فروش برند آماده/ چه اشتباهاتی نباید در آنلاین برندینگ رخ بدهد؟




چه اشتباهاتی در آنلاین برندینگ رخ بدهد؟

 
امروزه آنلاین برندینگ به اندازه‌ حضور فیزیکی در بازار اهمیت دارد. در این مطلب به بررسی مواردی می پردازیم که با جلوگیری از وقوع این اشتباه ها به موفقیت بیشتر در کسب و کار دست یافته و همچنین اعتبار برند خود را حفظ نمایید؛

نداشتن برنامه برای آینده برند خود

آیا از مهارت‌های کارآفرینی خود مطمئن هستید؟ فکر می‌کنید که بهترین محصول را در اختیار دارید؟ دوباره فکر کنید، شما باید بهترین محصول قرن را تولید کنید؛ یا حداقل باید ذهنیتی اینگونه داشته باشید. اگر مردد هستید وارد بازار نشوید و برای گسترش کسب و کار خود در سال‌ های آینده مطمئن قدم بردارید.

نداشتن یک نام منحصر به فرد برای برند

شما باید یک نام منحصر ‌به فرد برای برند خود انتخاب کنید. نامی که با برنامه ‌های جاه‌ طلبانه‌ شما مطابقت داشته باشد. حتما مطمئن شوید که نامی مشابه نام برند شما در بازار وجود ندارد و همین طور بررسی‌های لازم را انجام دهید تا بتوانید یک آدرس مناسب برای وب ‌سایت برندتان ثبت کنید. بعضی مواقع حتی شرکت‌ های بزرگ نیز در این زمینه دچار اشتباه می‌شوند و نامی که برای برندشان انتخاب می‌کنند تکراری یا بدون جذابیت است. نویسنده‌ اصلی این مطلب در توصیف برند خود و انتخاب نام آن می ‌نویسد: یکی از دلایلی که باعث شد تا من نام Taco را برای آژانش مارکتینگ خود انتخاب کنم این بود که یک نام رایج و منحصر‌بفرد بود. من می‌دانستم که بسیاری از آژانس‌های مارکتینگ، اسم‌های غیر جذاب یا نام مخفف عجیبی داشتند. اسمی که ساده و منحصر به فرد باشد باعث جلب توجه مردم می‌شود.

کمک نگرفتن از دیگران برای توسعه وب سایت

شما شاید در زمینه‌ تکنولوژی مهارت بالایی داشته باشید، ولی آیا واقعا لازم است که برای یادگیری تمام زیر و بم‌های ساختن وب‌ سایت وقت بگذارید؟ این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که اولویت اول شما باید راه انداختن کسب و کار و رونق به آن باشد. بنابراین زمان خود را با نشستن پشت کامپیوتر هدر ندهید، در این صورت وقت کمتری برای پیش‌ بردن کسب و کار خود خواهید داشت. کارهای تکنیکی را به کارشناسان بسپارید و خودتان روی مدیریت کسب و کارتان تمرکز کنید.

نداشتن راه ‌حل پشتیبان

یکی از اشتباهات رایج مردم این است که ارزش اطلاعات خود را نمی‌دانند. این اشتباه حتی از کارآفرینان حرفه ‌ای نیز سر می‌زند. شما شاید با خود فکر کنید که در هیچ حالتی اتفاق بدی برای کسب و کار من نمی‌افتد. با اینکه شاید بتوانید از کسب و کار خود در مقابل سیل و آتش‌سوزی حفاظت کنید، اما در مورد تروجان‌ها چطور؟ این نوع از بدافزارها می‌توانند از راه دور وارد سیستم شما شوند و فایل‌ هایتان را آلوده کنند. ممکن است وضعیت به حدی وخیم شود که حتی نتوانید به یکی از فایل‌های خود دسترسی داشته باشید. پس شما بیشتر از آنکه خودتان تصور می‌کنید در معرض آسیب هستید. حتی شرکت‌های بزرگ چند‌ملیتی نیز با چنین حوادثی روبرو شده‌اند، بنابراین همیشه یک راه ‌حل پشتیبان برای مواجه با چنین حوادث غیر ‌قابل اجتناب در نظر داشته باشید.

تناقض در ارسال پیام

اگرچه ممکن است در توئیتر و فیسبوک و لینکدین فعالیت زیادی داشته باشید، اما یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای شما پیش آید این است که برند شما پیام ‌های مختلف و متناقضی درباره ویژگی ‌ها و همکاری‌های شما بفرستد. گاهی بعضی از صاحبان کسب و کار، هر کامنت و صفحه‌ ای را در شبکه‌های اجتماعی لایک می ‌کنند تا اینکه برند خودشان را بیشتر جلوی چشم بیاورند. باید بگوییم که این کار اشتباه است. در دنیای کسب و کار باید در مورد هر حرکت خود فکر کنید و برنامه داشته باشید. برای اینکه حضور آنلاین کسب و کار خود را سر و سامان دهید بهتر است یک مدیر دیجیتال مارکتینگ استخدام کنید.

کسب و کارتان را در گوگل نمی یابید

آیا اخیرا شرکت یا وب ‌سایت خود را در گوگل جستجو کرده‌اید؟ اگر جوابتان منفی است باید هر چه سریع‌ تر این‌ کار را انجام دهید. همه می ‌دانند که امروزه بیشتر مردم از موتور جستجوی گوگل استفاده می ‌کنند. پس افراد برای اینکه درباره‌ برند و کسب و کارتان بیشتر بدانند، به گوگل مراجعه خواهند کرد. اگر در بالای لیست نتایج جستجو باشید بدانید که یک قدم از دیگران جلو هستید. یک نکته‌ مهم دیگر هم این است که مطمئن شوید هیچ مطلب نادرست و شرم ‌آوری در مورد برند شما در اینترنت وجود ندارد.

اشتباهات و غلط ها در نگارش محتوا

شاید به نظرتان مهم نباشد اما حتما قبل از انتشار مطالب خود آنها را چند بار بخوانید و ‌اشکالات احتمالی را بر‌طرف کنید. هیچ‌ وقت فکر نکنید که این‌ کار، وظیفه‌ وب ‌نویسان است تا مطالب را غلط‌‌‌‌ گیری کنند. برطرف کردن اشکالات نوشتاری و گرامری امری بسیار ضروری است که باعث می‌شود متن شما خواندنی و روان باشد. اینکه وب ‌سایت و پست‌های شما در شبکه‌های اجتماعی پر از اشتباه باشد، نه تنها آنها را بی ‌نظم و شلخته جلوه می ‌دهد بلکه روی اعتبار برند شما نیز تاثیر منفی می‌گذارد.

به دیگران اشاره نمی ‌کنید

فرض کنید شما در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارید و تمام هفته در مورد کسب و کار خود توئیت می‌کنید و در مورد کاری که می ‌کنید و حیطه‌ فعالیت ‌تان و فروش ‌های ویژه اطلاع رسانی می‌ کنید. هدف از حضور در شبکه‌های اجتماعی فقط معرفی و اطلاع‌ رسانی نیست. باید با دیگران در ارتباط باشید. باید روابط‌ دو طرفه ایجاد کنید. سعی کنید با توزیع ‌کنندگان و کسب و کارهای دیگر که در حوزه شما فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کنید تا یک رابطه‌ دوستانه و انگیزاننده ایجاد کنید. این کار به رونق کار شما کمک می‌کند.

به کاری که انجام می دهید اشاره نمی ‌کنید

از طرفی ، نباید فرض کنید که همه در مورد کسب و کار شما می‌دانند. شما باید به طور مستمر در مورد خدماتی که شرکت‌ تان ارائه می‌کند اطلاع ‌رسانی کنید. این موضوع زمانی اهمیت دوچندان پیدا می ‌کند که از روی نام، نتوان به طور واضح حوزه فعالیت شرکت شما را درک کرد. بسیار مهم است که فالوور‌های شما بدانند که شرکت ‌تان چه کاری می‌تواند برای آنها انجام دهد. به ‌جای اینکه مستقیما به تبلیغ خود بپردازید، می‌توانید مخاطبان خود را به صورت حرفه ای تری با کسب و کارتان آشنا کنید. مثلا می‌توانید بگوئید: آیا می‌دانید شرکت ما در زمینه‌ … تخصص دارد. حتما مطمئن شوید که به مخاطبان ‌تان بگوئید چرا شرکت شما بر شرکت ‌های مشابه دیگر، برتری دارد.

وجود دامنه های غیر فعال

وقتی شما در حال نهایی کردن نام برندتان هستید و بین .com ، .ir یا .biz مردد هستید، ممکن است به طور ناخواسته چند دامنه‌ اینترنتی مختلف را ثبت کنید که بعدا مجبور شوید آنها را حفظ کنید. اگر یکی از دامنه‌ ها را فعال نگه دارید و از دامنه‌ های دیگر استفاده نکنید اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شوید، چون مشتری‌های آینده ممکن است سردرگم و حتی عصبانی شده و از تجارت با شما منصرف شوند. همیشه‌ مطمئن شوید که دامنه‌های غیر‌فعال را حذف کنید یا اینکه بینندگان آن دامنه‌ها را مستقیما به سایت اصلی هدایت کنید.

وارد بحث نمی‌ شوید

آخرین نکته این است که وارد گفتگوهای آنلاین شوید. به راحتی عقیده و احساس‌تان در مورد یک موضوع را با دیگران به اشتراک بگذارید و اجازه دهید دیگران با شخصیت شما آشنا شوند. مشتری‌ ها به برقراری ارتباط شخصی علاقه دارند و می‌ خواهند ببینند که چه‌ کسی پشت این شرکت است. چطور استیو جابز مدیر‌عامل فقید اپل، به شخصیتی شناخته شده در جهان تبدیل شد؟ برقراری ارتباط با دیگران و شرکت کردن در بحث‌ها یکی از روش‌ های هوشمندانه برای معرفی کسب و کار و شرکت شما به دیگران است.


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده