فروش برند، انواع برند شخصی در دنیای کسب و کار




انواع برند شخصی در دنیای کسب و کار

پرسنال برند چیزی فراتر از یک استراتژی بازاریابی است. برند شخصی چگونگی ظاهر شدن شما را در برابر دیگران مشخص می کند و تعیین میکند دیگران باید چه انتظاراتی از شما داشته باشند.

یک برند شخصی موفق تاثیر زیادی بر پیشرفت شما دارد و کمک می کند به اهداف شخصی و حرفه ای خود دست پیدا کنید. در این مقاله به معرفی انواع برند شخصی پرداخته ایم تا با شناخت آنها راحت تر بتوانید پرسنال برندینگ خود را بسازید.
بهترین نوع برند شخصی برندی است که انعکاسی واقعی از شما ارائه دهد، از مهارت های فعلیتان گرفته تا ارزش های شخصی تان را پوشش دهد. اگر برند شخصی به خوبی شخصیت تان را به نمایش بگذارد، کسانی که با شما آشنا می شوند، شما را به عنوان یک رهبر شایسته در جامعه خواهند دانست. به همین دلیل خیلی مهم است از بین انواع برند شخصی، برندی را انتخاب کنید که شخصیت شما را به درستی نشان دهد.
اگر چه دسته بندی های مختلفی از برندهای شخصی وجود دارد اما با توجه به مقاله ای که نیویورک تایمز در سال 2011 منتشر کرد، 6 نوع برند شخصی قابل شناسایی هستند :


  • دوستان (The Altruist)

از جمله انواع برند شخصی، دوستان کسانی هستند که به خاطر تعهد زیادشان برای کمک به دیگران مشهور شده اند. این افراد (یا برندها) کسانی هستند که  نه‌ تنها خود را وقف فعالیت‌های نوع‌ دوستانه می‌کنند بلکه در مورد روابط شخصی خود نیز این‌گونه هستند. افرادی همچون مادر ترزا با این نوع برند شخصی شناخته می شوند.
شاید این نوع برندسازی بیشتر برای رقابت های انتخاباتی مناسب باشد، یا برای برندهایی که هدف اصلی شان فعالیت های خیرخواهانه است، مانند یونیسف.
  • افراد حرفه دوست (Careerist)

افراد حرفه دوست کسانی هستند که موفقیت های کاری و حرفه ای خود را به موفقیت های شخصی ترجیح می دهند. این افراد اغلب از شبکه های حرفه ای مرتبط با کسب و کار مانند لینکدین برای انجام فعالیت های خود استفاده می کنند و معمولا اطلاعاتی را به اشتراک می گذارند که موقعیت و جایگاه آنها را در صنعت ارتقا می دهد. این گونه افراد را می توان در شبکه های حرفه ای کسب و کار مانند لینکدین پیدا کرد.
این نوع از برندسازی شخصی برای افرادی که شغل شان وابستگی زیادی به خودشان دارد مناسب است، مانند کارگردان ها، مدل ها، بازیگران، هنرمندان، بازیکنان رشته های مختلف ورزشی، وکلا، افرادی که صنایع دستی تولید می کنند و …. البته این بدان معنا نیست که این افراد در انواع دیگر برندهای شخصی جای نمی گیرند. یک فرد یا یک کسب و کار میتواند از ابعاد و انواع برندهای شخصی برای معرفی خود استفاده کند.


  • افراد نوگرا (Hipster)

برند نوگرا به شرکت ها و افرادی اشاره دارد که فردیت را بالاتر از همه چیز می دانند. اگر چه این اصطلاح از عصر جاز وجود داشته است اما نوگراهای مدرن معمولاً با نسل‌های جوان که از روندها و جریانات اصلی دوری می‌کنند، همبستگی و ارتباط دارند. یک فرد نوگرا فردی است که دوست دارد ابتدا خودش همه چیز را امتحان کند و سپس آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارد. نوگرایان می‌توانند جنبه‌های نوع ‌دوستی و جاه‌طلبی نیز داشته باشند. “به اشتراک‌گذاری” به‌عنوان یک بخش ضروری از وجود آن‌ها شناخته می شود.
این نوع برندسازی برای افرادی مناسب است که در مسیر حرفه ای خود به دنبال نوآوری و خلاقیت هستند، مانند مدیران کسب و کارهای کوچک، هنرمندان و شرکت هایی که فعال در حوزه ی تکنولوژی برتر هستند نیز ممکن است به این شیوه خود را معرفی کنند.
  • افراد جنجال طلب (Boomerang)

برند شخصی افراد جنجال طلب یا بومرنگ به افرادی اشاره دارد که محتوایی را به اشتراک می گذارند و تعاملاتی  ایجاد می کنند که از طریق ایجاد اختلاف نظر باعث به وجود آمدن جنجال می شود.
برای شناسایی افراد با برند شخصی جنجال طلب دو راه وجود دارد. به عبارت دیگر افراد دارای برند جنجال طلب دو دسته هستند : نخست، افرادی که دوست دارند برای مشارکت در گفتگوها سوال بپرسند. این افراد اغلب شنونده خوب یا مدیر خوبی هستند.
دسته دوم به افرادی اشاره دارد که با اختلاف نظر و بحث شناخته می شوند. این افراد در بسیاری از موارد با انتخاب محتوا موافقت نمی کنند فقط برای اینکه نشان دهند پر انگیزه و فعال هستند. از جمله کسانی که دارای این برند شخصی هستند می توان به Bill Maher کمدین معروف و Shane Smith  (موسس Vice) اشاره کرد.
گاهی استفاده از این نوع برند شخصی میتواند با توجه به هدف و ماموریت یک کسب و کار مفید باشد، مثلا برنامه های تلویزیونی انتقادی از این نوع برند شخصی برای معرفی خود استفاده می کنند.

  • افراد اتصال دهنده (Connector)

اتصال دهنده ها افرادی هستند که به خاطر داشتن توانایی دور هم جمع کردن افراد به خود افتخار می کنند. اتصال دهنده ها معمولا افرادی هستند که با دیگران روابط خوبی برقرار می‌کنند و از شبکه‌ی ارتباطات خود برای ایجاد اتحاد و پیوند با دیگران استفاده می‌کنند. این افراد به‌ طور معمول خلاق هستند و اعتبار و رضایت را از طریق دیگران به دست می‌آورند.
برخی از برندها تلاش می کنند با تمرکز بر جنبه ای اجتماعی مانند اتصال افراد به هم خود را به عنوان برند اتصال دهنده معرفی کنند، مانند کوکولا که در کمپین های خود همواره بر دوستی و ارتباط افراد با یکدیگر تاکید دارد. همچنین برندهایی که بر ارزش های خانوادگی تاکید دارند نیز از خصوصیت این نوع برند شخصی بهره می برند.

  • افراد گزینشی (Selective)

افراد گزینشی کسانی هستند که اطلاعات خود را تنها با افراد خاصی به اشتراک می گذارند. آنها معمولا با دقت بسیار اطلاعات را بر اساس نیازهای عمومی و علایق مخاطبان هدف به اشتراک می گذارند و عمدتا با عنوان افراد مجرب و زیرک شناخته می شوند.
سیستم های اطلاعاتی  و امنیتی به واسطه ی این نوع برندسازی شخصی خود را تعریف می کنند. آنها تخصص خود را در حفظ اطلاعات برجسته میسازند و راهکارهای متفاوتی را برای دسترسی به اطلاعات، به صورت انحصاری، در اختیار کاربران خود قرار میدهند.
با توجه به مطالب گفته شده، فکر می کنید کدام یک از این برندهای شخصی با شخصیت شما یا کسب وکارتان سازگارتر است؟ برای تعیین برند شخصی اغلب خودآزمایی دقیقی انجام می شود که به شما امکان می دهد ارزش ها، نقاط قوت و نقاط ضعف خود را شناسایی کنید.
مهم‌ترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که شما نمی‌توانید یک برند شخصی موفق جعلی بسازید. مردم همیشه دوست دارند با کسانی ارتباط برقرار کنند که از ارزش‌های واقعی خود صحبت می‌کنند و با آن‌ ارزش‌ها زندگی می‌کنند. خود حقیقی شما مهم‌ترین چیزی است که باید در طی فرآیند برندسازی شخصی به دیگران نشان دهید.


برندسازی شخصی

برندسازی شخصی چیست و چه تاثیری بر تداوم کسب و کار دارد؟

بسیاری از مدیران در مورد برند‌سازی شخصی صحبت کرده‌اند، اما تعداد اندکی از آنها این موضوع را با مدیریت خود تلفیق کرده‌اند و برای درک آن نشان داده‌اند که واقعا می‌خواهند و نیاز دارند که این چنین باشند. دونالد ترامپ به‌عنوان یک مدیر کسب‌وکار، همه عمر خود را صرف برند‌سازی و فروش بی‌وقفه برند خود و تنظیم کردن آن برند در جهت نیازهای بازار هدفش کرده است. بازار هدف او گسترده است و شامل سرمایه‌گذاران، مخاطبان تلویزیونی و حتی رای‌دهندگان هم می‌شود! او در برند‌سازی چیره‌دست و ماهر است…

چه کسانی به برند شخصی نیاز دارند و چگونه میتوانند به آن دست پیدا کنند؟ 

برند شخصی به این معنی است که شما چگونه خود را به دنیا معرفی می کنید، چگونه تصویر و هویت خود را خلق و حفظ می کنید. برند به همان اندازه که درباره ی سابقه ی فرد است، در رابطه با شغل، تجارت و پیشه ی او نیز می باشد. اینکه چطور آدمی هستید، علایق شما وهرحقیقت جذاب دیگری را دربرمی گیرد. برند شخصی کاری است که انجام می دهید، آنچه که هستید و بالاتراز همه چه کاری برای دیگران انجام می دهید. قرار ملاقات با شخصی، تماس تلفنی، فرستادن ایمیل فعالیت هایی هستند که با وجود آن ها، این فرصت را به دست می آورید که بتوانید برند خود را نشان دهید…

اصول اولیه در برندسازی شخصی

این روزها مسئله برند سازی شخصی یا Personal Branding به مسئله قابل بحثی تبدیل شده است. افراد با پروفایل‌های اجتماعی قوی، اعتماد به نفسی بالا و ایده‌های ناب می‌توانند با یک ارائه مناسب به تاثیرگذارانی قهار تبدیل شوند و تغییراتی در زندگی دیگران ایجاد کنند. اگر می‌خواهید همکاران، شرکا، کارمندان یا خریداران خود را تحت تاثیر قرار دهید، می‌توانید روی برندسازی شخصی سرمایه‌گذاری کنید. راه اصلی برندسازی شخصی، داستان گویی و روایتگری مناسب است…

انواع برند شخصی در دنیای کسب و کار

پرسنال برند چیزی فراتر از یک استراتژی بازاریابی است. برند شخصی چگونگی ظاهر شدن شما را در برابر دیگران مشخص می کند و تعیین میکند دیگران باید چه انتظاراتی از شما داشته باشند. یک برند شخصی موفق تاثیر زیادی بر پیشرفت شما دارد و کمک می کند به اهداف شخصی و حرفه ای خود دست پیدا کنید. در این مقاله به معرفی انواع برند شخصی پرداخته ایم تا با شناخت آنها راحت تر بتوانید پرسنال برندینگ خود را بسازید. بهترین نوع برند شخصی برندی است که انعکاسی واقعی از شما ارائه دهد، از مهارت های فعلیتان گرفته تا ارزش های شخصی تان را پوشش دهد…

چرا ایجاد و ارتقاء برند شخصی برای همه ما ضروری است؟

اینکه بدانید چگونه صدای خودتان را به گوش دیگران در سراسر دنیا برسانید یک مهارت ارزشمند است. چگونه می‌توان تأثیرگذاری و موفقیت یک برند شخصی را بیشتر کرد؟ این روزها جامعه به‌سرعت در حال پیشرفت است؛ به‌طوری‌که همه‌چیز از خرید کردن گرفته تا نفوذ اجتماعی به سمت دیجیتال شدن پیش می‌روند. بنابراین یکی از مهم‌ترین دارایی‌های یک شخص می‌تواند نام تجاری شخصی او باشد. مهم نیست یک دانش‌آموز ۱۶ ساله باشید یا یک کارمند باتجربه‌ی ۴۰ ساله، داشتن یک شخصیت آنلاین به شما اعتبار و هویت می‌بخشد…

۷

 روش آسان برای راه ساخت برند شخصی

برخلاف باور عمومی، برندسازی تنها برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار نیست. داشتن برند شخصی، نقش پررنگی در راه رسیدن به موفقیت ایفا می‌کند. این روزها حجم اطلاعات بسیار بالا رفته و رقابت در بازار کار سخت شده است. موفقیت یعنی بتوانید با ساختن برند شخصی خود از رقبا پیشی بگیرید. مهم نیست که کارمند هستید یا شرکت خودتان را راه‌اندازی کرده‌اید؛ مهم این است که شما اولین و تنها برندی هستید که در ذهن دیگران ماندگار می‌شوید. این شما هستید که باید خودتان را بازاریابی کنید نه اینکه منتظر باشید و آرزو کنید که مردم و مشتری‌ها شما را پیدا کنند…

داشتن برند شخصی قدرمتند چه مزیتهایی دارد؟

بیایید با حقایق روبرو شویم. داشتن اخلاق کاری خوب است اما کافی نیست. اگر برای برندسازی شخصی خود استراتژی خاصی ندارید فرصت فوق العاده ای را از دست داده اید. در کتاب «من را برند کن»، برند شما تجسم و نوید ارزش تعریف شده است. هر کسی برندی دارد؛ این برند می تواند مثبت یا منفی باشد. خنثی هم که اساساً به چشم نمی آید. اما در اقتصادی که در آن توجه حرف اول را می زند، چگونه می خواهید ارتباطاتی به یاد ماندنی و معنادار برای خود رقم بزنید؟ برندسازی شخصی پلتفرمی برای ارتقای شخصی نست…

راهکارهای مفید برای برندسازی شخصی

در دنیای پر از رقابت امروز، نه تنها شرکت ها و سازمان ها می بایست برای ساخت برند خود اهتمام بورزند، بلکه افراد نیز لازم است تا در این زمینه تلاش کنند. برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ، هنر ساخت برندی منحصر به فرد برای هر فرد است که اهمیت بسیار زیادی دارد. همانند مباحث قدیمی تر و سنتی تر برندینگ، ساختن برند شخصی یا پرسنال برندینگ نیازمند تعیین تصویری خاص، صدا و لحنی منحصر به فرد و استانداردهایی مشخص است که خوانندگان، طرفداران و مشتریان شما بتوانند آن ها را تشخیص داده و به واسطه آن ها متوجه ارتباط این موارد با شما شوند…

چه اقداماتی برای تقویت برند شخصی لازم است؟

برندسازی شخصی یکی از مباحث به‌روز و بااهمیت دنیای امروز کسب و کار است. ساخت یک برند شخصی خوب نیازمند زمان و انجام برخی اقدامات به‌خصوص است. ساختن برند شخصی از نیازهای الزامی فعالان این روزهای دنیای کسب و کار شده است. در دنیایی که مردم هر چیزی را در اینترنت جستجو می‌کنند،‌ افراد نیز باید در نتایج مربوط ظاهر شوند و تلاش کنند بهترین تأثیر را روی مخاطب و مشتری احتمالی بگذارند. ساختن برند شخصی و تبدیل شدن به فردی شناخته‌شده در صنعت، نیازمند فعالیت‌هایی خاص است که در ترکیب با زمان، نتیجه‌ای عالی خواهند داد…

راه حل سریع برای انجام جایگاه یابی برند شخصی

زمانی که در حال تعریف برند خود هستید، طبیعتاً مرحله بعدی جایگاه یابی است. جایگاه یابی در واقع یک جمع بندی از تمامی مشخصه هایی است که شما برای برندتان انتخاب کرده اید، اگر در حال تعریف برند شخصی باشید در اینصورت جایگاه یابی برند شخصی مطرح می شود. زمانی که در زندگی تان اقدام به تصمیم گیری می کنید، این بیانیه جایگاه یابی است که به عنوان یک راهنما برای شما عمل می کند. جایگاه یابی یکی از اصول بازاریابی است که دارای بیشترین میزان بدفهمی و سو تفاهم است…
 

تبلیغات یکی از مهمترین ابزار برای توسعه و پیشرفت برند شخصی

مدرس کارگاه برندسازی شخصی که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد، تبلیغات را مهم ترین ابزار توسعه برند شخصی عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان میثم شفیعی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ضمن بیان این مطلب افزود: برند را می توان از طریق انتشارات، حضور در رویدادها، وب سایت، از طریق اصرار بر روی یک موضوع، رسانه های اجتماعی و… تبلیغ کرد. وی با بیان اینکه به نظر می رسد برند شدن طی کردن بخش عمده ای از راه بازارسازی باشد، گفت…

دلایل مهم برای جایگزین شدن برند شخصی به جای ایجاد رزومه

امروزه افراد بسیار زیادی با استفاده از برند شخصی شان موفق به بهبود کارنامه حرفه ای و کسب و کارشان شده اند. یکی از نمونه های واضح در این زمینه، گری وینچوک، کارآفرین و سرمایه دار بلاروسی-آمریکایی، است. در حقیقت امروزه برندسازی شخصی به کانون توجه مردم در سراسر دنیا بدل شده است. اکنون روزهایی که افراد به سادگی پشت میزهای شان به کار مشغول بودند، به آرامی به پایان نزدیک می شود. در عوض دنیا اکنون بسیار باز تر شده است. امروزه مردم مایل به خرید اطلاعات هستند. همچنین آنها قصد شناخت بهتر شما به عنوان فروشنده یا کارآفرین را دارند…

تغییر مفهوم واقعی برندسازی، وقتی که هر شخص میتواند یک برند باشد

با تغییر معنای برند و برند سازی، شرکت‌های موفق با سهیم کردن مشتریان در واقعیت‌های خود، ارزش‌های انسانی را با روندهای تجاری تلفیق می‌کنند. معنای برند و برندسازی در حال تغییر است. از سال ۲۰۰۷، با توسعه‌ی رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان پایه‌ای‌ترین تکنولوژی مؤثر، ایده‌ی آنچه ما به‌عنوان برند شخصی می‌شناختیم (وقتی برنده‌های این عرصه نام شرکت و محصول خودشان را به هرشیوه ای در گوش مردم فریاد می‌زدند) کم‌کم به سمت انسانی شدن مفهوم نام تجاری رفت. الا برندها فراتر از کلمات و تصاویر، تعریفی از افرادی پیشرو بودند که…
 

۵ نکته مهم در برندسازی شخصی 

برندسازی شخصی، باعث دیده شدن شما در حرفه‌تان می‌شود. وقتی افراد بسیار زیادی شغل شما را انجام می‌دهند، باید از دنیای مجازی و دنیای واقعی برای نشان دادن استعدادهایتان استفاده کنید. در هر دقیقه، ۳.۵ میلیون نفر در گوگل جستجو می‌کنند، ۴۲۵ هزار توییت می‌فرستند، ۱.۸ میلیون نفر با اسنپ‌چت پیغام می‌فرستند و حدود ۷۵۰ هزار دلار خرید آنلاین انجام می‌دهند. این فناوری‌ها باعث شده‌اند که افراد ارتباط بیشتری با هم داشته باشند. شما چطور می‌توانید مطمئن شوید که افراد شما را به یاد می‌سپارند و از شما به‌عنوان یک کارشناس در حوزه شخصی‌تان یاد می‌کنند؟…

ساخت یک برند شخصی پیروز در میان تلاطم جنگ سرد و گرم

هرگاه صبحت از برند شخصی یا برندسازی شخصی به میان می آید، ناخودآگاه ما به یاد آرتیست ها یا به قول امروزی ها اینستاگرامی ها می افتیم. امروزه به کمک رسانه های اجتماعی خیلی زود تبدیل به یک شخص معروف می شوند. بماند که چقدر این معروف شدن هم معنی آن چیزی است که اندیشمندان بازاریابی از آن یاد می کنند. به هرحال چه دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم آدم معروف ها پیشتر با شبکه فیس بوک و این روزها با توییتر و اینستاگرام برند شخصی خود را راهبری کرده و از فرصت های پیش رو استفاده می کنند…

چگونه میتوانیم برند شخصی خود را بررسی و اصلاح نموده و آن را تاثیرگذار و معتبر نماییم؟

اطرافیان تان در مورد سبک کاری شما چه فکر می کنند؟ چگونه می توانید میزان موفقیت برند شخصی خود را بسنجید؟ برند شخصی شما، تیتر رزومه یا بیزنس کارتان نیست، ولی به هیچ وجه نمی توان اهمیت آن را نادیده گرفت. اگر می خواهید ماهیت برند شخصی خود را درک کنید، با همکاران، شریک، دوستان و آشنایان تان صحبت کنید و ببینید زمانی که از کارکردن کنار شما حرف می زنند، چه واژه هایی به زبان می آورند. همین روش ساده نکته های بسیار جالبی به شما یاد می دهد. به عنوان مثال جوئل پترسون، رئیس شرکت جت بلو، زمانی که با فرزندانش صحبت می کرد، متوجه شد که همه ی آن ها در مورد یک ایده هم عقیده اند…

(میهن برند)
میهن برند بزرگترین سایت در خصوص خرید و فروش برند،واگذاری برند،برند آماده خشکبار و حبوبات، برند آماده برای فروش برند مواد غذایی،فروش برند مواد شستشو، فروش برند مواد ضد عفونی ، فروش برند خوراکی و .... جهت ارتباط با مجموعه میهن برند با مشاوران مجموعه میهن برند در 24 ساعت از شبانه روز میتوانید در ارتباط باشید. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده