فروش برند آماده/ رابطه مستقیم برندسازی محصولات با افزایش درآمد




رابطه مستقیم برندسازی محصولات با افزایش درآمد

نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال درحالی از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد که تولید محصولات باکیفیت در بخش کشاورزی می‌تواند راهکار ویژه‌ای در سرعت بخشیدن به تحقق این شعار باشد. 
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در پی بیانات مقام معظم رهبری در سال جدید و نامگذاری سال ۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، ایشان توجه به نام اقتصاد مقاومتی را به تنهایی موثر ندانستند و تحقق آن را در پی تقسیم کردن آن به نقاط کلیدی و مهم اعلام کردند.
در این میان رهبر معظم انقلاب اسلامی تمرکز و همت مسئولین را دربخش‌های مختلف اقتصادی برای تحقق شعار سال ۹۶ خواستار شدند.
در این میان حوزه کشاورزی یکی از مهمترین بخش‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی است و نقش اساسی را در خروج از رکود ایفا می‌کند که توجه به آن برای سرعت بخشیدن به شعار سال ۹۶ بسیار کارساز است.
در همین راستا میر محمد حشمتی عضو هیات علمی دانشگاه در خصوص شعار سال ۹۶ و راهکارهای سرعت بخشیدن به تحقق آن با اهمیت دادن به بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی خلاء بزرگی که احساس می‌شود نبود برند معتبر در تولیدات کشاورزی است که نام ایران را در کشورهای مختلف جهان مطرح کند.
وی افزود: ایران در تولید محصولاتی چون پسته، خرما، زعفران و … پتانسیل بالایی دارد و هرساله درآمد بالایی از صادرات چنین محصولاتی را نصیب کشور می‌کند و این نکته حائز اهمیت است که برندسازی محصولات باعث افزایش مشتری محصولات ایرانی در جهان شده و درآمد ارزی از این طریق را چند برابر خواهد کرد.
حشمتی با بیان اینکه محصولات کشاورزی تولید شده در داخل کشور خواهان زیادی دارد افزود: کشورهای بزرگ جهان به دنبال محصولات با کیفیت با برند مطرح هستند و محصولات ایرانی از لحاظ کیفیت در درجه مناسبی بوده اما برند مطرحی در جهان ندارند.
عضو هیات علمی دانشگاه، برندسازی محصولات ایرانی را در راستای کسب درآمد بیشتر موثر دانست و گفت: دولت باید از تولیدات داخلی حمایت کند و با کمک به کشاورزان در راستای برندسازی محصولات کشاورزی، درآمد ارزی از این راه‌ را چندبرابر کند.
وی افزود: یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال۹۶ که از سوی رهبر معظم انقلاب به آن توجه شده است جلوگیری از واردات محصولاتی است که در داخل کشور تولید می‌شود و این موضوع می‌تواند به تشویق کشاورزان در تولید محصولات کشاورزی باکیفیت کمک بسیاری کند.
حشمتی قاچاق محصولات کشاورزی به کشور را یکی مهمترین دلایل کاهش تولیدات کشاورزی دانست و گفت: با قاچاق محصولات کشاورزی به داخل کشور، کشاورزان برای تولید محصول با کیفیت انگیزه‌ای نخواهند داشت و به بخش کشاورزی لطمه وارد می‌کند.
وی در انتها خاطرنشان کرد: مسئولین برای تولید محصولات کشاورزی باید برنامه‌ریزی درست و جامعی داشته باشند تا کشاورز برای به فروش رساندن محصول خود با مشکل روبرو نشود و با دادن تسهیلات ارزان‌ قیمت از تولید داخل به ویژه در بخش کشاورزی حمایت کند.

رابطه داستان برند و موفقیت برند

رازهایی که در زمینه روایت و داستان گویی یک برند وجود دارد به پنج می رسد.رابطه داستان برند و موفقیت آن / اینکه تا کنون چه داستان هایی را در این زمینه خوانده اید، یا اینکه کدام داستان برایتان جالب بوده است، یا اینکه کدام داستان برایتان در ذهن باقی مانده است.

اگر بخواهیم به این پرسش پاسخ بدهیم باید به چارچوب داستان توجه کنیم. به همین جهت نخست باید به رابطه ای که میان بازاریابی و برند است بپردازیم و پیوندی که میان آن و برند و بازاریابی وجود دارد را بررسی کنیم.
بی گمان بارها دیده اید که کودکان و افراد بزرگسال داستان ها را بهتر از گفتارهای دیگر به یاد می سپارند و بسیار ساده می توانند آن را بازگو کنند. این نشان می دهد که ذهن انسان چه توانایی بالایی دارد. پاسخ تمام این سوالات به نحوه تنظیم چارچوب داستان بستگی دارد.
 
بیایید در ابتدا به رابطه داستان و روانشناسی نگاهی بیندازیم و درباره پیوند آن با برند و بازاریابی صحبت کنیم. تا به حال دقت کرده اید که کودکان و یا حتی بزرگسالان، داستان ها را بهتر به خاطر می سپارند و به راحتی می توانند آن را بازگو کنند در حالی که ممکن است نوشته یا گفته ای ساده را به راحتی از یاد ببرند.
این نشان از توانایی فوق العاده مغز انسان است. ویژگی که مغز انسان دارد این است که توانایی همزاد پنداری را دارد از این رو می تواند با چالش هایی که پیش رو دارد ارتباط برقرار کند تا جایی که خود را به جای او قرار دهد.

رابطه داستان برند و موفقیت آن

بازگوی آنچه در روز برای بیشتر افراد رخ می دهد با داستان است. این نشان می دهد که می توانیم با به کارگیری این توانایی مغز به ذهن افراد نفوذ کنیم و آن ها را وادار به خرید یک کالا کنیم. اما باید بدانید که این کار باید به صورت اصولی انجام شود تا بتوانیم اثر مثبت آن را ببینیم.
درست است داستان گویی برند چیز تازه ای نیست اما با رشدی فزاینده در بازاریابی محتوا و همچنین رسانه های اجتماعی رو به رو هستیم که خود توانسته فرصت های خوبی را برای بیان برند به عنوان بخشی از فرآیند بازاریابی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در صدر کارها قرار می گیرد.
بازاریابان سالهای زیادی است روایت های مربوط به برند را با استفاده از تبلیغات بیان می کنند. البته نوشتن این داستان ها هنری می خواهد که که همه از پس آن بر نمی آیند و به همین دلیل است که اگر به دنبال بهترین راویان هستید پیش از انجام هرکاری به دنبال کسانی باسید که ساختار اصلی این روایت ها را درست درک کرده اند.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده