فروش برند،فروش برند آماده زعفران




زعفران یکی از گیاهان استثنایی است که درعین نیاز به آب کم، از بازده اقتصادی بسیار بالایی برخوردار بوده و علاوه براشتغال زایی فراوان و جلوگیری از مهاجرت روستاییان مناطق کم آب، قدرت ارز آوری شایان توجه این محصول، سالیانه ده ها میلیون دلاردرآمد ارزی را به دنبال دارد. ایران اولین و بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده زعفران است که در دهه های اخیر به علت کوتاهی درامر صادرات و بهبود کیفیت و بازاریابی رقبای ایران در بازارجهانی، عملکرد بهتری داشته اند. صادرات زعفران با توجه به مزیت نسبی ایران در تولید این محصول و ارزآوری آن ازاهمیت زیادی برخوردار است.

ثبت برند زعفران در کشوری با این حجم از کشت زعفران برای تاجران اجتناب ناپذیر خواهد بود. با توجه به اینکه این روزها هر شغل و کسب و کاری نیاز به مجوز و همینطور برند منحصر به فردی دارد. ثبت برند زعفران نیز که یکی از محصولات پر فروش و سرشار از خواص درمانی و غذایی ایران می باشد. تبدیل به یک دغدغه برای این کسب و کار شده است.

برند زعفران

صنعت زعفران از آن دست محصولاتی است که تاجران و صاحبان کسب و کار با سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای آن می توانند در آمدهای بسیاری را برای خود بدست آورند و همچنین به رونق تجارت و اقتصاد ملی کشور نیز کمک شایانی داشته باشند.
دولت نیز در این زمینه باید به این افراد یاری رسانده و در جهت رسیدن به اهاف به آن ها کمک کند به خصوص که سال ۹۷ به دستور مقام معظم رهبری سال تولید و حمایت از کالای ملی نامگذاری شده که بتواند افرار را ترغیب به تولید کالای مرغوب و با کیفیت داخلی کند و همچنین دولتمردان را نیز مجاب کند تا بتوانند با حمایت های مالی و پشتیبانی های لازم برای تولید و صادر کردن محصول ایرانی به سایر نقاط دنیا هم کشور ایران را به سایر ملت ها معرفی کنند و هم منجر به تشویق سایر افراد و سرمایه بپردازند تا بتوانند با سرمایه گذاری و حمایت از تولید کننده ی برتر اقتصاد ملی کشور را در مسیر درست هدایت کنند.
نکته ی دیگر در این رابطه اشتغال زایی برای جوانان تحصیل کرده دانشگاهی و یا بومی می باشد که می توانند با ایجاد شرکت ها و کارخانه ها به کار در این مکان ها بپردازند و درآمدی را برای خود کسب کنند.
زعفران ایرانی از محصولاتی است که قابلیت آن را دارد که با سرمایه گذاری و صرف هزینه به تمام نیاز ها پاسخ دهد. اگر در این مورد غفلتی صورت بگیرد امتیاز این زعفران مرغوب از کشور عزیز ما سلب می شود زیرا در حال حاضر نیز کشور های اروپایی در صدد آن هستند تا زعفران خود را به عنوان برترین زعفران معرفی کنند در حالی که همگان می دانند که زعفران ایرانی با رنگ و طعم بخصوص خود برترین کیفیت را در دنیا عرضه می کند.


چرا باید برند زعفران ثبت کنیم؟

همانطور که می دانید برند از عوامل بسیار مفیدی است که به رشد و توسعه کسب و کار بسیار کمک می کند و به محصول نام و اعتبار می بخشد. و در ادامه منجر می شود با برندی که برای محصول انتخاب می شود در بازار رقابت چهره‌ی مشخصی از محصول به مصرف کنندگان ارائه شود. علاوه بر این زعفران از محصولات ملی و سرمایه های کشور ایران است. که باید به وسیله بومی سازی این محصول تولید آن را به سطح جهانی برسانیم تا تمام دنیا با زعفران ایرانی آشنا شوند.
 لازمه‌ی این کار، صادرات و توسعه زعفران با برند ایرانی به سایر کشورها است. زعفران از ظرفیت های بسیار خوبی است که با سرمایه گذاری و توجه دولت می توانیم به تولید انبوه دست پیدا کنیم. از این راه به اقتصاد کشور و دولت کمک بسیار زیادی داشته باشیم و از وابستگی به صادرات نفتی کمی دور تر شویم. این میسر نمی شود مگر با همت دولت و صاحبان سرمایه و کسب و کار. که می توانند با هم فکری و فعالیت در این زمینه به پیشرفت و سود بسیاری دست پیدا کنند.

مدت زمان های تعیین شده برای ثبت برند زعفران

  1. مدت زمان مشخص شده برای انتشار آگهی تاسیس برند در روزنامه: این بخش از کار باید در دو مرحله و با فاصله 30 روزه چاپ گردد.
  2. مدت زمان ثبت برند زعفران جهت تاییدیه اولیه: این بخش نیز طی یک ماه الی 40 روز کاری به طول می انجامد.

هزینه مورد نیاز برای ثبت برند زعفران

با توجه به اینکه ثبت برند زعفران به دو صورت و با شرایط و مدارک متفاوت برای اشخاص حقیقی و حقوقی صورت می گیرد. پس هزینه های مورد نیاز هم قطعا متفاوت می باشد. این هزینه ها عبارتند از: حق ثبت، حق انتشار آگهی روزنامه و در شرایطی که از وکیل استفاده شده شامل حق الوکاله نیز می باشد.

مزایای ثبت برند زعفران

  • تشویق شرکت ها و موسسه ها جهت سرمایه گذاری برای افزایش کیفیت محصول
  • این توانایی را به شرکت ها می دهد که محصولاتشان را در دسته بندی های متفاوت قرار دهند .
  • یکی از مهم ترین موافقت نامه ها جهت اخذ نمایندگی می باشد .
  • جزء نکات مهم جهت داشتن بازاریابی موفق و لازمه به وجود آمدن اسم و اعتبار شرکت ها و موسسه ها می باشد .
  • ضمانت نامه ای معتبر جهت شناسایی و شناخت محصول ها برای مشتری ها
  • یک دارایی با ارزش برای کسب و کار و همچنین بسیار تاثیر گذار جهت اخذ وام نیز می باشد .
  • اعطای حق استفاده از برند به اشخاص ثالث و همینطور یک منبع درآمد کامل نیز به شمار می آید .

مدارک مورد نیاز حقیقی

  • داشتن حداقل سن 18 سال تمام.
  • تصویر شناسنامه و کارت ملی تقاضا دهنده.
  • تصویر کارت بازرگانی در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد.
  • تصویر مجوز کسب و کار همچون: پروانه بهره برداری، مجوز فعالیت، مشخصات بازرگانی و پروانه ساخت.

مدارک مورد نیاز حقوقی

  • ارائه فرم اظهارنامه جهت ثبت برند
  • ارائه ده مدل علامت تجاری به شکل گرافیکی در اندازه های 10 در 10
  • ارائه تصویر شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل
  • ارائه تصویر کارت بازرگانی در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد
  • ارائه تصویر روزنامه سال ساخت و آخرین تغییرات به وجود آمده در شرکت
  • ارائه گواهی نامه مدیریت
  • در حالی که شرکت دارای یک برند سع بعدی باشد، ارائه یک نمونه از علامت تجاری به شکل گرافیکی و یا یک کپی از نمونه به شکلی که 6 جهت گوناگون را نمایش دهد
  • در حالی که ارائه مدارک لازم از طریق وکیل صورت می گیرد لازم است یک نمونه از وکالتنامه نیز موجود باشد
  • تحویل مدرک های مربوط به حق تقدم همراه با دیگر اسناد یا حداکثر دو هفته پس از تحویل مدارک
  • ارائه تمامی مدرک های لازم برای تشخیص مراجع ثبت جهت راه اندازی کسب و کار در آن حوزه
  • ارائه رسید جهت پرداخت هزینه ها که توسط قانون مشخص شده است.( این هزینه ها برای اشخاص حقیقی و حقوقی کاملا متفاوت می باشد. و به این صورت است که برای اشخاص حقیقی شامل هزینه فرم اظهارنامه می باشد. و برای اشخاص حقوقی این هزینه ها شامل تمام 






09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده