فروش برند/۵ استراتژی حل تعارض برای حفظ تعادل در محل کارتان




حل تعارض چگونه است؟ آیا می‌دانید که هیچ قانونی در هیچ جای دنیا وجود ندارد که بگوید: اگر کسی را دوست ندارید، باید آن حس را به خودتان منتقل کنید تا محیط کار را برای او تبدیل به جهنم کنید.
اگر این یک تعارض در منزل شما است یا در محل کار، کسی با شما موافق نیست، وقتی شخص دیگری غیرقابل تحمل به نظر می‌رسد، شکایت از آن‌ تنها راه منطقی عملی است. اگرچه به‌صراحت ما متوجه می‌شویم که این نوع روش حل اختلاف، هرگز به کسی کمک نمی‌کند؛ بلکه اغلب باعث تشدید اوضاع می‌شود.
در یک محیط شرکتی، استراتژی‌های حل تعارض، مستلزم مهارت جدی مذاکره و صبر عمیق میان رهبری و اعضا است.

نظرسنجی انجام‌شده توسط مؤسسه گالوپ به ما یادآوری می‌کند که بیش از ۷۷ % از کارمندان کار را به دلیل یک محیط منفی ترک می‌کنند و آن را به رهبران واگذار می‌کنند تا استراتژی‌های حل تعارض را تدوین کنند. قبل از شروع، درک علت ریشه‌ای تعارض مهم است .
تعارض به دلایل مختلف ممکن، افزایش می‌یابد. ماهیت امر را بفهمید، چه کسی در آن دخیل است، و عواقب آن چیست. به هر دو طرف گوش دهید. ابتدا این کار را به‌صورت جداگانه انجام دهید، سپس هر دو طرف درگیر را در مقابل هم قرار داده و استراتژی‌های حل تعارض را دنبال کنید.

۱٫ تعارض با طرفین را توصیف کنید

در حال حاضر توصیه نمی‌شود به افراد متخاصم اجازه گفت‌وگو داده شود. با گوش‌دادن به هر دو طرف، در موقعیت بهتری قرار دارید تا تصمیم بگیرید که چرا در وهله اول درگیری رخ داد .همان‌طورکه توضیح می‌دهید، اطمینان حاصل کنید که برای حل تعارض نسبت به هر دو طرف، بی‌طرف هستید.
معمولاً این خود موقعیت نیست که باعث تعارض می‌شود؛ بلکه نحوه واکنش مردم به آن است.
اغلب، درگیری فقط خاتمه است. جرقه ماه‌ها قبل از آتش‌سوزی شروع می‌شود که سرانجام با کمترین تحریک شعله‌ور می‌شود. بهترین روش این است که سؤالات متفکرانه بپرسید‌، از جمله « فکر می‌کنید چرا این اتفاق افتاده است؟ فکر می‌کنید ناسازگاری چه زمانی شروع شده است؟» پرسش‌هایی مانند این به افراد کمک می‌کند تا در مورد وضعیت موجود فکر کنند و آن‌ها را به سمت راه‌حل حرکت دهند .

۲٫ اجتناب از افزایش تنش و تمرکز بر حل تعارض

وقتی با افراد در ارتباط هستید، سعی کنید تا می‌توانید با گفتن «بله» از پس آن‌ها بیرون بیایید. اگر شما قادر به آوردن سه «بله» در آغاز یک مکالمه باشید، فرد کمی احساس آرامش می‌کند چون این احساس درک و پیشرفت به جلو ایجاد می‌کند . این  یک تکنیک است.
وقتی کسی را تهدید می‌کنیم، ممکن است توجه‌اش را جلب کنیم؛ اما این یک نوع جلب توجه منفی است که هرگز خوب به نظر نمی‌رسد. برای همه چیز زمان و مکان وجود دارد.
بهترین زمان برای مخالفت با کسی پس از فروکش‌کردن وضعیت است. وقتی آهن گرم است، چرا اصلاً زحمت برداشت چکش را متحمل می‌شوید، اجازه دهید قبل از ضربه آهن به آهستگی خنک شود تا داغی از آن باقی نماند. پس صبر اولین گزینه است تا گرمای خشم فرو نشیند و شخص آرام شود.
انسان‌ها تمایل دارند در شرایطی که با آن‌ها رفتار می‌شود، واکنش نشان دهند. معمولاً مردم به‌خوبی به تهدیدات واکنش نشان نمی‌دهند. این وضعیت به یک مارپیچ پله‌برقی تبدیل و به‌سرعت از دسترس خارج می‌شود.
در اینجا یک ترفند روانشناختی برای گرفتن تأیید از هر کسی وجود دارد :

۳٫ حذف ذهنیت «آن‌ها در مقابل ما» 

از آنجا که این یک تعارض در تیم یا یکی از بخش‌های مختلف است، مهم است که یک هدف مشترک برای شکستن یخ پیدا کنیم. فرآیند تفکیک‌پذیری را با برجسته‌کردن نقاط مشترک که به اشتراک می‌گذارید، آغاز کنید.
از هر دو نفر بخواهید که زمین مشترک را شناسایی کرده و از آن نقطه شروع کنند .هر چه هر دو به صورت مشترک باشند، حل سریع‌تر مسئله آسان‌تر می‌شود .حال به جای هر دو طرف، از آن‌ها بخواهید که بر یک نقطه مشترک توافق کنند .چیزی که می‌تواند هر دو طرف را آرام کند .

توجه به معنای پنهان در کلمات 

بیشتر استراتژی‌های حل تعارض وقتی شکوفا می‌شوند که میانجی، خوانش بین خطوط را آغاز کند .اغلب، عمیق‌ترین درگیری در حوزه مالی است. کارمندان سطح پایین، اغلب وقتی که بحث از خانواده‌شان می‌شود، کلافه می‌شوند .در‌حالی‌که در کارمندان سطح بالاتر، عمدتاً کشمکش درمورد «خود آزرده» رخ می‌دهد .
وقتی پول در میان باشد، هیچ وضعیتی برد – برد نخواهد بود .اگر کسی برنده شود، طرف دیگر می‌بازد. بهترین روش گوش‌دادن به شکایات مردم و رسیدگی به آن‌ها با صبر است. آیا می‌دانید که با گوش‌دادن می‌توانید نیمی از مسیر حل تعارض را طی کنید؟ گاهی همین شنیدن باعث می‌شود طرف مقابل شما آرام شود. حتی اگر شما کلمه ای بر زبان نیاورید.

طوفان ذهنی برای راهکارهای محتمل

باید به سمت تصمیمی که هر دو طرف می‌توانند بر آن توافق کنند حرکت کنید .اطمینان حاصل کنید که هیچ مسئله مقدس و مقدس مانندی وجود ندارد . اگر اینطور است، از هر دو طرف درخواست کنید حرف مذهبی خود را متوقف کنند و سپس ادامه دهند.
اگر با چیزی موافق هستید، خوب است. اگر نه، نیازی به آشفتگی نیست. در واقع، کنار آن‌ها بنشینید و از آن‌ها بپرسید چطور بدون آزار کسی به توافق برسند.
اگر تعارض شخصی باشد. شما می‌توانید از هر دوی آن‌ها بخواهید عذر‌خواهی کنند و هرگز درباره مشکلات خانوادگی خود با کسی صحبت نکنند .مهم است که هر دو شخص در یک نقطه توافق کنند. سپس هر دو به سمت یک زمینه مشترک حرکت خواهند کرد. در واقع نوع حرکت مهم است و مسائل
ریز دیگر چنداد مهم نیست. با راهکارهاو مسیرهای محتمل طوفان فکری ‌کنید، آن پیشنهاد شما نخواهد بود، هر دو آن‌ها با چیزی مواجه خواهند شد که نتیجه توافق است. بهترین روش این است که اگر درگیری شدید باشد، برای حل تعارض، آن را به‌صورت کتبی بنویسید.

(میهن برند)
میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده