فروش برند آماده/چگونه می توانیم با یک تیم غیر متعامل ، تعامل کنیم؟





کار گروهی موفق چگونه شکل می‌گیرد؟ کمی به افراد مستعدی که با چالش مواجه شده‌اند و از فرصت‌های موجود استفاده کرده‌اند اما شکست‌خورده‌اند فکر کنید.
آیا زمان‌هایی بوده که شما هم به خاطر نداشتن انرژی و تلاش، نتوانید به پتانسیل خود برسید؟ آیا تجربه نداشتن علاقه و تمایل در شغل خود را داشته‌اید؟
طبق تحقیق شرکت مشاوره در مدیریت گالوپ، ۶۳ درصد کارمندان سراسر جهان به شکلی غیر متعامل هستند؛ یعنی انگیزه کافی ندارند و کمتر از تلاش‌های شدید استفاده می‌کنند.س کار گروهی موفق صورت نمی‌گیرد.
مطالعات، همیشه تصویری مشابه در خصوص استعداد نامحدود انسان و پیامدهای مثبت سازمان‌دهی مربوط به آن ارائه می‌کنند.
برای نشان دادن این موضوع، مطالعه شورای رهبری شرکتی بیان می‌کند که سازمان‌های متعامل، سه برابر سریع‌تر از رقبای خود به سوددهی و پیشرفت می‌رسند.

استعداد + رفتار = کار گروهی موفق

موفقیت نه تنها به استعداد، بلکه به رفتار موفقیت‌آمیز بستگی دارد. دانش، مهارت و تجربه فقط زمانی ارزشمند هستند که مردم اقدام به استفاده مؤثر از آن‌ها بکنند.
استاندارد مشارکت مردم به قابلیت‌ها و تعامل آن‌ها بستگی دارد؛ این همان سطحی از انرژی است که از سوی آن‌ها صرف می‌شود و به نحوه رفتار آن‌ها بازمی‌گردد. انتخاب‌های رفتاری بیانگر قدرت روحی فرد است.
هنگامی‌که مردم انرژی کافی داشته باشند، تصمیمات بهتری می‌گیرند و این تصمیمات به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به‌صورت اثربخش از استعداد خود استفاده کنند. هنگامی‌که انرژی وجود نداشته باشد، حتی توانمندترین و باانگیزه‌ترین انسان هم در کار گروهی موفق دچار مشکل و شکست شود.
نبود تمرکز، دوری کردن از چالش‌ها و تعارض‌ها، تأخیر و بی‌نظمی تنها چند مورد از رفتارهای طبیعی افراد بی انرژی برای انجام مسئولیت‌ها محسوب می‌شود.
برعکس، افراد پرانرژی با همکاران خود بیشتر در تعامل هستند، به دنبال نتایج می‌روند و به شکلی رفتار می‌کنند که برای آن‌ها موفقیت به همراه داشته باشد.

چرا افراد، بی‌انگیزه و خاموش می‌شوند؟

بااینکه عوامل زیادی در عدم تعامل افراد شرکت دارد، یکی از مهم‌ترین دلایل، عدم علاقه به شغل محسوب می‌شود. افراد نه‌تنها عاشق شغل خود نیستند، بلکه آن را دوست هم ندارند.
به جنبه‌هایی از شغلتان که باعث از بین رفتن روحیه شما می‌شود، فکر کنید. هنگامی‌که از شغل خود خسته و بی انرژی می‌شوید، معمولاً چه حسی دارید و تفکر و رفتارتان چگونه می‌شود؟ همچنین به چیزهایی که عاشق انجامشان هستید فکر کنید؛ به این‌که چه میزان دوست دارید این کارها را انجام دهید و تأثیر آن‌ها بر روحیه و عملکرد شما چه خواهد بود.
فهم میزان علاقه افراد به کارشان (و علت آن) به شما بینش‌های ارزشمندی در خصوص علل رفتار آن‌ها و البته پتانسیل آینده آن‌ها برای کسب‌وکار شما ارائه خواهد کرد.
حقیقت این است که افراد به‌سختی می‌توانند در نقش یا حرفه‌ای که از آن لذت نمی‌برند، پیشرفت کنند. بااین‌حال اغلب اوقات با افرادی روبه‌رو می‌شوم که در مسیرهای حرفه خود باقی می‌مانند و مسبب کار گروهی موفق می‌شوند،
درحالی‌که هیچ علاقه‌ای برای کار خود ندارند و در آن موفق نیستند. رهبری باید این افراد را جابه‌جا کنند یا به‌طورکلی مسیر جدیدی را برایشان به وجود آورند.
با یک سؤال شروع کنید: آیا به شغل خود و کار گروهی موفق عشق می‌ورزید؟
از تمام اعضای تیم بپرسید که به چه میزان عاشق شغل خود هستند. این علاقه نباید به‌اندازه دوست داشتن ساده یا تحمل کردن شغل باشد، آن‌ها باید شغل خود را عاشقانه بخواهند.
هرچقدر که علاقه فرد به نقش یا وظیفه‌اش قوی‌تر باشد، انرژی بیشتری برای رسیدن به موفقیت خواهد گذاشت. بااینکه افراد می‌توانند به میزان کمی تعامل داشته باشند و عملکرد نسبتا استانداردی هم ارائه کنند، موفقیت و پیشرفت نیازمند انرژی ناشی از علاقه شدید خواهد بود.
از افراد بپرسید که از چه چیز شغل خود بیشترین لذت را می‌برند و چه چیزهایی آن‌ها را خسته و بی انرژی می‌کند. زمان صرف‌شده از سوی افراد برای وظایف یا تعامل‌هایی که از آن‌ها لذت می‌برند را با موارد کسل‌کننده برای آن‌ها مقایسه کنید.

برای کار گروهی موفق، شفافیت ایجاد کنید

به افراد کمک کنید تا شفافیت بیشتری در خصوص کار موردعلاقه و شرکت آن‌ها در این کار به دست آورند. فقط بافهم دقیق چیزهای موردعلاقه آن‌ها و چیزهایی که می‌خواهند به آن برسند می‌توانید به افراد کمک کنید تا تصمیمات صحیحی بگیرند و رؤیاهای حرفه شغلی خود را به واقعیت تبدیل کنند.
برای بسیاری از افراد، شناخت چیزهایی که می‌خواهند یا نسبت به آن‌ها عطش دارند، همچنان یک چالش بزرگ محسوب می‌شود. به آن‌ها کمک کنید تا یک نگاه واضح به وظیفه موردعلاقه خود داشته باشند و این کار را در ابتدا بافهم اولویت‌ها و قدرت‌های آن‌ها شروع کنید.

برای مشاغل برنامه‌ریزی کنید

مواردی که در موقعیت شغلی افراد نیاز به تغییر دارد را بشناسید؛ این موارد همان گزینه‌هایی هستند که برای موفقیت فعلی و آتی آن‌ها ضروری است. مسیرهای موردنظر افراد را بررسی کنید و متوجه شوید که این رؤیاها چگونه می‌توانند با نیازهای آتی کسب‌وکار شما، سازگار شوند.
به استعداد و رشته موردنیاز در کسب‌وکار خود فکر کنید و با خود بیاندیشید که این استعدادها چگونه می‌توانند به پیشرفت کسب‌وکار کمک کنند و قدم‌هایی که افراد برای رشد این نیازها باید بردارند چه هستند.
بااینکه ممکن است تغییر جایگاه افراد به موقعیت‌های لذت‌بخش برای آن‌ها، به‌صورت فوری صورت نگیرد، به دنبال فرصت‌هایی برای عملی کردن آن‌ها درگذر زمان باشید.
برنامه‌ریزی شغلی نه‌تنها برای پیشرفت افراد شما، بلکه برای باقی نگه‌داشتن آن‌ها در کسب‌وکار ضروری است. یکی از رایج‌ترین دلایلی که افراد به خاطر آن به یک شرکت ملحق می‌شوند یا آن را ترک می‌کنند، فرصت یادگیری و پیشرفت است.

در کار گروهی موفق از حالت گذار پشتیبانی کنید

قابلیت‌های موردنیاز افراد برای پیشرفت و رسیدن به وظایف رؤیایی فعلی و آتی آن‌ها را مشخص کنید.
مهارت‌ها، مدیریت استعداد و دانش یا تجربه موردنیاز را بشناسید و روش‌هایی که افراد می‌توانند به آن برسند را مشخص کنید. به‌صورت خلاقانه به فرصت‌های پیشرفت فکر کنید.
شرکت در پروژه‌ها، حضور در رویدادها و حمایت از سوی همکاران ارشد می‌تواند روش‌های ارزشمندی در پیشرفت قابلیت‌ها و تقویت تعامل افراد شما محسوب شود.
گاهی اوقات، نقش ایدئال یک عضو از تیم شما، جایی بیرون از سازمانتان قرار دارد. به افراد کمک کنید تا در صورت لزوم، به این سمت حرکت کنند. نگه‌داشتن افراد ناراحت و ناراضی هرگز برای یک شرکت خوب نخواهد بود.


(میهن برند)
میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده