فروش برند آماده و چگونگی ثبت برند مبلمان




در تعریفی کلی، به اشیائی که برای پشتیبانی و راحت‌تر کردن فعالیت‌های گوناگون انسانی استفاده می‌شوند، مانند غذا خوردن و درس خواندن (میز و صندلی) یا نشستن و استراحت کردن (صندلی، چهارپایه، مبل، تختخواب) مبلمان می‌گویند. مبلمان می‌تواند محصولی طراحی‌شده باشد که در این صورت نوعی هنر تزئینی محسوب می‌شود. تحقیقات باستان‌شناسی نشان می‌دهد که بشر از حدود سی هزار سال قبل با استفاده از چوب، سنگ و استخوان‌های حیوانات شروع به ساختن مبلمان مخصوص خود کرده است. تصاویر و شواهدی از وجود مبلمان در مصر، یونان و روم باستان و همین‌طور ایران به دست آمده است. در این جوامع انواع مبلمان به وسیلۀ دست، در کارگاه‌های کوچک نجاری و در قرن‌های بعد در مبل‌سازی ساخته می‌شد.

ضرورت ثبت برند مبلمان

با افزایش تولید مبلمان، رقابت بیشتری در این حوزه به وجود آمده است. همین موضوع سبب شده تا تثبیت نام برند و تبلیغات برای مبلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شوند. بنابراین اگر به تولید مبلمان مشغول هستید، حتماً باید برای ثبت برند مبلمان خود اقدام نمایید. ثبت برند مبلمان به شما امکان می‌دهد بتوانید تبلیغات مؤثرتری انجام دهید. همچنین با ثبت قانونی برند مبلمان، نام تجاری خود را از خطر سوءاستفاده احتمالی دیگران در امان می‌دارید. تفاوتی ندارد که شما یک تولیدکننده بزرگ مبلمان هستید یا سازنده‌ای که تحت نام برندتان، صندلی‌ها و کمد‌های طراحی‌شده و خاص خود را در تعداد محدود به فروش می‌رسانید، ثبت برند مبلمان برای شما ضروری است.

هزینه ثبت برند مبلمان

هزینه ثبت برند مبلمان در سال ۱۳۹۹ از دو میلیون و چهارصد هزار تومان شروع می‌شود. این مبلغ با احتساب کلیه هزینه‌ها و واریزی‌های دولتی و قانونی در نظر گرفته می‌شود. مبلغ مورد نیاز برای ثبت برند لاتین با هزینه ثبت برند فارسی تفاوتی ندارد. هزینه ثبت برند مبلمان به تعداد محصولات، مجوز‌های لازم و طبقات درخواستی بستگی دارد. 

 شرایط و مراحل ثبت برند مبلمان             

با نگاهی گذرا به تاریخ مبلمان در کشور ایران می توان دریافت که این صنعت سیر متفاوتی را از گذشته تا امروز طی نموده است، این صنعت آمیخته با هنر تا اواسط دهه ۴۰ خورشیدی به صورت سنتی دنبال می‌شد لکن امروزه شکل امروزی و مدرن به خود گرفته است و همین امر شرایط رشد و توسعه صنعت چوب و مبلمان در ایران فراهم آورده است و امروزه مجموعه های بسیاری به امر تولید و عرضه مبلمان مشغول می باشند لذا با گسترده تر شدن بازار رقابت ثبت برند مبلمان نیز رواج بیشتری پیدا کرده است تا محصولات تولید شده در بازار داخلی و بین المللی با موفقیت بیشتری عرضه گردند.

ثبت برند مبلمان مانند دیگر ثبت برند ها دارای شرایطی است که عبارتند از:
1-برند برای مخاطبان گمراه کننده نباشد.
2- مبتکرانه و خلاقانه باشد
3-از علائم و اسامی ممنوعه طبق قانون استفاده نگردد.
4-عدم تشابه با علامت های دیگر به گونه ای که مصرف کنندگان عادی دچار اشتباه نشوند
5-اشاره به ویژه گی های مثبت و کیفیت در صنعت مربوطه
6-آسان تلفظ شود و  بخاطر سپرده شود .
7-به صورتی باشد که قابل حمایت قانونی باشد


مدارک ثبت برند مبلمان برای شخص حقیقی:
1-کپی شناسنامه شخص متقاضی
2- کپی کارت ملی شخص متقاضی
3-کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
4-کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
5-نمونه علامت تجاری در کادر ۱۰ در ۱۰
  مدارک ثبت برند مبلمان برای شخص حقوقی:
1-کپی شناسنامه مدیر عامل شرکت
2-کپی کارت ملی مدیر عامل شرکت
3-کپی روزنامه ی  تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
4- کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
5- کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
6-یک نمونه از علامت مورد تقاضا(در کادر ۱۰ در ۱۰)

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده