌توانند گروه شما را گسترش داده، در صورت عدم دسترسی کاربران به پاسخ، راه‌حل‌هایی را به آنان ارائه دهند.
یک ابزار رایج در این زمینه حالت سلف‌سرویسی برای یک پایگاه دانش است. منظور از پایگاه دانش بخشی از وب‌سایت شما است که به مشکلات رایج مشتریان پاسخ می‌دهد. این مورد شامل مقالات و منابع متنوعی است که کاربران می‌توانند در صورت مشکل به آن‌ها مراجعه کنند. حتی در مواردی که تیم پشتیبانی هم برای کمک حاضر باشد، گاهی بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند از این گزینه‌ها –منابع و مقالات موجود‌ به‌عنوان راهی سریع‌تر برای یافتن پاسخ استفاده کنند.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده