فروش برند کافی شاپ؛ثبت برند کافی شاپ

فروش برند


تفاوت کافه و کافی شاپ در چیست؟

  • کافه و کافی شاپ درکلمه کاملا شبیه بهم اند که ممکن است شما با خود فکر کنید که این صرفا خلاقیت در واژه پردازی یا بازی با کلمات است اما واقعیت امر این است که اینها تفاوت بسیاری از لحاظ مواد غذایی سرو شده و منو ، دکور و غیره دارند و هردو هویت خود را از دورهم جمع شدن دو یا چند نفره و لذت بردن از مزه های مختلف و موسیقی ملایم و… بدست آورده اند. روز به روز کافه و کافی شاپ در تلاش اند تا با آفرینش فضایی مناسب تر بیشتر و بیشتربه هویت آرمانی کافه وکافی شاپ نزدیک شوند.در ابتدای این محتوا به تفاوت بین کافه و کافی شاپ خواهیم پرداخت که لازم به ذکر است در این مورد نظرات متعددی وجود دارد:
  • فرهنگ کافه و کافه نشینی و کافی شاپ در ایران هر روز بیشتر از دیروز در حال جا افتادن است و افراد بالاخص جوانانی که هر روز بیشتر با آداب ورسوم این فرهنگ اخت می شوند، در حال افزایش است.شاید در چند سال قبل شاهد ٣ الی ۴ کافی شاپ یا کافه در یک محل بودیم اما امروز شاهد ٣ الی ۴ کافه در یک خیابان هستیم و این نشان از استقبال بسیار مردم دارد.


انواع کافی شاپ

1- کافی شاپ فانتزی و تجاری:
معمولا فضاهای دم دستی یا امکان آسان از نوشیدنی ها که در پاساژها و فروشگاه های زنجیره ای به وفور می توان از آن ها یافت. فضاهایی موقت و دکوری برای آن پیش بینی نمی شود و با علائم ساده و امکانات ساده


٢-کافی شاپ سنتی و نیمه تجاری:
معمولا فضاهایی که به خاطر قدمت و تاریخ شان مورد نظر و عنایت عامه ی جامعه قرار می گیرند این کافه ها معمولا در قسمت های قدیمی یک شهر وجود دارند. کمی از کافی شاپ فانتزی و تجاری پیشرفته تر از نظر تجهیرات و معمولا ساختار قدیمی خود را حفظ می کنند.



نام تجاری یا برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، علامت یا ترکیبی از آنهاست که موجب شناسایی محصول، تمایز آن از سایر محصولات و انتقال یک مفهوم یا احساس به مخاطب می شود.یک برند می تواند معرف سطح معینی از کیفیت ،عملکرد ، قابلیت اعتماد و سایر ویژگی ها باشد .

امروزه، ثبت برند در حوزه های متعددی انجام می گیرد . از جمله در حوزه فست فود، رستوران و کافی شاپ که این موضوع در  جذب و ماندگاری مشتریان و همین طور افزایش کیفیت ارائه خدمات بسیار اهمیت دارد .
تا زمانی که یک محصول یا خدمت دارای وجه ممیزه ی مشخصی نباشد ، می توان به سادگی آن را برند نمود و این برند را به گونه ای پایدار داشت . مدیران برند، با اهداف مختلفی برند را به ثبت می رسانند. از جمله :
– خدمت شما را از دیگران متمایز می کند.
– حق استعمال انحصاری علامت تجاری فقط برای کسی شناخته خواهد شد که علامت خود را به ثبت رسانیده باشد.
ثبت برند باعث جلوگیری از سواستفاده ی متقلبان می شود و از عرضه ی کالا و خدمات مشابه توسط اشخاص ثالث تحت علائم تجاری که عین یا به طریق گمراه کننده ای مشابه علامت تجاری دیگری هستند جلوگیری به عمل می آورد.
– علامت تجاری ثبت شده ، قابل نقل و انتقال است . لذا، می توان آن را انتقال داد.
– برای محصولات و شرکت و خدمات شما ایجاد شهرت و وجه می کند.
 –  ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت هستند.

فروش برند

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند کافی شاپ به قرار ذیل است 

1- مدارک مثبت هویت متقاضی 
الف) اشخاص حقیقی: تصویر شناسنامه و کارت ملی
ب) اشخاص حقوقی: آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء
2- مدارک نماینده قانونی: چنانچه تقاضا توسط نماینده قانونی (وکیل،دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و ....) به عمل آید مدارک آن ضمیمه گردد.
3- ده نمونه گرافیکی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد ده در ده سانتی متر
4- در صورت سه بعدی بودن علامت ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند.
5- ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط 
6- استفاده از حق تقدم: چنانچه متقاضی ثبت بخواهد به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم (حداکثر 6 ماه) استفاده نمایند می بایست مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف 15 روز از آن تاریخ تسلیم کنند.
7- نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و تاییدیه مقام صلاحیت دار


مزایای ثبت برند 

 تمامی افرادی که با شما برخورد دارند حتی اگر تجارتی با شما انجام نداده باشند، درباره بنگاه شما تصویر خاصی را در ذهن خود شکل می دهند. نام تجاری، آن چه شما بواسطه آن شناخته می شوید، هر بنگاهی بواسطه ویژگی خاصی شناخته می شود. از سوی دیگر تمامی افرادی که با شما برخورد دارند حتی اگر تجارتی با شما انجام نداده باشند، درباره بنگاه شما تصویر خاصی را در ذهن خود شکل می دهند. نکته اصلی در مثبت نمودن این ذهنیت، مدیریت ویژگیهایی است که بدان ها شهرت یافته ایم (تحویل کالا، کیفیت کالا، رفتار کارکنان، خدمات پس‌ از فروش و غیره) و این همان چیزی است که یک نام تجاری را خلق می کند.
09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده