فروش برند/چهار گام ساده برای ایجاد یک محیط کاری مطلوب




بهترین محل برای کار کجاست ؟ سرانجام تمام تیم‌های رهبری به این واقعیت پی می‌برند که اگر موفق به جذب افراد با استعداد‌تری نسبت به رقبا، به شرکتشان شوند؛ درنتیجه در به‌دست‌آوردن بازار هم موفق خواهند شد. داشتن تیم بهتری از افراد در محل کار نسبت به رقبایتان روش مطمئنی برای ایجاد مزیت رقابتی پایدار است، اما انجام این کار و ساختن بهترین محل برای کار مهارت می‌خواهد.
برای اثبات این نکته فقط کافی است به گوگل نگاه کنید. عبارت «محل کار مطلوب» یا بهتر از آن، بهترین محل برای کار را در گوگل جست‌وجو کنید؛ شما مورد هجوم اسامی شرکت‌ها، شرکت‌های بزرگ، استراتژ‌ی‌ها و فرآیندها و نکته‌هایی پیرامون راهنمایی ایجاد یک مکان بهتر برای کارکنان فعلی و آینده‌تان قرار خواهید گرفت.

چگونه می‌توانید محل کار بهتری برای کارمندان فعلی و آینده‌تان ایجاد کنید؟

آیا ما را به سرزمین موعود و بهترین محل برای کار هدایت می‌کنید؟
خب، پس معمولاً تیم‌های اجرایی به سراغ چه افرادی برای راهنمایی و مشاوره می‌روند؟ از چه کسانی می‌خواهند که آن‌ها را به سرزمین موعود برساند؟ بله، به حوزه مدیر ارشد منابع انسانی و تیم منابع انسانی‌ ورود کنید.
امروزه، غالباً تیم‌های مدیریت منابع انسانی مسئول هدایت استراتژی‌ هستند که مکان کار معمولی‌شان را به بهترین محل برای کار تبدیل می‌کنند که استعدادهای توانمندتر و بهتری را حفظ و جذب کنند. چنین مسئولیتی معمولاً به شکل بهبود برند استخدام، افزایش تعامل کارمندان و بهبود نرخ فرسایش پرسنل یا همه این موارد است.
اما فرمول دستیابی به بهترین محل برای کار دشوار است؛ بنابراین، من اینجا هستم تا روش اساسی‌تری را برای تأمل درباره این چالش ارائه دهم و راه‌حل‌هایتان را چارچوب‌بندی کنم:

۱٫ اطمینان حاصل کنید که پاداش رقابتی بالایی را برای سهم کارمندان خود ارائه می‌دهید

رقابتی باشید، منظورم یک چهارم بالایی یا حتی ۵۰ درصد نیست. این به معنی آن است که شما باید برای رقابت به اندازه کافی خوب باشید. رقابتی و به‌ اندازه کافی حقوق بدهید، در غیر این صورت، افراد برایتان کار نخواهند کرد.
اگر حقوق و مزایای رقابتی را پیشنهاد ندهید، درنتیجه منحصربه‌فرد بودن و متفاوت‌بودن دیگر اهمیتی ندارد. سایر استراتژی‌ها هم دیگر اهمیتی ندارند. استراتژی‌های پرداخت (ترکیبی از پایه/ متغیر و ارائه
مزایا) براساس جایگاه، سطح و نقش به‌طور قابل توجهی تفاوت دارند؛ اما وظایف خود را درمورد آنچه رقبای شما برای نقش‌های مشابه پرداخت می‌کنند، انجام دهید و مطمئن شوید که در محدوده یکسانی هستید.

۲٫ فرصت‌هایی را برای رشد و توسعه حرفه‌ای و بهترین محل برای کار ایجاد کنید

بار دیگر، نه فقط درباره ترفیع و پرداخت به شخصی با کارشناسی‌ارشد مدیریت کسب‌وکار صحبت می‌کنم؛ بلکه درباره توسعه نقش حرفه‌ای، دسترسی به کار در حوزه‌ها و عملیات جدید، یادگیری در حین کار و یا تکالیف گسترده صحبت می‌کنم.
قطعاً سیاست‌های بازپرداخت شهریه، ترفیع و برنامه‌های چرخشی از بهترین روش‌ها برای نمایش تعهد شما به توسعه حرفه‌ای هریک از کارمندان است.
اما، اگر من نخواهم این مسیر شغلی را طی کنم، اگر مایل نباشم زمان اضافی‌ را با پرداخت افزایشی مربوط به مرحله بعدی این مسیر، مبادله کنم، چه می‌شود؟ مطمئن شوید که هر یک از کارمندان شرکت شما فرصت رشد و توسعه حرفه‌ای را دارند که برای تبدیل به یک مکان مطلوب برای کار حیاتی است.

۳٫ اطمینان حاصل کنید که محیط کاری شما جذاب و جالب و بهترین محل برای کار است

لازم نیست که شبیه شرکت اپل، گوگل یا فیسبوک باشید. لازم نیست که وعده‌های غذایی ۵ ستاره ارائه دهید، میز پینگ‌ پنگ یا بیلیارد و یا یک مرکز نگهداری از کودکان در کنار محل کار داشته ‌باشید. (اگرچه، قطعاً هریک از این موارد کمک خواهد کرد)
شما تنها باید مطمئن باشید که کارمندان ابزارهایی دارند که کارشان را در سطوح بالا انجام دهند و اینکه آن‌ها راحت هستند، احساس حمایت می‌کنند و از کار با همکارانشان لذت می‌برند. دو مورد آخر (احساس حمایت و لذت بردن از کار با همکاران) اغلب چالشی‌ترین بخش این فرمول هستنو در پدید آمدن بهترین محل برای کار مهمند.
افراد عالی، افراد عالی‌تری را به خود جذب می‌کنند. تنوع باعث ایجاد تنوع می‌شود. نوآوری باعث جذب نوآوری می‌شود. استعداد، استعداد را به خود جذب می‌کند. و بله، تکبر، تکبر بیشتری را ایجاد می‌کند؛
بنابراین، دقت کنید که چه کسانی را استخدام می‌کنید و مطمئن شوید که بیشتر، افرادی که می‌خواهید بخشی ازتیم باشند، جذب شوند، نه اینکه بیشتر افرادی را جذب کنید که از محیط کاری که شما سعی در ایجاد آن دارید، به دور هستند.

۴٫ منحصربه‌فرد و متفاوت باشید و سعی در تقلید فرمول دیگران نداشته باشید

کارفرمایان بزرگ، فرهنگ منحصربه‌فرد خودشان را ایجاد کردند. اپل از IBM، گوگل از فیسبوک و زاپوس از آمازون کپی نمی‌کند. توجه کنید که چه چیزی شرکت شما را متفاوت می‌کند، چرا فردی می‌خواهد آنجا کار کند و آن ویژگی‌های مطلوب را ارتقا دهید.
اگر شما بتوانید فرصت‌های پیشرفت بیشتری را نسبت به رقبایتان در تولید بهترین محل برای کار ارائه دهید، عالی است. شاید شما توسعه حرفه‌ای عالی‌تری را ارائه می‌دهید، یا کارمندان شما بر پروژه‌های مطلوبی کار می‌کنند که باعث رزومه غنی‌ترشان می‌شود. شاید کار از خانه (دورکاری) یا انعطاف برنامه کاری، ویژگی جالب شما است.
تنها به عناصر ملموس استخدام (پرداخت و مزایا) که می‌تواند نقاط تمایز شما باشد، فکر نکنید؛ بلکه به ارائه چیزهایی فکر کنید که دیگران قادر به آن نیستند، یا حداقل به این شکل عرضه نمی‌کنند.
همه این موارد را در کنار هم ارائه دهید
اگر شما چیز متفاوت و منحصربه‌فردی را ارائه دهید، رقابتی حقوق و پاداش دهید، برای توسعه کارمندان سرمایه‌گذاری کنید و یک محیط کاری منسجم را ارائه دهید، در آن صورت در مسیرتان، به سمت ایجاد یک محیط کاری مطلوب هستید. نه برای همه، بلکه برای افرادی که می‌خواهید بیشتر از همه جذب کنید. به خاطر داشته باشید که شما به همه موارد بالا نیاز دارید.
اگر شما یک محیط کاری عالی دارید اما توسعه حرفه‌ای ارائه نمی‌کنید، در آن صورت، افراد برای فرصت‌های بهتر کار شما را ترک می‌کنند. اگر شما فرصت توسعه حرفه‌ای و یک محیط کاری عالی ارائه دهید اما پرداخت رقابتی نداشته باشید؛ در آن صورت افراد به جایی خواهند رفت که پاداش‌های مالی که به آن‌ها می‌پردازند مطابق ارزششان است.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده