اشتباهات رایج برندها در همکاری با شرکت های خدماتی




اشتباهات رایج برندها در همکاری با شرکت های خدماتی

 

بسیاری از شرکت‌ها برای رسیدن به اهدافشان باید از خدمات سایر شرکت‌ها بهره‌مند شوند. اما انجام یک سری اشتباهات رایج ممکن است به ضرر برند تمام شود

کمک گرفتن از خدمات یک شرکت دیگر همواره ریسک‌ زیادی با خود به همراه دارد. اینکه یک شرکت خدماتی نتواند انتظارات شما را برآورده کند، به ضرر برند شما خواهد بود. بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات این است که آن‌ها را به‌خوبی بشناسید و از یک سری خط قرمز دوری کنید. ما نیز در ادامه‌ی این مقاله‌ به بررسی ۴ مورد از اشتباهات رایج شرکت‌ها در استخدام یک شرکت خدماتی می‌پردازیم.

۱- انتخاب ارزان‌ترین گزینه

برآورد هزینه یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در همکاری با یک آژانس خدماتی مطرح می‌شود. پیدا کردن یک آژانس معتبر متناسب با بودجه‌ی شرکت بسیار مهم است؛ اما بزرگ‌ترین اشتباه شرکت‌ها این است که اجازه می‌دهند این موضوع کل فرآیند تصمیم‌گیری آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. بین کیفیت و قیمت همیشه رابطه معکوس برقرار است. بنابراین با اولین آژانس ارزان‌قیمتی که پیدا کردید وارد معامله نشوید. البته این موضوع در تمام زمینه‌ها صحت ندارد. به‌عنوان مثال توسعه‌ی وب یکی از مواردی است که بالا یا پایین بودن قیمت نمی‌تواند روی کیفیت نهایی کار تأثیری داشته باشد؛ بنابراین تصمیم عجولانه نگیرید. کمی زمان بگذارید و خدمات و قیمت‌های چند شرکت را به دقت بررسی کنید. درنهایت شرکتی را انتخاب کنید که به بودجه‌ی شما نزدیک است و خدمات باکیفیت‌تری ارائه می‌دهد.

۲- نداشتن برنامه‌ریزی قبلی

به بهترین چیزها امیدوار باشید؛ اما خودتان را برای بدترین اتفاق‌ها آماده کنید. با داشتن یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید از مشکلات بزرگی جلوگیری کنید. کمی زمان بگذارید و تمام اطلاعات ضروری را استخراج کنید. هر سؤالی که در طول این فرآیند برایتان پیش می‌آید نیز یادداشت کنید. به عبارتی با آمادگی کامل در جلسه حضور پیدا کنید. البته لزومی ندارد که تمام جزئیات را مورد بررسی قرار دهید. یک آژانس خدماتی وظیفه دارد که اطلاعات کافی به شما بدهد و شما را از تمام جزئیات آگاه کند. آژانس‌های خدماتی زمانی بهتر کار می‌کنند که کسی دائما مزاحمشان نشود. بنابراین کمی به آن‌ها آزادی عمل بدهید و بگذارید که بدون دخالت شما به امور رسیدگی کنند.

۳- استخدام شرکت‌های محلی

ما در قرن ۲۱ زندگی می‌کنیم و امروزه مسافتِ زیاد به‌عنوان یک مشکل جدی در نظر گرفته نمی‌شود. بنابراین دلیلی ندارد که بخواهید انتخاب‌های خود را به دلیل موقعیت جغرافیایی شرکت‌ها محدود کنید. پس دید خود را وسیع کنید و شرکت‌هایی را که در خارج از منطقه‌ی شما فعالیت می‌کنند نیز مورد بررسی قرار دهید. ممکن است یک شرکت خدماتی که در شهر دیگری واقع شده است بهتر بتواند انتظارات شما را برآورده کند. اینترنت و ابزارهای ارتباطی مشکل مسافت را حل کرده‌اند؛ پس دلیلی ندارد که شما بخواهید خودتان را به موقعیت مکانی محدود کنید.

۴- اعتماد نداشتن به شرکت خدماتی

بدون اعتماد داشتن طرفین معامله، هیچ ارتباط خوبی میان آن‌ها شکل نخواهد گرفت. اگر یک شرکت بالاترین مهارت‌ها را داشته باشد و بهترین خدمات را ارائه دهد، نمی‌تواند بدون اعتماد مشتری کاری از پیش ببرد. البته فراموش نکنید که احتیاط حرف اول را می‌زند. بنابراین با در نظر گرفتن مسائل امنیتی رابطه‌ی کاری خوبی با آن‌ها داشته باشید و به آن‌ها اعتماد کنید.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده