فروش برند آماده،برندسازی اینترنتی چگونه انجام میشود



آشنایی با دلایل اهمیت برندسازی اینترنتی و مزایای استفاده از آن

آیا کسب و کارتان را به صورت اینترنتی دنبال می کنید؟ پس فرصتی را برای نگاه به برندهای موردعلاقه تان اختصاص دهید. آنها چه مطالبی بارگذاری می کنند، به اشتراک می گذارند و یا در موردشان بحث می کنند؟

برندسازی اینترنتی به صورت تکنیکی در مدیریت برند تعریف می شود که از اینترنت به عنوان ابزاری برای یافتن جایگاهی برای برند خود در بازار استفاده می کند. به این تکنیک برندسازی اینترنتی نیز گفته می شود.

برندسازی اینترنتی راهکاری است که صاحبان مشاغل و کسب و کار برای تثبیت موقعیت خود در بازار به کار می گیرند. حتی شرکت های معروف و باسابقه نیز برای ایجاد شهرت برند اینترنتی سرمایه گذاری می کنند، چون استراتژی های برندسازی اینترنتی تأثیر بسزایی بر تلاش برند برای توسعه دارد. از آنجایی که اینترنت نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره مصرف کنندگان ایفا می کند، برندسازی اینترنتی این روزها از اهمیت بیشتری برخوردار است، بنابراین می توانید از روش برندسازی اینترنتی به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با آنها استفاده کنید.


در برندسازی اینترنتی از ابزارهای ارائه شده توسط اینترنت به عنوان اهرمی برای تمامی اقدامات برندسازی و بازاریابی تان استفاده می کنید. هدف از استفاده از اینترنت به عنوان وسیله ای برای ارتقای برند همانند سایر روش های برندسازی عمل می کند، که هدف از آن افزایش تقاضا برای تولید محصول برند است.

اهمیت برندسازی اینترنتی

هر صاحب کسب و کار از مزایایی که یک برند خوب می تواند برای شرکتش ایجاد کند آگاه است. از آنجایی که برند چیزی است که شما را از سایر شرکت هایی که محصول یا خدمات مشابه شما را ارائه می کند متمایز می سازد، پس بایستی استراتژی های برندسازی خود را به صورت صحیح اجرا کنید تا نتایج مطلوب و موردنظر خود را به دست آورید. نگاهی به چندین برند موفق و خوب در صنعت داشته باشید که تا حدی متفاوت و متمایز شده اند که نام آنها با یک محصول خاص مرتبط است. این چیزی است که صاحبان کسب و کارها باید برای به دست آوردنش تلاش کنند.

از دیدگاه تجاری، به این مورد موقعیت سازی برند گفته می شود که جایگاه اصلی محصول تان را در بازار موردنظر ایجاد و تثبیت می کند. بنابراین، شما از ویژگی های خاصی استفاده می کنید که محصول شما را منحصربه فرد می کند و از آن به عنوان نقطه تمرکز پیام تان در انجام برندسازی اینترنتی استفاده می کنید. درواقع، تمایز محصولات و جایگاه محصولات به صورت نزدیک با هم در ارتباط هستند. اینها دو روش هستند که در استراتژی های برندسازی اینترنتی از آنها استفاده می کنید تا بخشی از بازار را به دست بیاورید و از آنجا مشتریان وفاداری را به دست آورید.

آیا برندسازی اینترنتی ارزش سرمایه گذاری دارد؟

شرکت ها و برندهای متعدد برای ایجاد و تثبیت برند خود تلاش زیادی کرده اند، ولی تابه حال به احتمالات تولید یک برند اینترنتی فکر نکرده اند. بنابراین، در برابر برندهایی که در زمینه جذب مشتری و شناخته شدن محصولات و خدمات شان کار می کنند این مزیت را از دست می دهند.

با این حال، اگر شما تصمیم بر آغاز یک استراتژی برندسازی اینترنتی دارید، نباید ارزش و یا پیام مثبتی که می خواهید در مورد شرکت تان انتقال دهید را نادیده بگیرید. در کل، یک استراتژی برندسازی اینترنتی خوب ارزش سرمایه گذاری روی آن را دارد، بنابراین به یکباره به سراغ یک کمپین تبلیغاتی اینترنتی نروید. این کار باید نتیجه برنامه ریزی و ارزیابی همه جانبه شما باشد.

اینکه از دیگران یاد بگیرید تقلب محسوب نمی شود

یکی از بهترین جنبه های برندسازی اینترنتی این است که می توان در آن از استراتژی های شرکت های برتر استفاده کرد. ببینید که شرکت های بزرگ و برتر چه کارهایی انجام می دهند و از آنها تقلید کنید. بهترین نقطه برای شروع رقابت است. شرکت هایی را در نظر بگیرید که تلاش می کنید مانند آنها باشید و یا شرکت هایی که در بازار به شما نزدیک تر هستند.

کاربردهای برندسازی اینترنتی

قبل از ایجاد یک استراتژی برندسازی اینترنتی در ابتدا روی منطق ایجاد این استراتژی تمرکز کنید. کاربردهای اصلی استراتژی برندسازی اینترنتی عبارتند از:

– داستان برند

– مشخص کردن پایگاه مشتریان

– آگاهی برند

– ایجاد ارتباط با مشتریان

– گزاره ارزش

– فروش های محرک

در ابتدا توصیه می شود با یک نقطه تمرکز اولیه شروع کنید و از آنجا به کار خود ادامه دهید.


استراتژی های برندسازی اینترنتی

برای برندسازی اینترنتی، درگیر شدن با کارهای روزمره مانند تهیه محتوا، نگرانی درباره ارسال و پاسخ به مشتریان آسان است. قبل از اینکه درباره این کارها نگران باشید، یک نگاه کلی از پروژه با استراتژی که می خواهید به کار ببرید داشته باشید.

ایجاد هویت برند

اولین گام در برندسازی اینترنتی، ایجاد هویت برند است. هویت برند این است که چگونه یک کسب و کار می خواهد توسط مشتریان دیده و درک شود. اولین گام شناختن مشتریان موردنظر است و گام دوم دسترسی به آنهاست.

برندسازی همواره شامل مخاطبین موردنظر است. شناختن مخاطبان درواقع شناخت افرادی است که برای آنها بازاریابی می کنید. این به سادگی یک تعیین آمار نیست، این کار شامل پاسخ به تمام این سؤال هاست: سطح سواد مشتری چیست؟ مشتری از زمان خود چه استفاده ای می کند؟ چه چیزی مشتری را برمی انگیزد؟ برندها و یا آیکون های موردعلاقه اش چیست؟ درست همانند شناختن دوست تان، یک مخاطب موردنظر هم بایستی به خوبی تعریف شود.


مزایای برندسازی اینترنتی:

تقویت روابط مشتری

از آنجایی که اینترنت راه های بسیاری برای ارتقای کسب و کار ارائه می کند به عنوان یک ابزار برندسازی قدرتمند برای بسیاری از کسب و کارها به شمار می رود. تعامل به عنوان یکی از ویژگی های اینترنت به شرکت ها کمک می کند تا پیام برند خود را فوراً انتقال دهند و با مشتریان به صورت مستقیم صحبت کنند و تعاملات فردی و انحصاری با آنها ایجاد کند. رفتارهای خرید مصرف کنندگان می تواند تحت تأثیر دانش و آشنایی برند باشد، تا جایی که یک برندسازی اینترنتی خوب می تواند ارتباط مشتری نزدیک تری با برند ایجاد کند و وفاداری و روابط مشتری را تحکیم بخشد.

ایجاد اتحاد در میان برندها

برندسازی اینترنتی شامل استراتژی های موقعیت سازی و بازاریابی برند متعدد است که نمی تواند تنها محصولاتی را که به صورت جداگانه برندسازی شده اند را متمایز کند بلکه برندهای تأییدشده را نیز در کنار هم جمع می کند. برای مثال، سایت های کتابخانه ها نمونه ای از چنین رابطه ای بین وب سایت دانشگاه و سایر پایگاه های داده ای و یا وب سایت های انتشارات مانند Firstsearch و SpringerLink هستند. در اقتصاد نوین در همگرایی فناوری برندسازی اینترنتی فرصت هایی را برای شرکت ها ایجاد می کند تا اتحاد برندها و شبکه ها را برای افزایش تأثیر برند توسعه بخشند.

صفحه «درباره ما» را توسعه دهید

نگاهی به صفحه «درباره ما» در وب سایت تان بیندازید. آیا تنها شامل لیستی از حقایق درباره شرکت مانند نام بنیان گذار، سال تأسیس و مکان شرکت است؟ آیا تنها یک پاراگراف کوتاه است که فکر کردید تا زمانی که یک متن خوب پیدا نکرده اید می تواند جای خالی را پر کند؟ اگر چنین است پس اکنون زمان آن است که انرژی بیشتری را روی محتوای این صفحه صرف کنید.

صفحه « درباره ما» شانس شما برای معرفی محصولات تان به مشتریان است و اینکه نشان دهید محصولات شما نماد چیست. این صفحه بایستی به سؤالات زیر پاسخ دهد:

چرا این کسب و کار وجود دارد؟

این کسب و کار چه چیزی را بهتر از دیگران انجام می دهد؟

تمام افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند به این صفحه نگاه نمی کنند، اما کسانی که به این صفحه نگاه می کنند به خوبی متوجه می شوند که تعریف و انگیزه برند شما چیست؟ توسعه محتوای صفحه «درباره ما» به شما و تیم تان کمک می کند تا به بهترین نحو کسب و کارتان را توصیف کنید، که در راهبردهای برندسازی آنلاین و آفلاین به طور مداوم از آن استفاده می کنید.

یک برنامه پاداش برای مشتریان داشته باشید

برندسازی اینترنتی کسب و کار تنها به معنای جذب مشتریان جدید نیست، بلکه به معنای ایجاد وفاداری مشتری است.

یک راه برای بهبود حفظ مشتری این است که برای هر خرید آنها پاداشی در نظر بگیرید. برای مثال می توانید:

یک یادداشت تشکر شخصی را هر بار که یک خرید اینترنتی را تحویل می دهید داشته باشید. پس از خرید اینترنتی و یا عضویت در خبرنامه شما برای مشتریان یک کد تخفیف ارسال کنید. برای مشتریان در هر بار خرید اعتبار فروشگاه بدهید.

به کارگیری یک برنامه پاداش به شما کمک می کند که به عنوان فروشگاهی شناخته شوید که واقعاً برای مشتریانش ارزش قائل است. به علاوه، اگر شرکت شما نوعی از برنامه تشویقی را ارائه می دهد که هیچ یک از رقیبان تان ندارند، می توانید از آن به عنوان یک پیشنهاد خرید فوق العاده و منحصربه فرد استفاده کنید. برای مثال، فروشگاه کفش TOMS اعلام کرده است که هر بار که از این فروشگاه خریدی انجام می شود یک جفت کفش به کودکان نیازمند هدیه داده می شود.


14 نکته مهم در ساخت برند شخصی با نفوذ بالا      

1. برای برندسازی شخصی می بایست یک منبع قابل اعتماد باشید

برای تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد، لازم است که مقالاتی را منتشر کنید و در سخنرانی ها شرکت داشته باشید. برای افزایش نفوذ خود با سازمان هایی شریک شوید که با ارزش های شرکت شما سازگار هستند. مقالات شما می تواند در وبلاگ خودتان منتشر شود یا می توانید پست های وبلاگی برای آن سازمان ها بنویسید.Rosie Guagliardo, InnerBrilliance Coaching

2. ایجاد روابط با سازمان های بانفوذ در برندسازی شخصی مؤثر است

من لیستی از 100 شرکت بانفوذ بازاریابی در جهان را با هدف اینکه به یکی از آنها تبدیل شوم جمع آوری کردم و از یک ابزار لیست سازی شبکه های اجتماعی بانام brand24.com استفاده کردم تا مکالمات را پیگیری کنم و بدانم کدام یک مؤثرتر است و بیشتر در مورد اینکه من چه کاری می توانم برای آنها بکنم فکر کردم. کتاب های آنها را تبلیغ کردم، محتوای آنها را به اشتراک گذاشتم و در وبلاگ های آنها نظردهی کردم. Ian Cleary, RazorSocial

3. درک ارزشی که برای دیگران ایجاد می کنید بسیار مهم است

باوجود تمام پلتفرم های شبکه های اجتماعی که در دسترس هستند، تبلیغات و ارتقای برند شما بسیار آسان است. اما، قبل از اینکه این کار را انجام دهید، مطمئن باشید که درک درستی از ارزش و توانایی های خود دارید. مطمئن باشید که اگر خواهان افزایش نفوذ خود هستید، باید ارزش دیگران را نیز افزایش دهید. ارتقای خود بدون ایجاد ارزش تأثیر شما را به صورت منفی تحت تأثیر قرار می دهد و نقطه ضعفی در برندسازی شخصی محسوب می شود. Donald Hatter, Donald Hatter Inc.

4. آنچه را که بحث می کنید تمرین کنید


قانون کلیدی در برندسازی شخصی این است که پایدار و جذاب باشید و کاری را انجام دهید که از دیگران می خواهید انجام دهند. اگر یک برند شخصی عالی می سازید، هدف کلی شما تقویت و سرعت بخشیدن به ارزش هایی است که نشانگر برند شما هستند. دارایی فکری شما، کارت تبلیغاتی شماست. Courtney Feider, Courtney Feider, LLC

5. برند خود را در گوگل جست وجو کنید تا ببینید مردم چه چیزی در مورد شما می دانند و می گویند

اینکه بدانید مشتریان واقعی و بالقوه هنگامی که به صورت آنلاین در مورد شما جست وجو می کنند چه چیزی پیدا می کنند، مهم است و در برندسازی شخصی به شما کمک زیادی می کند. نام خود و شرکت خود را در گوگل بنویسید و آنچه که ظاهر می شود را بررسی کنید. از این اطلاعات برای بیشتر دیده شدن می توان استفاده کرد و برای نقاطی که باید زمان بیشتری روی آن صرف کرد، برنامه ریزی منظم داشت. Jill Hauwiller, LeadershipRefinery

6. در برندسازی شخصی از صدای واقعی خود استفاده کنید

شما نمی توانید برند خود را جعل کنید، اما گاهی اوقات تعجب آور است که افراد آن را بدون آنکه خودشان متوجه بشوند انجام می دهند. خواندن در مورد اینکه دیگران چه کاری انجام می دهند به شما در مورد برندشان اطلاعاتی می دهد. شما هم باید اطلاعات برند خود را آشکار کنید. این مستلزم تلاش زیادی است، بنابراین مربی استخدام کنید، از مشتریان و از افراد اطراف تان بپرسید. گاهی اوقات دیگران ارزش منحصربه فرد شما را بهتر از خودتان می بینند. واقعی ترین نوع از شما و آنچه که ارائه می دهید، چیست؟ Maureen Cunningham, Up Until Now Inc.

7. نواقص خود را بپذیرید

ما افراد تأثیرگذار را، افرادی «کامل» و بدون عیب و نقص می بینیم. در مورد اینکه گاهی اوقات موانع، صدمات و از همه مهم تر، درس هایی که در مسیر پیشرفت کارتان یاد گرفته اید به اشتراک بگذارید، خجالت نکشید! افراد به خاطر این صداقت تان با شما ارتباط خواهند گرفت. اگر شما توانسته اید بر مشکلات غلبه کنید پس آنها هم می توانند. نشان دادن اینکه شما هم تماماً کامل نیستید، اعتمادسازی می کند و در برندسازی شخصی بسیار حائز اهمیت است. مطمئن باشید با این کار می توانید هر کسی را که به شما اعتماد ندارد تحت تأثیر قرار دهید. Deborah Goldstein, DRIVENProfessionals


8. به کسانی که از شما پیروی می کنند وعده «بازگشت سرمایه»شان را در مشارکت با شما بدهید

برند شما نشان می دهد که چه کسی هستید و در تمام دنیا چگونه دیده می شوید. برای اینکه در این زمینه خوب عمل کنید، مهم ترین کار این است که برندتان وعده بازگشت سرمایه را به افرادی که با شما کار می کنند، می شناسند و یا تعامل دارند بدهد. در برندسازی شخصی بر ایجاد یک برند منحصربه فرد و مشخص که افراد فوراً بدانند چه چیزی به دست می آورند و براساس آن جذب می شوند تمرکز کنید. Laura DeCarlo, Career Directors International


9. برند خود را در زندگی روزمره زندگی کنید!

نمایش خوب هنگامی که در مقابل مشتریان یا کارکنان هستید آسان است، اما برندتان را وقتی که در معرض دید نیستید به خاطر داشته باشید. وقتی که در رستوران سفارش می دهید یا در فرودگاه در صف هستید و یا در سوپرمارکت، چگونه واکنش نشان می دهید؟ شما در دیدار اول با افراد اولین برداشت را از خودتان در آنها ایجاد می کنید. نمی دانید که چه کسی مشتری آینده شما خواهد بود. پس در برندسازی شخصی برداشت افراد از شما نیز مهم است. Joyel Crawford, Crawford LeadershipStrategies, LLC.

10. به طور مداوم محتوای استراتژیک و مفید تولید کنید

محتوایی که به طور مداوم تحت سرپرستی که هم استراتژیک و هم برای مخاطبان تان مفید است به شما نفوذ و تاثیر خاصی می دهد. امروزه، محتوای ویدئویی از طریق تبلیغات شبکه های اجتماعی توجه سریع تری را به برند شخصی شما می دهد و این در مورد تمام صنایع برای برندسازی شخصی آنها صدق می کند. Kenneth Johnson, EastCoast Executives

11. برند خود را با سازمان کنونی تان هماهنگ کنید

از جایی که هم اکنون در آن کار می کنید شروع کنید. برای خبرنامه شرکت تان محتوا تولید کنید. برای نوشتن برای یک نشریه مرتبط با صنعت مورد نظر داوطلب شوید. برند خود را به سمت جایی که کار می کنید هدایت کنید و بالا ببرید. در جایی که می خواهید برند شخصی و حرفه ای تان به طور همزمان موفق شود ارزش ایجاد کنید. به جای فکر کردن به ایده های پرزرق و برق خارج از کارتان، راه هایی پیدا کنید که برند شخصی تان را با سازمان تان هماهنگ کنید. John M. O’Connor, Career Pro Inc.

12. سعی کنید که در گروه خودتان شماره یک باشید

بانفوذ بودن به این معنا است که در میان یک جمعیت، برجسته و متمایز باشید. برای برجسته و متمایز بودن در یک جمع باید متفاوت باشید و منحصربه فرد شناخته شوید. بهترین راه برای رسیدن به این جایگاه این است که بر یک شاخه از بازار تسلط داشته باشید و خودتان را در بالاترین رده از گروه برندسازی کنید. بسیاری از حرفه ای ها می خواهند تا برای همه مردم همه چیز باشند ولی درنهایت به یک کالای عادی تبدیل می شوند. برای شماره یک شدن در یک دسته شما باید تخصص داشته باشید و بهترین باشید. Daniel Ortiz, Latino Success Academy

13. به عنوان یک شنونده شناخته شوید

در اوایل، مربی من به من یک درس ارزشمند یاد داد که برای من سال ها طول کشید که در آن مهارت بیایم. اگر حرف بزنید پس گوش نمی دهید؛ اگر گوش ندهید یاد نمی گیرید و اگر یاد نگیرید تنها زمان کمی وجود دارد که چیزی بگویید و به احتمال زیاد از گفتن آن پشیمان می شوید. گوش دادن بیشتر از دیگران چیزی است که برند را متمایز می کند و یکی از مهم ترین اصول برندسازی شخصی است که با آن می توانید یک شنونده خوب باشید تا یک سخنران خوب! Teri Citterman, Talonn

14. همه چیز را از دیدگاه برندتان ببینید

اگر برندتان به درستی با این مفاهیم که چه کسی هستید، به چه کسی خدمت می کنید و چرا متفاوت هستید و سبک تان چیست تعریف شده باشد، باید همه چیز را از یک دیدگاه ببینید و آن هم برند شماست. Jennifer Oleniczak Brown, The Engaging Educator



(میهن برند)

میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید.


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده