برند فروشی/افراد درون گرا و ۸ شغل فوق العاده و پر درآمد برای آنان






افراد درون گرا را روان‌شناسان امروزی با چند حقیقت بالقوه آشنا می‌سازند؛ اندیشه‌های عالی زمانی به ذهن شما خطور می‌کنند که تنها هستید، می‌توانید یک رهبر استثنایی باشید (به خصوص اگر تیم شما خودمحور باشد) و از سپری کردن زمان با خودتان لذت می‌برید.
علاوه بر این، روان‌شناسی به نام کارل یونگ (Carl Jung) فرد درون گرا را به مثابه فردی که به تنهایی انرژی کسب می‌کند، در محیط‌های دارای حداقل تحریک بیرونی توصیف کرد؛ در مقابل برون‌گرایان به انرژی در محیط‌های گروهی بزرگ دست می‌یابند.
آیا این توصیف به نظرتان آشناست؟
البته، افراد ممکن است اغلب ترکیبی از برون‌گرایی و درون‌گرایی داشته باشند. به عنوان مثال، برون‌گرایان ممکن است، ترجیح دهند به تنهایی در خانه ورزش کنند در حالی که افراد درون‌گرا ممکن است کلاس‌های ورزش گروهی پر سر و صدا را ترجیح دهند.
با این حال، اگر شما به طور معمول از زمان‌هایی انرژی کسب می‌کنید که در تنهایی به سر می‌برید و در زمان‌هایی که تنها هستید، تفکرات عالی به ذهنتان خطور می‌کند، احتمال دارد که شما در بعضی مشاغل به طور طبیعی‌ عملکرد بهتری نسبت به شغل‌های دیگر داشته باشید.
برای اینکه مطمئن شوید، شغلی را انتخاب می‌کنید که در آن نقاط قوت طبیعی‌تان با ارزش محسوب می‌شوند و مورد تشویق قرار می‌گیرند

۱٫ وبلاگ نویس
۲٫ ویرایشگر
۳٫ طراح گرافیک
۴٫ تحلیلگر تحقیقات بازار
۵٫ نویسنده وب
۶٫ تحلیلگر سئو
۷٫ مدیر شبکه‌های اجتماعی
۸٫ ویرایشگر فیلم و ویدیو

۱. وبلاگ نویس

تصور کنید؛ از شما خواسته می‌شود که برای ساعت‌های طولانی در روز، تنها بنشینید، موضوعات مختلف را بررسی کنید و در مورد آن‌ها بنویسید. به طور معمول، برنامه شما به خودتان بستگی دارد. تا زمانی که پست‌های وبلاگ خود را تا یک موعد مقرر تحویل می‌دهید، مهم نیست کجا و چه زمانی آن‌ها را می‌نویسید.
اگر شما جزء یکی از افراد درون‌گرا هستید، احتمالاً این موضوع بسیار جذاب به نظر می‌رسد. شما فرصت کافی برای فکر کردن به تنهایی دارید و می‌توانید محتوای عالی را با کمترین میزان حواس‌پرتی بنویسید.
من ممکن است مغرضانه بگویم، اما فرد با انتخاب وبلاگ نویسی به عنوان یک شغل، خودش را باید با سبک زندگی مطلوب افراد درون‌گرا تطابق دهد. اگر به طور خاص به زمان تنهایی خود علاقه دارید، حتی می‌توانید به دنبال موقعیت‌های شغلی وبلاگ نویسی از راه دور بگردید.
علاوه بر این، اگر شما یک فرد درون‌گرا هستید، ممکن است به کمک وبلاگ نویسی از توانایی بیان خلاقانه خود لذت ببرید. از آنجا که موقعیت‌های شغلی اجتماعی ممکن است به شما اضطراب بدهند، منطقی است که نوشتن را راهی برای بیان صادقانه و متفکرانه انتخاب کنید.

۲. ویرایشگر

همانند وبلاگ نویس، ویرایشگر محتوا نیز برای خواندن و کار مجدد بر مقاله‌های نویسندگان دیگر و آماده‌سازی آن‌ها برای انتشار نیاز به زمان‌های تنهایی طولانی ‌مدت دارد. اگر برای مدتی نویسنده بوده‌اید و تمایل به تغییر شغل داشته باشید و یا اگر معتقدید که تجربیات منحصر به فردتان شما را برای موقعیت شغلی ویرایشگری آماده کرده‌ است، ممکن است از این شغل بیشتر از اینکه خودتان بنویسید، لذت ببرید.
علاوه بر این، ویرایشگر مسئول تقویم تحریریه است و باید مهارت‌های سازمان‌دهی قوی و همچنین درک داخلی خوب از شخصیت خوانندگان مطالب یک شرکت را داشته باشد.
برای مثال، وقتی که مشارکت‌کنندگان ایده‌هایی را تبلیغ می‌کنند که علیه برند شما هستند، اگر بجای تمرکز بر فشار خارجی برای انتشار مقاله، بتوانید بر روی افکار و احساسات درونی تمرکز کنید، چنین جریانی بر خلاف ظاهرش به شما کمک خواهد کرد.
در حالی که از شما انتظار دارند اغلب با شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی ارتباط برقرار کنید، معمولاً می‌توانید این کار را از طریق ایمیل انجام دهید و این زمان و فضا به شما اجازه می‌دهد تا تفکرات خود را ابراز کنید.

۳. طراح گرافیک

اگر شما به ویژه در کار هنری دیجیتال تبحر دارید، ممکن است از شغل طراح گرافیک لذت ببرید. انتظار می‌رود که شما به تنهایی بر پروژه‌های طراحی جدید به مدت چند ساعت کار کنید و به طور کلی، کارتان مستقل است. شما ممکن است با مشتری یا تیمی بر چشم‌انداز خلاقانه پروژه‌ای کار کنید، اما با این وجود شما زمان کافی برای تنها سپری کردن با کامپیوتر خود خواهید داشت.
علاوه بر این، طراحی هنری آنلاین ممکن است فرصتی را برای شما  به‌عنوان یکی از افراد درون گرا فراهم کند تا خود را به شیوه‌ای منحصر به فرد بیان کنید. اگر تمایل دارید از اظهار نظر در گروه‌های بزرگ اجتناب کنید، این کار برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

۴. تحلیلگر تحقیقات بازار

تحلیلگر تحقیقات بازار برای ارسال نظرسنجی، میزبانی گروه‌های تمرکز و تجزیه و تحلیل داده‌ها با هدف درک روندهای بازار مورد نیاز است؛ از جمله موارد دیگر از آن‌ها سوال می‌شود آیا محصولی در بازار خاصی خوب عمل خواهد کرد، مشتری برای کالای خاصی چه مقدار پول می‌پردازد و اینکه یک شرکت چه نوع محصولاتی باید برای آینده تولید کند.
تحلیلگر بازار باید با استفاده از آموزش تحقیقات بازار، مهارت‌های ریاضی و تحلیلی قوی و توانایی برای انگیزه بخشیدن به خودش را داشته باشد و بتواند برای مسائلی که از یکدیگر مستقل هستند، راه‌حل‌های خلاقانه بیابد. که ممکن است گاهی لازم باشد یافته‌های خود را به مدیران شرکت ارائه دهید، اما به طور معمول برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها در مورد شرایط بازار به تنهایی کار خواهید کرد.

۵. نویسنده وب

نویسنده وب اغلب به این دلیل بیشتر از وبلاگ نویس مورد نیاز است که بتواند بیشتر از لحاظ فنی و کمتر از لحاظ خلاقیت بنویسد. با این حال، شما در نوع و سبک نوشتن‌تان آزاد هستید بسته به مشتری‌هایی که با آن‌ها کار می‌کنید. برای مثال، یک هفته شما می‌توانید «صفحه اصلی» یک شرکت طراحی داخلی را بنویسید و بعد از آن، ممکن است لازم باشد صفحه «درباره ما» را برای یک استارت آپ فنی بنویسید.
به طور معمول، یک نویسنده وب برای شرکت در جلساتی با مشتریان برای بحث در مورد دستورالعمل‌های پروژه مورد نیاز است، اما پس از آن برای انجام این وظایف به طور مستقل آزادی عمل خواهد داشت.

۶. تحلیلگر سئو

همان‌طور که بازاریابی محتوا به رشد خود ادامه می‌دهد، تحلیلگر سئو، یک موقعیت شغلی پر تقاضا خواهد بود. در میان دیگر موارد، تحلیلگر سئو برای انجام تحقیقات کلید واژه و ارائه توصیه‌هایی برای وب‌سایت‌ها، صفحات وب و توسعه محتوا مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود که کسب‌وکار به اهداف سئو در محتوا رسیده است و در موتورهای جستجو ظاهر می‌شود.
تحلیلگر سئو معمولاً زمانی نیاز به کار کردن به صورت مستقل دارد که مفاهیم مرتبط با کلمات کلیدی پرکاربرد با اهداف تجاری همخوانی داشته و ترندهای آنلاین را دنبال ‌کنند. علاوه بر این، تحلیلگر سئو معمولاً می‌تواند به‌جای ملاقات حضوری با اعضای تیم برای انتقال پیشنهادها، با آن‌ها به صورت آنلاین همکاری کند.

۷. مدیر شبکه‌های اجتماعی

هانس آیزنک (Hans Eysenck)، روانشناس، مشاهده کرد که «افراد درون گرا با تمرکز ذهنی بر روی وظایف و جلوگیری از اتلاف انرژی با شرکت نکردن در مسائل اجتماعی غیرمرتبط با کار، خلاقیت خود را پرورش می‌دهند.»
در حالی که ممکن است این شغل در ابتدا مانند شغلی اجتماعی به نظر برسد، مدیر یا مشاور شبکه‌ های اجتماعی می‌تواند اشتغالی ایده‌آل برای فردی درون گرا باشد. در نهایت، این موقعیت به کسی نیاز دارد که در درجه اول بتواند پشت صفحه کامپیوتر و بدون نیاز به برقراری ارتباط چهره به چهره، با مخاطب ارتباط برقرار کند.
علاوه بر این، مدیر شبکه‌های اجتماعی باید خلاقانه فکر کند تا محتوا را برای پلتفرم‌های اجتماعی مختلف ایجاد کند و همان‌طور که هانس آیزنک مشاهده کرد، آن‌هایی که گرایش‌های درون گرایی دارند اغلب می‌توانند خود را با زمان و تنهایی لازم برای اینکه بتوانند نوآوری بیشتری ارائه دهند، وفق دهند.

۸. ویرایشگر فیلم و ویدئو

در حالی که افراد درون گرا احتمالاً از بودن در مقابل دوربین لذت نمی‌برد، ممکن است از پشت دوربین بودن خوشحال شود.
شغل ویرایشگر فیلم، تنظیم کردن نما‌های مختلف در یک توالی منطقی و دست‌کاری مؤلفه‌های مختلف برای کسب اطمینان از این موضوع است که تصاویر، موسیقی، گفتگو و سرعت همگی با هم برای ایجاد ویدئوی یکپارچه به درستی کار می‌کنند. در نهایت، یک ویرایشگر فیلم باید صبر، خلاقیت و مهارت‌های سازمان‌دهی را داشته باشد تا بتواند صداها و تصاویر در هم ریخته را به طور منظم کنار یکدیگر قرار دهد؛ بدون شک چنین شغلی برای کسی که انرژی را از تنها کار کردن می‌گیرد، ایده‌آل است.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده