فروش برند تجاری/چگونه برای خدمات سئو مشتری‌ های تازه پیدا کنیم ؟




بهبود سئو چه مراحلی دارد؟ دانستن اینکه کجا به دنبال مشتریان آینده بگردیم و فهمیدن اینکه چگونه در پی بهبود سئو (بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو) باشیم، به ما فرصت می‌دهد مشتریان خود را افزایش دهیم و به یکی از افراد برجسته در بازار تبدیل شویم.
اکنون فضای اینترنتی مملو از مؤسسه‌های خدماتی برای بهبود سئو شده است و دستیابی به مشتری‌هایی با کیفیت‌های جدید تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. حقیقت این است که فروشگاه‌ها، محصولات و برند‌های جدید، هر روز عملکردهای خود را آنلاین می‌کنند.
در ایالات متحده، تجارت الکترونیک تنها ۹ درصد از فروش را شکل می‌دهد. این بدان معناست که صاحبان وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای جدیدی وجود دارند که وارد این حوزه شده‌اند و منتظرند تا شما آن‌ها را بیابید.

مخاطبان چه کسانی هستند؟

تعیین مخاطبان هدف، عنصر اصلی هر کمپین تبلیغاتی است؛ بنابراین منطقی است که یافتن مشتریان سئو را با دانستن اینکه چه کسانی هستند، آغاز کنید؟
شما نیازمند تصمیم‌گیری در مورد نوع برندهایی هستید که می‌خواهید از طریق آن‌ها خدمات سئوی خود را پرورش دهید.
وقتی موضوع برندهای معروف مطرح می‌شود، آن‌ها شخص خاصی دارند که مسئول تمام فعالیت‌هابرای بهبود سئو است. این شخص می‌تواند رییس بازاریابی دیجیتال، مدیر سئو، رییس سئو، رییس بازاریابی، مدیر بازاریابی یا مدیر بازاریابی دیجیتال وغیره باشد.
وقتی مبحث SMES (شرکت‌های کوچک تا متوسط) مطرح می‌شود، دستیابی به شخص مناسب به معنای عناوینی همچون مؤسس، هم‌بنیان‌گذار، مدیرعامل، شریک، رییس هیئت‌مدیره وغیره است. تعیین این افراد به شما اطمینان می‌دهد که کارتان به تصمیم‌گیرندۀ صحیح تحویل داده می‌شود.

این افراد کجا هستند؟

وقتی در مورد شخصی که هدف شماست، تصمیم گرفتید، باید ببینیم چگونه می‌توانند سازمان شما را بیابند و شما نیز چه کاری می‌توانید انجام دهید تا زودتر به شما برسند.

برند‌سازی شخصی و بهبود سئو

جست‌وجوی ارگانیک

ساده‌ترین راهی که مشتریان می‌توانند آنچه را در جست‌وجویش هستند بیابند، جست‌وجوی آنلاین و مؤسسه‌های خدماتی سئو است. یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که موجب می‌شود مشتریان به شما اعتماد کنند، جایگاه برند شما در صفحه‌های نتیجه در موتورهای جست‌وجو است.
در واقع، ۲۵ درصد از کلیک‌های معمول به نخستین نتیجۀ جست‌وجو، ۲۳/۱۳ درصد به نتیجه دوم و ۱۴/۱۳ درصد به نتیجه سوم رفته‌اند؛ بنابراین بهترین راه برای ایجاد اعتبار برندتان به منظور جذب مشتریان بالقوه این است که با بهبود سئو تا حد ممکن در معرض دید قرار بگیرید.
بدین‌منظور باید در رأس گسترۀ وسیع نتایج جست‌وجوهای مرتبط قرار بگیرید که البته گفتن آن ساده‌تر از انجامش است. باید گفت مشاوره بهبود سئو حوزه‌ای بسیار رقابتی است؛ بنابراین رده‌بندی برای قرارگیری در نخستین جایگاه نتایج جست‌و‌جو در مؤسسه سئو نیویورک می‌تواند دشوار باشد. با توجه به این موضوع، احتمالاً بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، تفکر در مورد چگونگی تعیین محتواست تا آن را از بسیاری دیگر متمایز کنید.
شما می‌توانید در مسیر بهبود سئو تحقیق کنید یا شناخته‌شدنِ محتوای تولید‌شده‌تان را در عناوین پُرجست‌و‌جو همانند آخرین نسخۀ به‌روز‌رسانی‌شدۀ گوگل بیازمایید.
روش خوب دیگری که می‌توانید در بازاریابی استفاده کنید، ایجاد مقاله‌ها و نمودارهایی با جزئیات بسیار زیاد همانند چیزی است که بک‌لینک (Backlink) می‌دهد تا بدین‌وسیله به افرادی که به سایت‌تان سر می‌زنند نشان دهید که می‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید و پیشنهادها و مشورت‌های بسیار خوبی برای ارائه دارید.

همکاری مهمان‌ها و بهبود سئو

باید گفت وبلاگ‌سازی مهمان‌ها هنوز هم متوقف نشده و روش بسیار خوبی برای هدایت مشتریان بالقوه به وب‌سایت و خدمات شماست. به علاوه، با استفاده از خدمات وبلاگ مهمان‌ها، می‌توانید لینک‌ها را به دست آورده و قابل مشاهده بودنِ خودتان را تقویت کنید و شهرت برندتان را بهبود دهید.
پس شروع کنید و برخی از وبلاگ‌های سئو و وبلاگ‌های مرتبط با کسب‌وکار را بیابید تا محتوای خود را در آن قرار دهید. همچنین به دنبال محل‌هایی باشید که مخاطبان مورد هدف شما اطلاعات را به دست آورده و یا در آن مطلب می‌نویسند.
برای مثال اگر مشتریان تجارت الکترونیک مد نظر شما هستند، شاید همکاری‌های شما به‌عنوان مهمان، بتواند موفقیت‌های بیشتری را در پلت‌فرم‌هایی مانند بیگ کامرس (Big Commerce)، شاپیفای (Shopify) و گو دَدی (Go Daddy) به دست آورد.
با توجه به اینکه صنعت بهبود سئو اغلب مجازی عمل می‌کند، اگر مشتریان بتوانند ملاقات‌تان کنند، همکاری با شما برایشان بسیار آسان‌تر خواهد بود. مشارکت در کنفرانس‌های مرتبط با کسب‌وکار و بهبود سئو و صحبت‌‌کردن در این رویدادها، فرصت بی‌مانندی برای ارائه خدمات‌ به مخاطبان مرتبط است.
هرچند چنین کاری نیازمند هماهنگی و سرمایه‌گذاری بسیاری است، اما می‌توانید با یک تیر دو نشانه بزنید: در حین ایجاد شهرت برای برند و افزایش نفوذتان، به سرنخ‌های اصلی نیز دست یابید.

تبلیغات پولی و بهبود سئو

روش دیگری که مشتریان بالقوه می‌توانند کسب‌وکارتان را بیابند، از طریق تبلیغات پولی (تبلیغات کلیکی گوگل) است. همان‌طور که گفتم، با توجه به سطح بالای رقابت در صنعت، کسب جایگاه در صفحات نتیجه در موتورهای جست‌وجو می‌تواند برای سازمان‌های کوچک سئو بسیار دشوار باشد؛ بنابراین روش جایگزین برای افزایش ترافیک (بازدید)، قابل مشاهده‌بودن و افزایش مشتریان، استفاده از تبلیغات پولی به‌ویژه در مراحل نخستینِ ترویج خدمات است.
به یاد داشته باشید تبلیغات پولی نتایج فوری به دست می‌دهد، اما هنگامی که استفاده از آن را متوقف کنید، احتمالاً با کاهش قابل‌توجهی در ترافیک (میزان بازدید) و نیز کاهش فروش مواجه خواهید شد.
به همین دلیل اتکا به تبلیغات پولی را به‌تنهایی پیشنهاد نمی‌کنم. در مقابل، آن‌ها را برنامۀ دوم یا سوم خود قرار دهید و بکوشید رده‌بندی طبیعی خودتان را رشد دهید. زمان و تلاشی که شما برای این کار صرف می‌کنید بازگردانده خواهد شد و این تأثیر طولانی‌مدتی بر حضور آنلاین و بهبود سئو شما دارد.

تلاش برای توسعه

افرادی که به همکاری سئو نیازمندند معمولاً با همین مسائل و پرسش‌ها درگیرند و توجه خود را به وب‌سایت‌های بیرونی معطوف خواهند کرد تا کمک‌ها به حوزۀ سئو را دریافت کنند.
هنگامی که در جست‌وجوی سرنخ‌های اصلی هستید، در اینجا چند مکان پیشنهاد شده است.
بهترین مکان برای یافتن مشتریان بالقوه سئو، وب‌سایت‌های مرتبط با کسب‌وکار و سئو هستند. به مواردی مثل گروه‌های لینکدین و فیسبوک، فروم‌هایی همچون سئو چت و UK Business Forums، نظرهای ارائه‌شده در ویدئوهای یوتیوب و مواردی از این دست فکر کنید.
گاهی مالکان کسب‌وکارها و وب‌سایت‌ها هنگام مواجهه با مشکلات مربوط به بهبود سئو با مراجعه به چنین منابعی مشورت‌خواهی کرده یا تجربه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند؛ بنابراین ممکن است سرویس‌هایی که ارائه می‌دهید پاسخ بسیار خوبی به پرسش آن‌ها باشد؛
فقط اطمینان بیابید که نظر شما ارزشمند بوده یا دارای لینکی است که مربوط به مقالۀ شما در وبلاگ‌تان است، برای مثال، برای صرفه‌جویی در زمان و میزان تلاش، شاید بهتر باشد در جست‌و‌جوی صفحاتی با چنین نظرهایی، در موتور جست‌وجوی گوگل خود این عنوان را تایپ کنید:
«عنوان سایت».COM (به‌عنوان کلید‌واژۀ جست‌وجو)
برای اطمینان از اینکه به آخرین و جدید‌ترین نظرها پاسخ داده‌اید، بهتر است کاری کنید که گوگل شما نتایج یک ماه گذشته را نشان دهد. کافی است به بخش Tools رفته و عنوان Past month یا Any time را برگزینید تا نتایج را برای مقدار زمان معین‌شده برای انتخاب‌تان ببینید.

کُورا (Quora)

روش دیگر برای یافتن سرنخ‌های سئو، پلت‌فرم‌هایی است که سؤال می‌پرسند و تجربه‌ها را به اشتراک می‌گذارند. سیصد میلیون نفر از کُورا استفاده می‌کنند و این یکی از بهترین پلت‌فرم‌ها برای پیشبرد خدمات سئو و نیز تسلط بر این حوزه است.
در چنین حالتی فرصت‌ها بسیار زیادند زیرا کسانی را که می‌خواهید، حضور دارند، پرسش‌هایی در مورد بهبود سئو می‌پرسند یا در جست‌وجوی بهترین مؤسسه‌های سئو در محل خودشان هستند.
برای ورود به گفت‌و‌گوهای سئو نیز می‌توانید از سایت quora.com به‌عنوان کلیدواژه جست‌وجو استفاده کنید یا آن را در محل آدرس سایت بنویسید. سپس می‌توانید در حوزه سئو به افرادی که نیاز دارند مشورت سئو بدهید و خدمات بهبودسئو خودتان را نیز ارائه کنید.
اگر پاسخ‌های طولانی و مفید بنویسید، احتمال اینکه نظرهای شما رتبه بالایی بگیرند و مشتری‌های تازه‌ای را به خود جذب کنند، بالا خواهد بود.
به یاد داشته باشید کوُرا در شناخت اسپمرها بسیار قدرتمند شده و برای انتشار پُست‌ها سخت‌گیری‌های بسیار بیشتری را در نظر گرفته است؛ به‌طوری‌که اگر پاسخ شما لینک‌های بسیاری را از وب‌سایت‌تان دارا باشد، انتشارش نخواهد داد؛ بنابراین بیش از اندازه تبلیغ نکنید و بر یافتن پاسخی جامع و مفید تمرکز کنید.
مشارکت در جمعیت‌های مبتنی‌بر سئو، روش بسیار خوبی برای ایجاد اعتبار برند و به‌نمایش‌گذاشتن مهارت‌هایتان است. SEO Signals Lab.com یکی از قابل‌اعتماد‌ترین جمعیت‌های سئو است که فعالان این حوزه را که تجربیات‌شان را به اشتراک گذاشته و به یکدیگر کمک کرده‌اند، گرد هم آورده است.
بهترین استراتژی، مشارکت فعال و فراهم‌آوردن ارزش بی‌مانند و فوری برای این جمعیت‌هاست. پیشنهاد می‌کنم خدمات‌تان را مستقیم در آنجا ارائه ندهید بلکه تلاش کنید تا مفید و معتبر باشید. فراموش نکنید، بهترین شکل تبلیغ روش غیرمستقیم است. در این صورت می‌توانید اعتبارتان را در این جمعیت‌ها افزایش دهید، فرصت‌هایتان بیشتر خواهد شد و در طولانی‌مدت برخی اعضا برای کمک یا همکاری به شما پیام می‌فرستند.

رِدیت (Reddit)

ردیت با بیش از صد میلیون بازدید اختصاصی ماهیانه یکی از منابع ارزشمند در ارائه سرنخ‌های کیفی است، هرچند در مقایسه با کُورا کمی گیج‌کننده است. الگوریتم درون ردیت شبیه کوُرا است.
کافی است نام آن را در محل آدرس مرورگرتان وارد کنید و سپس وارد گفت‌و‌گو شوید.
بر خلاف کوُرا، ردیت اجازۀ انتشار پست‌ها را می‌دهد و می‌توانید هم متن و هم لینک را وارد کنید. دومین موردی که گفته شد برای افرادی که می‌خواهند آمار بازدید وب‌سایت‌شان را بهبود دهند، بسیار مفید خواهد بود.
پیشنهاد می‌کنم مستقیم به پُست‌های متنی بروید زیرا اعتبارتان را تقویت کرده و نشان می‌دهد حضور شما تنها برای به‌دست‌آوردن یک لینک نبوده است.
پس از آنکه مقاله‌ای را در بخش «چگونگی عملکرد در بخش رسیدگی وب‌سایت» (How to perform a website audit) منتشر کردید، به احتمال زیاد در بخش نظرها از شما پرسش‌هایی خواهد شد. بررسی کنید ببینید در عین کمک، به چه کسی می‌توانید خدمات نیز ارائه دهید.

چگونگی انجام کار

اکنون که می‌دانید کجا دنبال سرنخ‌ها (لید‌ها) بگردید، فرصت مناسبی برای تبدیل آنان به مشتریان درآمد‌زا است. یکی از بهترین روش‌ها، افزایش سطح انتظارات مشتریان با ارائه چیزی بیش از حد درخواست‌شان است. به نظرم شما موافقید که هیچ طعمه‌ای برای جذب مشتری بهتر از خدمات رایگان نیست.
شاید به دنبال ارائه گزارش بهبود سئو خودتان باشید که یکی از مفید‌ترین راه‌های ارتباط با مشتریان بالقوه است. گزارش‌تان را با اشاره به مشکلات اصلی و ارائه کمک‌های مفید و بهینه، سودمند کنید.
گزارش باید بررسی کاملی از فاکتور‌های آن صفحه و در حوزه سئو باشد. پس از آنکه مشتریان بالقوه گزارش مربوط به مشکلات وب‌سایت‌شان را دریافت کنند، با شما ارتباط برقرار می‌کنند تا به آنان در حل مشکلات کمک کنید.
شکل دیگری از گزارش، رتبه‌بندی کلید‌واژه‌هاست. مشتریان بالقوه را از رتبه‌بندی‌شان، قابل‌روئیت‌بودن در موتورهای جست‌و‌جو، قدرت دامنه و حتی رتبه‌بندی رقابتی‌شان آگاه کنید. طولی نمی‌کشد که از شما برای بهبود رتبه‌بندی‌شان کمک می‌گیرند. ابزارهایی همانند Rank Tracker به شما در فراهم‌آوری اطلاعات کمک می‌کنند.

طرح پیشنهادی سئو بفرستید

حال که با اشاره به مشکلات اصلی و ارائه گزارش‌های سئو، افراد را به خدمات‌تان علاقه‌مند کردید، زمان آن رسیده است که طرح پیشنهادی سئوی خودتان را ارسال کنید.
این کار گامی ضروری در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان درآمدزا است، زیرا آخرین چیزی است که می‌توانید با آن توجه مشتریان را جلب کنید تا شما را نسبت به رقبا ترجیح دهند.
ارسال طرح پیشنهادی سئو با جزئیات کامل که دقیق اشاره می‌کند می‌توانید چه خدماتی پیشنهاد دهید و چرا مفید هستید، موجب موفقیت فروش این خدمات خواهد شد.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده