ویدئو برندینگ و ۶ راهنمایی کاربردی مهم در برندسازی ویدئویی





ویدئو برندینگ برای ساخت برند شخصی و یا حرفه‌ای شما می‌تواند بهترین ابزار برای شروع باشد. وقتی کسب‌وکار خود را اداره می‌کنید، باید مطمئن شوید که یک حضور برند ایجاد کرده‌اید. این اغلب زمان و تلاش بسیار زیادی می‌برد، اما می‌تواند کلید موفقیت و ماندگاری شما در بازار باشد.
شرکت‌های بزرگ بسیاری به هنر حضور برند دست‌یافته‌اند. مردم اغلب به‌جای دستمال می‌گویند که یک Kleenex نیاز دارند، یا به‌جای اینکه بگویند چیزی را جستجو می‌کنند، می‌گویند چیزی را Google می‌کنند و یا حتی به‌جای بانداژ کردن از چسب زخم استفاده می‌کنند.
احتمالاً شما به‌زودی نمی‌توانید چنین آستانه‌ای از برند داشته باشید و یا حتی شاید هرگز نتوانید به این سطح برسید. بااین‌حال، این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید از شرکت‌هایی که در هنر حضور برند خبره هستند چیزی یاد بگیرید.استراتژی‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید برای گسترش حضور برندتان از آن‌ها استفاده کنید، اما ویدئو یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار است. ایران مدیر در این مقاله یک راهنمای اولیه برای شش نوع ویدئویی که می‌توانید برای برندتان از آن‌ها استفاده کنید ارائه شده است.

 ۱٫ ویدئو برندینگ برای بررسی کلی محصول

این ویدئوها بسیار قدرتمند هستند و بیشتر ازآنچه که یک ویدئو تجاری معمولی یا یک یوتیوب تجاری کار می‌کند، برای تلاش برند شما کار می‌کنند. چرا؟ چون‌که این ویدئو برندینگ‌ها برای مقایسه برند شما و آنچه شما می‌فروشید با چیزهای شبیه به آن، اما پایین‌تر، درحالی‌که قدرت پردازش منحصربه‌فرد شما را به روشی به‌یادماندنی برجسته می‌کند، طراحی شده‌اند.اگر این پیچیده به نظر برسد، حتماً لازم نیست پیچیده باشد.
آیا تبلیغات محبوب اپل را به یاد می‌آورید که در آن تنها دو مرد در جلو یک پس‌زمینه سفید ایستاده بودند، یک نفر Mac ها را معرفی می‌کرد و دیگری PC ها را معرفی می‌کرد؟ این خیلی پیچیده نبود، اما تفاوت بین دو محصول را برجسته کرد، به ایجاد هویت بصری برند اپل کمک کرد و اقدام بزرگی برای ایجاد یک پایه محکم برای آگاهی برند Mac انجام داد.

۲٫ ویدئو برندینگ هایی در مورد داستان شما

همه محتواهای ویدئویی الزاماً نباید تجاری یا یک قطعه تبلیغاتی سنگین باشند. درواقع، بخش بزرگی از برندینگ، داستان‌سرائی است، کارشناسان به شما می‌گویند که داستان شما قلب تلاش کلی برندینگ شما است. برای گفتن یک داستان، هیچ روشی فریبنده‌تر از یک ویدئو عالی نیست.
به‌جای ایجاد یک صفحه طولانی و خسته‌کننده “درباره ما”، یک ویدئو برندینگ “درباره ما” ایجاد کنید که داستان شما را شرح دهد. برخلاف یک صفحه بر روی وب‌سایتتان، می‌توانید برای گفتن داستان شرکتتان و شخصیت منحصربه‌فرد برندتان از یک ویدئو برای اهداف مختلف و در محل‌های مختلف استفاده کنید.

۳٫ ویدئو برندینگ هایی در مورد مشارکت‌های محلی

مشارکت‌های محلی یک استراتژی برند سازی عالی هستند، به‌خصوص اگر شما یک کسب‌وکار محلی باشید. ویدئوهایی از سمینارهایی که شما با دیگر کسب‌وکارها شرکت کردید، سخنرانی‌هایی که در کسب‌وکارهای دیگر انجام داده‌اید یا حتی تنها ویدئوهایی از خودتان در حال استفاده از سرویس‌های دیگر ایجاد کنید. ثبت ویدئو از این مشارکت، بسیار قدرتمندتر از تنها توییت کردن این است که شما کسب‌وکارهای دیگر را پشتیبانی می‌کنید.
به‌عنوان‌مثال، اگر در منطقه محلی خود یک فیزیوتراپ هستید، از خودتان در حال صحبت کردن با یک فروشنده ویتامین محلی، در مورد محصولاتی که دوست دارید ویدئو ثبت کنید. یا به خرید از بازار ارگانیک محله خود بروید و در مورد انتخاب غذاهای سالمی که می‌توانید انجام دهید صحبت کنید. این ویدئوها به مشتریانتان محتوای ارزشمندی می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا به مشتریان جدیدی دست پیدا کنید و ارتباط ایجاد کنید.

۴٫ ویدئو برندینگ‌ های مطالعه موردی

مطالعات موردی عالی هستند. آن‌ها هیجان‌انگیزترین چیز جهان نیستند، اما حقایقی را ارائه می‌دهند که می‌توانند به اعتماد مشتریان بالقوه به یک برند، شرکت یا ایده جدید کمک کنند. این می‌تواند برای هر هویت برند قوی یک پایه عالی و مقدمه‌ای قوی برای بازاریابی اینترنتی شما باشد.
بااین‌حال، اکثر مردم نمی‌خواهند بنشینند و یک مطالعه موردی ۲۰ صفحه‌ای در مورد یک شرکت واحد را بخوانند، مهم نیست آن مطالعه موردی چقدر جالب باشد. در عوض، یک ویدئو ۶۰ ثانیه بسازید که محتوا را در یک مطالعه موردی برجسته می‌کند. این کار شدیداً اثربخش و مؤثر است و اگر شما این کار را درست انجام دهید، خواهید توانست از این ویدئو در دیگر ویدئوهای برند استفاده کنید.

۵٫ محتوای ویدئو مهمان

افراد بسیاری وجود دارند که ادعا می‌کنند که ایجاد پست مهمان چیزی مربوط به گذشته است، اما اگر شما این کار را به‌درستی با ویدئو انجام دهید، مهمانانی خواهید داشت که محتوای منحصربه‌فرد خود را در وبلاگ شما ارائه می‌دهند که یک راه عالی برای کسب یک مخاطب تصویری است.
یک متخصص واقعی پیدا کنید و از وی دعوت کنید تا ویدئو خود را بسازد یا تنها برای چند دقیقه در مورد موضوعی که فکر می‌کنید ممکن است مشتریان فعلی‌تان از آن لذت ببرند صحبت کند. ترکیبی از محتوای قدرتمند، ویدئو باکیفیت و یک نام شناخته‌شده، می‌توانند همراه با یکدیگر بر روی بینندگان و بازار هدف مصرف‌کنندگانتان تأثیر پایداری داشته باشند.

۶٫ ویدئو برندینگ های سبک زندگی

اگر شما با ویدئوهای سبک زندگی آشنا نیستید، اکنون زمان آن است که آن‌ها را بشناسید. ثابت شده است که این ویدئوها در میان نسل هزاره کنونی بسیار محبوب است، به‌ویژه زمانی که بحث علاقه‌مند کردن جمعیت بزرگ یک کلاس کاری در شرکت بالقوه به میان می‌آید.
این ویدئوها برای ارائه یک بینش درونی نسبت به کار برای شرکتتان یا زندگی در سازمانتان طراحی شده‌اند. این اقدام می‌تواند افرادی را نشان دهد که تفریح می‌کنند، سخت کار می‌کنند و یک پیوند نزدیک ایجاد می‌کنند و برای تقویت هویت برند شما مناسب هستند.
این ویدئوها تنها یک راه عالی برای تبلیغ فرهنگ شرکت شما و جذب بهترین کارکنان جدید نیست. شما همچنین می‌توانید از کلیپ‌های این ویدئوهای سبک زندگی در تبلیغات، مواد تبلیغاتی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.
زمانی که بحث برندینگ مؤثر به میان می‌آید، شما می‌توانید برای دستیابی به نتایج دلخواه از ابزارهای بیشتری استفاده کنید، به‌این‌ترتیب استراتژی شما مؤثرتر خواهد بود. با تغییرات کوچک، با ابتکارات فعلی خود و معرفی محتوای ویدئویی خود، تلاش‌های برندینگ خود را شروع کنید. احتمالاً از این‌که ببینید این ویدئوها چقدر تأثیرگذارند شگفت‌زده می‌شوید. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده