فروش برند/راه های افزایش و بالا بردن اعتماد به نفس چیست؟






راه های افزایش اعتماد به نفس چیست؟ درواقع باید گفت که اعتماد به نفس اثر هیپنوتیسمی دارد. اولین باری که این موضوع را تشخیص دادم، در یک نمایش فلامنکو در بارسلونا چند سال گذشته بود. من از عملکرد یک زن میانسال زیبا و کاملاً فهمیده فریب خوردم. نمی‌توانستم چشمانم را از او دور کنم چون او می‌رقصید. من و دوستانم در نهایت او را ‌با اعتماد به نفس‌ترین زن جهان‌ لقب دادیم.
مثل این بود که او روزانه در وان پر از اعتماد به نفس حمام می‌کرد. من می‌دانستم که اگر فقط قطعه‌ای از آنچه او در حالی که در آن صحنه حضور داشت، در من وجود داشته باشد، توقف‌ناپذیر خواهم بود.
مطالعات نشان می‌دهد که راه های افزایش اعتماد به نفس با موفقیت و حتی بیشتر از صلاحیت ارتباط نزدیکی دارند. به همین دلیل است که به نظر می‌رسد برخی از افرادی که ما بیشتر آن‌ها را موفق می‌نامیم اعتماد به نفس بالاتری دارند تا صلاحیت.
با خواندن این مقاله ایران مدیر در می‌یابیم که اعتماد به نفس چیزی است که همه ما می‌توانیم آن را توسعه دهیم و توسعه فردی مطلوبی داشته باشیم.
حتی بهتر از آن، علم به طور خاص راه های افزایش اعتماد به نفس را به ما نشان داده است. نویسندگان کیتی کی (Katy Kay) و کلر شیپمن (Claire Shipman) در کتاب خود به نام اعتماد به نفس تلاش زیادی کردند تا بدانند مردم چگونه می‌توانند اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. در اینجا خلاصه یافته‌های آن‌ها آورده شده است:
‌خوشبختانه، بخش قابل توجهی از اصل اعتماد همان چیزی است که روانشناسان آن را ارادی می‌خوانند: انتخاب ما. با تلاش و کوشش، همه ما می‌توانیم اعتماد به نفس خود را انتخاب کنیم. اما اگر از تلاش خود برای کامل شدن دست برداریم و متوقف شویم، آماده می‌شویم تا شکست بخوریم.‌
اگر اقدامی ناقص انجام دهید، شکست می‌خورید. از آنچه یاد می‌گیرید استفاده کنید تا دوباره اقدام کنید. آن کار را تکرار کنید تا به طور مداوم نتیجه بگیرید تا از آن طریق در مورد آن‌ها احساس غرور کنید و راه های افزایش اعتماد به نفس را بیابید.
بیایید نگاهی دقیق‌تر به نحوه شروع اجرای این روش‌ها بیندازیم:

۱٫ افراد که راه های افزایش اعتماد به نفس را می‌دانند دور خودتان جمع کنید

آنجلا داکورث (Angela Duckworth) در کتاب پرفروش خود در مورد سماجت توضیح می‌دهد که یکی از روش‌های پرورش سماجت یا هر صفت دیگری که آرزوی داشتن آن را دارید این است که وقت خود را با گروهی از افراد بگذرانید که آنچه را که می‌خواهید انجام دهید آن‌ها انجام می‌دهند یا مهارتی را که می‌خواهید توسعه دهید، آن‌ها دارند.
آنجلا داکورث می‌گوید: «‌انگیزه‌ای که با قرار گرفتن در گروه متناسب ایجاد می‌شود خیلی قدرتمند است. برخی از مهمترین آزمایش‌های روانشناسی در تاریخ نشان داده‌اند که چه سریع و معمولاً بدون آگاهی، فرد با گروهی مطابقت می‌یابد که به روش دیگری عمل یا فکر می‌کنند.» ‌
بنابراین، اگر می‌خواهید با اطمینان باشید، به افرادی که راه های افزایش اعتماد به نفس را می‌دانند آویزان شوید. نه تنها شروع به تجسم ذهنیت خواهید کرد که به شما کمک می‌کند تا موفق باشید، بلکه به فعالیت‌هایی که به آن‌ها امکان دستیابی ندارید، می‌پردازید.
هنگامی که من شروع به یادگیری نحوه رقصیدن تانگو آرژانتینی کردم، هرکسی را که می‌شناختم بهتر از من می‌رقصید. سطح اطمینان من در حد صفر بود. اما آن‌ها مرا تشویق می‌کردند به رقصیدن، رفتن به کلاس‌ها و چیزهای جدید که به رقص مرتبط بودند تا آن‌ها را امتحان کنم. آن‌ها به من کمک کردند تا با یادگیری راه های افزایش اعتماد به نفس به انجام رقص متعهدتر شوم.

۲٫ فعالیت باثبات را در دستور کار قرار دهید

من مدت زمان قابل توجهی را صرف مطالعه کارآفرینان موفق، مجریان و رهبران از اقشار مختلف زندگی کردم و یكی از نشانه‌های كلیدی كه سبب رسیدن به موفقیت آن‌ها می‌شد و به آن‌ها تجدید نیرو و اطمینان می‌داد كه در چنین سطح بالایی عمل كنند، فعالیت باثبات بود.
آن‌ها روز به روز، بارها و بارها نشان دادند که کارهایی را انجام می‌دهند که به آن‌ها در بهبود مهارت‌هایشان کمک می‌کند.
نوازندگانی که بلیط استادیوم‌ها را در سرتاسر جهان به فروش می‌رسانند، ورزشکارانی که بر ورزش خود مسلط هستند، کارآفرینانی که به نظر می‌رسد لمس جادویی دارند، همه آن‌ها مدت زمان قابل توجهی را در سنگرهایشان کار کردند و اقدامات لازم را انجام دادند که به آن‌ها این امکان را داد تا آنقدر خوب شوند که نگذارند کارشان نادیده گرفته شود.
یکی از راه های افزایش اعتماد به نفس این است که بدانید شما قادر به انجام یک کار در سطح رضایت خود هستید.
اقدام عمدی (نه صرفاً مشغول بودن) دانش و مهارت موردنیاز شما را تولید می‌کند. داده‌ها نیز این را اثبات می‌کند. دن چامبلیس (Dan Chambliss) جامعه‌شناس است که سال‌ها مشغول به تحقیق درباره شناگران المپیک بود و بیان می‌کند که چه چیزی آن‌ها را قادر به انجام چنین کار سطح بالایی کرد.
«هیچ‌چیز خارق‌العاده و فوق بشری در هیچ یک از این اقدامات وجود ندارد. فقط این واقعیت که آن‌ها به طور مداوم و صحیح انجام می‌شوند و همه با هم صورت می‌گیرند، برتری ایجاد می‌کنند. پس با مرور کارتان را بدون توقف انجام دهید.»

۳٫ برای رسیدن به چیرگی به شکست نیاز دارید

شما نمی‌توانید بدون شکست‌ به پیروزی و موفقیت برسید زیرا این شکست‌ها هستند که شما را به سمت درستی هدایت می‌کنند تا بتوانید نتایجی با کیفیت بالا را پیش‌بینی کنید.
البته هیچ‌کس نمی‌خواهد شکست بخورد. اما اگر می‌خواهید موفق شوید، این دقیقاً همان کاری است که باید سریع‌تر انجام دهید. عدم موفقیت نشانه‌هایی از چگونگی موفقیت است و موفقیت باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شود.
هر چه بیشتر شکست بخورید، دانش بیشتری در مورد کارهایی که انجام می‌دهید و اینکه چه چیزهایی حاصل نمی‌شود، به دست می‌آورید. هرچه بینش بیشتری در مورد نحوه تولید داشته باشید، اطمینان به اینكه مسیری كه در امتداد شما قرار دارد، نتایج شما را برایتان آسانتر می‌كند، بیشتر می‌شود. هرچه پیشرفت بیشتری داشته باشید، وقتی چیزی به نتیجه نرسید کمتر اعتماد به نفس خود را نابود می‌کنید.
ست گودین (Seth Godin) یک نویسنده پرفروش است. او قبل از انتشار هر یک از پرفروش‌ترین‌ها، ۱۰ سال را در كتابفروشی صرف كرد و ماهانه كتاب تولید می‌كرد. تولید ۱۲۰ کتاب، که بسیاری از آن‌ها بسیار اندک به فروش می‌رسند، چیزهای زیادی را در مورد چگونگی ارائه کارهایی که مخاطبانش از او خریداری می‌کردند، به او یاد داد و این موجب افزایش اعتماد به نفس او شد.
جیمز دایسون (James Dyson) قبل از اینکه بتواند شرکت چند میلیارد دلاری خود را راه‌اندازی کند، ۱۵ سال در تولید بیش از ۵۰۰۰ نمونه اولیه صرف کرد. او نوشت:
جیمز می‌گوید: «‌اوقات سختی وجود داشت، اما هر شکست، من را به حل مشکل نزدیک‌تر می‌کرد.‌»
بدون توجه به نقطه شروع، می‌توانید راه های افزایش اعتماد به نفس را پیدا کنید. همه این کارها با این تشخیص آغاز می‌شود که می‌توانید صلاحیت مورد نیاز خود را به شکلی عالی بدست آورید و سپس، اقدامات لازم را انجام دهید.
با گذشت زمان، هرچه مهارت‌های شما رشد می‌کند، موجب افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود که تأثیر شگرفی بر مردم و سطح موفقیت شما خواهد داشت.
راه های افزایش اعتماد به نفس واقعی – بر خلاف اعتماد به نفس کاذب که مردم برای جبران ناامنی‌های خود انجام می‌دهند، ظاهری کاملاً خاص دارد. در ادامه این مقاله دکتر تراویس بردبری (Travis Bradberry) ویژگی‌های افزایش اعتماد به نفس واقعی را توضیح می‌دهد.
اعتماد به نفس در کار و زندگی اشکال مختلفی می‌گیرد. وقتی راه های افزایش اعتماد به نفس را دریافتید، یک چیز مسلم است: افراد با اعتماد به نفس بالا همیشه به این دلیل که از دیگران الهام می‌گیرند و اتفاقات را می‌گذرانند، موفق‌تر و بالاتر از افراد مشکوک هستند.
«‌شما فکر می کنید می‌توانید، یا فکر می‌کنید که نمی‌توانید، درست است.»‌ – هنری فورد
تصور فورد مبنی بر اینکه ذهنیت شما تأثیر قدرتمندی در توانایی شما در موفقیت دارد، در نتایج یک مطالعه اخیر در دانشگاه ملبورن نشان داده شده است که افراد مطمئن و با اعتماد به نفس بالا برای دستیابی به دستمزد، سریعتر از هرکس دیگری تلاش کردند.
یادگیری در سازمان و راه های افزایش اعتماد به نفس کاملاً واضح است، اما افراد واقعاً با اعتماد به نفس چه کاری انجام می‌دهند که آن‌ها را از همه جدا می‌کند؟

۱۲ نشانه افراد دارای اعتماد به نفس بالا

۱٫ از درون به شادکامی می‌رسند

خوشبختی یک عنصر مهم اعتماد به نفس است، زیرا برای اینکه در کارهایی که انجام می‌دهید اعتماد به نفس داشته باشید، باید با کسی که هستید، خوشحال باشید. افراد با اعتماد به نفس احساس رضایت و خرسندی را از دستاوردهای خود ناشی می‌کنند و برخلاف آنچه دیگران در مورد دستاوردهای خود فکر می‌کنند، آن‌ها می‌دانند که مهم نیست چه کسی بگوید، شما هرگز به اندازه مردم خوب یا بد نیستید زیرا مردم می‌گویند شما هستید.

۲٫ قضاوت نمی‌کنند

افرادی که راه های افزایش اعتماد به نفس را می‌دانند قضاوت نمی‌کنند، زیرا آن‌ها می‌دانند که هر کسی چیزی برای ارائه دارد و برای اینکه احساس خوبی در مورد خود داشته باشند، لازم نیست افراد دیگری را به سمت پایین بیاورند. مقایسه خود با افراد دیگر محدود کننده است. افراد با اعتماد به نفس وقت خود را برای خاطرجمع کردن مردم تلف نمی‌کنند و نگران این نیستند که آن‌ها هرکسی را که ملاقات می‌کنند راجع به آن‌ها چه فکری می‌کنند.

۳٫ اگر نخواهند، پاسخ مثبت نمی‌دهند

تحقیقات انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو نشان می‌دهد که هرچه سخت‌تر نه بگویید، بیشتر احتمال دارد که استرس، فرسودگی و حتی افسردگی را تجربه کنید. افراد با اعتماد به نفس می‌دانند که ‌نه‌ گفتن خوب است و اعتماد به نفس دارند تا هیچ چیزی را توضیح ندهند.
وقتی وقت آن رسیده است که نه بگویم، این افراد از عباراتی مانند ‌من فکر نمی‌کنم که می‌توانم‌ یا ‌من مطمئن نیستم‌ جلوگیری می‌کنند. آن‌ها با اعتماد به نفس می‌گویند، زیرا آن‌ها می‌دانند که گفتن نه به یک تعهد جدید، سبب احترام گذاشتن به تعهدات موجود می‌شود و به آن‌ها این فرصت را می‌دهد که با موفقیت آن‌ها را انجام دهند.

۴٫ بیشتر از اینکه صحبت کنند، گوش می‌دهند

افراد با اعتماد به نفس بالا بیشتر از آنچه صحبت می‌کنند گوش می‌دهند زیرا احساس نمی‌کنند که چیزی برای اثبات آن دارند. آن‌ها می‌دانند که با گوش دادن و توجه جدی دیگران،بسیار بیشتر یاد می‌گیرند و رشد می‌کنند. این افراد به جای دیدن تعامل به عنوان فرصتی برای اثبات خود برای دیگران، خودشان بر روی 
تعامل متمرکز می‌شوند، زیرا می‌دانند که این یک رویکرد به مراتب لذت‌بخش‌تر و پربارتر برای مردم است.

۵٫ با قطعیت حرف می‌زنند

شنیدن عباراتی مانند، ‌من مطمئن نیستم‌ و ‌فکر می‌کنم‌ بسیار نادر است در‌ افرادی با اعتماد به نفس بالا بندرت پیش می‌آید، زیرا آن‌ها می‌دانند که اگر نتوانند عقاید خود را با اطمینان انجام دهند، گوش دادن و افزایش اعتماد به نفس دشوار است.

۶٫به دنبال پیروزی‌های کوچک هستند

افراد با اعتماد به نفس بالا دوست دارند خودشان را به چالش بکشند و رقابت کنند، حتی اگر تلاش‌هایشان پیروزی‌های ناچیز داشته باشد. پیروزی‌های کوچک گیرنده‌های جدید آندروژن را در مناطقی از مغز که مسئولیت پاداش و انگیزه را دارند، می‌سازند.
افزایش گیرنده‌های آندروژن تأثیر تستوسترون را افزایش می‌دهد که این باعث افزایش اعتماد به نفس و اشتیاق آن‌ها برای مقابله با چالش‌های آینده می‌شود. هنگامی که شما یک سری از پیروزی‌های کوچک دارید، افزایش اعتماد به نفس شما می‌تواند ماه‌ها دوام داشته باشد.

۷٫ ورزش می‌کنند

یک مطالعه انجام شده در پژوهشگاه شرقی انتاریو نشان داد افرادی که هفته‌ای دو بار به مدت ۱۰ هفته ورزش می‌کنند، از نظر اجتماعی، دانشگاهی و ورزشی احساس صلاحیت بیشتری می‌کنند. آن‌ها همچنین تصویر بدن و عزت نفس خود را بالاتر ارزیابی کردند. مهمتر از همه، به جای تغییرات جسمی در بدن آن‌ها که مسئولیت ضعف اعتماد به نفس را بر عهده دارد، این مثبت بودن فوری و اندورفین ناشی از ورزش بود که همه تفاوت‌ها را ایجاد کرد.

۸٫ به دنبال جلب‌توجه نیستند

مردم توسط کسانی که از توجه ناامید شده‌اند، خاموش می‌شوند. افراد با اعتماد به نفس بالا می‌دانند که خود بودن بسیار مؤثرتر از تلاش برای اثبات اهمیت همه است. مردم سریعاً به نگرش شما روی می‌آورند و بیشتر از آنچه شما، یا چند نفر، می‌دانید به سمت نگرش مناسب جذب می‌شوند.
به نظر می‌رسد افراد با دانستن راه های افزایش اعتماد به نفس همیشه نگرش درستی دارند. افراد با اعتماد به نفس بالا استادان انتشار توجه هستند. هنگامی که آن‌ها برای رسیدن به موفقیت مورد توجه قرار می‌گیرند، به سرعت توجه همه افرادی را که برای کمک به رسیدن به آنجا تلاش کرده‌اند، تغییر می‌دهند. آن‌ها تمجید و ستایش نمی‌کنند، زیرا ارزش خود را از درون می‌گیرند.

۹٫ از اشتباه کردن نمی‌ترسند

افراد با افزایش اعتماد به نفس خودشان دیگر نمی‌ترسند که اشتباه کنند. آن‌ها دوست دارند عقاید خود را در جایی قرار دهند تا ببینند که آیا این‌ها جای خود را حفظ می‌کنند، زیرا آن‌ها از اشتباه بودن چیزهای زیادی می‌آموزند و افراد دیگر هنگام درست بودن از آن‌ها یاد می‌گیرند. افراد دارای اعتماد به نفس می‌دانند که به انجام چه چیزی قادر هستند و با اشتباه بودن به عنوان مسئله‌ای شخصی رفتار نمی‌کنند.

۱۰٫ پیش‌قدم می‌شوند

با افزایش اعتماد به نفس خود می‌توانند از کوچکترین فرصت‌های ایجاد شده نیز نهایت استفاده را ببرند. به جای نگرانی از این که چه اشتباهی می‌تواند انجام شود، از خود می‌پرسند، چه چیزی من را متوقف می‌کند؟ چرا نمی‌توانم این کار را انجام دهم؟ و آن‌ها به دنبال آن هستند. ترس آن‌ها را عقب نگه نمی‌دارد، زیرا آن‌ها می‌دانند اگر هرگز تلاش نکنند، هرگز موفق نخواهند شد.

۱۱٫ از دیگران تجلیل می‌کنند

افرادی که راه های افزایش اعتماد به نفس را نمی‌دانند ناامن هستند و دائماً در ارتباط بودن شک دارند و به همین دلیل، برای اثبات ارزش خود سعی می‌کنند که کانون توجه را به سرقت برده و از دیگران انتقاد کنند. درمقابل، افراد با اعتماد به نفس بالا نگران این موضوع نیستند زیرا ارزش خود را از درون می‌گیرند.
به جای تمرکز ناامن به سمت داخل، به سمت خارج متمرکز می‌شوند و این به آن‌ها امکان می‌دهد همه چیزهای شگفت‌انگیزی را که سایر افراد به سفره می‌آورند، ببینند. ستایش مردم به خاطر مشارکت‌هایشان نتیجه طبیعی این امر است.

۱۲٫ از کمک خواستن، نمی‌ترسند

افراد با اعتماد به نفس بالا می‌دانند که درخواست کمک از دیگران نمی‌تواند باعث ضعف آن‌ها شود. آن‌ها نقاط قوت و ضعف خود را می‌شناسند و برای پر کردن شکاف‌ها به دیگران نگاه می‌کنند. آن‌ها همچنین می‌دانند که یادگیری از شخصی که تخصص بیشتری دارد، راهی عالی برای بهبود است.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده