فروش برند تجاری/۹ روش شگفت انگیز و کاربردی برای موفقیت در کسب و کار





موفقیت در کسب و کار از دید هر کسی متفاوت است. استیو جابز (Steve Jobs)، والت دیزنیی (Walt Disney) و دونالد ترامپ (Donald Trump)، در کنار این حقیقت که، آن‌ها به‌طور غیرقابل تصور پولدار و موفق بودند یا هستند، اشتراکاتی نیز دارند؛ همه آن‌ها از شخصیت‌های پرچنب‌وجوش خود برای ساختن شرکت‌های فوق‌العاده موفق استفاده کردند، شرکت‌هایی که مشتریان فقط به‌خاطر وجود نام آن‌ها در پشت نام تجاری جذب‌ شدند.
با این حال، این مردان همیشه شخصیت‌های معمولاً محبوب و پسندیده ندارند. جابز (Jobs)، معروف بود که به سختی با او کنار می‌آمدند، در واقع شیفت شب را در آتاری (Atari) قرار می‌داد؛ از قرار معلوم به دلیل این‌که بهداشت شخصیش منزجرکننده بود.
دیزنی (Disney)، اغلب به ضد یهودی‌ متهم بود و به عنوان یک خبرچین دفتر تحقیقات فدرال در طی دوران مک کارتی (McCarthy) عمل کرد و ترامپ (Trump) … خب بگذریم.
هر کسی که هستید، احتمالاً حداقل به اندازه این مردان جذاب هستید، و ما در عصری زندگی می‌کنیم که عاشق شخصیت‌های عجیب و غریب هستند؛ بنابراین چرا اجازه نمی‌دهید که شخصیت و داستان زندگی منحصر به فرد شما، بخشی از تصویر موفقیت در کسب و کار شما گردد و از داستان خودتان برای ارتباط با مشتریان و مردم استفاده نمی‌کنید؟
شری بک پاپوکی (Sherry Beck Paprocki)، متخصص برندسازی شخصی، سخنران و مؤلف بازاریابی محتوا، می‌گوید که ۵۰ روش برای گفتن داستان شما وجود دارد:

    • هر صاحب کاری داستانی دارد که عمیقاً در شخصیتش ریشه کرده است.
    • درک کنید که شخصیت کسب و کار شما به عنوان یک حرفه‌ای و همچنین به عنوان یک فرد به شما گره خورده است.
شما می‌توانید با توسعه شخصیت عمومی خود، داستان و برند شخصی را برای موفقیت در کسب و کار خودتان به وجود آورید.

۱٫ برای موفقیت در کسب و کار با خودتان مصاحبه کنید

پاپروکی (Paprocki) توصیه می‌کند: « ۱۵ دقیقه برای تفکر درباره داستان تجاری معتبر خود زمان صرف کنید.»
همانند هر مصاحبه‌کننده خوب، شما باید از بعضی مواردی که به شما کمک خواهد کرد تا از خودتان و کسب‌ و کارتان فهم بهتری داشته باشید، یادداشت‌برداری نمایید.
پاپروکی (Paprocki) می‌گوید: « در ابتدا کسب و کار خود را در یک یا دو جمله توضیح دهید. سپس توضیح دهید که چرا کسب و کار شما در موقعیت مشابه از دیگران متفاوت است. چرا تخصص شخصی شما در مورد کسب و کارتان مهم است و چطور شما در صنعت خود برتر هستید؛ در نهایت در یک جمله توضیح بنویسید که چرا مشتریان شما باید از مهارتتان قدردانی نمایند.»

۲٫ برای موفقیت در کسب و کار با دیگران مصاحبه کنید

پاپروکی (Paprocki) توصیه می‌کند: « به نظر دیگران اعتقاد داشته باشید؛ از بهترین مشتریان خود بپرسید که چرا با شما تجارت می‌کنند. اکنون، پاسخ‌های‌شان را در داستان کسب و کار خود یکپارچه نمایید.»
شما باید همیشه به موارد خوبی که افراد در مورد کسب و کار و ارتباط با شما می‌گویند، اعتقاد داشته باشید و همان پیام را به مشتریان آینده خود انتقال دهید.

۳٫  داستان خود را مرور کنید

پاپروکی (Paprocki) پیشنهاد می‌دهد که این مورد را هر هفته انجام دهید. داستان شما با گذر زمان به عنوان یک نگرش جدید تغییر می‌کند و نظرات دیگران به شما کمک می‌کند تا دیدگاه خود را برای موفقیت در کسب و کار شخصی خود تقویت کنید.
داستانتان را برای موفقیت در کسب و کار خود به روز کنید تا بتوانید آن را تازه و قانع‌کننده نگه دارید.

۴٫ آن‌چه که به طور طبیعی می‌آید، انجام دهید

 
زمانی‌که نوبت به درخشش شخصیت شما می‌رسد، لازم نیست که خیلی از منطقه راحتی و ایمن خود فاصله بگیرید. انجام آن‌چه شما اغلب در خانه و محل کار خود احساس آرامش می‌کنید، هوشمند است.
پاپروکی (Paprocki) می‌گوید: « تنها اگر شما در کت و شلوار یا لباس بلند شبانه راحت هستید، در مهمانی شرکت کنید. اگر ورزش برای شما و همکاران‌تان مهم است، در هر جایی یک مسابقه را نگاه کنید. اگر شما در یک گردهمایی محلی در باشگاه یا اجتماع بیشتر راحت هستید، پس در آن جلسات به‌طور منظم شرکت کنید.»
هر جایی که شما می‌‌روید، با جمعیت کار کنید و مطمئن شوید که شادی و شادکامی دارید.
او می‌گوید: « مشتریان بالقوه، آسایش شما را حس خواهند نمود و گرمای شما به هر جایی‌که برای شما کارها برنامه‌ریزی شده است، جذب می‌شوند.»

۵٫ منطقه راحتی اجتماعی خود را انتخاب کنید

پاپروکی (Paprocki) توصیه می‌کند که برای موفقیت در کسب و کار خود رویکرد مشابهی را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید.
او می‌گوید: « از فیس‌بوک به دلیل این که دوستان و اقوام در آن‌جا جمع هستند و بیشترین حس را برای شما منتقل می‌کنند، استفاده کنید.»
« اگر شما نصیحتی می‌کنید که دیگران می‌توانند استفاده کنند، آن را روی لینکدین به اشتراک بگذارید. همچنین اگر در خط مقدم صنعت خود هستید و یک مسیری که دیگران دنبال خواهند کرد، سنگ‌فرش می‌کنید، از توئیتر استفاده نمایید.»
« اگر شما یک کسب و کار بصری دارید، از اینستاگرام استفاده نمایید.»
«برای موفقیت در کسب و کار نیازی به حضور جذاب در همه رسانه‌های اجتماعی نیست، اما در دنیای امروز مهم است که یک شبکه اجتماعی انتخاب کنید و حداقل مقداری زمان هر هفته به آن اختصاص دهید.»
تمام این موارد برایتان آسان‌تر خواهد شد اگر شما با بودن در رسانه‌های اجتماعی احساس شادتری داشته باشید.

۶٫ متمرکز بمانید

براساس پاپروکی (Paprocki)، ساخت یک برند شخصی یا تجاری، یک امر پایدار است، بنابراین تمرکز داشتن مهم است.
او می‌گوید: «داستان کسب و کار خود را بررسی کنید و یک برند را در یک زمان رشد دهید. به عنوان مثال اگر شما مدیر رستوران هستید، خودتان را به واسطه توسعه ۶ برند رستوران نیمه موفق تجزیه نکنید. بر روی برند اصلی خود تمرکز نمایید، تا زمانی‌که این مورد موفقیت چشم‌گیری داشته باشد، به یک مسیر جدید توجه نکنید.»

۷٫ نگران نباشید

اگر در دوران جوانی مورد آموزش قرار گرفته‌اید که خودنمایی نداشته باشید یا بیش از حد به خود توجه نکنید، تلاش کنید تا آن آموزش را فراموش نمایید.
پاپروکی (Paprocki) می‌گوید: «صاحبان کسب و کار موفق باید در مورد خودشان صحبت نمایند. اگر این کار را انجام ندهید، هیچ‌کسی باور نخواهد داشت که چه مقدار صبوری و اشتیاق برای موفقیت در کسب و کار خود دارید. اگر شما یک جایزه را برنده شده‌اید، با سردبیر روزنامه محلی تماس بگیرید.»
« آیا شما یک حوزه تخصص خاصی دارید تا بتوانید به اخبار محلی نفعی برساند؟ یک ایمیل مربوط به معرفی خودتان را به سردبیران محلی و تهیه‌کنندگان اخبار تلویزیون بزنید. اجازه دهید آن‌ها بدانند شما برای مصاحبه‌ها و ایده‌های فصلی در دسترس هستید.»

۸٫ قدردانی خود را نشان دهید

پاپروکی (Paprocki) می‌گوید: «بهانه‌هایی برای فریاد زدن به دیگران پیدا کنید. خواه این مورد یک نامه محلی به سردبیر با یک پست فیس‌بوکی، یک یادداشت شما مبنی‌بر تشکر از شخصی یا دسته گل رز باشد.»
« هنگامی که یک دوست، همکار یا مشتری کاری را برای شما به خوبی انجام داده‌اند، زمانی را اختصاص دهید تا قدردانی درونی خود را نشان دهید.»
شناخته شدن به عنوان شخصی که قدردان و متفکر است، راهی عالی برای تقویت برند شخصی شما می‌باشد. به‌علاوه، این مورد یک راه عالی برای بودن در مسیر موفقیت در کسب و کار است.

۹٫ منحصر به فرد بودن خود را جشن بگیرید

شما برای کسی که هستید، به بهترین جایگاه رسیده‌اید. پاپروکی (Paprocki) می‌گوید: « تفاوت خوب است. مهم نیست که شما کجا هستید و چه کاری انجام می‌دهید، منحصر به فرد بودن خود را آشکار کنید. سعی نکنید مانند هیچ فرد دیگری باشید.»

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده