فروش برند آماده و تاریخچۀ برند لویی ویتون




تاریخچۀ برند لویی ویتون (LV)

 آغاز

در سال 1854، لویی ویتون، رویای خلق خانۀ مدی را در سر می­ پروراند که چهرۀ اکسسوری ­ها را برای همیشه متحول کند. تلاش او برای ساختن چمدان­ هایی که می ­شد آنها را روی هم انبار کرد، به خلق خط منحصربه ­فردی از سری چمدان های فشن منتهی شد که حتی امروزه هم یکی از پرطرفدارترین و مورد ­توجه ­ترین برند­های دنیا به شمار می آید.
برند لویی ویتون که در پاریس فرانسه تاسیس شد، به زودی جایگاه خودش را در بازار اکسسوری­ های زنانه پیدا کرد. بلافاصله بعد از تاسیس، چندین برند چمدان دیگر، از سبک و طراحی ­های کیف ­های لوئیس ویتون تقلید کردند. لوئی ویتون برای مقابله با این رقبای نه ­چندان قدر، الگوی کانواس دامیِر را در سال 1888معرفی کرد که حاوی لوگویی با عنوان «مارک ال. ویتون دیپوزی»، به معنی «برند تجاری ثبت­ شدۀ لوئی ویتون» بود.
بعد از مرگ خودِ لویی ویتون در سال 1892، پسرش جورج ویتون، تلاش کرد تا کمپانی پدر را به یک  شرکت سهامی جهانی تبدیل کند. در سال 1896، برند لویی ویتون، نشانۀ مونوگرام نمادین خودش را راه­ اندازی کرد و حق انحصاری جهانی آن را به ثبت رساند تا به این ترتیب، از تقلید­ها جلوگیری کند (و موفق هم بود).
جورج در این دوران به ایالات متحده نیز سفر، و کیف­ ها و اکسسوری ­هایی که برندش برای ارائه به امریکایی­­­ ها داشت را تبلیغ کرد. در سال 1913، ساختمان جدیدی به خیابان شانزه ­لیزۀ پاریس اضافه شد:” ساختمان لویی ویتون!” این برند در آن دوران توانسته بود دسترسی خود به دنیا را با کمک فروشگاه­ هایش در نیویورک، واشنگتون، بمبئی، لندن ، بوینس آیرس و اسکندریه، گسترش بدهد.
پیشرفت ­ها 

در طول چندین و چند سال، برند لویی ویتون کاملا وارد دنیای اکسسوری ­های زنانه شد و انواع و اقسام طرح­ ها را در پیشنهادهای خود به خانم­ های شیک­ پوش و همپا با مد روز ارائه داد. کیف نمادینِ کیپال، در سال 1930 به بازار معرفی شد.
کیف نئو (که در اصل برای حمل و نقل بطری طراحی شده بود) و کیف اسپیدی که در سال 1932 معرفی شدند، هنوز هم در قلب طرفداران فشن و مد روز جای دارند و هر روزه تعداد فراوانی از آن ها در فروشگاه ­های مختلفِ لویی ویتون در سرتاسر دنیا به فروش می رسد.
در نیمۀ دوم قرن بیستم، یعنی بین سال­های 1945 تا 2000، لویی ویتون شاهد گسترش خط محصولات خود در انواع دسته ­ها بود. آن ها در کنار کیف ­های مسافرتی و چمدان ­ها، شروع به ساختن کیف ­های دستیِ کوچک زنانه و کیف ­های پول مردانه هم کردند
. آن ها پارچۀ کانواس مونوگرام خود را نونما کردند تا برای استفاده در کیف ­های دستی، کیف پول و کیف رودوشی نیز مناسب باشد. عواید سالانۀ آن ها شاهد افزایش ­های چشمگیری بود و لویی ویتون به یک برند معروف تبدیل شد که در دنیای کیف و اکسسوری­ های زنانه، حکمرانی می­ کرد.
سال 1987 ، مرحلۀ مهم دیگری در عمر برند لویی ویتون بود. در این زمان، برند­های لویی ویتون، موئت اند شندون و هِنِسی، ادغام شدند تا کالاهای لوکسی را با نام LVMH به بازار مد عرضه کنند. چند سال بعد از این اتفاق، لویی ویتون مالک 130 فروشگاه در سرتاسر دنیا بود که انواع کالاهای مد، به خصوص کیف ­های زنانه را با بالاترین کیفیت به مردم عرضه می­کردند.

 گسترش محصولات لویی ویتون 

البته موفقیت ­های لویی ویتون به همین جا ختم نمی شود و به پایان نمی­ رسد. ساخت کیف،­ تنها حوزه ­ای نبود که این برند می­ خواست از آنِ خود کند؛ از این رو ، در سال 1997، مارک جیکوب، به عنوان مدیر هنریِ این برند منصوب شد. یک سال طول کشید تا جیکوب توانست اولین خط «پرتا پورتر» پوشاک زنانه و مردانۀ لویی ویتون را راه ­اندازی کند. مجموعه پوشاک این برند، طیف بسیار وسیعی از انواع لباس ­های زنانه و مردانه را ارائه می­ داد.
لویی ویتون باز هم دست از ابتکار و نوآوری برنداشت. این برند،  قرن بیستم را با راه­ اندازی اولین فروشگاه خود در قارۀ افریقا، کشور مغرب، شهر مراکش، به پایان برد. آن ها در این دوره، خط مینی مونوگرام را نیز به جهان مد معرفی کردند.
در همین راستا، لویی ویتون اولین قطعۀ جواهر– یک گردنبند سحرآمیز که به دست خود مارک جیکوب طراحی شده بود- خود را نیز در سال 2001 معرفی کرد؛ در واقع، اولین دهۀ قرن 21 شاهد چندین محصول جدید و جالب از سوی برند لویی ویتون بود. آن ها مجموعه ساعت تامبور را در سال 2002 معرفی کردند و پس از آن، در سال 2003، به سراغ انواع کیف­ های دستی و اکسسوری ­های کانوار مونوگرام رنگارنگ رفتند.
مغز متفکر این مجموعۀ خاص از محصولات، تاکاشی موراکامی و مارک جیکوب بودند که همان مونوگرام استاندارد را روی زمینه­ های سفید یا سیاه، اما با 33 رنگ متفاوت، چاپ می­کردند. آن ها مجموعه ساعت اسپیدی و کانواس دامیر گرافیتی را نیز روانۀ بازار ساختند.
لویی ویتون، تنوع محصولات و فروشگاه­ های خود را به سرعت گسترش داد و اثر خودش را در قاره­ های امریکای شمالی، امریکای جنوبی، اروپا و آسیا، بر جا گذاشت. شانگهای، خوش ­شانس بود که اولین فروشگاه جهانی لویی ویتون را در سال 2004 دریافت کرد. در طول یک سال، آن ها فروشگاه خیابان شانزه ­لیزه در پاریس را نیز به کلی بازسازی کردند.
برند لویی ویتون، از کیف­ های دستی کوچک زنانه گرفته تا کیف ­های رسمی و اداری مردانه، از چکمه ­های زنانه گرفته تا انواع چمدان ­های بزرگ و کوچک و با کاربری ­های متفاوت، از لباس ­های زیبای زنانه گرفته تا کیف ­های لویی ویتون مونوگرامیِ خاص و یک خط انحصاری برای تولید ساعت، و هر آن چیزی که از مد و اکسسوری به ذهنتان برسد را به شما ارائه می ­کند. این برند، به پشتوانۀ 163 سال میراث باارزشی که با خود دارد، بی شک سزاوار این است  که جایی در میان مجموعه اکسسوری ­های لوکس شما داشته باشد.

خلاصه ای از مهم ترین ویژگی های لویی ویتون 

در خصوص هر برند و نام تجاری پر آوازه ای ، ویژگی ها و حقایقی وجود دارد که شاید بسیاری از افراد از آن آگاه نباشند و دانستن آن برایشان جالب باشد. لویی ویتون یکی از آن برندهاست که ویژگی های منحصری دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست. در پس تمام لحظه ها و گذرهای این برند شهره و پر طرفدار، خصوصیات پیش رو بسیار برجسته است. در ادامه، به 10 مورد از این حقایق که شاید هیچ گاه در  خصوص این برند به گوشتان نخورده است، اشاره خواهیم کرد:
1-  لوئیس ویتون، اولین فروشگاه خود را در سال 1854 افتتاح کرد و بعد از نمایشگاه جهانی که در سال 1892 برگزار شد، تهیه کیف های دستی را آغاز کرد.
2- کلیه کیف های دستی لوییس ویتون، دست ساز هستند و جالب است بدانید که ساخت یک کیف دستی، تا یک هفته نیز به طول می انجامد.
3-  یکی از رازهای این برند که شاید برایتان جالب باشد این است که شما هرگز لوئی ویتون را با تخفیف نخواهید یافت و این برند هرگز تولیدات خود را به حراج نمی گذارد!
4-  یک مورد بسیار جالب دیگر  در خصوص این کمپانی اینکه، در انتهای هر فصل ، حتی اگر هیچ یک از محصولات LV فروخته نشود ، همۀ آن ها به فرانسه بازگردانده می شوند و به منظور حفظ ارزش و  اعتبار نام تجاری کالا، پاره یا سوزانده می شوند.
5- کیف های لوئیس ویتون، ضد آب و ضد حریق هستند و یکی از دلایل گران بودن این برند نیز وجود همین ویژگی هاست؛ به همین دلیل، کیف های بازگردانده شده به کمپانی اصلی در فرانسه، در صورت ضد حریق بودن، بریده می شوند.
6- یکی از رازهای شنیدنی این برند این است که مدل آلمای این کمپانی،  در اصل به سفارش کوکو شنل و برای خود او  طراحی شده بود و پس از آن و در سال های بعد، در طیف وسیع تری تولید شد.
7-  چرم برنزۀ ( قهوه ای مایل به زرد) استفاده شده در کنار مونوگرام این برند، کاملا طبیعی بوده و حاوی هیچ مواد و رنگ آمیزی شیمیایی نیست؛ به همین دلیل، به مرور زمان تیره می شود.
8- لویی ویتون ، بنیان گذار این برند مشهور در دنیا، زمانی جعبه ساز مخصوص همسر ناپلئون بناپارت بود و لوازم سفر ملکه را بسته بندی می کرد.
9- لوئیس ویتون کار خود را به عنوان سازنده چمدان های بزرگ، در 16 سالگی آغاز کرد.
10- طراحی خاص لوگو و طرح چهارخانه دورنگ به عنوان پس زمینه، سیاستی برای ممانعت از کپی اثر بود


میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده