فروش برند آماده،اینستاگرام برای موفقیت در برندینگ




آیا تا به حال دقت کرده اید که وجه مشترک معروف ترین برند های تجاری چیست؟ تمام این برند ها در اینستاگرام صفحاتی دارند، گرچه فعالیت آنها با یکدیگر متفاوت است.

اما برند هایی از جمله : Marketo, MC Donald و Jack paul موفق به جذب بیش از ۱۰ میلیون فالوور در اینستاگرام شده اند. اینستاگرام بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر دارد و همین دلیلی است که اکثر برند ها از این برنامه استفاده میکنند و بدنبال جذب تعداد زیادی فالوور و گسترش فعالیت تجاریشان هستند و هرکدام استراتژی اینستاگرام مخصوص به خود را دارند.
در این مقاله لیست جامع ۵۰ استراتژی اینستاگرام برای کاربرانی که قصد دارند در این زمینه فعالیتشان را گسترش دهند تهیه شده است.


۱.از قابلیت های اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن خود استفاده کنید

ابزارهای متعددی به تازگی وارد بازار شده‌اند که برای بالابردن توانایی بازاریابان در شبکه های اجتماعی طراحی شده اند. در اینجا به سه قابلیت ضروری برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام می‌پردازیم :
  1. Social Drift : این سرویس برندهای تجاری را قادر می‌سازد تا با استفاده از machine-learning شبکه ای از مشتریان را ایجاد کند و به‌ طور خودکار مخاطبان هدف شما را به واکنش نسبت به محتوای شما دعوت کنند.
  2. Viral race : این سرویس از طریق لایک های خودکار و فوری ولی واقعی روی محتوای شما اجازه میدهد برندها از محبوبیت خود در رسانه های اجتماعی برای جذب فالور بیشتر استفاده کنند.
  3. Viral upgrade : این سرویس دسترسی به نام تجاری شما را در اینستاگرام افزایش می‌دهد. در واقع با لینک کردن مطالب یا دادن کامنت به طور مستقیم با فالووران ارتباط برقرار می‌کند. به لطف این سرویس فالووران هدفمند تشویق می‌شوند که عضوی ثابت در صفحه شما باشند.

۲.یک مسابقه در صفحه اینستاگرامتان راه اندازی کنید(gamification)

گرچه مسابقه گذاشتن در شبکه های اجتماعی منسوخ شده اما برگزاری مسابقه در اینستاگرام هنوز هم طرفداران خود را دارد، به طور مثال سایت Body building.com  اخیرا مسابقه ای در صفحه اینستاگرامش برگزار کرد که با اعلام برنده مسابقه صفحه اش به طور غیر قابل تصوری دیده شد. این رقابتها بسیار تاثیر گذارند چون باعث می شود فالوورها نسبت به محتوای به اشتراک گذاشته واکنش نشان دهند.

۳.تعداد فالووران خود را از طریق تبلیغات اینستاگرامی بالا ببرید

هر سال برندهای تجاری میلیون ها یورو برای تبلیغات اینستاگرامی میپردازند و این مبلغ هر ساله رو به افزایش است، برندهای تجاری این موضوع را به خوبی میدانند که این تبلیغات آنها را قادر میسازد که به کاربران خاص خود دسترسی پیدا کنند. پس اگر به دنبال بالا بردن تعداد فالووران خود هستید همواره تبلیغات را به خاطر داشته باشید و از اصول اولیه اینستاگرام مارکتینگ غافل نشوید.

۴.هشتگ ایجاد کنید

هشتگ اینستاگرام یکی از بهترین ابزار های بازاریابی است. اخیرا اینستاگرام اعلام کرده که کاربران میتوانند هشتگ های خاصی را دنبال کنند، بنابراین بهتر است برندهای تجاری یک روند هشتگ مرتبط با نام تجاریشان ایجاد کنند این کار به بیشتر دیده شدن صفحه آنها کمک زیادی میکند.

۵.سعی کنید از محتواهای مختلفی استفاده کنید

بازاریابانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت می‌کنند از محتواهای مختلفی از جمله :عکس، ویدئو، پادکست و نوشته استفاده میکنند. تولید محتوا در شبکه های اجتماعی از حساسیت بالایی برخوردار است و باید با اصول تولید محتوای با کیفیت حتما آشنایی داشته باشید.

۶.از ابزارهای آماری اینستاگرام استفاده کنید

اگر میخواهید استراتژی اینستاگرام خود را بکار ببرید باید از یک ابزار آنالیز اینستاگرام استفاده کنید، برخی برنامه های آماری به دارندگان برند تجاری کمک میکنند که بدانند کدام محتوا باعث جذب مشتریان بیشتر میشود و یا استراتژی خود را باید در چه جهتی تغییر دهند.

۷.یک حساب حرفه ای در اینستاگرام داشته باشید

یک حساب حرفه ای انعطاف پذیری بیشتری به کسب و کارها میبخشد و برندها را قادر میسازد آسان تر مخاطبانشان را جذب کنند . به طور مثال مدیران میتوانند آمار عملکرد این حساب را مشاهده و تحلیل کنند یا گزینه ای ایجاد کنند که کاربران بتوانند از طریق پیام، تلفن یا ایمیل با شرکت تماس بگیرند.

۸.سعی کنید با الگوریتم های مرتب سازی اینستاگرام آشنا شوید

اگر میخواهید محتوایی تولید کنید که در اینستاگرام بالا باشید باید بدانید الگوریتم های مرتب سازی اینستاگرام چیست. اینستاگرام به فاکتورهای مختلفی از جمله : محتوا، واکنش هایی که یک محتوا میگیرد و یا حتی موقعیت مکانی توجه میکند. مطالعه مقاله چگونگی تولید محتوای اینستاگرام به شما در این زمینه کمک زیادی خواهد کرد.

۹.درباره پروفایل اینستاگرامتان از مخاطبان هدفتان نظر بخواهید

برای اینکه بدانید چطور میتوانید کسب و کارتان را در این شبکه اجتماعی بهبود ببخشید از فالوورانتان نظر بخواهید، با دریافت نظراتی از مشتریان همیشگیتان میتوانید با بهبود استراتژی اینستاگرام خود به موفقیت برسید.

۱۰.آمار دقیق از فعالیتهای اینستاگرامتان را در دوره های زمانی مختلف در یک داشبورد رایگان قرار دهید

تمرکز کردن روی کار با تمام دغدغه هایی که اطرافمان داریم بسیار دشوار است، افرادی که مایلند روی آمارهای اینستاگرامشان تمرکز کنند میتوانند از داشبوردهایی شبیه به چیزی که Gpcko board به ما پیشنهاد میدهد استفاده کنند.

۱۱.از فالور های همیشگی خود تشکر کنید تا انها را به تعامل بیشتر با برند تجاریتان تشویق کنید

گاها به فالور های خود اشاره کنید و از آنها نام ببرید تا همیشه مشتاق باقی بمانند و بطور مرتب به مطالب شما واکنش نشان دهند. همچنین میتوانید فعالیت فالوور های خود را در حسابتان نشان دهید و از آنها قدردانی کنید.

۱۲.روند اینستاگرام برند های تجاری بزرگ را دنبال کنید

روند در اینستاگرام سریعا در حال تغییر است ،یک هشتگ یا فیلتری خاص در یک لحظه میتواند مورد توجه قرار گیرد یا سقوط کند به همین دلیل برای جلوگیری از این اتفاقات از برند های بزرگ و شناخته شده پیروی کنید. چون این افراد در روند شبکه های اجتماعی بسیار موثرند.

۱۳.زمان و تعداد پست هایی که به اشتراک میگذارید را بهینه کنید

دارندگان برندها به کمک ابزارهای آنالیز های آماری میتوانند تعداد پست هایی که در هفته میگذارند و حتی زمان این پستها را بهینه کنند تا بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.

۱۴.محتوایی برای استوری اینستاگرامتان تهیه کنید

فقط یک سال پس از اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام این بخش بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر را به خود اختصاص داد پس اگر قبلا به این بخش توجه نمیکردید سعی کنید محتوای مناسبی را برای استوری خود ایجاد کنید.

۱۵.بخشی از پست ها و تبلیغات اینستاگرامی خود را روی سایتتان بگذارید

شما میتوانید با گذاشتن برخی پست های صفحه اینستاگرامتان در سایتتان تعداد بازدیدهای اینستاگرامتان را بالا ببرید. (هر انتشار اینستاگرامی دارای یک کد جاسازی شده است که میتواند به راحتی در سایت شما قرار بگیرد)

۱۶.به مشتریانتان پیشنهاد دهید به حساب اینستاگرامتان بپیوندند

برخی سیستم های تجارت الکترونیک به شما در شناسایی مشتریان خود در اینستاگرام کمک میکند شما میتوانید از طریق ارسال پیام به مشتریان خود از انها بخواهید به حساب اینستاگرامتان بپیوندند این استراتژی اینستاگرام باعث افزایش مخاطبان هدف شما میشود.

۱۷.با ایجاد لینک در مقالاتی که خواننده زیادی دارند کاربران اینترنتی خود را تشویق کنید که پروفایل شما را ببینند

برای این کار شما نیاز به ایجاد یک پایگاه مقاله دارید که در مجلات یا وبلاگها منتشر میشود این کار به شما این امکان را میدهد که به جمع آوری فالوور های جدید خود بپردازید.

۱۸.با یک عکاس حرفه ای برای ایجاد محتوا ی بی نظیر کار کنید

کیفیت تصاویر و ویدئو ها تاثیر زیادی در موفقیت صفحه تان دارد پس برای ایجاد یک محتوای خوب یک عکاس یا فیلمبردار حرفه ای را در نظر بگیرید. تولید محتوای اینستاگرام با ویدیو بسیار مهم و تاثیر گذار است.

۱۹.به کارکنان تیم مدیریتی تان این امکان را بدهید که محتوایشان را به اشتراک بگذارند

اگر شما قصد دارید خیلی سریع محتواهای مختلفی را برای اینستاگرامتان ایجاد کنید میتوانید از محتوایی که به وسیله کارکنانتان تولید میشود استفاده کنید، به آنها راهی موثر برای به اشتراک گذاری آن مانند slack یا google drive بدهید.

۲۰.از افراد تاثیر گذار استفاده کنید تا به سرعت حساب اینستاگرامتان را گسترش دهید

طبق مطالعات اخیر بازاریابان فکر میکنند که یک شخص تاثیرگذار نتایج چشمگیری دارد پس در نظر داشته باشید که در تیم خود یک شخص تاثیر گذار یا حتی مولفه کوچکی را جذب کنید .

۲۱.ویدئو هایی را به صورت لایو تهیه کنید تا مخاطبان جدیدی را جذب کنید

اینستاگرام محتوایی تحت عنوان لایو که متفاوت از سایر محتواها ست ایجاد کرده، در واقع فالور ها  اعلان ویدئو زنده را میتوانند ببینند و اینستاگرام مارکترها از این طریق میتوانند به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند .

۲۲.پست های خود را با یک موقعیت مکانی و هشتگ مناسب تکمیل کنید

با اضافه کردن حداکثر اطلاعات به پست های خودتان میتوانید تعداد بازدیدهایتان را بالا ببرید پس لازم است برای بیشتر دیده شدن محتوایتان بخش موقعیت مکانی را تکمیل کنید و از هشتگ های مناسب استفاده کنید.

۲۳.پست های اینستاگرام خود را روی شبکه های اجتماعی دیگر هم منتشر کنید

از شبکه های اجتماعی دیگر برای بیشتر دیده شدن محتوایتان استفاده کنید از آنجا که اینستاگرام دارای صدها میلیون کاربر است، احتمالا افرادی که شبکه های اجتماعی شما را دنبال میکنند دارای حساب اینستاگرام نیز هستند و وقتی پست های شما را در شبکه های اجتماعی شان ببینند به صفحه ی شما مراجعه میکنند.

۲۴.حساب اینستاگرامتان را در شبکه های اجتماعیتان منتشر کنید

این استراتژی اینستاگرام ممکن است عمل ساده ای بنظر برسد اما بسیار تاثیرگذار است ، با اضافه کردن اینستاگرامتان در شبکه های اجتماعی افراد کنجکاو میشوند صفحه ی شما را دنبال کنند .

۲۵.تجارب کاری خود را به عنوان یک وبلاگ توصیف کنید

اغلب مشتریان بالقوه ممکن است به استراتژی اینستاگرام شما علاقه مند باشند. با ارائه تجارب خود از طریق پست وبلاگ میتوانید به آنها مشاوره دهید و در عین حال بیشتر در معرض دید کاربران هدف خود قرار بگیرید.

۲۶.به تماشای رقبای خود بپردازید

شما میتوانید راهنمایی های زیادی با تماشای رقبای خود بگیرید، با تماشای دقیق آنها شما میتوانید از استراتژی های موثرشان ایده بگیرید و استراتژی های نادرست خود را کنار بگذارید.

۲۷.داستان برند تجاری خود را به نحو قابل توجهی بیان کنید

برند های بزرگ از محتواهای مختلفی برای بیان این داستان استفاده میکنند، شما باید یک داستان قابل توجه برای ایجاد ارتباط موثر با فالورانتان ایجاد کنید. برای مثال: اپل پست هایی در اینستاگرام منتشر میکند که کاربران چه استفاده هایی از محصولاتش میتوانند داشته باشند قالب و موضوعات پست های اپل مرتبا تغییر میکند ولی این داستان ثابت باقی میماند.

۲۸.توصیفاتی بنویسید که به ارزش محتوایتان بیفزاید

با درست کردن توصیفات قدرتمند پست های شما علاقه بیشتری را به خود ایجاد میکنند، با بررسی حساب هایی در اینستاگرام مثل:”Humans of Newyork” و”National geographie”میتوانید ببینید چطور یک توصیف قوی میتواند تعداد علاقه مندان به پست های شما را افزایش دهد.

۲۹.فیلم های جذاب اما بی صدا ایجاد کنید

حدود ۸۵ درصد کاربران در Facebook ویدئو های بی صدا را تماشا میکنند ،این میتواند در اینستاگرام نیز اتفاق بیفتد برای این کار اطمینان حاصل کنید که ویدئو های بی صدا شما جذاب هستند و همچنین برای درک آسان تر ان میتوانید از زیرنویس ها استفاده کنید.

۳۰.Instagram shopping را امتحان کنید تا تجربه مشترکان خود را بهبود ببخشید

اخیرا اینستاگرام قابلیت جدیدی را تحت عنوان Instagram shopping اضافه کرده، این قابلیت برند های تجاری را قادر میسازد که به مقالات فروششان در سایت فروش آنلاین لینک بدهند و فقط کافیست که کاربر روی لینک کلیک کند تا بتواند محصول را خریداری کند و همه ی اینها بدون ترک اینستاگرام انجام میشود. شرکت های تجارت الکترونیک که از Instagram shopping استفاده میکنند نتایج باور نکردنی بدست اورده اند، بازاریابان از این استراتژی اینستاگرامبرای بالا بردن لذت مشتریان از خرید، افزایش دسترسی به نشریات خود و بدست اوردن فالور بیشتر استفاده میکنند.

۳۱.تکامل تعداد فالوران خودرا در اینستاگرام جشن بگیرید

فراموش نکنید که تکامل تعداد فالوران خود را در اینستاگرام جشن بگیرید این کار به اعتبار صفحه ی شما کمک میکند.

۳۲.برخی محتواهای تولید شده توسط فالوران خود را به اشتراک بگذارید

محتوای تولید شده توسط فالووران به شما این امکان را میدهد که دلیل اجتماعی اعتبار خود را با به اشتراک گذاری این محتوا نشان دهید. بسیاری برند های تجاری بزرگ از جمله Mecedez_Benz مرتبا محتوای فالورانشان را به اشتراک میگذارند.

۳۳.یک کتاب راهنمای (بازاریابی در اینستاگرام) برای کارکنانتان بنویسید

زمانی که شما بیمارید یا درگیرید چه کسی حساب اینستاگرام شما را مدیریت میکند ؟ کتاب راهنمایی تحت عنوان استراتژی اینستاگرام تهیه کنید تا همه ی اعضای تیم شما قادر به پاسخگویی به رویداد های غیرمنتظره باشند.

۳۴.از اینستاگرام مارکترهای بزرگ شبکه های اجتماعی که تجارب زیادی دارند مشاوره بگیرید

با اینستاگرام مارکترهای شرکت های بزرگ ارتباط برقرار کنید و از انها مشاوره بخواهید اکثر اوقات انها مشتاقند به شما کمک کنند .

۳۵.قبل از انتشار پست با دقت دوباره توصیفات را بخوانید

اشتباهات کوچک میتواند یک محتوای زیبا را از بین ببرد، همیشه سعی کنید چند بار توصیفات، هشتگ ها و حتی موقعیت مکانی را قبل از انتشار چک کنید.

۳۶.از هنرمندان کمک بگیرید تا داستان برند تجاریتان را برایتان بازنویسی کنند

به یاد داشته باشید در اینستاگرام کلید موفقیت، داشتن یک محتوای منحصر بفرد و ارزشمند است شما میتوانید از یک هنرمند که میتواند این داستان را به زبان هنری بیان کند کمک بگیرید.

۳۷.از طنز برای محتوایتان استفاده کنید

مدت زمان زیادی است که از طنز در اینستاگرام استفاده میکنند، برندی که بتواند محتوای سرگرم کننده تری را ارائه دهد تعداد فالور بیشتری خواهد داشت.

۳۸.پروفایل اینستاگرام خود را در یک گوشی هوشمند ببینید

بیشتر اینستاگرام مارکترها روی رایانه کار میکنند انها باید اطمینان حاصل کنند که نتیجه در ابزار های مختلف استفاده شده توسط  فالووران مشابه است.

۳۹.به کامنت ها پاسخ دهید

مرتبا به کامنت های فالوورهای خود پاسخ دهید که بتوانید واکنش های صفحه تان را حفظ کنید، در واقع محتوایی که به ان واکنش نشان داده میشود طبق الگوریتم های اینستاگرام بالاتر دیده میشود.

۴۰.تا جایی که میتوانید نسبت به مخاطبان هدفتان اطلاعات تهیه کنید

هرچه بیشتر مخاطبانتان را بشناسید راحت تر میتوایند استراتژی اینستاگرام تان را مطابق با انها را پیش بگیرید، وقت بگذارید و مخاطبان هدفتان را بشناسید و بفهمید به چه چیز بیشتر علاقه دارند.

۴۱.صبور باشید

حساب های اینستاگرام یک روزه به موفقیت نمیرسند بازاریابی در اینستاگرام زمان زیادی میگیرد پس صبور باشید و همکارانتان را تشویق کنید که همین کار را انجام دهند.

۴۲.به نسبت فالور و فالوینگ خود توجه داشته باشید

اینستاگرام مارکترها باید حداقل این را بدانند که بعضی کاربران فکر میکنند حساب هایی که فالور های بیشتری دارند قابل اعتماد ترند.

۴۳.از Comarketing برای جذب مخاطبان جدید استفاده کنید

میتوانید از طریق ایجاد همکاری در اینستاگرام با برند های دیگر به جذب مخاطبان جدیدتان کمک کنید. برای انجام این کار میتوانید گزینه ی (گرفتن حساب) در اینستاگرام را راه اندازی کنید.(در این استراتژی شما برند همکارتان را به شتراک میگذارید و در مقابل همکارتان به اشتراک گذاری برند شما میپردازد.)

۴۴.تغییراتی در اینستاگرامتان با استفاده از پیشنهادات فالوورانتان ایجاد کنید

گاهی به پیشنهاداتی که فالورانتان میدهند احترام بگذارید و تغییراتی در اینستاگرامتان متناسب با پیشنهادات آنها ایجاد کنید و به آنها بگویید این تغییرات در راستای پیشنهاداتشان انجام شده است.

۴۵.حسابتان را به ویترینی برای اتفاقات روز کسب و کارتان تبدیل کنید

با استفاده از افزونه هایی که وجود دارد، اینستاگرام مارکتر ها میتوانند رویداد های جدیدی را که در زمینه ی کسب و کارشان اتفاق می افتد به نمایش بگذارند این نمایشگاه به مشتریان بالقوه کمک میکند که با افراد جدید و برند های جدید اشنا شوند.

۴۶.استراتژی اینستاگرام خود را تعیین کنید و حسابتان را مطابق با آن جلو ببرید

استراتژی اینستاگرام مشخصی را از همان ابتدا برای عکس ها و ویدئو ها و بطور کلی برای محتوایتان مشخص کنید و سعی کنید تا جایی که میتوانید آن را تغییر ندهید.

۴۷.سعی کنید یاد بگیرید که محتوای تصویریتان را خودتان تهیه کنید

بزرگ ترین اینستاگرام مارکترها در شبکه های اجتماعی بخوبی میدانند که چگونه مطالب خودشان را به نمایش بگذارند. خودتان یاد بگیرید چگونه با استفاده از گوشی هوشمندتان عکس های خوب بگیرید و از برنامه های ویرایش مثل فوتوشاپ استفاده کنید.

۴۸.از قابلیت منشن کردن @ بخوبی استفاده کنید

سعی کنید یک کاربر اینستاگرامی که به پست های شما مرتبط است را در زیر پستتان تگ کنید ،توجه داشته باشید حتما افرادی را تگ کنید که به نحوی به پست شما مرتبط هستند در این صورت میتوانید بهترین استفاده را از این قابلیت ببرید.

۴۹.تصاویری از تیمتان و تلاش های تیمتان به اشتراک بگذارید

تصاویری از تیمتان و فعالیت هایتان ارائه دهید تا فالورانتان بدانند با یک تیم حرفه ای روبرو هستند که برای دستیابی به نتایج مطلوب تلاش میکنند.

۵۰.عکس پروفایلتان را حداقل ماهی یکبار عوض کنید

وقتی ماهانه عکس پروفایلتان را عوض میکنید طبق الگوریتم های اینستاگرام یک کاربر فعال شناخته میشوید و در سرچ های اینستاگرام جایگاه بالاتری را به خود اختصاص میدهد.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده