فروش برند/چرا بازاریابی و برندسازی مهم ترین عوامل موفقیت هستند؟




چرا بازاریابی و برندسازی مهم ترین عوامل موفقیت هستند؟

در دنیای کسب و کار، برای انتقال پیام مناسب و درست به مشتریان فعلی و بالقوه، ایجاد شهرت و هویت ضروری است. با وجود اینکه برندسازی و بازاریابی هر دو برای موفقیت کسب و کار شما اهمیت شایانی دارند، اما این دو با هم تفاوت زیادی دارند.بازاریابی کلمه ای است که هرگاه یک کسب و کار می خواهد خدمات یا محصولات خود را به فروش برساند از آن استفاده می کند، اما چند شرکت معنی و مفهوم این کلمه را درک می کنند و از تفاوت آن با برندینگ (branding) یا برندسازی آگاهی دارند؟
همه شرکت ها باید به نحوی چیزی را به فروش برسانند؛ استراتژی های بازاریابی و برندسازی شما نه تنها در فروش محصولات شما، بلکه در ارائه تصویر مناسبی از شرکت شما نیز نقش مهمی ایفا می کنند. به هر حال، امروزه چیزی که باعث جلب توجه مشتریان به شما می شود، شهرت شما است.

بازاریابی چیست؟

بازاریابی که به عنوان یک فرآیند مدیریتی که مسئول شناسایی، پیش بینی و برآوردن نیازهای مشتری به یک روش درآمدزا است تعریف می شود، یک ابزار تاکتیکی در کسب و کار شما به شمار می رود. در واقع، بازاریابی یک بخش جدانشدنی از برندسازی است.
اگر تحقیقات لازم برای بازاریابی انجام بگیرد، سرمایه ای که در آن صرف می شود به سرعت بازخواهد گشت، مخصوصا اگر فرآیند اجرای آن نیز به خوبی انجام شود. با استفاده از یک استراتژی بازاریابی صحیح می توانید اطمینان داشته باشید که مشتری خود را می شناسید، نیازهای او را برآورده می کنید و بالاخره درآمد کسب می کنید. بازاریابی اساسا ابزاری است که برای جذب مشتریان و حفظ ارتباط با آنها ضروری است.
 

برندسازی چه تفاوتی با بازاریابی دارد؟

برندسازی را می توان بسیار بزرگتر از بازاریابی دانست؛ برندسازی بیان حقیقت و ارزشهای یک سازمان است و شاخصه ها، ارزش ها و ویژگیهای متضمن شرکت را نشان می دهد. برند شما چیزی فراتر از یک نماد یا لوگوی خوب یا وبسایتی است که طراحی زیبایی دارد؛ برند شما چیزی است که نقش تعیین کننده ای در ایجاد وفاداری مشتری دارد.
برندسازی چیزی است که بر اساس آن هویت و شخصیت برند شما بوجود می آید و تصویری ایجاد می شود که در معرض دید مردم قرار می گیرد. برندسازی شما تا مدت مدیدی پس از اتمام آخرین تاکتیک بازاریابی تان در ذهن ها باقی می ماند. در همین راستا، داشتن یک استراتژی برند برای کسب و کار شما ضروری است، زیرا دیدگاه کسب و کار شما به آینده را مشخص می کند و به وضوح چیزی که کسب و کار شما در طلب آن است را بیان می کند.

استراتژی برند و نیاز به آن

استراتژی برند برای کسب و کار مزایای متعددی دارد. استراتژی برند شما را از رقبا متمایز می کند؛ علاوه بر این، با تاکیدی که روی ارائه پیام های درست دارد، به تمرکز شما در هنگام اجرای بازاریابی کمک می کند. به علاوه، می تواند هویت برند شما را تقویت کند و مفهوم تمرکزیافته ای از کسب و کار را در اختیار شما بگذارد.
امروزه استراتژی های تبلیغی و ترویجی متنوعی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید برند خود را تقویت کرده و به رشد و توسعه آن کمک کنید و از این طریق، شرکت خود را در جایگاه شایسته ای قرار دهید.
هدایای تبلیغاتی
تهیه و عرضه هدایای تبلیغاتی روش فوق العاده ای است که به مشتریان بالقوه اجازه می دهد که محصول شما را امتحان کنند؛ یا اگر شرکت شما خدمات محور است، کالاهای تبلیغاتی می توانند برند شما را در ذهن مصرف کنندگان حک کنند و تبدیل به تبلیغات ویژه ای برای کسب و کار شما بشوند. اگر محصول تبلیغاتی و برندشده شما برای مخاطب هدف سودمند باشد، بدون شک در موقعیت های مختلفی از آن استفاده خواهد کرد و همین می تواند برند شما را بیشتر در معرض دید قرار دهد.
در واقع، بر اساس تحقیقی که توسط انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ انجام شد، ۷۱ درصد از مصرف کنندگان با دریافت کالاهای تبلیغاتی احساس خوشحالی می کنند، و در نتیجه شادمانی به سرعت با برند شما تداعی خواهد شد.
علاوه براین، همان تحقیق نشان داد که کالای تبلیغاتی موثرترین ابزار بازاریابی برای همه نسل ها، از جوانان گرفته تا کهنسالان است.

رسانه های اجتماعی

با توجه به رشد فزاینده رسانه های اجتماعی، بهره برداری از آنها می تواند روش موثری برای جلب توجه به برند شما باشد. در واقع، این یک روش سرراست تر برای تبلیغ محصول یا خدمات شما است، در عین حالیکه باعث گسترش ارتباط شما در سطح انسانی می شود.

۵ روش مفید برای برندسازی در اینستاگرام

 

بدون شک اینستاگرام یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی است که بیشتر از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه دارد. چند سالی است که مردم به دلایل مختلف رسانه های تصویر محور را بیشتر پسند میکنند. روش های برند سازی در اینستاگرام …

برند سازی در اینستاگرام میتواند یکی از ارزان ترین روش های جذب مشتری باشد و میتواند محصول و خدمات شما را به صورت ویروسی به چشم و گوش مخاطبان هدف برساند. برای افزایش فالور و برند سازی در اینستاگرام چند راهکار را اشاره میکنیم تا بتوانید آسان، سریع، ارزان و هدفمند به رشد کسب و کار خود کمک کنید.

۱- در اینستاگرام یک پروفایل با مشخصات واقعی و کامل داشته باشید.

مهم ترین دارایی پروفایل ها اطلاعاتی است که درآنها درج شده است .باید تصویر لوگوی برند را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید – سعی کنید لوگوی سایت و پروفایل یکی باشد . بیو پیج محلی است که شما باید اطلاعات جذاب – کوتاه از برند خود درج کنید . بیو پیج باید در یک نگاه اطلاعات جامعی از برند شما را منتشر کند .

۲- استفاده از عکس های کاملا مرتبط و منسجم.

حوزه کاری شما مهم نیست – مهم استفاده از تصاویر یک دست و منسجم از حوزه ی کاری شما است .باید پیج برند شما مطابق با هویت سازمانی برند باشد . انسجام و مرتبط بودن تصاویر باعث میشود مشتریان هدفمند را جذب کنید و از طرفی با این تکنیک برند شما مورد اعتماد قرار میگیرد .

۳- استفاده از هشتگ‌های مناسب و هدفمند.

بهتر است بدانید مشتریان حرفه ای با جستجوی هشتگ ها به پست های شما میرسند – اگر مخاطب حرفه ای که پتانسیل مشتری دارد میخواهید از هشتگ ها استفاده کنید . به کمک آنالیز پیج رقبا میتوانید به سادگی هشتگ های پر طرفدار را پیدا و استفاده کنید .

۴- استفاده از محتوای ویدئویی.

برای افزایش تعامل با مشتریان از محتوای ویدئویی استفاده کنید – ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و .. نام برند شما را در ذهن مشتری حک میکند.

۵- تولید محتوای خلاق برای شبکه های اجتماعی.

برای رقابت در عصر کاملا دیجیتال باید محتوای جذاب و خلاقانه تهیه کنید – البته اینستاگرام عکس محور است و تولید محتوای خلاق کمی سخت است . بنابراین باید به کمک علم گرافیک پست های خلاقانه تولید و منتشر کنید. باید بتوانید مخاطبان خود را به چالش بکشید تا بشتر به شما اعتماد کنند.


میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده