فروش برند/شبکه کسب‌وکار ، امکانی بی‌نظیر برای رهبرانی که می‌خواهند متفاوت باشند





شبکه کسب‌وکار چقدر در رونق حرفه‌ای مشاغل مهم است؟ اگر فکر می‌کنید شبکه‌سازی به تعداد دوستان فیسبوک و دنبال کنندگان لینکدین فرد بستگی دارد، زمان آن رسیده که استراتژی برندینگ سازمانی و رهبری حرفه‌ای خود را بار دیگر مرور کنید.
اگرچه بسیاری از ما جاه‌طلبی کافی را برای پیشرفت در کار حرفه‌ای خود داریم، این کم‌کاری‌ها در ساخت شبکه کسب‌وکار و مزیت حرفه‌ای است که ما را از هم متمایز می‌کند. باید این سؤال را از خود بپرسید:
در بین افراد متعدد باهوش یکسان، جاه‌طلبی یکسان، شدیداً بامهارت و مستعد، چه چیزی شما را متفاوت می‌کند؟

چرا ساخت شبکه کسب‌وکار مهم است؟

متأسفانه ساخت شبکه کسب‌وکار برای اغلب رهبران به یک نکته کم‌اهمیت تبدیل‌شده است و در انتهای لیست کارهای ضروری قرار می‌گیرد. رهبران فقط زمانی به آن توجه می‌کنند که چاره دیگری ندارند یا متوجه ثبت‌نام ناکافی در پیش‌فروش‌ها می‌شوند و این رهبران هستند که باید پاسخ‌گو باشند.
این داستان امروزه در اغلب سازمان‌ها مشترک است؛ همه ما از مسئولیت‌ها و نقش‌های دشواری که نیازمند تلاش و زمان زیاد هستند، اجتناب می‌کنیم. غرق‌شدن در فعالیت‌های مبادلاتی به‌جای گزینه‌های تحول‌آمیز، بسیار ساده رخ می‌دهد.
این مسئله می‌تواند یک اشتباه کشنده باشد که در سطح فردی و سازمانی اتفاق می‌افتد؛ بااین‌حال نبود توانایی‌های ساخت شبکه کسب‌وکار در بین رهبران و اصول رهبری آنان کاملاً محسوس است. کسب‌وکارهای امروزی با سرعت بسیار بالایی حرکت می‌کنند و با صنایع مختلف، ارتباطات زیادی دارند، به این دلیل دائماً تقاضای زیادی برای راه‌حل و محصولات از آن‌ها وجود دارد و این مسئله به امری طبیعی تبدیل‌شده ‌است.
جای تعجب نیست که مدیریت و رهبری شرکت‌های امروزی، روزبه‌روز سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. کار زیادی وجود دارد و زمان بسیار اندکی به مدیران داده می‌شود. از طرف دیگر، اغلب مدیران بر اساس قابلیت‌های فنی و تواناییِ رسیدن به اهداف کاربردی شرکت، ارتقا سمت می‌گیرند.
حوزه‌های تمرکز  رهبری استراتژی و ایجاد محدوده‌های روابط ساز، اغلب در اختیار رهبران معدودی قرار می‌گیرد. با تمرین چندین و چندباره این مسئله، سازمان‌ها نه از شبکه‌های وسیع‌تر ارتباطی برای انجام کارها استفاده می‌کنند و نه از رهبران خود می‌خواهند تا ارتباطات داخلی و خارجی بهتری بسازند تا در بلندمدت سود بیشتری برایشان به همراه داشته باشد.
بیایید یک‌قدم به عقب برویم و فکر کنیم چرا ساخت شبکه کسب‌وکار رهبری در وهله اول اهمیت دارد.
یک واقعیت مشهور این است که بیش از نصف چیزهایی که می‌دانید، به‌واسطه افرادی است که می‌شناسید.
هنگامی‌که سازمان‌ها از مشغله و گرفتاری کسب‌وکارها عبور می‌کنند، اغلب به مهم‌ترین سؤال ممکن می‌رسند: «حالا باید چه‌کاری به‌جای آن انجام دهیم؟»
داشتن یک شبکه قوی رهبری، مخصوصاً با افراد خارج از دسترسی سریع شما، به این معنا است که رهبران می‌توانند ورودی‌ها و خروجی‌های سازمان خود را به‌طور کامل زیر نظر داشته باشند، گروه مناسبی را دورهم جمع کنند و سپس به دنبال نتایج مطلوب خود باشند.
داشتن مهارت‌های عالی ساخت شبکه کسب‌وکار به رهبران اجازه می‌دهد تا مجموعه‌ای از ارتباطات و منابع اطلاعاتی را فراهم آورند تا در لحظه مناسب به آن دسترسی فوری داشته باشند. این مسئله اغلب به یک شاهراه استراتژیک تبدیل می‌شود و سازمان‌ها را توانمند می‌سازد تا از تقاضاهای کسب‌وکار پیروی کنند و از چالش‌های متعدد سر راه خود عبور نمایند.
کسب‌وکارهای فاقد شبکه‌سازی اجتماعی، اغلب در تصمیم‌گیری‌های مهم خود به دلیل عدم اطلاع‌رسانی، با شکست مواجه می‌شوند و یا هنگامی‌که تضاد یا کشمکش در بحث‌های اساسی شرکت به وجود می‌آید یا نیاز به ایجاد سازش در زمان‌های دشوار وجود دارد، این مسئله بیشتر خود را نشان می‌دهد.
حرفه‌ای شدن در هنر شبکه‌سازی ممکن است در ابتدا ترسناک باشد اما به‌عنوان یک رهبر، باید این مهارت بسیار مهم امروزی را در خود تقویت کنید.
در این مطلب سه‌راه برای حرکت به سمت شبکه کسب‌وکار بهتر آمده ‌است.

ذهنیت خود را از «بعداً انجام دادن» به «حالا انجام دادن» تغییر دهید

اولین قدم همیشه سخت‌ترین قدم است و به این دلیل، باید تلاش زیادی برای حذف موانع ذهنی اولیه انجام داد. اگرچه حرکت به‌سوی شبکه‌سازی جزو موارد راحتی و آسایش رهبران محسوب نمی‌شود، باید آن را در اولویت فهرست کارهای در حال انجام خود قرار دهند.
یاد بگیرید که استفاده از تیم و محول کردن کار به آن‌ها می‌تواند به شما فرصت کافی برای کار بر روی ارتباطات کسب‌وکارتان بدهد. از همه مهم‌تر اینکه باید این کار را به‌صورت صادقانه انجام دهید. انجام ندادن تلاش‌های غیراخلاقی و همراه با حیله در خصوص افراد و نداشتن نگاه ابزاری به آن‌ها، کار چندان سختی نیست.
به ‌هر شکلی دنبال ارتباطی باشید که آرامش بیشتری برایتان به همراه داشته باشد. شاید سبک مدیریتی شما، با ارتباط فردبه‌فرد و در سطح کاملاً شخصی سازگار باشد. در این حالت، فرد دیگری را برای کنفرانس‌های بزرگ‌تر و رویدادهای شبکه کسب‌وکار بفرستید.
برای ایجاد ارتباط با فرد موردنظر، او را به یک صبحانه یا قهوه دعوت کنید. افراد از رفتارهای کوچک استقبال می‌کنند؛ چیزی که ما آن را به‌سادگی کم‌اهمیت می‌دانیم.
اگر این مسئله برای شما اهمیت کافی داشته باشد، زمان و تلاش لازم برای عملی‌کردن آن را در برنامه خود قرار خواهید داد. طی این تغییر به سمت تفکر استراتژیک، شما به‌عنوان یک رهبر از تمام سفرهای کاری، ملاقات با شعب مختلف و حتی مسیرهای هواپیمایی به‌عنوان فرصتی برای ایجاد روابطی قوی‌تر استفاده خواهید کرد.

گاهی، راه‌حل به‌اندازه سؤال پرسیدن آسان است

بهترین شبکه‌سازان تا گردهمایی بزرگ بعدی یا زمان فرصت فروش ایدئال، صبر نمی‌کنند. شبکه‌سازی باید نتیجه‌ای از علاقه ذاتی شما نسبت به شبکه باشد تا بتوانید به همان اندازه از آن سود به دست آورید. این مسئله اغلب به‌اندازه شروع برای ارتباط با پایگاه داده‌ای مثل لینکدین و نوشتن یک بیوگرافی مختصر برای پروفایل، آسان خواهد بود.
ممکن است با چندین رد درخواست مواجه شوید و این مسئله برای یک رهبر ارشد چیز عجیبی نیست.
اگر قبلاً هرگز به شبکه کسب‌وکار توجه نکرده‌اید، باید کار را با انجام مسائل ساده‌ای مثل موضوع بالا آغاز کنید.
فهرستی از ارتباطات موردنظر خود ایجاد کنید و کار را با درخواست ساده و بیان علایق خود شروع نمایید. نتیجه این کار احتمالاً برایتان مطلوب خواهد بود.

در مسیر بمانید حتی اگر وقت‌گیر باشد

بیایید باهم صادق باشیم، شبکه‌سازی اصلاً ساده نیست. این مسئله نیازمند زمان زیاد و تلاش مداوم است. باید این نکته را بدانید و باوجود نارضایتی افراد، همیشه با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.
این وظیفه را می‌توان به‌سادگی نادیده گرفت، مخصوصاً هنگامی‌که تماس با افراد جزو تمایلات شخصی شما نیست و ترجیح می‌دهید روی کار روزمره و مهم خود تمرکز کنید. اختصاص دادن کمی زمان برای ساخت شبکه کسب‌وکار، بسیار ضروری است.
بخشی از کار هفتگی خود را در جهت سبک شبکه‌سازی شخصی خود پیش ببرید. شاید بخواهید صبح خود را با ارسال چند کارت تبریک آغاز کنید. یا شاید ترجیح دهید با مشتری یا فرد موجود در فهرست خود، کمی گلف یا تنیس بازی کنید.
صرف‌نظر از تمایلات شخصی، باید یکی از این موارد را انجام دهید تا برایتان تبدیل به عادت شود و دیگر از آن خسته نشوید. نگاهی به اطراف بیاندازید، رقبای کاریتان ازنظر رشد، پیگیری و هوش و قابلیت‌های کلی، یا به‌اندازه شما قوی یا در تعقیبتان هستند یا از شما پیشی گرفته‌اند.
چیزی که شما را از آن‌ها متمایز می‌کند، قابلیت و تلاش در ساخت و مدیریت روابط و مرزهای بین شبکه‌ای است که درنهایت به شکل اتحاد استراتژیک در رفع اشتباهات و حفظ رهبری و سازمانتان خود را نشان می‌دهد.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده