فروش برند آماده،فروش برند تجاری، مدیریت استراتژیک وب سایت







در اوایل قرن بیست ویکم با رشد رسانه ها و سیستم های آنلاین، بسیاری از برنامه های بازاریابی و تبلیغات شرکت ها و برند های معروف به سمت بهره وری راهکارها و استراتژی های آنلاین سوق داده شد و به تناسب آن، گرایشی عظیم شکل گرفت تا شرکت های کوچک و متوسط نیز به سمت آن حرکت کنند و وب سایت ها توانستند به عنوان رکن اصلی در اجرا و پیاده سازی استراتژی دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین نقش مهمی در بهبود و عملکرد این برنامه ها ایفا کنند. 

با این وجود داشتن یک وب سایت به تنهایی کافی نیست. وب سایت باید معرف خوبی از برند و توانایی های شما برای حل دغدغه ها و مسائل پیرامون مخاطبان تان باشد و بتواند با جذابیت و محتوای مناسب رضایت آنها را جلب کند. همچنین وب سایت نخستین تصویری است که شما در فضای آنلاین به مخاطبان نشان می دهید و نقش مهمی در ایجاد اعتماد و اعتبار شما ایفا می کند. 


با بررسی عملکرد و پویایی بسیاری سایت های داخلی به این نتیجه رسیدیم که عدم مدیریت مناسب، به روز نبودن اطلاعات سایت، عدم داشتن محتوای مناسب، ضعف اصلی حضور آنها به صورت آنلاین بوده و نمی تواند بازخورد خوبی را به همراه داشته باشد. 

ما در اینجا چند نکته را که باید در مدیریت و نگهداری وب سایت در نظر گرفته شود به اختصار ذکر می کنیم: 

به روز رسانی اطلاعات تماس

درج کامل اطلاعات تماس در وب سایت و نحوه ارتباط با شما نکته ای مهم و حائز اهمیت است. کامل نبودن این اطلاعات در سایت می تواند موجب سردرگمی و دلسردی مخاطبان برای ارتباط با شما شود. همچنین باید با توجه به کسب و کارتان، اشتهار و استراتژی های فروش، اطلاعات لازم را برای واحد های مختلف مانند فروش، بازرگانی و خدمات در نظر بگیرید و شماره تماس، ایمیل و نام مسئول آن واحد را به طور کامل ذکر کنید.

این اطلاعات باید به تناسب تغییرات داخلی شرکت و در زمان مناسب به روز رسانی شود و در صورت جدا شدن یا تغییر موقعیت کاری عضوی از اعضای شرکت، سریعا نسبت به تغییر یا حذف اطلاعات تماس آن شخص اقدام شود. 

بارگذاری محتوا به صورت منظم

به منظور آپلود و راه اندازی سایت باید مطالب و محتوای اولیه را در آن بارگذاری کنید. محتوای سایت باید با توجه به نیاز مخاطبان و جهت معرفی بهتر برند و خدمات تان تهیه شود. تهیه و بارگذاری مطالب در زمان مناسب بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا به حساب می آید و نقش کلیدی در بهینه سازی سایت و افزایش رتبه آن دارد.

پس از آپلود سایت نیاز به طراحی یک جدول زمانبندی شده جهت تهیه محتوای لازم برای سایت و انتشار آن در زمان مناسب دارید، البته این جدول باید قابلیت به روز رسانی با توجه به تغییر در گرایش ها و رویداد های آینده را داشته باشد و پس از طراحی آن می توانید نسبت به تهیه و گرد آوری مطالب آن اقدام کنید.

انسجام و تداوم این امر می تواند موجب اطلاع رسانی بیشتر به مخاطبان و اعتماد بیشتر آنها به شما شود. محتوای شما باید ساده و قابل درک برای مخاطبان باشد و عناوین و عکس های آن به گونه ای طراحی و تدوین شود که مخاطب با نگاه اول از مضمون آن صفحه و محتوای آن مطلع شود. 

ارتقای برند

علاوه بر اینکه سایت نیاز به اطلاعات کافی و به روز دارد، باید از اعتبار و سندیت لازم نیز برخوردار باشد تا موجب ارتقای برند شما شود. سعی کنید سایت تان را با رعایت نکات گرامری، املای درست و پرهیز از اطلاعات اشتباه و قدیمی به صورت حرفه ای درآورید. 

سایت باید نمایانگر ارزش های برند و شرکت شما باشد. در صورت استفاده از منابع دیگر در سایت، اعتبار آن مطالب را با درج نام منبع اطلاعاتی ارتقا دهید، اما دقت کنید این لینک های ارتباطی که با دیگر سایت ها برقرار می کنید، پس از مدتی منسوخ نشوند تا موجب ناامید شدن و کاهش اعتماد به مطالب شما نشود. 

یکی از اقداماتی که در مدیریت سایت باید صورت گیرد بررسی عملکرد لینک های داخلی و خارجی سایت است. 

بازسازی ساختار و معماری سایت

در حالی که محتوا یکی از بخش های حیاتی در سایت است، نکته مهم ایجاد راحتی برای مخاطبان جهت بازدید و ارتباط با صفحات مختلف سایت است و راحتی در ارتباط با بخش های مختلف، رضایت بیشتر آنها را به همراه دارد.

زمانی که متوجه شدید با تمام اقداماتی که برای تهیه و انتشار مطالب انجام می دهید، بازخورد سایت شما پایین است و نمی توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید، می توان با طراحی مجدد سایت و به روز رسانی بخش های مختلف، ارتباط بهتری با بازدیدکنندگان برقرار کرد و بازخورد آن را بهبود بخشید. 

چهار سوال زیر می تواند به شما در تهیه نقشه ای بهتر برای طراحی مجدد سایت کمک کند: 

۱ـ آیا نحوه ارتباط مخاطبان با شما ساده است و چقدر توانسته در جذب بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به مشتری تاثیر داشته باشد؟ 

۲ـ آیا صفحه اول سایت شما موجب تحریک بازدیدکنندگان برای جست وجوی اطلاعات بیشتر درباره برند، کالا و خدمات شما می شود یا صرفا به زیبایی آن پرداخته شده و نمی تواند ارزش های برند شما را به طور کامل بازگو کند؟ 

۳ـ آیا متون سایت شما برای مخاطبان تان سنگین است و آنها نمی توانند درک خوبی از آن داشته باشند یا با زبانی گویا و واضح بیان شده است؟ 

۴ـ آیا احساس و تصویری که سایت شما به بازدیدکنندگان منتقل می کند، مطابق با برند و شرکت شماست؟ 

در طراحی مجدد سایت، خودتان را در جایگاه مخاطبان و مصرف کنندگان در نظر بگیرید و ببینید نیاز و خواسته های آنها چیست و چه چیز ها و المان هایی را باید در سایت تان تغییر دهید تا موجب رضایت بیشتر و اعتماد آنها به برند شما شود. 


(میهن برند)
میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده