فروش برند تجاری/۱۲ روش شگفت انگیز به کسب و کارها رونق می بخشند






اینفلوئنسر ها امروزه در بازاریابی جایگاه مهمی یافته‌اند. بازاریابی توسط اینفلوئنسر ها از زمانی که برای اولین بار تأثیر خود را نشان داد، به‌سرعت رو به افزایش است.
این به دلیل تغییر روش مشتریان در خرید کردن در طول سال‌هاست. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۸ نشان داد که فقط ۴% از مردم به تأیید افراد مشهور اعتماد دارند. دلیل این امر احتمالاً این است که ترجیح می‌دهند به دنبال توصیۀ از طرف کسانی باشند که مهم‌تر از همه دانش و اعتبار لازم درباره محصولات و خدمات را داشته باشند.
و امروزه دارندگان این خصوصیات اغلب اینفلوئنسر ها در شبکه‌های اجتماعی هستند
وقتی از مشاوره یا توصیه‌هایی صحبت می‌شود ‌که چه کاری انجام دهیم، کدام محصول را برای خریدن، کدام فیلم را برای دیدن و کدام مکان را برای مسافرت رفتن در تعطیلات انتخاب کنیم، هنوز هم گاهی به اطرافیانمان بیشتر از متخصصان اعتماد داریم.
اما این همان چیزی است که اینفلوئنسر ها را بسیار قدرتمند می‌کند: بااینکه ممکن است در رشتۀ خود متخصص باشند، ولی آن ها با اشتراک‌گذاری محتوا و نظرشان به روشی خاص، باعث می شوند مشتریان آن شخص را بیشتر به‌عنوان یک دوست در نظر بگیرند.
ما به‌ خاطر داشتن چیزهایی مانند دسترسی مدام به ویدئو و سایر محتوای بصری باید خوشحال باشیم؛ ابزاری که به ما کمک می‌کند افراد را به‌صورت آنلاین از طریق روش‌هایی که تا همین چند سال پیش اصلاً وجود نداشتند باهم آشنا کنیم.
حالا چگونه می‌توانید به این حوزه وارد شوید و در رشتۀ خود به خانواده اینفلوئنسر ها بپیوندید؟
اینفلوئنسر ها افرادی عادی هستند که به دلیل تخصص و صداقت خود، وفاداری قابل‌توجهی از دنبال کننده های خود کسب کرده‌اند. برخلاف افراد مشهور، به‌صورت فعال محصولات را در شبکه‌های اجتماعی خود تأیید می‌کنند. اینفلوئنسر ها به دلیل اطلاعات ارزشمندی که برای فالوئرهایشان به اشتراک می‌گذارند به شهرت دست‌یافته‌اند.

به همین دلیل است که یکی از متخصصان گرایش بازاریابی توسط اینفلوئنسر ها در سال ۲۰۱۹ پیش‌بینی کرد که تقاضا برای اینفلوئنسر ها در شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینفلوئنسر ها ی خرد (اینفلوئنسر هایی با کمتر از ۱۰۰ هزار نفر فالوئر) افزایش می‌یابد. جای تعجب نیست که افراد بیشتر و بیشتری می‌خواهند در شبکه‌های اجتماعی اینفلوئنسر شوند.

از کجا شروع کنیم؟

در این مقاله، ۱۲ روش برای تبدیل‌شدن به یک اینفلوئنسر در رسانه های اجتماعی ارائه می‌دهم. آن‌ها به‌خودی‌خود به شما کمک می‌کنند تا به‌آرامی تأثیر خود را ایجاد کنید و خود را به‌عنوان یک اینفلوئنسر در صنعتتان معرفی کنید؛ اما باید همۀ این‌۱۲ روش را باهم انجام دهید و یک استراتژی قدرتمند داشته باشید که به شکل تصاعدی در بالا رفتن سرعتتان به شما کمک کند.

چگونه در شبکه‌های اجتماعی اینفلوئنسر شویم

  1. بازار دنج( بازاریابی جاویژه) خود را بیابید.
  2.  از اصول ابتدایی رویکرد تفکری بهره ببرید.
  3. کانال شبکه‌های اجتماعی خود را انتخاب کنید.
  4.  استراتژی محتوا گذاری خود را بهبود دهید.
  5.  محتوای خود را پخش‌کنید.
  6.  محتوای آموزشی بسازید و روی اینستاگرام، یوتیوب یا فیس‌ بوک به اشتراک بگذارید.
  7.  یا لینکدین را انتخاب کنید یا رهبری افکار رسانه را.
  8.  شبکۀ خود را رشد دهید .
  9.  با فالوئرهایتان در ارتباط باشید.
  10.  پیشرفت خود را ارزیابی کنید.
  11.  به‌روز بمانید.
  12.  آهسته و پیوسته حرکت کنید.

۱٫ بازار دنج خود را بیابید

اگر می‌خواهید به یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شوید، اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب یک بازار خاص است که می‌خواهید در آن شناخته شوید.
اگرچه بیشتر اینفلوئنسر های شبکه‌های اجتماعی مطالبی به اشتراک می‌گذارند که به آن علاقه دارند اما چیزی که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند، این واقعیت است که آن‌ها تمایل دارند در صنعت موردعلاقۀ خود روی یک موضوع خاص تمرکز کنند که کمتر به آن پرداخته‌شده است.
برای یافتن بازار دنج خود ابتدا باید مخاطب هدف خود را با توسعۀ شخصیت نمایشی شبه داستانی از خوانندۀ ایدئال خود تعیین کنید. ابزاری مانند ابزار تولید خریدار شخصی هاب‌اسپات می‌تواند به شما در شناسایی خواسته‌ها، نیازها، چالش‌ها و اهداف خوانندۀ ایدئالتان کند و به‌این‌ترتیب می‌توانید مسئله را حل کنید و هدف‌گیری کنید و برای نشان دادن خود به عنوان یک اینفلوئنسر به سمت حوزۀ خاص خود گام بردارید.

۲٫ از اصول ابتدایی رویکرد تفکری بهره ببرید

در مصاحبه‌ای با کوین رز، الون ماسک توضیح داد که دو رویکرد برای استدلال وجود دارد که مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند. رایج‌ترین آن‌ها رویکرد قیاسی است. افرادی که از این روش استدلال استفاده می‌کنند، تصمیم می‌گیرند کارهایشان را بر اساس آنچه در گذشته اتفاق افتاده است، انجام دهند.
به همین دلیل ما اغلب شاهد این هستیم که بسیاری از افراد در یک صنعت خاص تقریباً کار یکسان انجام می‌دهند، در مورد موضوع یکسان صحبت می‌کنند و حتی هنگام انتشار و ترویج مطالب نیز از قالب‌های مشابه استفاده می‌کنند.
رویکرد استدلال دوم همان چیزی است که ماسک از آن به عنوان رویکرد تفکر اصول اولیه یاد می‌کند. به‌جای تصمیم‌گیری در مورد موفقیت‌ها یا شکست‌های گذشته، ماسک و دیگرانی که از این رویکرد استفاده می‌کنند، اصول عینی را موردمطالعه قرار می‌دهند و تصمیمات خود را صرفاً بر اساس آن اتخاذ می‌کنند.
آنچه در پیروی با استفاده از روش تفکر و استدلال ماسک، خوب به نظر می‌رسد این است که با مجبور کردن شما به بی‌اعتنایی به وضع موجود، شما را به سمت سایر امکانات و رویکردها می‌کشاند. این کار باعث می‌شود تا خودتان را از سایر اینفلوئنسر ها در حوزۀ انتخابی متمایز کنید و این امکان را به شما می‌دهد که چیزهای جدید و تازه‌ای را برای مخاطبان هدفتان در نظر بگیرید.

۳٫ کانال شبکه‌های اجتماعی خود را انتخاب کنید

انتخاب پلتفرم‌های اجتماعی مناسب که در آن مخاطبان به برندهایی علاقه دارند که با خواسته شما همخوانی دارد، مهم است. دو تا از برجسته‌ترین شبکه‌های اجتماعی که اینفلوئنسر ها در سال ۲۰۱۹ در آن‌ها پیشرفت کردند، اینستاگرام و لیندکدین بوده است.

اینفلوئنسر در اینستاگرام چیست؟

این نوع از اینفلوئنسر اغلب با ارسال محتوای فیلم یا عکس‌ محور از قبیل مطالب آموزشی، تعریف و تأییدهایی که اسپانسر دارند یا ویدئوهای دیگری که احتمالاً به برند یا محصولی مربوط است، گروه‌های نسل هزاره و نسل زد را در اینستاگرام هدف قرار می‌دهند. آن‌ها معمولاً به‌شدت به تمرکز بر پست‌هایی در صنایع گسترده مانند زیبایی یا غذا تمایل دارند.
اینستاگرام شبکه‌ای است که ۹۳% اینفلوئنسر ها در رسانه‌های اجتماعی محتوای خود را در آن متمرکز می‌کنند، چون بهترین نتیجه را به آن‌ها می‌دهد.
بااین‌حال چون این آمار مربوط به حال حاضر است، به این معنی نیست که اینستاگرام همیشه یک انتخاب عالی است.
دلیل آن ساده است: مخاطبان ایدئال شما ممکن است بیشتر وقت خود را در اینستاگرام نگذرانند.
در اینستاگرام ممکن است اینفلوئنسر هایی را ببینید که روی موضوع سبک زندگی متمرکز هستند. به‌عنوان‌مثال ممکن است یک بلاگر در حوزۀ مسافرت را ببینید که در مورد اقامت در هتل پست می‌گذارد یا ویدئوهایی از غذا ببینید که بلاگرها رسپی آن را تهیه‌کرده‌اند.
ازآنجاکه اینستاگرام با ویژگی استوری خود به‌سرعت درزمینه استفاده از ویدئو محبوب می‌شود، ممکن است محتوای اسپانسرشده و ویدئوهای بازاریابی مانند آموزش‌های آرایشی اینفلوئنسر را مشاهده کنید.

اینفلوئنسر لینکدین چیست؟

این اینفلوئنسر ها که غالباً آن‌ها را رهبران افکار می‌نامند، اغلب فالوئینگ‌های زیاد و نیز مهارت قوی یا تجربه حرفه‌ای در صنایعی مانند تکنولوژی یا کسب‌وکار سازمانی دارند. آن‌ها معمولاً نکات مربوط به صنعت یا حرفۀ خود را از طریق پست‌های وبلاگ، ویدئوها و پست‌های استاندارد ارائه می‌دهند.
گرچه لینکدین با محتوای سبک زندگی کشش بیشتری به دست می‌آورد، اما اینفلوئنسر ها می‌توانند زمانی در این پلتفرم موفق شوند که روی موضوعات حرفه‌ای یا دانشگاهی یا محتوای مربوط به شغل تمرکز کنند. درحالی‌که لینکدین گزینۀ ارسال ویدئو را ارائه می‌دهد، اینفلوئنسر ها همچنین می‌توانند با انتشار پست‌هایی به سبک وبلاگ یا ارسال متن معمولی، محتوای قوی‌تری را روی این پلتفرم بگذارند.
اگر می‌خواهید فالوئینگ‌ هایتان به‌سرعت افزایش یابد و خود را به عنوان یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی معرفی کنید، باید مطمئن شوید که شبکۀ اجتماعی مناسبی را بر اساس موضوع موردنظر خود و مخاطبان ایده آلتان انتخاب کرده‌اید.
در اینجا سه پرسش وجود دارد که می‌تواند به شما در انتخاب شبکۀ اجتماعی مناسب کمک کند:

 مخاطب هدفتان کیست؟

بازهم تأکید می‌کنم که اینجا ایجاد شخصیتی جامع از مخاطب ایده آلتان بسیار مهم است. اگر مایل به دستیابی به نسل هزاره هستید، اینستاگرام و پینترست گزینه‌هایی عالی هستند. از طرف دیگر اگر مخاطب هدف شما بیشتر مدیران تجاری‌اند، لینکدین ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

 سایر اینفلوئنسر ها در حوزۀ انتخابی شما کجا هستند؟

در شبکه‌های اجتماعی‌ای که امکان دسترسی به اینفلوئنسر های بزرگ در حوزۀ انتخابی خودتان را دارید فعالیت کنید و حتی در آینده با آن‌ها همکاری کنید.
یکی از ابزارهایی که برای این کار بسیار مفید به نظر می‌رسد، BuzzSumo است. وقتی در اینجا کلمۀ کلیدی هدف خود را جست‌وجو می‌کنید، نه‌تنها سایر موضوعاتی را که اینفلوئنسر ها با آن ها درگیر بوده‌اند می‌بینید، بلکه قسمت‌هایی از محتوا را هم خواهید دید که به اشتراک گذاشته‌شده است.
این بسیار باارزش است چون به شما شبکۀ اجتماعی‌ای را نشان می‌دهد که بیشترین محتوا در آن به نمایش گذاشته‌شده است و آن را به مکانی ایدئال برای دستیابی به فالوئینگ و رشد شما تبدیل می‌کند.

 چه نوع محتوایی تولید خواهید کرد؟

برخی از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌ بوک و لینکدین به شما این امکان را می‌دهند که طیف متنوعی از محتوا را ارسال کنید، درحالی‌که برخی دیگر مانند یوتیوب و اینستاگرام فقط روی ارائۀ یک محتوای خاص برای کاربران تمرکز می‌کنند.
چنان‌که گفته شد، این نکته بسیار مهم است که شبکۀ اجتماعی‌ای را انتخاب کنید که کاملاً مناسب محتوایی‌ باشد که تدوین کرده‌اید؛ در بخش بعدی به آن می‌پردازیم.
صرف‌نظر از اینکه کدام رسانه های اجتماعی را انتخاب می‌کنید، به یاد داشته باشید که در انتخاب خود زیاده‌روی نکنید. به استفاده از دو یا سه شبکه بسنده کنید. در غیر این صورت خود را بیش‌ازحد کم‌مایه نشان می‌دهید و ایجاد اعتبار و فالوئینگ برای خود را دشوار خواهید کرد.

۴٫ استراتژی محتوای خود را گسترش دهید.

درست مانند بازاریابی درون‌گرا، قالب و کیفیت محتوایی که منتشر می‌کنید، می‌تواند شانس شما را برای ساختن یک اینفلوئنسر موفق از خود در شبکه‌های اجتماعی از بین ببرد.
هنگام تولید محتوا در مورد قالب موردنظر خود تصمیم بگیرید. محتوا باید به‌گونه‌ای باشد که از طریق آن بتوانید نه‌تنها اطلاعات ارزشمند را ارائه دهید بلکه شخصیت و صدای خود را نیز بیان کنید، این به شما کمک می‌کند تا منحصربه‌فرد بودن محتوایی را که برای مخاطبان هدف خود ایجاد می‌کنید، نشان دهید.
بخشی از تدوینگری یک استراتژی محتوای مؤثر، تعادل مناسب بین اشتراک محتوای آموزنده و محتوای شخصی برای مخاطبان شماست. به یاد داشته باشید یکی از دلایلی که باعث می‌شود مردم به اینفلوئنسر ها اعتماد داشته باشند، رعایت همین تناسب است.
یک‌راه کارآمد برای این کار، اصل ۲‌۳‌۵ است: از هر ۱۰ پستی که در اکانت شبکه‌های اجتماعی خود منتشر می‌کنید، ۵ مورد باید محتوای ارزشمندی باشد که توسط شخص دیگری نوشته‌شده است، ۳ مورد محتوای آموزشی باشد که خودتان ایجاد کرده‌اید و دو مورد باید درباره ی خودتان باشد.
حال ممکن است فکر کنید اگر نیمی از مطالبی که منتشر می‌کنم محتوای تغییریافته باشد، چگونه می‌تواند به من کمک کند تا به یک اینفلوئنسر تبدیل شوم؟
مبتدیان باید بدانند که اینفلوئنسر ها به خاطر این شناخته می‌شوند که می‌توانند محتوای ارزشمندی را به مخاطبان خود ارائه دهند. این شامل به اشتراک‌گذاری مطالب نوشته‌شده توسط دیگران هم می‌شود که آن‌ها معتقدند برای فالوئرهای آن‌ها نیز مفید خواهد بود.
از همه مهم‌تر، به اشتراک‌گذاری مطالب منتشرشده توسط سایر اینفلوئنسر ها در حوزۀ انتخابی شما کمک می‌کند تا به‌آرامی توجه آن‌ها را جلب کنید. درنتیجه، دستیابی به آن‌ها بسیار ساده‌تر خواهد بود و از آن‌ها می‌خواهید بعداً همین کار را برای شما انجام دهند.
اگر به کشف ایده‌ برای محتوای خود نیاز دارید، این منابع را امتحان کنید.

کلمات کلیدی جست‌وجو در گوگل

این مورد بعد از جست‌وجو در گوگل در پایین صفحه دیده می‌شود. این لیست متداول‌ترین کلیدواژه‌ها به شکل عبارت است که توسط مخاطبان هدف شما هنگام جست‌وجوی محتوا در اینترنت استفاده می‌شود.

Answer the Public

Answer the Public وب‌سایتی است که فهرستی جامع از سؤالات مختلفی را که معمولاً درمورد کلمات کلیدی انتخاب‌شدۀ شما ایجاد می‌شود، در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید از طریق محتوای خود به آن‌ها پاسخ دهید.

Quora

Quora نیز مانند Answer the Public فهرستی از سؤالات مختلفی را که در مورد کلیدواژۀ انتخابی شما وجود دارد، ارائه می‌دهد. تفاوت اصلی این دو در این است که برخلاف Answer the Public که فهرستی از سؤالات را بر اساس الگوریتم‌های جست‌وجو به شما می‌دهد، سؤالاتی که در Quora می‌یابید، پرسش‌هایی است که صریحاً توسط افرادی مطرح‌شده که در حال حاضر با مشکل یا چالش روبه‌رو شده‌اند.
درعین‌حال Quora به اعضای خود اجازه می‌دهد که پاسخ سؤالات ارسال‌شده را بدهند. این امر به اینفلوئنسر های شبکه‌های اجتماعی این فرصت را می‌دهد که قدرت‌نمایی کنند و در این مورد –و شاید حوزۀ انتخابی شما‌ دانش خود را به نمایش بگذارند.

۵٫ محتوای خود را پخش‌کنید

مهم نیست که محتوای شما چقدر عالی باشد، اگر نخواهید مردم آن را ببینند و با آن درگیر شوند، اصلاً مفید نخواهد بود.
همان‌طور که گفته شد، مهم است که هنگام انتشار و پخش محتوای خود در شبکه‌های اجتماعی با دقت برنامه‌ریزی کنید.
بهترین زمان برای ارسال محتوا در شبکه‌های اجتماعی به این بستگی دارد که کدام شبکۀ اجتماعی را برای استفاده انتخاب کرده‌اید. این اینفوگرافیک به‌صورت جزئی به شرح بهترین روزها و زمان پخش محتوا برای هر یک از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی پرداخته است.
بسیار مهم است که بدانید چگونه محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید. باوجود این‌که هر شبکۀ اجتماعی قوانین و دستورالعمل‌های خاص خود را دارد، در اینجا برخی از بهترین شیوه‌های عمومی فارغ از این‌که از کدام شبکۀ اجتماعی استفاده می‌کنید، ارائه‌شده است.

در هر شبکۀ اجتماعی به یک موضوع بپردازید

تمرکز روی یک موضوع خاص برای هر شبکۀ اجتماعی این امکان را به شما می‌دهد که تصویری جامع‌تر از خودتان و کاری که انجام می‌دهید و چیزی که در نظر دارید به فالوئرهایتان نشان بدهید. به‌این‌ترتیب می‌توانید ضمن این‌که پروفایل‌هایتان را شفاف و منسجم نگه می‌دارید، محتوای متنوع‌تری منتشر کنید.
مهم‌تر از همه این به شما کمک می‌کند تا انواع مختلفی از محتوای منتشرشده را دسته‌بندی کنید. به این شکل فالوئرهایتان می‌دانند که در کدام شبکۀ اجتماعی محتوایی را که از شما انتظار دارند، پیدا ‌کنند.

پیام خود را شخصی‌سازی کنید

حتی اگر محتوایی مشابه را در شبکه‌های اجتماعی مختلف ارسال می‌کنید، همیشه وقت بگذارید تا مطمئن شوید پیامتان شخصی‌سازی‌شده است. این امر نه‌تنها باعث می‌شود هریک از پست‌های شما شخصی‌تر شوند، بلکه همان‌طور که آرون هاینس، بنیان‌گذار فنیکس پرو به آن اشاره می‌کند، موجب می‌شود که از انتقال حس اسپم شدن به فالوئرهایتان در فید شبکه‌های اجتماعی‌شان جلوگیری شود.
وی توضیح می‌دهد: «باید اطمینان حاصل کنید هر محتوایی که ارسال می‌کنید متناسب با خواسته‌ها و نیازهای فالوئرهایتان باشد، خواه یک پست معمولی باشد یا پستی که بابت آن پول دریافت کرده‌اید.
بدترین چیز این است که آن‌ها می‌توانند اکانت شما را به‌عنوان اسپم گزارش کنند. این می‌تواند به معنای پایان رؤیای اینفلوئنسر شدن در شبکه‌های اجتماعی شما باشد.»

پست‌ها را برای موبایل بهینه کنید

اغلب افراد بیش از سه ساعت از وقت خود را با موبایلشان می‌گذرانند.
و در همین زمان ۸۰% آن صرف شبکه‌های اجتماعی می‌شود. با این کار اطمینان حاصل کنید که پست‌هایی که منتشر می‌کنید به همان اندازه که مشاهده آن ها روی دسکتاپ یا لپ‌تاپ جذاب است، روی موبایل هم جذاب باشد.

۶٫ محتوای آموزشی بسازید و روی اینستاگرام، یوتیوب یا فیس‌بوک به اشتراک بگذارید

افرادی که به دنبال یادگیری بیشتر در مورد برندها یا محصولات هستند، دوست دارند برای این منظور از ویدئو استفاده کنند. اگر استراتژی یا صنعت شما بسیار بصری است، به مخاطبان نشان دهید که چگونه می‌توانند از محصولی که می‌خواهید با یک حرکت سریع تبلیغ کنید، استفاده کنند.
وقتی مخاطبان محصولی را که در حال استفاده است مشاهده می‌کنند، ممکن است بخواهند کاری را که انجام می‌دهید تکرار کنند یا احساس کنند استفاده از آن محصول آسان است. این افکار ممکن است آن‌ها را به سمت خرید واقعی سوق دهد و مشتری یا اسپانسر شما را بسیار خوشحال کند.
برای کمک به شما به‌منظور ایجاد ایده‌های طوفان‌مغزی (برین استورم)، در اینجا یک راهنمای سریع برای ویدئوهای کاربردی how‌to آورده شده که واقعاً مفید است.

۷٫ یا لینکدین را انتخاب کنید یا رهبری افکار رسانه را

رهبری افکار، دریافت محتوا از یک متخصص صنعت است که دربارۀ یک موضوع خاص مشاوره یا اطلاعات ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید در یک صنعت مرتبط با تجارت اینفلوئنسر باشید یا افراد به عنوان یک رهبر یا مدیر ارشد به شما نگاه کنند، لینکدین مکانی عالی برای شروع است.
همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، می‌توانید از ویژگی ارسال بلاگ لینکدین برای نوشتن یک پست طولانی‌تر، اظهارنظر در مورد سایر پست‌ها یا بحث‌ها استفاده کنید یا فقط پست‌های استاندارد را منتشر کنید. اگر ویدئو را ترجیح می‌دهید، این پلتفرم گزینه‌هایی نیز برای آن دارد.
اگر می‌خواهید تعداد زیادی پست بلاگ بنویسید، مکان عالی دیگر برای انتشار محتوای شما می‌تواند مدیوم باشد. کاربران در مدیوم پست‌های مربوط به حوزه ی موردعلاقه خود را بر اساس افرادی که دنبال می‌کنند مشاهده می‌کنند؛ بنابراین اگر کاربران منافع مشابه شما دارند، ممکن است به سمت پست‌های شما هدایت شوند.

۸٫ شبکۀ خود را رشد دهید

درحالی‌که شما هنوز در حال اثبات اعتبار و تخصص خود به عنوان یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی هستید، لازم است به‌طور فعال فالوئرهایتان را افزایش دهید.
یکی از مؤثرترین راه‌های انجام این کار وبلاگ‌ نویسی است. حتی اگر بیشتر کاربران اینترنت برای کسب اطلاعات به شبکه‌های اجتماعی روی‌آورند، واقعیت این است که شما آنجا فضای کامل در اختیار ندارید. یک اشتباه می‌تواند به‌راحتی باعث شود این شبکه‌های اجتماعی اکانت شما را از بین ببرند و همین موجب می‌شود همۀ مطالب و فالوئرهایتان را گم کنید.
وبلاگ‌ نویسی می‌تواند به شما در یافتن فالوئرهایتان کمک کند. با استفاده از دکمه‌های به‌ اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی برای هریک از پست‌های وبلاگ شما، بازدیدکنندگان می‌توانند محتوای شما را در شبکه‌های اجتماعی مربوطه به اشتراک بگذارند.
جاستین مورگان ‌یکی از مردان بازاریابی دندانپزشکی‌ توصیه می‌کند که اگر بودجه دارید و پیشنهاد محتوای پولی در وبلاگ خود دارید، آن را به عنوان پست اسپانسرشده تبلیغ کنید. به‌این‌ترتیب محتوای شما می‌تواند راه خود را در فیدهای کسانی پیدا کند که با شخصیت ایدئال شما مطابق دارند. به‌این‌ترتیب خود و آنچه را که باید به آن‌ها ارائه دهید معرفی می کنید.
وبلاگ‌ نویسی همچنین راهی مؤثر برای دستیابی و ارتباط با اینفلوئنسر های حوزۀ انتخابی شما و نیز موارد مرتبط با شماست. وبلاگ نویسی امکان برقراری ارتباط با اینفلوئنسر های کلیدی در حوزۀ انتخابی خود و رشد تجربی میزان فالوئرها فراهم می کند.
ایجاد پست‌های مهمان یکی دیگر از روش‌های رشد فالوئرهای شماست. نمایش پست شما در یک سایت معتبر در حوزۀ انتخابی‌تان به شما کمک می‌کند اعتبار و اقتدار خود را بیشتر کنید. همچنین موجب می‌شود تا توجه اینفلوئنسر های مشهور در حوزۀ انتخابی‌تان را جلب کنید و حتی با آن‌ها همکاری کنید.

۹٫ با فالوئرهایتان ارتباط برقرار کنید

هنگامی که فالوئرهایتان سؤال یا نظر خود را در مورد پست‌های شما درج می‌کنند، برای قدردانی و پاسخ به آن‌ها زمان بگذارید. این می‌تواند باعث شود حس ارزشمند بودن و این‌که شما صمیمانه می‌خواهید به آن‌ها کمک کنید، در آن‌ها ایجاد شود. همچنین به شما در ایجاد رابطه با آن‌ها کمک می‌کند.
البته همۀ نظرات و سؤالات مثبت نخواهند بود. به‌عنوان یک اینفلوئنسر، انتظار داشته باشید که نظرات منفی و انتقاداتی بشنوید. آن ها را به نکته‌ای تبدیل کنید تا خونسردی خود را حفظ کرده و به‌صورت حرفه‌ای به آن‌ها بپردازید.

۱۰٫ پیشرفت خود را در میان اینفلوئنسر ها ارزیابی کنید

این مرحله بسیار مهم است، مخصوصاً اگر به دنبال همکاری با برندها برای کمپین‌های بازاریابی هستید؛ زیرا این یکی از مواردی است که برندها به دنبال پیشرفت هستند تا بتوانند با شما همکاری ارزنده ای داشته باشند.
اکثر شبکه‌های اجتماعی برای نظارت بر پیشرفت شما، تحلیلی به شما ارائه می‌دهند‌ مواردی مانند آمارگیری از جمعیت، میزان دستیابی و نرخ تعامل که نشان خواهد داد شما چقدر سریع (کند) می‌توانید مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهید. همچنین روشن خواهد کرد که کدام‌یک از فرمت‌های محتوا بالاترین میزان تعامل را به دست می‌آورند تا بتوانید تعداد بیشتری از این موارد را ایجاد کنید.

۱۱٫ به‌روز بمانید

اگر در هرکدام از شبکه‌های اجتماعی فعال بوده باشید، می‌دانید شبکه‌ها چند بار الگوریتم‌های خود و نیز شرایط و ضوابط ارسال محتوا را به‌روز می‌کنند. به عنوان یک اینفلوئنسر باید خود را با این تغییرات به‌روز کنید تا از خطاها جلوگیری کنید.
همچنین باید دستورالعمل‌ها و خط‌مشی‌های FTC را بشناسید، به‌خصوص اگر قصد دارید با برندها همکاری کنید تا محصولات و خدمات آن‌ها را در اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی خود تبلیغ کنید.
اینفلوئنسر ها ، بازاریابی را به عنوان یک استراتژی  بسیار مؤثر ثابت می‌کنند. به‌طوری که FTC در نظارت بر برندها و اینفلوئنسر های شریک که ممکن است دستورالعمل‌های بازاریابی را نقض کنند، حتی هوشیارتر می‌شود.

۱۲٫ آهسته و پیوسته باشید

به گفتۀ آدام استیل، بنیان‌گذار لوگانیکس، اگر چیزی وجود داشته باشد که از محتوای باکیفیت پیشی بگیرد، ثبات آن است.
این به این دلیل است که فالوئرهای شما باید بتوانند برای ارائۀ محتوای باکیفیت به‌صورت مداوم روی شما حساب کنند. اگر این‌گونه نباشید، آن‌ها درنهایت متوقف می‌شوند یا حداقل میزان توجه را به شما می‌کنند.
برنامه‌ریزی پست‌گذاری با استفاده از یک ابزار خودکارسازی اجتماعی مانند eClincher یا ابزارهای انتشار اجتماعی هاب‌اسپات می‌تواند به شما اطمینان دهد که همواره به‌صورت مداوم پست خواهید داشت. به‌جای انتشار دستی در هر یک از پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی، این ابزار به شما امکان می‌دهد پست‌هایی را در گروه‌های مختلف ایجاد، بارگذاری و برنامه‌ریزی کنید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده