فروش برند،کار از راه دور و پنج نکته طلایی برای تبدیل ‌شدن به یک دور کار موفق





کار از راه دور شاید تا پیش‌ازاین در نگاه مردم در ردیف شغل‌های جدی به شمار نمی‌آمد، اما امروزه روش عملکرد کسب‌وکارها به‌شدت دستخوش تغییر شده است. شرکت‌های موفق در دفاتر خانگی و اتاق‌های نشیمن و استارباکس‌ها رهبری می‌شوند و ملاقات بیشتر از طریق اسکایپ و اسلک و گوگل هنگ‌آوتس انجام می‌شود.
افزون‌براین، کارمندان می‌توانند با لباس خانگی‌شان کار کنند و تنها مسافتی که در رفت‌وآمد باشند، از آشپزخانه تا میز کارشان باشد.

امروزه، کار از راه دور به مدل موفقی از کسب‌وکار تبدیل‌شده است و تعداد افرادی که حداقل به‌صورت نیمه‌وقت دورکاری می‌کنند، روبه افزایش است. درواقع، مطالعۀ مؤسسه‌های Global Workplace Analytic و FlexJobs نشان می‌دهد کار از راه دور (شغل غیرحضوری) در دَه سال اخیر حدود ۹۱ درصد افزایش‌یافته است. باوجوداین، همۀ افراد برای کار از راه دور مناسب نیستند.
برخی افراد در محیط جمعی بهتر کار می‌کنند و از ساعت کاری عادی، یعنی نُه تا هفده، لذت می‌برند؛ در‌حالی‌که سایرین تنهایی کار کردن را ترجیح می‌دهند و هنگام کار از منزل، فعال‌تر و سازنده‌تر هستند و این موضوع به چگونگی روحیه افراد بستگی دارد.
چه شما بخواهید دورکاران بیشتری برای شرکتتان استخدام کنید یا به‌عنوان دور کار استخدام‌شده‌اید، مهم است بدانید چه مهارت‌هایی برای کار از راه دور موردنیاز است و چگونه می‌توانید کارمندان خود را برای تبدیل به دورکاران بهتر آموزش دهید. در سال ۲۰۱۹، TalentLMS به‌منظور فهمیدن نحوۀ عملکرد دورکاران و آموزش آن‌ها برای کار در منزل، ۴۵۰ کارمند را بررسی کرد.
در ادامه، به برخی از پاسخ‌های آن‌ها نگاهی می‌اندازیم تا متوجه شوید چگونه شما و شرکتتان می‌توانید در ارائه و انجام دورکاری موفق‌تر عمل کنید.

۱٫ تصدیق کنید ساعات معینی را کارخواهید کرد

گاهی‌، مردم فکر می‌کنند کار از راه دور همان دیجیتال‌نومادیسم است. باوجوداین، دیجیتال‌نومد بودن اکثر مواقع به معنی مستقل کار کردن با ساعات کاری اختیاری و ادارۀ کسب‌وکار از هر نقطه از جهان است و با تعریف کار از راه دور تفاوت دارد.
دورکاران مانند کارمندان حضوری با برنامۀ کاری روزانۀ معین، یعنی از ساعت نُه تا هفده، کار می‌کنند. بر اساس آمارهای TalentLMS، ۶۰ درصد از دورکاران ساعات کاری مشخص و ثابتی دارند. این بدان معنی است که آن‌ها باید در ساعات معینی کامپیوترهای خود را روشن کنند و آنلاین شوند.
حتی اگر به کار از راه دور مشغولید، به‌منظور برقراری ارتباط و همکاری مؤثر با اعضای تیم، باید در ساعات مشابهی با آن‌ها کارکنید. اگر تنها برای چند ساعت به‌عنوان کارمند مستقل مشغول کار هستید و دربارۀ تغییر شغل خود به دورکاری فکر می‌کنید، به خاطر داشته باشید برنامۀ کاری روزانۀ شما به‌شدت دستخوش تغییر خواهد شد.

۲٫ با نرم‌افزارها و تکنولوژی آشنا شوید

در دورکاری همه‌چیز در منزل اتفاق می‌افتد؛ بنابراین، برای اینکه عضوی از تیم مجازی باشید، باید با نرم‌افزارها و ابزارهای معینی آشنا شوید. معمولاً رئیستان به شما خواهد گفت از چه ابزارهایی باید استفاده کنید؛ ازجمله «زوم» برای ملاقات یا «اسلک» برای برقراری ارتباط روزانه. به‌علاوه، زمانی که اولین بار به تیم ملحق می‌شوید، ابزارهای معینی برای آموزش و پذیرش سازمانی لازم‌اند.
۷۰ درصد دورکاران می‌گویند شرکتشان آموزش آنلاین را به کمک سیستم مدیریت یادگیری (LMS) ارائه می‌دهد. شرکت‌ها از این سیستم به‌طور گسترده به‌منظور استخدام‌های جدید استفاده می‌کنند؛ بنابراین، LMS به‌احتمال‌زیاد اولین ابزاری است که با آن مواجه می‌شوید.
نرم‌افزارهای ارتباطاتی نیز ابزارهای درجه‌‌یکی هستند که دورکاران به‌طور منظم آن‌ها را به کار می‌برند. وقتی از این افراد خواسته شد نام ابزارهایی را بگویند که بیشتر از همه استفاده می‌کنند، ۲۷ درصد اسکایپ و ۱۴ درصد دراپ‌باکس و ۲۵ درصد واتساپ و گوگل هنگ‌آوتس را نام بردند.

۳٫ بر روی مهارت‌های برقراری ارتباط خودکار کنید

بیشتر پاسخ‌دهندگان مطالعۀ TalentLMS از برقراری ارتباط به‌عنوان مهم‌ترین مهارتی نام بردند که دورکاران باید به دست آورند. پس از کسب اطلاعات دربارۀ نرم‌افزارهایی برای برقراری ارتباط و نرم‌افزاری که شرکت برای ارسال ایمیل و پیام‌های خصوصی از آن استفاده می‌کند، باید چگونگی عملکرد این ابزارها را بیاموزید. برای مثال، آن‌ها از چه کانال‌هایی برای چه اهدافی استفاده می‌کنند؟
آیا معمولاً برای گرفتن بازخورد دربارۀ پروژۀ جدید، عنوان ایمیلی ایجاد یا از پیام خصوصی استفاده می‌کنند؟ آیا اعضای تیم هنگام چت با یکدیگر رسمی هستند یا راحت و غیررسمی رفتار می‌کنند؟ سعی کنید تُن صدا و زبان آن‌ها را تقلید کنید تا بتوانید با آن‌ها مؤثرتر و کارآمدتر ارتباط برقرار کنید.
به‌علاوه، دریابید اعضای تیم اکثر اوقات از چه کانال‌ها و چت‌های گروهی‌ای استفاده می‌کنند.
شاید آن‌ها اغلب مقالات انگیزشی را در کانال اسلک تیم ارسال یا از نرم‌افزار صفحه گستردۀ اکسل برای اشتراک‌گذاری مقالات پربازدید جدید استفاده می‌کنند. علاوه‌براین، مطمئن شوید پیام‌هایتان واضح و اصلاح‌شده باشند.

۴٫ در کار از راه دور ، تمرکز کردن را یاد بگیرید

اگرچه برای اکثر افراد تمرکز در منزل آسان‌تر است، کار کردن از منزل ممکن است باعث حواس‌پرتی شود. برای مثال، شاید حین کار روی پست جدید وبلاگ، به خاطر ‌آورید باید لباس‌شویی را روشن کنید یا یکی از برنامه‌های جدید تلویزیون را ببینید. بر اساس مطالعۀ Buffer در سال ۲۰۱۸، ۱۶ درصد دورکاران می‌گویند هنگام کار در منزل دچار حواس‌پرتی می‌شوند. ازاین‌رو، برای کسب موفقیت در کار از راه دور باید تمرکز کردن را تمرین کنید.
دورکاران شرکت‌کننده در مطالعۀ TalentLMS ترفندهایی برای افزایش تمرکز به کار می‌بندند. برای مثال، ۲۵ درصد از آنان با صدای پس‌زمینه مانند صدای تلویزیون یا رادیو و ۲۱ درصد در سکوت و ۲۱ درصد نیز با گوش دادن به موسیقی آرامش‌بخش تمرکز می‌کنند.
اگر تمرکز برایتان دشوار است، بررسی کنید کدام عوامل محیطی می‌توانند به افزایش بهره‌وری‌تان کمک کنند. تغییر صدای پس‌زمینه، نور، زمان روز یا اتاقی از منزل که در آن کار می‌کنید، همگی می‌توانند به تمرکز بیشتر شما کمک کنند.

۵٫ مدیریت زمان و مهارت‌های سازمانی خود را تقویت کنید

اگر به دنبال کسب و کار خانگی هستید، باید منضبط باشید. دانستن اینکه چه زمانی در منزل باید استراحت و چه زمانی سخت کارکنید، بسیار مهم است؛ به‌ویژه وقتی رئیس یا همکارانتان شما را زیر فشار قرار نداده‌اند. همچنین، به‌منظور سازمان‌دهی عاقلانۀ روزهای کاری باید مهارت‌های مدیریت زمان و سازمانی خود را در کار از راه دور تقویت کنید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده