فروش برند آماده،۷ روش‌ استفاده از رسانه‌ جاری به منظور ارتقاء استراتژی کسب و کار





ویدیو برندینگ چیست؟ بدیهی است که ویدیو در حال تبدیل‌شدن به جذاب‌ترین قالب بازاریابی محتوا است. خریداران به تماشای برش‌های کوتاه و لقمه‌مانند ویدیوهای بی‌صدا در رسانه‌های اجتماعی عادت دارند و پلتفرم‌های عظیمی همچون فیس‌بوک، طیف گسترده‌ای از گزینه‌های متنوع را در اختیار تبلیغ‌کنندگانی قرار می‌دهند که در جست‌وجوی روش‌های جذاب و جدید برای پخش تصاویر ضبط‌شده‌ جاری (زنده) هستند. ویدیو برندینگ جان تازه‌ای به بازاریابی داده است.
تصاویر ضبط‌شده‌ رسانه‌ جاری به‌سرعت توجه افراد را به خود جلب می‌کنند و روش بهتری برای صحبت درباره‌ خدمات یا محصولات شما در اختیارتان قرار می‌دهند. بدین طریق، با ویدیو برندینگ کسب‌و‌کارتان روح تازه‌ای یافته و در نگاه مخاطب موردنظرتان، وجهه‌ای انسانی‌تر می‌یابد. در این مقاله ایران مدیر به ۷ روش بهره بردن از ظرفیت‌های رسانه‌ جاری، اشاره می‌شود.

۱٫ با استفاده از ویدیو برندینگ آموزشی و خودآموز به بینندگانتان آگاهی دهید

مصرف‌کنندگان اغلب، وقتی نمی‌دانند چگونه از یک محصول استفاده کنند یا در استفاده از یک ابزار با مشکل روبه‌رو می‌شوند، به محتوای خودآموز و گاهی ویدیو برندینگ روی می‌آورند. بخش عمده‌ای از محتوای خودآموز، تشکیل‌شده است از ویدیوهای ضبط‌شده. به‌جای دادن یک دستورالعمل ساده‌ مکتوب به بینندگانتان، به آن‌ها نشان دهید که مسائل و نگرانی‌های آن‌ها را درک می‌کنید.یک ویدیو برندینگ آموزشی در قالب رسانه‌ جاری، یک تجربه‌ سفارشی‌شده به‌وجود می‌آورد که می‌تواند تأثیرات شگفت‌آوری بر میزان تعامل مشتریان با کسب‌و‌کارتان ایجاد کند. برای جلب‌توجه آن‌ها پیامی منتشر کنید با این مضمون که یکی از اعضای متخصص گروه شما در یک ویدیوی زنده، در یک‌زمان مشخص، نشان خواهد داد: چگونه مشکلی مشخص را رفع نمایند. اطمینان حاصل کنید حتماً این فرصت در اختیار مشتریان قرار گیرد که سؤالاتشان را پیش از آغاز ویدیو مطرح نمایند؛ از این طریق خواهید فهمید که در بخش آموزش باید روی چه چیزی تمرکز نمایید.
روش دیگر این است که فرآیند سر درآوردن شخصی دیگر از نحوه‌ی استفاده از محصولتان را از طریق رسانه‌ جاری به نمایش بگذارید؛ این کار می‌تواند به مخاطبانتان کمک کند به‌سرعت در استفاده از یک ابزار یا نرم‌افزار دیگر تسلط یابند.
این‌که شخصی از گروه شما به آن‌ها آموزش دهد، تصویری دوستانه از سازمانتان ایجاد خواهد کرد.

۲٫ از پشت‌ پرده‌ برگزاری مناسبت‌ها و گردهمایی‌های سازمانتان ویدیو برندینگ تهیه کنید

یکی از خوبی‌های ویدیو برندینگ هایی که در قالب رسانه‌ جاری تهیه می‌شوند این است که هیچ‌کس انتظار ندارد که در تهیه‌ آن‌ها نورپردازی تخصصی، دوربین‌های روی سه‌پایه یا سایر دستگاه‌های گران‌قیمت به کار روند.
اگر می‌خواهید یک مناسبت یا گردهمایی سازمانی برگزار کنید، از یک تلفن همراه برای به اشتراک گذاشتن برخی از لحظات خوشایند آن با بینندگانتان، استفاده نمایید. این نوع محتوای خودمانی و بی‌تکلف، اگر بیش‌ازحد مورداستفاده قرار نگیرد، به‌طور مؤثری مخاطبانتان را در آن تجربه شریک می‌کند و باعث ایجاد ارتباطی مهم بین آن‌ها و برند شما می‌شود.

۳٫ درقالب ویدیو برندینگ با افراد تأثیرگذار و کارکنان مصاحبه کنید

یک روش هوشمندانه‌ی دیگر برای استفاده از ویدیو تبلیغاتی رسانه‌ جاری، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور متفکرین پیش‌گام و افراد تأثیرگذار یک صنعت و کارمندان و مشتریان است. ایجاد ارتباط با افراد تأثیرگذار، خود یک هنر است، اما اگر بتوانید این کار را به‌درستی انجام دهید، شانس این را خواهید داشت که محتوای خود را به سمع و نظر دسته‌ای از تماشاگران برسانید و وضعیت عرضه‌ی کسب‌و‌کارتان را ترفیع بخشید.
اگر بتوانید راهی برای داشتن مساعدت همیشگی ارباب‌رجوع یا کارکنانتان بیابید، با استراتژی پلتفرم و استفاده از ویدیوهای رسانه‌ی جاری در توسعه‌ی این بخش شخصیِ مبادلات تجاری شما بسیار سودمند خواهد بود.

۴٫ فضای دفترتان را در پس‌زمینه‌ ویدیو برندینگ به نمایش بگذارید

اگر می‌خواهید آنچه در پشت درهای بسته‌ی سازمانتان رخ می‌دهد را به دنبال کنندگان خود نشان دهید، استفاده از رسانه‌ی جاری، گزینه‌ی خوبی خواهد بود. مخاطبان خود را به یک تور گردشی در دفتر خود ببرید. بگذارید سؤال‌هایشان را مطرح نمایند و خواسته‌هایشان را برآورده نمایید.
حتی، نیازی نیست خود را به محدوده‌ی شرکت محدود کنید – هر چیزی که ممکن است موردتوجه بینندگانتان قرار گیرد، می‌تواند به موضوع یک ویدیوی رسانه‌ی جاری تبدیل شود. قرار است یک کمپین بازاریابی برقرار نمایید؟ عکس‌برداری یا فیلم‌برداری دارید؟ به مخاطبانتان نشان دهید چه کسانی در پشت‌صحنه‌ کسب‌و‌کارتان هستند – به‌احتمال‌زیاد متوجه خواهید شد که آن‌ها بیشتر ازآنچه انتظارش را داشتید نسبت به این قِسم فیلم‌ها کنجکاوی نشان می‌دهند.

۵٫ ویدیو برندینگ هایی بسازید که نشان‌دهنده‌ شرایط فرهنگی شرکت شما باشند

این مورد می‌تواند پیچیده باشد. من‌حیث‌المجموع، ویدیو‌های فرهنگی دقیقاً چه هستند؟
این دست ویدیوها با نمایان ساختن چیستی کسب‌و‌کار شما و ایجاد تصویری سرگرم‌کننده و پرانرژی از آن، ماهیت سازمانتان را به نمایش می‌گذارند. اگر برگزاری رقابت‌های تفریحی در شرکت شما مرسوم است، چرا بینندگانتان را در این فعالیت سهیم نکنید؟
یا شاید قرار است ماه آینده به دفتر دیگری نقل‌مکان کنید. می‌توانید با ترتیب دادن توری زنده از روند پیشرفت اجرای دکوراسیون، فضای داخلی تازه‌ دیزاین‌شده‌ای که عالی‌ترین بازنمود برند شماست را، به نمایش بگذارید.

۶٫ شرایطی برای در معرض دید قرار گرفتن فرآیند ساخت فراهم کنید

هر فرد معقولی موافقت خواهد کرد که اغلب مواقع، خریداران هیچ اطلاعی از چگونگی تولید محصول یا ارائه‌ی خدمات شما ندارند. اگر تصورتان این است که آن‌ها کنجکاو نیستند، بهتر است تجدید‌نظر نمایید.
ویدیو‌های «چگونه ساخته می‌شود» فوق‌العاده محبوب هستند و مصرف‌کنندگانی که به محصولات شما علاقه‌مند هستند، خوشحال می‌شوند درباره‌ی فرآیند ساخت، اطلاعات بیشتری کسب نمایند، به‌خصوص اگر شرایط یادگیری مستقیماً از جانب شما فراهم شود.
رسانه‌ی جاری، واسطی ایدئال برای به نمایش گذاشتن چگونگی تولید محصولات است؛ از ایده‌ی صرف تا حاصل نهایی که وارد بازار شده و مورد تجلیل مشتریان قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید ایده یا کار جدیدی را امتحان کنید، با به اشتراک گذاشتن گزارش‌هایی از روند پیشرفتتان در قالب ویدیوهای کوتاه ضبط‌شده برای زمانی که محصولتان وارد بازار می‌شود، شور و ذوق ایجاد کنید.
از قرار معلوم، نظر گروه هدف موردنظر شما، با دیدن این‌که چه میزان شور و ذوق و هنر در تولید محصول به خرج می‌رود، به‌طور قابل‌توجهی بیشتر به برند شما جلب می‌شود (و ممکن است بیشتر به آن وفادار باقی بمانند).

۷٫ تا حد امکان از محتوای ایجادشده توسط کاربر بهره ببرید

استفاده از رسانه‌ی جاری فقط محدود به تولید محتوا از جانب شما نمی‌شود؛ بلکه می‌تواند آنچه گروه هدف موردنظر شما می‌خواهد در مورد برند و محصولاتتان بگوید را نیز شامل شود. چرا ضبط ویدیو برندینگ جاری را به‌گونه‌ای ترتیب ندهید که مخاطبانتان بتوانند سؤالات خود را مطرح نمایند و آنچه بیشتر درباره-ی محصولاتتان موردپسندشان است را به اشتراک بگذارند؟


*میهن برند*

میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده