عملکرد تیم را با رفتار صادقانه و شفاف با کارمندان تقویت کنید و کیفیت کار را بالا ببرید





عملکرد تیم به گفته بسیاری از بنیان‌گذاران و رهبران به ارتباطات شفاف، تشویق کارمندان و صمیمیت سازمانی بستگی دارد که درنهایت به رشد یک شرکت می‌انجامد.
اما در یک محیط کاملاً مشارکتی که از کارمندان قدرتمند و توانا تشکیل‌شده باشد، اهمیت شفافیت و نقش آن در عملکرد تیم بیش از تشویق است. این مهم است که  در مقام رهبری آنچه افراد برای انجام کار خود به‌طور مؤثر نیاز دارند، به آن‌ها بدهید.
اگر داده‌ها، برنامه‌ها یا نگرانی‌های خود را با کارمندان خود به اشتراک نمی‌گذارید، آن‌ها را نادیده می‌گیرید.
درحالی‌که شما باید افراد خود را تجهیز کنید تا بهترین تصمیم ممکن را برای حوزه مسئولیتی خود بگیرند.
اما این نیاز به‌ کار دیگری هم دارد؛ خود کارمندان باید نسبت به جایگاهشان ازنظر پیشرفت کردن شفاف باشند، اینکه به چه منابعی برای انجام کار نیاز دارند و با چه چالش‌هایی برای تکمیل پروژه‌های جدید بر عملکرد تیم اثر می‌گذارند. وقتی این اتفاق بیفتد، هرکسی در شرکت شما شانس پیشرفت دارد.
طبق این گفته، پرورش و تداوم فرهنگی که در آن این نوع از ارتباطات و اعتماد دوطرفه وجود داشته باشد، دشوار است و هر چه دشوارتر شود شما بیشتر رشد می‌کنید. این شما را به‌عنوان رهبر یک شرکت ملزم می‌کند که همواره این ارزش‌ها را برای بهتر شدن عملکرد تیم در اولویت قرار دهید و تقویت کنید.


۱٫ فردی را استخدام کنید تا در راستای عملکرد تیم فقط روی ارتباطات درونی شرکت متمرکز شود

این همان چیزی است که به نظر می‌رسد ارتباطات داخلی قوی را در اولویت قرارمی‌دهد. شما باید روی آن سرمایه‌گذاری کنید.
این حداقل کاری بود که ما در هانی انجام دادیم. ما شخصی را استخدام کردیم تا بتواند گفتمان داخلی و پیام‌های رهبری را مرتب تنظیم کند تا اطمینان حاصل شود که ما همه‌چیز را به روشی صحیح انتقال می‌دهیم و موارد را بین تیم‌ها تسهیل می‌کنیم.
به‌خصوص وقتی‌که از آستانه ۱۰۰ کارمند عبور کردیم، فهمیدیم این چیزی نبود که ما به‌راحتی، خودمان توانایی انجام آن را داشته باشیم. حتی مدیر فنی، مدیر اجرایی، مدیر مالی و غیره هم توانایی انجامش را نداشتند.
واقعیت این است که شما باید ارتباط لذت‌بخشی داشته باشید به‌گونه‌ای که انگار بخشی از وجودتان است؛ زیرا این امر واقعاً در موفقیت محصول، بازاریابی یا فروش شرکت شما بسیار مهم است.
اگر اعضای تیم شما درک اساسی از استدلال درمورد تصمیمات خاص یا اداره شرکت ندارند، یا اطلاعات لازم را برای انجام کار خود ندارند ‌ اگر شما یا هم‌تیمی‌تان وارد جلسات هم شوید ازآنچه موردبحث است غافلگیر می‌شوید ‌ شما به‌اندازه کافی، کارآمد نخواهید بود. اجازه ندهید این اتفاق بیفتد. از راه ارتباط دقیق و هدفمند، عملکرد تیم را هماهنگ کنید.

۲٫ برای بهتر شدن عملکرد تیم ، صادقانه و صمیمانه با کارمندانتان رفتار کنید

البته که تنها با طرح ارتباطات و شفافیت سازی نمی‌توانید امیدوار باشید که آن بهبود یابد یا تداوم پیدا کند. شما باید وظیفه خود را به‌عنوان رهبر یک شرکت انجام دهید. بدان معنا که با افراد خود در پیام‌رسانی و گفتگوها صادق و صمیمی باشید.
همان‌طور که همه ما می‌دانیم، ارتباطات به اعتماد وابسته است. کارمندان شما تنها وقتی در مورد نیازها و چالش‌های خود ۱۰۰٪ با شما صادق خواهند بود که با آن‌ها ۱۰۰٪ صادق باشید. آن‌ها تنها، وقتی به شرکت شما و تمامیت فلسفه ارتباطی‌تان اهمیت می‌دهند که واقعاً به آن‌ها اهمیت دهید.
این بدان معناست که باید اخبار و به‌روزرسانی‌ها را در همه بخش‌ها به اشتراک بگذارید. به‌روزرسانی‌های مجموعه اجرایی را با مهندسان خود به اشتراک بگذارید. وقتی مکالمه‌ای مهیج با یک سرمایه‌گذار یا مشاور دارید، افراد خود را مطلع سازید، اگر این کار مناسب است آن را انجام دهید. ارتباط، واقعاً خیابانی دوطرفه است.
اما این مورد نیز صحیح است که بعضی‌اوقات ۱۰۰٪ شفاف بودن با کارمندان سخت است؛ به‌عنوان‌مثال، اگر درگیر یک مسئله حقوقی هستید، ممکن است ازنظر قانونی نتوانید این کار را انجام دهید.
اما اگر با کارکنان خود صمیمی باشید بی‌شک به سود شما خواهد بود. در این صورت آن‌ها هم می‌دانند صداقت ارزش اصلی شرکت است.

۳٫ تمامی جلسات شرکت را به‌خوبی پیش ببرید

نحوه انتقال اطلاعات و انجام مکالمه بسیار مهم است؛ اما نمی‌توانید بگویید که فقط ارتباط مهم است، شما برای بهینه شدن عملکرد تیم باید به طرز مؤثری آن ارتباط را ایجاد کنید. محتمل‌ترین روش انجام این کار در جلسات است؛ بنابراین برگزار کردن جلسات به شیوه درست، اهمیت دارد.
چیزهایی مانند اینکه همه افراد در اتاق راحت باشند، آیا ارائه شما دل‌نشین است، طول جلسات چقدر است‌ می‌دانیم که افراد معمولاً فقط ۹۰ دقیقه توانایی تمرکز دارندـ همه این‌ها مهم است.
در حقیقت، توجه شما به‌عنوان رهبر به جزئیات، در تعیین میزان تأثیرگذاری شما در تسهیل ارتباطات داخلی راه درازی را در پیش دارد.
در شرکت ما، حتی تنظیمات کوچک مانند درخواست از ارائه‌کنندگان برای رعایت الگو و قالب‌های مشخص در اسلایدهای ارائه‌های خود، مسیری طولانی طی کرده است. می‌توانید بگویید ارتباط از همه‌چیز مهم‌تر است، اما اگر آن را به‌درستی برقرار نکنید، اهمیتی ندارد.

۴٫ در راستای بالا رفتن کیفیت عملکرد تیم جلسات پرسش و پاسخ با کارکنان برگزار کنید

گذشته از جلسات عادی، شما همچنین باید زمان خاصی را به جلسات پرسش و پاسخ اختصاص دهید. این‌ها ممکن است مانند جلسات فردبه‌فرد (اگر شما یک تیم کوچک‌تر هستید) یا ملاقات انجمن‌ محور باشد که شما به‌عنوان یک رهبر، برنامه‌ای غیر از زمینه‌سازی و پاسخ دادن به سؤالات تیم ندارید. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، آن را امتحان کنید.
شما از این‌که کارمندانتان چقدر می‌خواهند صدایشان را به گوش شما برسانند، می‌خواهند به چند نگرانی یا سؤال بپردازند، متعجب خواهید شد.

۵٫ بازبینی‌های ۳۶۰ درجه را انجام دهید

سرانجام، برای ترغیب و تداوم فرهنگ شفافیت عملکرد تیم، باید در مقابل انتظارات و ارزیابی کارمندانتان تسلیم شوید. این به معنی انجام بازبینی‌های ۳۶۰ درجه است. اکثر مردم از دریافت بازخورد سازنده لذت نمی‌برند. این مورد در بخش‌های اجرایی ازجمله مدیران و مهندسان نیز صدق می‌کند.
ما زمانی‌ که احساس می‌کنیم موردحمله قرار می‌گیریم، حالت دفاعی می‌گیریم و همه‌چیز را درون خود می‌ریزیم؛ اما طراحی جلسات بازخورد به‌عنوان مکالمات دوطرفه کمک می‌کند تا فردی که در آن‌طرف میز نشسته است، درک کند که هدف از ارائه بازخورد، کمک به‌کل شرکت در بهبود یافتن و مؤثرتر واقع‌شدن است.
این همچنین به افراد شما ثابت می‌کند که شما واقعاً برای شفافیت ارزش قائل هستید و اینکه ارزش آن برابر بافرهنگ شما است.


(میهن برند)
میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده