مزایای ثبت برند لبنیات،اهمیت فروش برند لبنیات




ضرورت مصرف لبنیات و نقش آن در ایجاد سلامتی

کلسیم در تشکیل استخوان و دندان و استحکام آنها نقش ضروری و ۹۹ درصد کلسیم بدن در استخوان ها قرار دارد؛ در این گروه علاوه بر شیر، فرآورده های آن مانند ماست، پنیر و کشک  قرار می ‌گیرند.

مواد غذایی این گروه علاوه بر کلسیم و فسفر دارای پروتئین و انواع ویتامین های گروه A و B  نیز هستند. مصرف گروه شیر و لبنیات به دلیل آنکه مهمترین منبع کلسیم و فسفر است، برای استحکام دندان ها و استخوان ها موردنیاز بوده و به دلیل داشتن ویتامین  برای رشد و سلامت پوست نیز مفید است .

مواد غذایی که در این گروه قرار می گیرند، ارزش غذایی مشابه دارند و می توانند به جای یکدیگر مصرف شوند؛ مقدار مواد مغذی مانند کلسیم و پروتئین موجود در یک واحد از گروه شیر و لبنیات با هم برابرند.

میزان توصیه شده روزانه از گروه شیر و لبنیات، ۲ تا ۳ واحد است که هــر واحــد معــادل ۲۴۰ میلی لیتر یا یک لیوان شیر یا ماست، ۴۸۰ میلی لیتر یا دو لیوان دوغ و یا ۴۵ گرم پنیر است.

شیــر یک غذای کامل است و به دلیل دارا بودن انواع املاح و بسیاری از ویتامین ها نقش مهمی در رشــد و حفظ سلامت انسان دارد.

چربی شیر به دلیل دارا بودن ۱۰ تا ۱۵ درصد اسیدهای چرب کوتاه زنجیره قابلیت هضم بالایی دارد. همچنین چربی شیر دارای اسیدهای چرب ضروری مورد نیازبدن است.

پروتئین های شیر، منبع مهمی در تامین پروتئین موردنیاز روزانه بدن هستند؛ نیم لیتر شیر ۲۰ تا ۲۵ درصد از کل پروتئین موردنیاز روزانه افراد بالغ را تامین می کند و دارای مقادیر قابل توجهی از تمام اسیدهای آمینه ضروری بدن است.

با مصرف ۳ تا ۴ واحد شیر و فرآورده های لبنی نزدیک به ۱۰۰ درصد از کل نیاز روزانه بالغان به کلسیم برآورده می شود؛ دریافت کافی کلسیم در برنامه غذایی روزانه، برای پیشگیری از پوکی استخوان ضروی است.

(فروش برند)


 انواع فرآورده های لبنی :

1.شیر که پس از پاستوریزه و هموژنیزه شدن با مقادیر متفاوت از چربی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
2.خامه، چربی شیر است که به سرشیر هم معروف است.
3.خامه ترش، خامه ای است که به وسیله باکتری تخمیر و ترش شده است.
4.شیر خشک، با حذف آب شیر به دست می آید.
5.شیر غنی شده، شیری است که با تبخیر آب آن، غلیظ شده است و معمولا به آن شکر هم اضافه می کنند.
6.کره، همان چربی شیر است که از هم زدن خامه حاصل می شود.
7.پنیر، که از راه جامد کردن شیر تهیه می کنند. سپس این بخش جامد را از آب پنیر جدا کرده و می گذارند تا عمل بیاید. این کار معمولا توسط باکتری یا مایه پنیر صورت می گیرد.
8.ماست، شیری است که به وسیله باکتری استروپتوکوک ترش شده است.
9.بستنی، خامه ای است که به آرامی یخ بسته است.
(فروش برند)



مزایای ثبت برند لبنیات

  • قرارگرفتن در بازار پیشرفت و رقابت
  • افزایش کیفیت محصول
  • متمایز شدن تبلیغات محصول
  • منحصربه فرد بودن نام و برند موادغذایی شما
  • حمایت از کالاها در برابر کپی و تقلید
  • بالارفتن ارزش سهام شرکت با داشتن برندهای قوی
  • افزایش فروش و سهم شرکتها در بازارهای بین المللی


مدارک مورد نیاز ثبت برند لبنیات:
الف) شخص حقیقی:
  1. ۱٫ مدارک هویت متقاضی ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )
  2. ۲٫ کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
  3. ۳٫ کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
  4. نمونه علامت تجاری در کادر ۱۰ در ۱۰
  5. تکمیل دو نسخه اظهارنامه علامت
ب) اشخاص حقوقی:
۱٫آخرین روزنامه رسمی ، تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء
  1. مدارک نماینده قانونی: در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی ( وکیل، دارنده یا دارندگان حق امضاء برای اشخاص حقوقی و …) به عمل آید مدارک آن ضمیمه گردد.
  2. ده نمونه گرافیکی با تصویر از علامت درخواست حداکثر در ابعاد ۱۰×۱۰ سانتی متر
  3. در صورت سه بعدی بودن علامت، ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند.
  4. ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط به عنوان مثال: جواز اعلامیه تاسیس از صنایع یا پروانه بهره برداری صنایع یا پروانه ساخت . وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یا پروانه کسب و…
  5. استفاده از حق تقدم: در صورتی که متقاضی یا متقاضیان ثبت بخواهند به استناد تقاضای ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم (حداکثر تا۶ ماه) استفاده نمایند می بایست مدارک مربوطه به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف مدت ۱۵روز از آن تاریخ تسلیم نمایند.
  6. نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و تأییدیه مقام صلاحیت دار
برند های مواد غذایی بهتر است با دیدگاه تجارت جهانی به ثبت برسند. مواد غذایی بیشترین برند را در ایران و جهان به ثبت می رسانند و بازار بهتری نسبت به همه انواع تولیدات دیگر دارند و شرایط صادراتی انها راحت تر است. به همین دلیل شرکت ها پس از کسب توفیقاتی غالبا به دنبال انجام صادرات و واردات و یا  ثبت برند خود در کشور های دیگر هستند. به همین دلیل داشتن نماد های لاتین در برند هم پیشنهاد می شود.
با ثبت برند مواد غذایی بصورت لاتین و بین المللی شهرت و اعتبار برندتان هم افزایش خواهد یافت. برند ها شناسه محصولات شما هستند و در صورت موفقیت در معرفی برند خود فروش و رشد بیشتری را در شرکت به دست خواهید اورد که این کار با استفاده از طرحی قوی و همه جانبه از برند ممکن است.
برای برخورداری از خدمات ثبت ملاصدرا و انجام عملیات ثبت برند خود در مدت زمان مناسب و داشتن مزایای ثبت آن میتوانید با در دست داشتن مدارک لازم و هماهنگی با مشاوران ما این فرآیند را طی کرده و راه خود را در بازارهای رقابتی و بین المللی در جهت پیشرفت و توسعه عملکرد خود تسریع فرمایید.
(فروش برند) 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده