فروش برند/برندینگ اینترنتی: چطور از طریق شهرت آنلاین، برندسازی کنیم؟




تمام محتواها یکسان نیستند؛ اولین و مؤثرترین قدم برای تبدیل‌شدن به یک قدرت آنلاین ایجاد محتوای عالی است. روزهایی که تنها یک جلب‌توجه ساده می‌توانست مشتریان را جذب کند، گذشت. اکنون، مصرف‌کنندگان سطح خاصی از تلاش برای ارائه‌ محتوایی که قابل‌مصرف آن‌ها است را می‌خواهند؛ به‌ویژه اگر مشتریان باید هزینه‌ای برای آن محتوا پرداخت کنند.
ایجاد محتوا در به بازاریابی دیجیتال ماهیت پارادوکسیکال دارد؛ شما به دنبال ایجاد محتوا هستید تا در نهایت از طریق تولید محتوا مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کنید و نرخ تبدیل کسب‌وکار خود را افزایش دهید اما بهترین محتواها که جذابیت و طرفداران زیادی دارند به‌ندرت با چنین نیتی تولید شده‌اند.
بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک این نوع محتواها را از طریق پست‌های وبلاگ ایجاد و منتشر می‌کنند؛ درست است، داشتن یک وبلاگ برگشت دوباره به یک سبک است. باور کنید یا نکنید، برخی از مورد اعتمادترین برندها در پروسه بازاریابی دیجیتال و در وبلاگ‌های خود محتوای مذهبی منتشر می‌کنند!
چه چیزی در مورد وبلاگ نویسی بسیار عالی است؟ موتورهای جستجو آن‌ها را دوست دارند. به‌علاوه، داشتن یک وبلاگ، به شما یک مرکز اختصاصی می‌دهد که مخاطبان شما می‌توانند در هر زمان برای مصرف محتوای شما از آن بازدید کنند.
نکته مهمی که باید در ذهن داشته باشید این است که تولید پست‌های وبلاگ به این معنی است که شما فرصتی برای ارائه راه‌حل‌هایی به مخاطبانتان برای حل مشکلاتشان خواهید داشت. در برابر تمایل به ایجاد محتوای کم‌عمق که تنها برای تبلیغ کسب‌وکارتان است، مقاومت کنید. ارائه راه‌حل‌های ملموس و قابل‌اجرا برای مسائل مربوط به خوانندگان می‌تواند برندینگ اینترنتی شما را تقویت کند.

رسانه‌های اجتماعی و نقش آن در برندینگ اینترنتی

در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی چند فاکتور قابل‌بررسی وجود دارد. اول، شهرت شما به فعالیت شما در هر پلتفرم رسانه‌ای اجتماعی متکی است: اگر شما از آن‌ها استفاده نکنید، برای مخاطب شما سخت است که به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما اهمیت بدهد.
اما این تنها آغاز است. اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را به یک قدرت آنلاین تبدیل کنید، باید در هنگام رقابت در رسانه‌های اجتماعی به جلو حرکت کنید. این به معنی داشتن یک برنامه پست‌گذاری مستمر، استفاده از انواع مختلف پلتفرم‌های رسانه اجتماعی و از همه مهم‌تر، ارتباط واقعی با مخاطبانتان است.
تعامل برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک یکی از بزرگ‌ترین موانع هستند، به همین دلیل است که آن‌ها یاد گرفته‌اند که هنگام روبرو شدن با رسانه‌های اجتماعی، یک دیدگاه شرکتی داشته باشند. درحالی‌که ایدئولوژی کلی شما قطعاً باید حرفه‌ای باشد، اما نباید نگران باشید که کمی از هویت خود را در حساب‌های رسانه‌ اجتماعی‌تان تزریق کنید. پلتفرم‌های معینی مانند توییتر و اسنپ‌چت اجازه می‌دهد کراوات خود را باز کرده و بسیار راحت با مردم چت کنید.
رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان یک مفهوم، زمانی بهترین عملکرد را دارند که تنها دو نفر مکالمه داشته باشند. ما نمی‌توانیم این واقعیت ساده که شما به دنبال تجارت با مخاطبانتان هستید را انکار کنیم؛ اما تنها به این دلیل که شما امیدوارید که آن‌ها را درنهایت به مشتری تبدیل کنید به این معنی نیست که شما باید در هویت خود غرق شوید. حرفه‌ای باشید، اما اجتماع را به خارج از رسانه‌های اجتماعی سوق ندهید. اگر قصد دارید این کار را انجام دهید، می‌توانید هزینه تبلیغات تلویزیونی را نیز پرداخت کنید.

بررسی‌ها (reviews) و ادراک عمومی در برندینگ اینترنتی

این به‌سادگی یک جنبه انتزاعی و پیچیده در مدیریت شهرت آنلاین شماست. می‌توان گفت که این ‌یکی از مهم‌ترین جنبه‌ها است. اگر شما با دنیای بازاریابی دیجیتال آشنا نباشید، ممکن است فکر کنید که بررسی‌های آنلاین مهم نیستند. اما از زمانی که گوگل تصمیم گرفت به بررسی‌های آنلاین اهمیت بدهد، آن‌ها یک عامل اصلی در تعیین برندینگ اینترنتی یک کسب‌وکار به حساب می‌آیند.
کلمه «بازاریابی شفاهی دیجیتالی» یکی از اشکال متقاعدکننده بازاریابی برای مصرف‌کننده مدرن است و به نظر می‌رسد جنبه عظیمی از روند تصمیم‌گیری برای یک فرد معمولی باشد. حتی اگر شما ارزان‌ترین فروشنده باشید، چند نظر منفی می‌تواند اثر ترسناکی روی فروش شما داشته باشد. چرا؟ چون مردم به یکدیگر اعتماد دارند و اگر یک شخص ثالث بی‌طرف به کسی بگوید که کسب‌وکار شما قابل‌اعتماد نیست، از شما رویگردان می‌شود. پس بهتر است باور داشته باشید که مردم با دیدن نظرات منفی، نسبت به کسب‌وکار شما با احتیاط رفتار می‌کنند.
اما چطور می‌توانید تضمین کنید که مردم چیزهای خوبی در مورد کسب‌وکار شما بگویند؟ باید یک محصول/خدمت قطعی داشته باشید. اگر هر بررسی منفی یک جنبه مشخص از کسب‌وکار شما را نشانه می‌رود، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک خود ارزیابی کوچکی درباره کار و محصولاتتان داشته باشید.
فراتر از آن، در مورد پیگیری بررسی‌ها فعال باشید. خوب باشد یا بد، اکثر مردم تنها اگر چیز منفی‌ برای گفتن داشته باشند، بررسی موردنظر خودشان را بیان می‌کنند؛ اما اگر بتوانید ۱۰ نفر که تجربیات مثبت و فوق‌العاده‌ای داشته‌اند را برای ثبت بررسی‌ متقاعد کنید، اعتبار کلی آنلاین شما به خاطر یک بررسی منفی و اثر مهلک آن، آسیب چندانی نمی‌بیند.
هر کاری می‌کنید، صدای نظرات منفی را نادیده نگیرید. درحالی‌که برخی از آن‌ها می‌تواند یک خشم ناخوشایند باشد، اغلب نظرات منفی ناشی از سوءتفاهم است. رسیدگی به نگرانی و تلاش برای اصلاح وضعیت، می‌تواند به معنای تفاوت بین از دست دادن مشتری برای همیشه و به دست آوردن مشتری برای همیشه باشد.
اگر شما از دنیای مدیریت شهرت آنلاین و بازاریابی رسانه‌های دیجیتال استفاده نمی‌کنید، به نظر می‌رسد از آن می‌ترسید، نگران نباشید، شما تنها نیستید. بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک مقاله‌هایی مانند این‌ها را می‌خوانند، سعی می‌کنند در اطراف این مفاهیم سر وگوشی آب بدهند و تعجب می‌کنند که چطور تجربه شخصی آن‌ها با یک محل ساخته شده از آجر و ملات به یک استراتژی بازاریابی رسانه دیجیتال تبدیل خواهد شد.
نکته مهم این است که درحالی‌که تکنیک‌ها می‌توانند متفاوت باشند، ایدئولوژی یکسان است. با تأکید بر ارائه یک تجربه فوق‌العاده به مشتریانتان از شهرت خود مراقبت کنید. هنگامی‌که این کار را کردید، بقیه موضوع فقط استفاده از ابزارها و تاکتیک‌های مناسب است.
شما از چه راهکارهایی برای افزایش شهرت آنلاین خود استفاده می‌کنید؟ نقش محتوا، شبکه‌های اجتماعی و بررسی‌های مشتریان چقدر بر روی شهرت آنلاین شما تاثیرگذار بوده است؟ لطفا نظرات خود را با کاربران ایران مدیر به اشتراک بگذارید.



*میهن برند*

میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده