برند/ذهن ثروتمند را چگونه به کار بگیرید و به یک میلیونر تبدیل شوید






ذهن ثروتمند چه ویژگی‌هایی دارد؟ بیایید صادق باشیم. شما می‌خواهید میلیونر باشید، من هم می‌خواهم میلیونر باشم، همه می‌خواهیم میلیونر باشیم.‌ برای ما هم بین میلیونرها جا هست؛ پس چرا بینشان نیستیم و چطور می‌توانیم  با توسعه فردی در بینشان باشیم؟

از زمانی که زاده شدیم، به ما طرز فکر خاصی یاد دادند. شاید پدرومادرتان شغل مناسبی داشتند و به شما یاد دادند پس‌انداز کنید. شاید تک سرپرست بودید و یاد گرفتید هر شغلی را قبول کنید و آن را ادامه دهید تا وقتی‌که درآمدتان را صرف پرداخت چک بعدی کنید.
هر دو روش اندک مزیت‌ها و عیب‌های بسیاری دارند؛ البته آن‌ها شیوه‌های فکری افراد متوسط‌ است همان‌طور که می‌بینیم، این شیوه‌های فکری به ذهن ثروتمند نمی‌انجامد.
نظام آموزشی‌مان فاسد و بی‌نظم است و ما را برای زندگی متوسط آماده می‌کند. در دبیرستان چیزی دربارۀ مدیریت سرمایه و ذهن ثروتمند به ما یاد نمی‌دهند و دانشگاه نیز برای این است که به ما یاد دهد برای فرد دیگری کار و او را ثروتمندتر کنیم. اگر در حسابداری یا مالی تحصیل نکنید، تقریباً برای مدیریت سرمایه بختی ندارید.
میلیونرها، مخصوصاً آن‌هایی که با ذهن ثروتمند، ثروت جمع کرده‌اند، طرز فکر متفاوتی با افراد متوسط دارند. ذهن میلیونرها درست مثل افراد متوسط است، ولی به زندگی متفاوت نگاه می‌کنند. افراد متوسط کوتاه‌مدت فکر می‌کنند و میلیونرها بلندمدت. این موضوع اولین تفاوت میلیونرها با افراد متوسط را به ما نشان می‌دهد.

در مسیر ذهن ثروتمند بلندمدت بیندیشید

حدود دو سال پیش، مادر مادربزرگم مُرد و میراث مختلفی باقی گذاشت، ولی گران‌ترین میراث، خانه‌اش است که در محلۀ خیلی خوبی قرار دارد. بعد از چند بازسازی کوچک، خانۀ معرکه‌ای می‌شود. مادربزرگم که دخترش است، می‌خواهد آن را بفروشد. حرفی ندارم، ولی پیشنهاد دادم فقط بخش‌های لازم را تعمیر کنیم و ملک را بخریم تا رهن دهیم که او رد کرد.
ارزش خانه را صد هزار دلار تعیین کرده‌اند؛ ولی فکر کنم مادربزرگم در درازمدت، می‌تواند پول خیلی بیشتر به دست آورد.
میلیونرها با ذهن ثروتمند خود به بلندمدت توجه می‌کنند. بله مادربزرگم می‌تواند در کوتاه‌مدت حدود صد هزار دلار کسب کند؛ ولی داشتن درآمد دوم یا سوم ماهانه ۶۰۰ تا ۹۰۰ دلار بلندمدت اندیشیدن است.
در حقیقت، اگر به پیشنهادم عمل می‌کرد، فقط در ۱۵ ماه، ۱۰۸ تا ۱۶۲ هزار دلار به دست می‌آورد؛ البته بدون حساب مالیات‌ ملک، تعمیرات و… . همیشه در کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری، معاملۀ ملک، رابطه و… بلندمدت فکر کنید. اگر ۹۰ درصد این راه را بروید، ارزش و سود بهتری دارید.

به فردی تبدیل شوید که با ذهن ثروتمند، توانایی دستیابی به ثروت را داشته باشد

اگر تمام‌روز می‌نشینید و برنامه‌های تلویزیونی تماشا می‌کنید؛ پس انتظار نداشته باشید میلیاردر شوید. اگر  خواب راحت صبح‌ها زیاد می‌خوابید و ۲۴ ساعت در هفت روز هفته به مهمانی می‌روید، انتظار نداشته باشید میلیاردر شوید. باید شخصی باشید که ثروت می‌سازد و ذهن ثروتمند دارد. گفتنش آسان است.
می‌خواهم چشم‌هایتان را ببندید و خود را فردی میلیونر تصور کنید. روزتان را چگونه آغاز می‌کنید؟ چه می‌خورید؟ چه ماشینی سوار می‌شوید؟ چه لباسی می‌پوشید؟ کجا زندگی می‌کنید؟ محله‌تان چطور به نظر می‌آید؟ چه کسی در زندگی‌تان است و چه کسی در زندگی‌تان نیست؟ وضعیت سلامتی‌تان چگونه است؟ هر جزئیاتی را تصور کنید؛ حتی خوشبوکننده‌ای که استفاده و روشی که پولتان را مدیریت می‌کنید.
سپس، شروع کنید آن ویژگی‌ها را اکنون اجرا کنید؛ مثلاً وقتی میلیونر شوم، هرروز صبح بلند می‌شوم و در پانزده دقیقه سریع اخبار را مرور و کمی نرمش می‌کنم. بعد لباس می‌پوشم و به جزئیات لباس و آراستگی‌ام توجه می‌کنم. پس‌ازآن، به سمت آشپزخانه می‌روم و صبحانه‌ای سالم درست می‌کنم. بعد از خوردن صبحانه، برای کار حاضر می‌شوم.
علاوه‌بر‌آن، باید روی ارزش‌هایتان کارکنید. میلیونرها باارزش‌هایشان زندگی می‌کنند. این کار به آن‌ها امکان می‌دهد خودشان باشند و کس دیگری نباشند. برگه‌ای بردارید و بیست ارزش را روی آن بنویسید. سپس، پنج ارزش را انتخاب کنید. هرروز، روشی بیابید تا با آن پنج ارزش زندگی کنید.

پذیرای تغییرات باشید تا صاحب ذهن ثروتمند شوید

باید بتوانید با روزگار تغییر کنید. نمونۀ عالی‌اش مای‌اسپیس (My Space) است. وقتی فیسبوک به‌صحنه آمد، ویژگی‌هایی داشت که مای‌اسپیس نداشت؛ ویژگی‌هایی که خیلی ساده بود. در فیسبوک مجبور نبودید کدها را کپی کنید و به پروفایلتان بچسبانید. آنچه مای اسپیس را از پا درآورد. این حقیقت بود که با خواست جامعه تغییر نکرد. فیسبوک تغییر و خود را با کاربرانش سازگار کرد؛ به همین دلیل، هنوز قوی است.
این حقیقت با توصیۀ مذکور هماهنگ است. باید بتوانید سازگار شوید. نمی‌توانید فرد رفیق‌بازی باشید که پولش را در خوش‌گذرانی هدر می‌دهد و انتظار داشته باشید ثروت جمع کنید. باید تغییر کنید و خود را بازندگی و شخصیتی وفق دهید تا کمک کند ذهن ثروتمند داشته باشید.
اگر در شغل بدون‌ پیشرفتی کار می‌کنید که درآمد درخورتوجهی دارد؛ ولی همۀ وقتتان را می‌گیرید و سرخورده‌اید، تغییر کنید. اگر در هر بخشی از زندگی جای دلخواهتان نیستید، این باید انگیزه‌ای شود تا تغییر و خود را سازگار کنید و به مرحلۀ بعد بروید.

برای داشتن ذهن ثروتمند ریسک را بپذیرید

باقی‌ماندن در محدودۀ آسایشتان بهترین و سریع‌ترین راه برای متوسط‌ماندن است. میلیونرها می‌فهمند باید ریسک را بپذیرند تا رشد کنند. البته پذیرش ریسک ناخوشایند است؛ ولی ازآنجا رشد می‌کنیم. تفاوت بزرگی بین پذیرش ریسک محاسبه‌شده و چشم‌بسته وارد شدن است.
هر میلیونری پیش از ورود به کاری، تاحدممکن تحقیق می‌کند. میلیونرها می‌دانند افراد دیگر تمایل دارند پیامدها را بزرگ‌نمایی کنند؛ پس تحقیق واقعاً کمک می‌کند ریسک واقعی را تحلیل کنند. مثالی برای این موضوع، ‌پذیرفتن ریسک در سرمایه‌گذاری است؛ ولی ترسیدن از شرکتی است که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید.
نترسید و ریسک محاسبه‌شده را بپذیرید. وقتی ریسک را نپذیرید، متوسط می‌مانید. مادربزرگم باید ریسک بلندمدت را دربارۀ خانه بپذیرد.

یک ذهن ثروتمند برای سود کار می‌کند

افراد متوسط برای وقت کار می‌کنند. آن‌ها مقدار پول مشخصی را برای مقدار زمان معینی می‌خواهند. شاید خوب به نظر برسد؛ ولی چرا برای وقتتان بها می‌گذارید؛ مخصوصاً وقتی بها کم باشد؟ یادتان باشد شخصی که برای کار به شما پول می‌دهد، از شما می‌خواهد تاحدممکن برای زمان اختصاص‌داده‌شده سخت کارکنید. این یعنی بیش ازآنچه پول گرفته‌اید، کار می‌کنید؛ ولی چون به نسبت وقت پول می‌گیرید، اهمیتی ندارد.
میلیونرها می‌خواهند به نسبت سود و نتیجه پول بگیرند.
به‌جای چیزهای دیگر، سعی کنید از این روش استفاده کنید تا جهش را در امور مالی‌تان ‌ببینید. دلیل کارایی این روش آن است که کارتان را سخت‌تر می‌کند تا نتیجه را تاحدممکن به کمال نزدیک کند.
نوامبر قبل، شرکتی کوچک استخدامم کرد تا کمک کنم فروشگاهشان در چند شعبه بهتر شود. صاحب‌کار می‌خواست به‌ازای هر ساعت، دَه دلار به من دستمزد بدهد. این کار سه ماه طول می‌کشید و هر هفته حداکثر سی ساعت باید کار می‌کردم. این رقم، رقم ناچیزی است؛ ولی بیشتر افراد آن را قبول می‌کنند.
البته من خواستم دستمزدم را به نسبت سود و نتیجۀ حاصل از کارم بگیرم. بعد از دَه دقیقه مذاکره، صاحب‌کار موافقت کرد. بعد از سه ماه کار، اگر فروشش ۲۰ درصد رشد نمی‌کرد، به من دستمزدی پرداخت نمی‌کرد؛ ولی اگر رشد می‌کرد، ۲۰ درصد سود ماهانه را تا دسامبر‌۲۰۱۶ می‌گرفتم. حتماً می‌دانید ماهانه حدود ۱۵۰۰ تا ۱۷۰۰ دلار بیشتر درمی‌آوردم. متأسفانه یک ماه پیش، کار کردن باهم را قطع کردیم. فکر کنم آخر فهمید اشتباه در قرارداد از طرف اوست. بااین‌حال، اگر پولی که قرار بود دربیاورم، سه برابر نکرده باشم، دو برابر کردم.

برای داشتن ذهن ثروتمند خودتان را آموزش دهید

آموزش نباید قطع شود. چون کسی پزشک یا وکیل است، دلیل نمی‌شود باهوش باشد. آنچه کسی را باهوش می‌کند، اهل ‌مطالعه بودنش است. افراد اهل مطالعه می‌توانند به چند زبان صحبت کنند یا در حرفه‌شان خیلی مسلط‌اند. همچنین، از دانش کاربردی و روزمره برخوردارند و برخلاف کسانی که فقط از حقوق یا پزشکی می‌دانند، موضوع‌های زیادی می‌فهمند.
میلیونرها مانند تای لوپز و الکس ایکون و تونی رابینز همه معتقدند مطالعه برای موفقیت ضروری است. خواندن کتاب‌های خودیاری، روان‌شناسی، کسب‌وکار، مالی و… به‌طورجدی ازنظر ذهنی و جسمی و مالی زندگی‌تان را بهتر می‌کنند. تلاش کنید ماهانۀ حداقل یک تا سه کتاب بخوانید. از دیدگاه من، کتاب مناسب برای شروع «بیانیۀ انگیزه» از برندون برچارد است.

 به دیگران ارزش بدهید

بهترین راه پول درآوردن ارزش دادن به دیگران است. راز آن این است: افراد هرگز پولشان را نمی‌دهند؛ مگر چیزی برایشان ارزش بیاورد. میلیونرها این را می‌دانند و این توصیۀ باورنکردنی و شگفت را به کار می‌گیرند. به آخرین چیزی که خریدید، فکر کنید. چرا خریدید؟ برای خودتان بود یا کس دیگری؟ به‌هر‌حال، آن را به این خاطر خریدید که تااندازه‌ای برایتان ارزش به‌ارمغان آورد.
از این دانش استفاده کنید تا ثروتتان زیاد شود. می‌خواهید کسب‌وکاری را اداره کنید؛ پس راهی به‌منظور ارزش‌آفرینی برای دیگران بیابید. به‌جای تمرکز روی کسب ثروت، روی اضافه کردن ارزش متمرکز شوید. اضافه کردن فروشگاه جدیدترین مدها برای طبقۀ متوسط یا فرودست ارزشی به آن‌ها اضافه نمی‌کند. باید در دادن ارزش راهبردی باشید. وقتی بیشتر خوانندگانم مردند، بیهوده است به همۀ خوانندگانم کتاب الکترونیک رایگان دربارۀ مسائل زنان دهم.

ارزش خالص مالتان را زیاد کنید

در مسیر ذهن ثروتمند سعی کنید ارزش خالص مالتان را زیاد کنید. ارزش خالص مقدار واقعی ثروتمندی یا ورشکستگی شماست. شاید یک‌میلیون دلار داشته باشید؛ ولی بدهی‌تان ۹۹۹ هزار و ۹۹۹ دلار باشد. در‌این‌صورت ارزش خالص مالتان یک دلار است. میلیونرها همیشه راه‌هایی می‌یابند تا دارایی‌شان بیشتر و بدهی‌شان کمتر شود.
بدهی چیزی مثل قرض یا وام یا خودرو است. موضوعی که بیشتر مردم نمی‌فهمند، این است که خرید خودرو بدهی است. وقتی خودرو را روشن می‌کنید و از پارکینگ بیرون می‌روید، خیلی از ارزشش کاسته خواهد شد. بسته به ملک، وام منزل بدهی یا دارایی حساب می‌شود.
اگر خانۀ مخروبه‌ای در محلۀ نامناسبی بخرید، شک دارم کسی آن را بخرد؛ ولی اگر خانۀ زیبایی در محلۀ مناسبی بخرید و سعی کنید سود وامتان تاحدممکن کم باشد، آن خانه دارایی می‌شود.
اگر ارزش خالص مالتان زیاد نباشد، یک‌میلیون دلار هیچ است. ارزش خالص مالتان چیزی است که شما را ثروتمند می‌کند، نه مقدار پول نقدی که در بانک دارید. پس وقت بگذارید و حساب کنید دارایی‌ها و بدهی‌هایتان چقدر است. جمع این دو ارزش خالص مالتان است.

منابع درآمدی متفاوتی برای خویش ایجاد کنید

فقط به یک منبع درآمد اکتفا نکنید؛ وگرنه هرگز ثروتمند نخواهید شد. صاحبان ذهن ثروتمند حداقل چند منبع درآمد مختلف دارند. این یعنی پول زیادی برایشان می‌آید. اگر شغل دارید، راهی بیابید تا درکنارش درآمد دیگری ایجاد کنید. فقط بر ایجاد راهی دیگر برای کسب درآمد تمرکز کنید.
شاید سرگرمی‌ای دارید که واقعاً در آن موفقید و مردم بابتش پول خرج می‌کنند؛ هرچند بهترین نوع درآمد، درآمد غیرفعال است. میلیونرها بر ایجاد درآمد غیرفعال تمرکز می‌کنند و حتی وقتی خوابند، پول درمی‌آورند.
دو نوع درآمد وجود دارد: درآمد غیرفعال؛ درآمد فعال. درآمد فعال وقتی است که شما دلیل اصلی آن هستید و کاری که انجام می‌دهید، درآمد فعال است. درآمد غیرفعال وقتی است که اساساً کاری نمی‌کنید؛ ولی پول درمی‌آورید. چند نمونه از درآمد غیرفعال عبارت است از: استخدام کسی برای انجام کاری برای شما (البته شما سود بیشتری می‌برید)، سرمایه‌گذاری، نوشتن کتاب، جمع‌آوری سود و… . تلاش کنید منابع پایدار درآمدی متفاوتی برای خود ایجاد کنید.

صاحب ذهن ثروتمند وقتش را تلف نمی‌کند

همه عاشق این‌اند که بگویند ای کاش وقت بیشتری داشتند! جالب اینجاست که همه همان ۲۴ ساعت را در روز دارند. اگر وقت بیشتری می‌خواهید، زودتر بیدار شوید، با تماشای برنامه‌های تلویزیون یا ورزش وقت را تلف نکنید، زیاد نخوابید، به انجام هر کاری پاسخ مثبت ندهید‌، بیرون نروید، وقت‌گذرانی نکنید و بهانه‌های دیگر را ترک کنید.
میلیونرها روزشان را از شب قبل برنامه‌ریزی می‌کنند. دقیقاً می‌دانند می‌خواهند چه‌کار کنند و چه موقع می‌خواهند انجامش دهند. قبل از همه بیدار می‌شوند تا با خیال آسوده کارها را انجام دهند. آیا فکر می‌کنید آن‌ها ساعت‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند و می‌بینند بقیه چطور زندگی‌شان را هدر می‌دهند؟ نه.
من در هر ساعت پنج دقیقه برای دیدن فیسبوک، توییتر، اسنپ‌چت و اینستاگرام وقت می‌گذارم. البته در روز زمان خاصی برای اجرای راهبرد شبکه‌های اجتماعی روی حساب‌هایم دارم؛ ولی بیهوده نمی‌چرخم. وقتتان پول است و ضمناً مدیریتتان بر آن تعیین می‌کند میلیونر خواهید شد یا نه.

توان  خویش را برای داشتن ذهن ثروتمند به‌کار گیرید

آدم‌های متوسط سعی می‌کنند وقتشان را برای کارهایی صرف کنند که در آن‌ها ضعیف‌اند. به‌جای این کار، میلیونرها روی قوتشان متمرکز می‌شوند و کسی را استخدام می‌کنند که ضعفشان را جبران کند.
من در کد نویسی ماهر نیستم و علاقه‌ای هم به آن ندارم؛ ولی دوست خوبی دارم که برعکس من است. پس به او مبلغ کمی می‌دهم تا به من کمک کند و زمان زیادی را به خاطر مجبور نبودن به یادگیری صرفه‌جویی می‌کنم. این کار «برد برد» است.
نه‌تنها در کارهای ضروری مثل سلامتی‌، رابطه و والد بودن، بلکه همیشه توان و قوت خویش را به‌کار گیرید و ضعف را فراموش کنید. دوباره می‌گویم این را فقط برای سلامتی یا رابطه‌هایتان اعمال نکنید. باید در سلامتی و رابطه‌هایتان قوت را رشد دهید و ضعف را حذف کنید. اگر در بازاریابی موفقید؛ ولی درفروش می‌لنگید، کسی را استخدام کنید که درفروش ماهر باشد. البته وقتی شروع می‌کنید، شاید ممکن نباشد؛ ولی وقتی ممکن است، اجرایش کنید.

برای خودتان هدف و برنامه بچینید

فقط اینکه بگویید وقتی ۳۰ ساله شدید، می‌خواهید میلیاردر باشید، هدف نیست. اکنون شروع کنید برنامه‌ای را اجرا کنید که شما را به آن می‌رساند. میلیونرها همیشه برای هدف‌هایشان برنامه دارند. یکی از الگوهای من، گری واینرچوک، برنامه دارد برای اینکه چطور قرار است جت‌های نیویورک را بخرد. حتی تصور می‌کند در شصت‌سالگی‌ آن‌ها را بخرد. داشتن برنامه برای رسیدن به هدف ازنظر یک فرد با ذهن ثروتمند ضروری است.
من برنامه‌ای جزءبه‌جزء برای میلیونرشدن تا ۳۰‌سالگی دارم. این برنامۀ خاص عبارت است از: برنامه و هدف روزانه، برنامه و هدف هفتگی، برنامه و هدف ماهانه، برنامه و هدف فصلی، برنامه و هدف شش‌ماهه، برنامه و هدف سالانه، برنامه و هدف سه‌ساله، برنامه و هدف پنج‌ساله و برنامه و هدف دَه‌ساله. همۀ این‌ها هماهنگ‌اند. می‌میرم وقتی یک روز را از دست می‌دهم؛ چون یعنی یک روز عقبم. انسجام، واقع‌گرایی، برنامه‌ریزی و قاطعیت عوامل اصلی رسیدن به هر هدفی‌اند.

فروتن، اما با اعتمادبه‌نفس باشید

می‌گویند یا می‌توانید این باشید یا آن؛ ولی در واقعیت می‌توانید هر دو باشید. فروتن بودن عبارت است از: داشتن توانایی نشان‌دادن برآورد معتدل یا پایین از اهمیت خود. مهم نیست کجا می‌روید؛ اما هرگز فراموش نکنید کجا بودید. بیشتر ثروتمندان هنوز به ثروت زیادی نرسیده‌اند، همۀ کسانی را فراموش می‌کنند که کمکشان کرده‌اند به آنجا برسند. مهم نیست چقدر پول‌دارید، طوری رفتار نکنید انگار از همه بهترید.
باید با اعتماد به نفس باشید. اعتمادبه‌نفس توانایی داشتن ذهن ثروتمند، عزت نفس و خوش‌بینی کامل در هر کاری است که انجام می‌دهید. بسیاری این را با تکبر اشتباه می‌گیرند. تکبر این است که فکر کنید شما از همه در دنیا بالاترید و اعتمادبه‌نفس این است که بدانید هیچ‌کس بالاتر از شما نیست. لازم است اعتمادبه‌نفس داشته باشید تا ثروتمند شوید و ادامه دهید.

سالم زندگی کنید

ریچارد برنسون، یکی از میلیاردرها، می‌گوید مهم‌ترین راه برای شماره یک شدن در موفقیت، ورزش‌گردی است. فهمیدم این موضوع چقدر درست است. وقتی واقعاً حدود دوسه ماه پیش مراقبت از سلامتی‌ام را شروع کرده‌ام. در سلامتی‌ام، همیشه ذره‌ای بالاتر از متوسط بوده‌ام؛ ولی حالا که به سطح بهتری رسیده‌ام، زندگی خوب است.
تلاش کنید سلامتی‌تان را حفظ کنید تا بتوانید زندگیتان را حفظ کنید. معتقدم سلامتی چیزی است که بر آن تقریباً کنترل کامل دارید. وقتی آن را بتوانید کنترل کنید، می‌توانید زندگی بیرونی‌تان را کنترل کنید و ذهن ثروتمندتان را پرورش دهید. ثابت‌شده است افراد سالم‌تر در زندگی بهترند.
با تنقلات چاق کننده خداحافظی کنید و به غلات کامل و پروتئین و باشگاه سلام کنید. ثروتمندشدن چه فایده‌ای دارد، اگر نتوانید از آن لذت ببرید.

آراسته باشید

باید در مسیرتان برای میلیونرشدن بسیار آراسته باشید. در دنیایی زندگی می‌کنیم که ظاهرتان چیزی است که مردم بیشتر به‌یاد می‌آورند و این‌گونه شما را قضاوت می‌کنند. بخش سبک و آراستگی‌مان را ببینید تا بتوانید در بهترین حالت به نظر برسید. حتی اگر می‌روید چیزی را سریع از فروشگاه بخرید یا صندوق پست را بررسی کنید، همیشه سعی کنید جذاب به نظر برسید. هیچ‌وقت نمی‌دانید با چه ‌کسی روبه‌رو می‌شوید.



میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده