فروش برند آماده/نگاهی به آگهی تقدیم برنامه برند سان استار




در آگهی تلویزیونی تقدیم برنامه، دو گروه هواداران تیم های فوتبال با در دست داشتن دو بسته بندی با هیجان به سمت یکدیگر حرکت می کنند؛ دو گروهی که وقتی به هم می رسند با به هم زدن دو بسته بندی آبمیوه باعث شکل گیری بسته بندی جدید برند سان استار می شوند. این آگهی تقدیم برنامه توسط برند سان استار قبل از فصل بازی های فوتبال لیگ های اروپایی و قهرمانان اروپا اکران شده است.

«فرصت امروز»، آگهی مورد نظر را به خاطر متفاوت بودن با مابقی آگهی های تقدیم برنامه ها مورد بررسی قرار داده است. برای این بررسی گفت وگویی را با امید خاکپورنیا، کارگردان و فعال تبلیغاتی و کیوان یوسفی، مدیر بازاریابی برند سان استار داشته ایم که در ادامه می خوانید. 


احترام به مخاطبان با ساخت آگهی خوب

امید خاکپورنیا، کارگردان و فعال تبلیغاتی درباره آگهی تلویزیونی تقدیم برند سان استار می گوید: برندهای ایرانی توجه چندانی به آگهی های تقدیم خود ندارند و اکثرا با یک عکس یا اسلاید این سبک تبلیغاتی را اجرایی می کنند. اینکه این مشکل از کجا نشات می گیرد، نیاز به بررسی دقیق تری دارد اما این معضلی  است که برندها باید به آن توجه خاصی داشته باشند و از این رسانه و زمان مفید تبلیغاتی، بهره برداری بهتری کنند.

آگهی های تقدیم، زمان بسیار خوبی برای جلب نظر مخاطبان هستند، چون جلب نظر مخاطبانی که مقابل تلویزیون نشسته و منتظر برنامه  مورد علاقه شان هستند، راحت تر است. برندهای ایرانی به نظر این شیوه را جزو روند تبلیغاتی خود در نظر نمی گیرند و در زمانی کوتاه آگهی را برای پخش آماده می کنند.

حال با توجه به این عملکرد برندها، وقتی مخاطب با آگهی تقدیم برند سان استار مواجه شود، مطمئنا نظرش جلب خواهد شد. سان استار با این شیوه اجرا احترامی را برای مخاطب خود قائل شده است؛ احترامی که در آینده تاثیرات آن را خواهد دید.

پوشش گروه مخاطبان بیشتر 

خاکپورنیا می گوید: سان استار برای این آگهی تقدیم، وقت و هزینه صرف کرده و مشخص است که جزو برنامه ریزی کمپین های قبلی آن بوده است. امیدوارم برندهای دیگر نیز نگاهی جدی تر به آگهی های تقدیم خود داشته باشند تا این روند تبلیغات از وضعیت کسالت بار حال حاضر خارج شود.


خاکپورنیا می گوید: آگهی تقدیم برنامه سان استار به تنهایی قابلیت یک آگهی کامل را دارد و اگر جداگانه هم پخش شود، توانایی ارسال پیام تبلیغاتی برند را خواهد داشت. همچنین این آگهی بیشتر گروه مخاطبان جوان را هدف قرار داده و بازیگران حاضر در آن نیز بیشتر با این گروه سنی هماهنگی دارد. اگر در انتخاب بازیگر کمی دقت می شد و برخی از آنها رده های سنی پایین تری داشتند، برند می توانست گروه مخاطب گسترده تری را پوشش دهد.

خاکپورنیا می گوید: در آگهی های تقدیم برنامه، تاکید زیادی روی محصول نمی شود اما در روند ایده پردازی آگهی سان استار این اتفاق افتاده و برند با ترکیب بسته بندی ها توانسته محصول جدید خود را بزرگنمایی کند. این روند ایده پردازی نیز جالب توجه و خوب است.

خاکپورنیا درباره مراحل اجرایی و ساخت آگهی تقدیم برنامه سان استار می گوید: آگهی از لحاظ کارگردانی و ساخت نیز جالب توجه است و در این باره نیز روند درستی را طی کرده بود. پلان های آگهی فکر شده و با برنامه ریزی دقیقی اجرایی شده بودند که این موضوع به انتقال پیام برند کمک بسزایی کرده است.

خاکپورنیا درباره مشکلات پخش آگهی های تلویزیونی و دریافت مجوز در این باره می گوید: سازندگان آگهی های تبلیغاتی در این باره با مشکلات زیادی روبه رو هستند؛ مشکلاتی که لطمات مالی و زمانی زیادی را به سازندگان وارد می کند. گاهی آگهی، ساخته شده اما اجازه پخش نمی گیرد.

نکته مهم این است که قوانین مشخصی در این باره نیست که برندها با رعایت آنها مانع از این اتفاق شوند و در بیشتر مواقع با آگهی ها سلیقه ای برخورد می شود. با تمام این توصیفات در پایان باید بگویم آگهی تقدیم برند سان استار نمره خوبی را به خود اختصاص می دهد؛ نمره ای که حتما در آینده کاری برند تاثیرگذار خواهد بود.

«بهترین خودت باش»

کیوان یوسفی، مدیر بازاریابی برند سان استار درباره آگهی تقدیم این برند که چندی  پیش قبل از بازی های فوتبال منتشر شد، می گوید: این آگهی در ادامه برنامه ای است که برند سان  استار از ابتدای امسال در حال اجرا دارد؛ برنامه ای که برند سان استار در آن گروه مخاطبان تا ۴۰ سال خود را که گروه هدف اصلی آن هستند، هدف قرار داده  است.برای جذب بخشی از این گروه وسیع  که شامل نوجوانان و جوانان می شود، از خوانندگان مطرحی مانند سیروان و زانیار خسروی که با هویت سان استار همخوانی بیشتری دارند کمک گرفتیم.

در میان این گروه، بخش قابل توجهی از دختران جوان و نوجوان جذب این بخش از کمپین شدند و با آن ارتباط برقرار کردند. سان استار در مقابل این گروه، گروه پسران نوجوان و جوان را داشت که برای جذب آنها سراغ مسابقات بین المللی فوتبال رفت. اگر به خاطر داشته باشید، سان استار برای این کمپین از شعار برند خود یعنی «بهترین خودت باش» استفاده کرده  بود؛ شعاری که برای پیروی از آن سراغ بازی های بین المللی رفتیم که بهترین های فوتبال در آن حضور دارند و تفکر حرفه ای موجود در آن به نحوی است که تمامی عوامل آن سعی در بهترین خود بودن دارند و به نوعی حس بهترین بودن، در این طبقه از فوتبال بهتر دیده می شود.

البته باید بگویم سان ستار برنامه ای برای حضور در بازی های داخلی ندارد. بنابراین جام ملت های اروپا نخستین باری بود که آگهی تقدیم اکران شد. آن زمان سان استار اسپانسر پخش بازی ها نیز شد. همزمان با این روند تبلیغاتی سان استار پخش زنده فوتبال را در بام تهران و برج میلاد نیز برای هدف قرار دادن مخاطبانش انجام داد. سان استار از این کار بازخوردهای خوبی را دریافت کرد. این برنامه در افزایش فروش سان استار تاثیر مثبتی داشت.

تجربه لذت بخش یک بار چشیدن محصولات 

یوسفی درباره علت افزایش فروش سان استار در زمان پخش بازی های جام ملت های اروپا می گوید: سان استار آن زمان در خوشحالی مخاطبانش شریک شده بود و آنها را وادار به مصرف محصولاتش نکرده  بود. برخورد اینچنینی معمولا مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرد و این شیوه عملکرد خوشایند آنها خواهد بود.سان استار می خواست تجربه لذت بخش یک بار چشیدن محصولات  را برای مخاطبان خود به بهانه چنین برنامه هایی ایجاد کند و این کار با توجه به بازخوردهای آن بهترین شیوه بود.

یوسفی درباره آگهی تقدیم تازه سان استار می گوید: سان استار چندی  است محصولات خود را با بسته بندی تازه ای به بازار ارائه می دهد. بسته بندی COMBIDOME  ترکیبی از بطری و پاکتی ا ست که با این ترکیب کامل تر شده اند. همچنین طبق برنامه ریزی کمپین باز فصل بازی های لیگ های اروپایی و قهرمانان اروپا در راه بود و سان استار می توانست مجددا توجه گروه مخاطبان پسر جوان و نوجوان خود را به سمت آن جلب کند.

بنابراین سعی شد مفهوم با هم کامل ترند را در آگهی تقدیم با حضور دو گروه هوادار نشان داده شود؛ دو گروهی که در آگهی تقدیم با در دست داشتن دو نوع بسته بندی قبلی موجود در بازار و ادغام هر دو با هم کامل تر می شدند. با این شیوه سان استار نشان داد که هواداران با حضور در کنار هم می توانند در عین رقابت سالم، حضور بهتر و کامل تری را داشته باشند و بهترین خودشان باشند.


محدودیت های پخش آگهی های تلویزیونی 

یوسفی می گوید: همیشه وقتی آگهی های تلویزیونی جهت اخذ کد به صدا و سیما ارسال می شوند، به دلیل محدودیت ها و شرایط موجود دستخوش تغییراتی می شوند که گاهی آگهی را از ایده اصلی دور می کند. در مورد آگهی تقدیم سان استار نیز تا حدودی این اتفاق افتاد. آگهی از لحاظ موسیقی و صدای هواداران دچار تغییرات شد که شاید حس و احساس اصلی آن کمرنگ شد اما با تمام این اتفاقات، آژانس سازنده تمام تلاش خود را برای نشان دادن مفهوم اصلی پیام برند کرده است که همین جا جای تشکر دارد.

آگهی شاید چند ثانیه طول بکشد اما زحمت زیادی برای ایده پردازی و اجرای آن کشیده شده که امیدواریم بازخورد مورد نظر را از آن به دست بیاوریم. در پایان باید بگویم برندها برای تهیه آگهی تقدیم معمولا از یک روند تکراری بهره برداری می کنند اما سان ستار تلاش کرد که شیوه متفاوتی را اجرا کند و برای این کار هزینه زیادی را نیز صرف کرده است اما گروه مخاطبان برای سان ستار ارزشمند هستند و صرف وقت و هزینه برای برند پیامدهای خوبی به همراه داشته است.



(میهن برند)
میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده