فروش و روند ثبت برند اقلام بهداشتی

فروش برند


روند ثبت برند اقلام بهداشتی چگونه است؟

برای موفقیت در این بازار شلوغ و پر رونق باید ثبت برند اقلام بهداشتی تولیدی خود را انجام دهید، با این کار به راحتی در بین مشتریان جا باز می کنید و به رقابت سالم با دیگر رقیبان می پردازید.(فروش برند)
اقلام آرایشی و بهداشتی یکی از پرسودترین محصولاتی است که در بازار و فروشگاه ها ارائه می شود. پیشنهاد می دهیم اگر به دنبال موفقیت و کسب سود بیشتر هستید، به فعالیت در این حوزه بپردازید. البته ناگفته نماند باید برند خود را ثبت کنید.(فروش برند)


آیا با ثبت برند اقلام بهداشتی آشنایی دارید؟

از آنجا که اقلام بهداشتی ارتباط مستقیمی با پوست و سلامت انسان دارد، باید برند آن ها ثبت شود. مصرف بالای اقلام بهداشتی در کشور باعث شده که گردش مالی آن زیاد باشد و سود بی شماری را نصیب فعالیت کنندگان در این عرصه کند. اقلب واردات و صادرات اقلام بهداشتی از کشور چین و ترکیه صورت می گیرد.
تعداد بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی تمایل دارند که به فعالیت در این حوزه بپردازند، بنابراین باید از مراحل ثبت برند اقلام بهداشتی آگاه شوند.
برند، نام تجاری اقلام و محصولات است که تولید کننده پس از ثبت شرکت باید برند محصولات را نیز ثبت کند. با ثبت برند اقلام بهداشتی به راحتی محصولات خود را به مشتریان معرفی می کنید و بازاریابی آن ها نیز آسان تر می شود. علاوه بر مزیت گفته شده، با ثبت برند قادر به دریافت حق انحصاری محصول خود هستید و جلوی سو استفاده کنندگان را می گیرید.(فروش برند)
با ثبت برند کالای شما به بازار معرفی شده و جایگاه آن در بین کالاهای مشابه مشخص می شود. به همین منظور وارد رقابت با دیگر محصولات مشابه و یکسان می شوید.
بنابراین این امر باعث می شود که کیفیت محصولات خود را بالا ببرید و در عرصه جهانی شناخته شده و موفق شوید.
با ثبت نام تجاری از دیگر محصولات متمایز شده و از حمایت مشتریان برخوردار می شوید.
همچنین جالب است بدانید ثبت علامت تجاری این امکان را به شما می دهد که نمایندگی های مختلفی را در کشور ایجاد کنید.(فروش برند)


ویژگی برند اقلام بهداشتی

باید توجه داشته باشید نامی را انتخاب کنید که ساده و قابل فهم باشد. این نام باید در ذهن مشتریان باقی بماند و از سایر محصولات مشابه متمایز باشد.
همچنین برند باید نشان دهنده فعالیت شما باشد؛ یعنی پیام و هدفتان را به راحتی به مخاطب منتقل کند.(فروش برند)
نام انتخابی باید یکتا و منحصر به فرد باشد؛ یعنی عین یا شبیه آن قبلا در همان طبقه ثبت نشده باشد. لازم به ذکر است تلفظ برند باید برای مخاطب نیز باید ساده و روان باشد.
توجه داشته باشید قبل از ثبت برند، باید نوع آن اقلام بهداشتی را مشخص کنید. هر یک از اقلام آرایشی و بهداشتی در طبقات مختلف قرار دارند و دسته بندی می شوند. این دسته بندی ها به شرح زیر است:
  •     لوازم بهداشتی که خاصیت درمانی برای پوست دارند.
  •     اقلام آرایشی و بهداشتی که علاوه بر درمان، کمک به زیبایی مو نیز می کنند.
  •     لوازم آرایشی محافظ پوست مانند کرم مرطوب کننده، ضد آفتاب و ضد چروک.
  •     اقلام بهداشتی نظیر دستمال مرطوب، لوسیون، صابون و غیره.


مدارک لازم برای ثبت برند اقلام بهداشتی

ممکن است متقاضی ثبت شخص حقیقی یا حقوقی باشد که به جز تنظیم وکالتنامه برای شخص حقوقی، سایر مدارک مشابه است که در زیر شرح می دهیم:
  •     ارائه اصل مدارک هویتی و کپی آن ها.
  •     ارائه کارت بازرگانی و کپی از آن در صورتی که برند شما لاتین است.
  •     ارائه کپی از آخرین تغییرات شرکت و روزنامه تاسیس آن.
  •     ارائه رسید مالی پرداخت ها.
  •     تهیه ده نمونه از لوگو یا تصویر برند با سایز حداکثر ۱۰ در ۱۰ سانتی متر.


مراحل ثبت برند لوازم بهداشتی

ابتدا استعلام بگیرید که برند شما تکراری نباشد و سابقه ثبت نداشته باشد، سپس باید به سایت اداره ثبت علامت تجاری مراجعه کنید و اظهارنامه ثبت برند را تکمیل کنید.
در این مرحله مدارک آماده شده را در سایت بارگذاری کنید و پس از تایید از سوی کارشناسان، با در دست داشتن مدارک به اداره مربوطه رجوع کنید و پس از تشکیل پرونده هزینه آگهی روزنامه نوبت اول و دوم را پرداخت کرده و پس از گذشت مدت زمانی، سند خود را دریافت کنید.(فروش برند)
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده