فروش برند تجاری/عادت روزانه خود را با خواندن ۱۱ عادت افراد بزرگ‌اندیش بهبود بخشید





عادت روزانه یک عادت همیشگی است. ازبین‌بردن عادت روزانه کار دشواری است اما به‌وجودآوردنش می‌تواند حتی سخت‌تر هم باشد. تبدیل‌شدن به شخصی مصمم و بزرگ‌اندیش مستلزم ایجاد عاداتی سالم و مثبت در خود است که در موفق شدن و دستیابی کامل به قابلیت‌های بالقوه‌‌مان تأثیرگذار خواهند بود.
بیشتر افراد مصمم و بزرگ‌اندیش در مسیر توسعه فردی خود یک وجه اشتراک دارند: آن‌ها کنترل زندگی خود را به‌ طریقی بسیار اثربخش در دست گرفته‌اند و همة بخش‌های احساسات، افکار و رفتارهای خود را به‌گونه‌ای مدیریت می‌کنند که آن‌ها را به‌سوی موفقیتی که رؤیایش را در سردارند سوق دهد.
هیچ مسیر میانبُری برای ایجاد تغییر و تبدیل‌شدن به یک انسان مصمم و بزرگ‌اندیش وجود ندارد. این کار نیازمند التزام ‌ورزیدن به عادت روزانه، تلاش و کار مستمر است.

۱۱ عادت روزانه انسان‌های مصمم و بزرگ‌اندیش

۱٫ به چیزی که نمی‌توانند کنترلش کنند یا تغییرش دهند توجه نمی‌کنند

این‌که فکرمان دائماً مشغول چیزهایی باشد که درست پیش نمی‌روند یا چیزهایی که ممکن است اتفاق بیفتند کار راحتی است؛ اما اگر راهی برای کنترل یا تغییر نتیجه چیزی وجود نداشته باشد، هرقدر زمان هم صرف نگرانی بر سر آن موضوع شود درواقع هدررفته است.
یک فرد مصمم و بزرگ‌اندیش، به‌جای تمرکز فکری بر طوفان برف پیش‌رو، آمادۀ رویارویی با آن می‌شود. او شاید نتواند چیزی را که اتفاق خواهد افتاد کنترل کند، اما می‌تواند نحوه مواجهه‌اش را با آن پدیده و میزان آمادگی‌اش را در مقابل آن کنترل کند.

۲٫ آنها از مواجهه با چالش‌ها شانه خالی نمی‌کنند

انسان‌های مصمم و بزرگ‌اندیش ممکن است تلاش کنند و شکست بخورند، اما هرگز از رویارویی با چالش‌ها شانه خالی نمی‌کنند. این افراد از هر فرصتی که برایشان فراهم آید بهره می‌برند و به این چالش‌ها به چشم مجالی برای یادگیری می‌نگرند؛ و چه در کاری موفق شوند و چه در آن شکست بخورند، کوله‌باری از آموخته‌ها خواهند برداشت تا نوبت بعد بتوانند بهتر از پس کارشان برآیند. آن‌ها مهارت‌های جدیدشان را در سایر زمینه‌های زندگی نیز به کار می‌بندند. دوری کردن از مواجهه با چالش‌‌ها هرگز به کسی کمک نکرده است تا به فردی موفق‌تر تبدیل شود.

 ۳٫آنها بر اساس عادت روزانه ، گذشته را رها می‌کنند

همان‌طور که درمورد تمرکز بر چیزهایی که امکان تغییرشان وجود ندارد گفته شد، نباید فکرتان را دائماً مشغول چیزهایی نگاه‌دارید که درگذشته اتفاق افتاده‌اند. ممکن است به شما ستم شده باشد، شاید اتفاقی غیرمنصفانه یا اتفاقات ناگوار متعددی برایتان رخ‌داده باشد.
این چیزها را رها کنید و پیش بروید. انسان‌های مصمم و بزرگ‌اندیش بابت موقعیت‌های کنونی یا عوامل بالقوه مربوط به آینده از اتفاقاتی که درگذشته رخ‌داده است شکوه نمی‌کنند. خوب، شما بورسیه‌ای را که امیدوار بودید بگیرید دریافت نکردید. این به‌هیچ‌وجه نباید مانع پیشرفت شما و تلاش برای رسیدن به اهدافتان شود. به طریقی مثبت از اشتباهاتتان درس بگیرید تا بار دیگر مرتکب همان اشتباهات نشوید، اما دائماً فکرتان را مشغول گذشته نگاه ندارید.

۴٫ آنها متوجه‌اند که راضی نگاهداشتن همه غیرممکن است

فرقی نمی‌کند چقدر تلاش کنید، به‌هرحال خوشحال کردن همه آدم‌ها هرگز ممکن نخواهد بود. انسان‌های مصمم و بزرگ‌اندیش متوجه این محدودیت هستند و آن را به‌عنوان یک واقعیت می‌پذیرند. تلاش برای خشنود کردن همه فقط شما را خسته می‌کند و شما همیشه ناامید خواهید بود؛ چراکه قدم در عرصه پیکاری نهاده‌اید که محتوم به شکست است.
اظهارعقیده‌کردن در زمان لازم، نه گفتن و تعیین حدومرز برای خودتان به شما کمک می‌کند کنترل امور را به دست بگیرید. ممکن است عده‌ای از شما برنجند، اما اگر متوجه این امر باشید که هرگز نمی‌توانید همه را راضی نگاه‌دارید درک می‌کنید که احتمال رنجیدن دیگران وجود دارد.

۵٫ آنها در عادت روزانه به اشتباهات خود اذعان دارند و از این اشتباهات درس می‌گیرند

این‌که مرتکب اشتباه شویم می‌تواند موجب شرمساری باشد و چیزی‌ است که معمولاً تلاش می‌کنیم پنهانش کنیم. ما نمی‌خواهیم دیگران دربارۀ تصمیم‌های بدی که گرفته‌ایم یا شکست‌هایمان چیزی بدانند؛ اما با پذیرش اشتباهاتمان و پذیرفتن مسئولیت این اشتباهات، می‌توانیم هم خود و هم به دیگران، از آن‌ها بیاموزیم.
چنین افرادی، به‌جای این‌که خود را برای گرفتن تصمیمی سرزنش کنند، از آن درس می‌گیرند و آنچه را آموخته‌اند به‌دقت وارسی می‌کنند تا در تصمیم‌گیری‌های آتی‌شان از آن استفاده کنند.

۶٫ آنها از تغییر هراسی ندارند

گاهی اوقات، وقتی همه‌چیز دارد بر وفق مرادتان پیش می‌رود، این‌که تصمیم بگیرید هرگونه تغییری درروند امور ایجاد کنید برایتان دشوار خواهد بود؛ اما انسان‌های مصمم و بزرگ‌اندیش به تغییر به چشم فرصتی مثبت برای یادگیری و دستیابی به موفقیت‌های جدید می‌نگرند.
تغییر اجتناب‌ناپذیر خواهد بود، فرقی نمی‌کند چقدر در برابر آن مقاومت کنیم. با آغوش باز آن را بپذیرید، برای سازگاری با آن تمایل نشان دهید و انعطاف‌پذیری استراتژیک داشته باشید. اگر پذیرای چیزهای جدید باشید، دری رو به فرصت‌های جدید به روی خود گشوده‌اید. تلاش برای راکد نگاه‌داشتن چیزها فقط شما را عقب می‌اندازد، این در حالی‌ است که همه‌چیز در اطراف شما به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و تغییر می‌کند.
همچنین، نگاهی به نقل‌قول‌های موجود در رابطه با «تغییر» می‌تواند در شما انگیزه‌ای برای پذیرش و استقبال از تغییرات جدید ایجاد کند.

۷٫ آنها همیشه به ارزشهای خود پایبند می‌مانند

هرکس ارزش‌ها و اعتقاداتی دارد که برای خودش، به‌عنوان یک فرد، اهمیت دارند. ازاین‌دست اعتقادات هرگز نباید کوتاه آمد، حتی اگر خلاف باور عموم باشند. پایبندماندن به ارزش‌های شخصی عادت مهم انسان‌های مصمم و بزرگ‌اندیش است؛ چراکه داشتن چنین مَنشی نشان می‌دهد ارادة‌ این افراد تزلزل‌ناپذیر است؛
برای نمونه، اگر کسی عقیده داشته باشد که نباید برای منفعت مالی از هیچ‌کس بهره‌کشی شود، صرف‌نظر از همة فشارهای خارجی تحمیل‌شده برای تغییر رویه، باید به این ارزش وفادار بماند. انسان‌های خودخواه ممکن است با نیت سوق دادن منافع به سمت خودشان سعی کنند ارزش‌های شما را جابه‌جا کنند، اما شما همیشه به ارزش‌هایی که دارید پایبند بمانید.

۸٫ آن‌ها بر اساس عادت روزانه از ظرفیت ذهنی خود خردمندانه استفاده می‌کنند

انرژی پایان‌ناپذیر انسان، درصورتی‌که بر امور نادرست معطوف شود، می‌تواند هدر رود. تمرکز برگذشته، اشتباهات، ناراحتی و شِکوه موجب تحلیل رفتن انرژی زیادی می‌شود که می‌توانست بهتر از آن استفاده کرد.
خواه آن انرژی ذهنی را برای نوشتن یک مقاله نیاز داشته باشید، خواه برای گذر از یک موقعیت چالش‌انگیز، همیشه سودبخش‌تر است که تلاش‌هایتان را در جهت فعالیت‌های پربازده‌تر متمرکز کنید که شما را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهند. سوق دادن تلاش‌هایتان به سمت چیزهایی که در آن توانایی ویژه دارید و حتی‌‎المقدور واگذاری سایر وظایف به افراد متخصص در آن زمینه‌ها نیز ذیل همین مقوله قرار دارد.
کسی که خودش نویسندۀ توانایی نیست می‌تواند برای نوشتن از یک نویسنده کمک بگیرد. به‌این‌ترتیب، خودش می‌تواند انرژی‌اش را برای تلاش در سایر بخش‌های کسب‌و‌کارش که ظرفیت ذهنی او در آن کارکرد بهتری دارد متمرکز سازد.

۹٫ آنها از اینکه شخص دیگری به موفقیت دست یابد رنجیده‌خاطر نمی‌شوند

موفق شدن مستلزم تلاش فراوان است و زمانی که دیگران تلاش لازم را می‌کنند و به موفقیت دست می‌یابند، ما نباید نسبت به آن‌ها احساس حسادت یا رنجش کنیم.
شادشدن از موفقیت‌های همدیگر و تحسین افراد موفق به ما کمک می‌کند تا سایر عادت‌های انسان‌های مصمم و بزرگ‌اندیش را در خود تقویت کنیم؛ چراکه در این صورت انرژی‌مان را صرف امور منفی، توقف در گذشته و توجه بیش‌ازاندازه به اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شده باشیم نکرده‌ایم.
با تحسین دیگران و شادشدن از موفقیت‌هایشان فرصت می‌یابیم نظاره‌گر آن موفقیت‌ها باشیم و از آن‌ها به‌نفع خودمان درس بگیریم.

۱۰٫ آنها در عادت روزانه خود پشتکاردارند

انسان‌های مصمم و بزرگ‌اندیش، به‌رغم وجود موانع یا چالش‌هایی که ممکن است بر سر راهشان قرار گیرند، همچنان به تلاش ادامه می‌دهند. البته، هرگز نباید آن‌قدر یک‌دنده باشید که نتوانید تشخیص دهید که دارید اشتباه می‌کنید و لازم است رویکرد متفاوتی در مواجهه با امور پیش بگیرید.
پشتکار داشتن به این معنی است که بتوانید هدف نهایی‌تان را تصور کنید و هیچ‌چیز نتواند شما را از رسیدن به آن بازدارد.

۱۱٫ آنها میدانند برای اینکه هر چیزی به وقوع بپیوندد زمان لازم است

هیچ‌چیزی که اندک ارزشی داشته باشد، به‌یک‌باره اتفاق نمی‌افتد. گاهی این‌که تلاش‌ها و زحماتتان به بار بنشینند کمی زمان می‌برد؛ اما پشتکار، پذیرش تغییرات و پذیرا بودن نسبت به آنچه مجالی برای یادگیری است می‌تواند تا زمانی که آنچه را به‌دنبالش هستید بیابید، به شما در ادامه کارتان کمک کند.
موفقیت ندرتاً یک‌شبه اتفاق می‌افتد، اما یک فرد مصمم و بزرگ‌اندیش توانایی این را دارد که برای رسیدن به اهداف بلند‌مدتش اهتمام ورزد و اقدامات لازم را برای رسیدن به آن‌ها انجام دهد. به‌وجودآوردن عادت کار دشواری است، اما اگر این عادات صحیح را در زندگی خود بگنجانید، می‌توانید به آن دسته از صفات انسان‌های مصمم و بزرگ‌اندیش که برای استفاده از عالی‌ترین قابلیت‌های‌تان به آن‌ها نیاز خواهید داشت، دست‌یابید.

(میهن برند)
میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده