چه زمانی نیاز به ریبرندینگ داریم؟(فروش برند آماده)





زمانی که یک شرکت اقدام به انجام کسب و کار خود می کند و یک برند جدید از محصولات را وارد بازار می کند باید به این نکته توجه کند که برند سازی با عواطف و احساسات مخاطبین و کارکنان مرتبط است و باید آنها بتوانند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند. ریبرندینگ آیا نیاز است؟

در واقع یک برند به معنای ساخت یک لوگو یا طراحی سایت نیست بلکه باید مخاطبین و مشتریان بتوانند درک خوبی با آن داشته باشند. حال ممکن است در این بین شما نیاز به تغییر برند خود داشته باشید که به آن ریبرندینگ می گویند و به نوعی باید بدانید در چه مواقع نیاز به تغییر برند دارید.

مفهوم ریبرندینگ را بدانید

هنگامی که می خواهید  ارتباط بین مخاطبین با برند را تغییر دهید کافیست با تغییر ظاهر برند و نام برند این کار را به خوبی انجام دهید.

مواردی که شامل ریبرندینگ می شود

هنگامی که شما می دانید مخاطبین و کارکنان شما با نام برند یا لوگو یا مفهوم آن آشنا نیستند باید بلافاصله اقدام به ریبرندینگ آنها کنید. که در زیر مواردی به آن اشاره می کنیم که نیاز به ریبرندینگ دارد.

نداشتن شفافیت لازم در برند شما

زمانی که برندی از محصولات را می خواهید به مردم ارائه دهید باید مفهوم لازم داشته باشد اگر در بین راه متوجه می شوید که شفافیت لازم را ندارد می توانید اقدام به ریبرندینگ کنید.


ریبرندینگ آیا نیاز است؟

خاص نبودن برند شما برای مخاطب هدف

همیشه وجود نام ها یا اسم های مشابه باعث سردرگمی مخاطبین می باشد شما باید بتوانید یک برند خاص را روانه بازار کنید که در ذهن همه مردم گنجانده شود

نداشتن اعتبار کافی بین مخاطبان هدف

زمانی که شما حس کنید که مخاطبین با برند شما ارتباط لازم را برقرار نمی کنند شک نکنید که زمان ریبرندینگ فرا رسیده است و کافیست با تغییر نام آن یا تغییر دکوراسیون یا طراحی سایت اقدام به ریبرندیدنگ کنید.

متغییر بودن برند شما در زمان های مختلف

برخی از شرکت ها در بین راه متوجه می شوند که می توانند محصولات و خدمات ارائه دهنده خود را تغییر دهند و در این بین به مشکل نامفهوم بودن نام برند مواجه می شوند و در واقع حس می کنند که نام برند مطابق با فعالیت های آنها نیست در این هنگام باید اقدام به برندینگ کنند.

هدف گذاری روی مخاطبین جدید – تولید محصول یا خدمات جدید

برخی از شرکت ها در حین انجام کار به ناگهان می خواهند مخاطبین جدیدی را هدف قرار دهند بعنوان مثال یک سایت می خواهد محصولاتی در رده سنی کودکان وارد بازار کند پس باید در این مواقع برندینگ را انجام دهد و به نوعی نام برند را مطابق با مخاطبین خود قرار دهد.


چگونه برای ارتقاء در برندینگ از شبکه های اجتماعی بهره ببریم؟

 

متخصصان مارکتینگ تکنیک‌های زیادی برای ترفیع و ترویج کالا، خدمات، ایده‌ها، مکان‌ها و مردم‌دارند. اگرچه آن‌ها به‌طور بالقوه، به دنبال دستیابی به صدها هدف مشخص هستند.

اما دو هدف اساسی مربوط به استفاده از مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان بخشی از آمیخته ترفیع برند وجود دارد:
  1. گسترش و نفوذ پوشش رسانه‌ای برند
  2. تأثیر در کل فرآیند تصمیم‌گیری مصرف‌کننده
هنگامی‌که متخصصان مارکتینگ برای جذب فضایی در شبکه‌های اجتماعی برای توزیع پیام برندها تلاش می‌کنند، با سه نوع اصلی از رسانه‌ها مواجه می‌شوند: ۱- پولی، ۲- شخصی و ۳- کسب‌شده. مارکترها هزینه‌هایی را برای استفاده از رسانه‌های پولی پرداخت می‌کنند، این شامل خرید فضا برای رساندن پیام‌های برند و تائید امنیت می‌باشد. رسانه‌های پولی به‌طور سنتی میدانی از تبلیغات هستند و به‌عنوان مکانی پولی برای ترویج پیام‌ها و دستیابی به انبوه مخاطبان، تعریف می‌شوند. روابط عمومی، یکی از اجزا آمیخته ترفیع می‌باشد که برای ایجاد عمومیت و حسن نیت استفاده می‌شود. ممکن است از رسانه‌های پولی در قالب اسپانسر استفاده کنند. تبلیغات تجاری در رادیو و تلویزیون، مجلات چاپ‌شده، روزنامه‌ها، بیلیوردها، اینترنت و موتور جستجوگر مارکتینگ، همگی مثال‌هایی از رسانه‌های پولی می‌باشند که ممکن است در برنامه‌ی ترفیعی یک برند گنجانده شود. همچنین شکل‌های دیگری مانند پرداخت پول برای ارسال پیام دربازی‌های آنلاین مانند هپی پتز، یا پیشنهادهای کالاهای مجازی به ساکنین دنیای مجازی، در حال ظهور می‌باشند. همچنین ترفیعات سنتی فروش مانند کوپن‌ها و جوایز نیز زندگی جدیدی در سیستم شبکه‌های اجتماعی پیداکرده‌اند.


رسانه‌های شخصی، کانال‌هایی هستند که تحت کنترل برندها می‌باشند. وب‌سایت‌های شرکت و سایت‌های تجاری، بلاگ های شرکت، تبلیغ در بازی و بازی‌های متناوب واقعی همگی نمونه‌هایی از رسانه‌های شخصی هستند؛ مانند خرده‌فروشی آجر و ملات هالیستر که وب‌سایت شخصی آن توسط سازمان کنترل می‌شود.
رسانه‌های کسب‌شده آن دسته از پیام‌هایی هستند که برای توزیع آن‌ها هزینه مستقیمی تخصیص داده نمی‌شود و روش‌های آن‌ها فراتر از کنترل شرکت قرار دارد. ارتباطات شفاهی (که در شبکه‌های اجتماعی تأثیر احساس گفته می‌شود) و تبلیغات عمومی، از معروف‌ترین رسانه‌های کسب‌شده می‌باشند. شرکت‌ها مطالب خود را از طریق مطبوعات و کانال‌های پولی، شرکت در رویداد جمعی و جوامع، خلق طرحی حیرت‌آور برای جلب‌توجه رسانه‌ها و آوازه و ارائه کیفیت خدمات استثنایی ارائه می‌کنند و امیدوارند پیام برند گسترش یابد. در جدول زیر انواع رسانه‌های پولی، شخصی و کسب‌شده در چهار قلمرو مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی توضیح داده‌شده‌اند.


آیا به فقدان یک دسته‌بندی توجه کرده‌اید؟ درست است. شکل‌های گوناگونی از مارکتینگ وجود دارد که توسط دستگاه‌های اجتماعی به‌درستی کنترل می‌شود اما جزو رسانه‌های پولی، شخصی و کسب‌شده نیستند. دیوید آرمانو از ایلمان پی آر، این ناحیه رسانه‌ای را سفارتخانه‌های اجتماعی نامید. مثلاً مطالب صفحه فیس‌بوک یک برند توسط آن برند کنترل می‌شود. آیا این مانند رسانه شخصی است؟ دوباره فکر کنید. فیس‌بوک انواع مطالبی که امکان بارگذاری دارند را دیکته می‌کند. این تمایز به‌خصوص وقتی‌که منبع رسانه رایگان باشد بیشتر رایج است. اخیراً فیس‌بوک بیان داشته که برای قرار دادن تبلیغات در خبرها پول دریافت می‌کند. این عدم کنترل نشان می‌دهد که چرا کارشناسان شبکه‌های اجتماعی توصیه می‌کنند که برند خود را در سرزمین‌های اجاره‌ای نسازید و این دلیلی است که چرا شناخت رسانه‌ها مهم است و اینکه چرا برخی از رسانه خیلی راحت به گروه‌های پولی، شخصی و کسب‌شده نمی‌روند.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده