فروش برند زعفران

فروش برند



زعفران، عربی  شده واژه « زرپران »، گیاهی است با ارتفاع تقریباً ۳۰ سانتیمتر که دارای برگهای  دراز و سبز مانند تره است. ساقه زیرزمینی آن از دو پیاز تشکیل می شود، این پیازها  سخت و مدور و گوشتدار و پوشیده ازغشاهای نازک قهوه ای رنگ می باشد. گلهای زعفران  ارغوانی منظم و شامل لوله ای دراز است که به سه گلبرگ و کاسبرگ منتهی می شود، این  گیاه که عبارت طلای سرخ به جا و مناسب برای آن به کار برده شده است، بومی فلات  ایران است و از این مکان به سایر نقاط جهان برده شده است و کشت و تولید و به ویژه  صادرات آن قرنها منحصراً به کشاورزان این سرزمین تعلق داشته است. کشت زعفران در  ایران به ویژه در شهرستانهای زاوه، تربت حیدریه، تربت جام، استان خراسان رضوی،  استان خراسان جنوبی و ...می باشد.



از آنجا که کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرگنندگان زعفران در دنیا می باشد، صادرات این محصول با توجه به مزیت و ارزآوری قابل توجهش، گسترش زیادی پیدا کرده است. بنابراین ثبت برند زعفران می تواند در داشتن برندی معتبر در این زمینه نقش مهمی در افزایش فروش داشته باشد. زعفران بوی قوی و طعم تلخی دارد و به خاطر بو و رنگ زرد خاص آن، در غذاها و شیرینی سازی و حتی داروسازی مصرف دارد.در گذشته کشور ایران با صادرکردن زعفران، خواص این گیاه را به یونانی ها، عرب ها، رومی ها و چینی ها معرفی کرده و باعث شدند که کاشت این گیاه در شمال آفریقا و اندلس نیز گسترش پیدا کند. ایرانیان از زمان های قدیم به زعفران علاقه زیادی داشتند به گونه ای که در جشن ها و مجالس شادی با نثار زعفران، ، به استقبال عروس و داماد یا بزرگان و زائران می رفتند.




فواید زعفران


1.دارای اثر مسکن برای درد

2.تصفیه و قوی کردن کبد

3.تحریک اعصاب

4.رفع سرفه

5.خواب آور و آرامبخش

6.خون ساز و موجب گردش آسان خون

7.پاک کردن مثانه و کلیه

8.استفاده شده به عنوان داروی ضدافسردگی در شرکت های دارویی اروپایی



برند زعفران

صنعت زعفران از آن دست محصولاتی است که تاجران و صاحبان کسب و کار با سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای آن می توانند در آمدهای بسیاری را برای خود بدست آورند و همچنین به رونق تجارت و اقتصاد ملی کشور نیز کمک شایانی داشته باشند.

دولت نیز در این زمینه باید به این افراد یاری رسانده و در جهت رسیدن به اهاف به آن ها کمک کند به خصوص که سال ۹۷ به دستور مقام معظم رهبری سال تولید و حمایت از کالای ملی نامگذاری شده که بتواند افرار را ترغیب به تولید کالای مرغوب و با کیفیت داخلی کند و همچنین دولتمردان را نیز مجاب کند تا بتوانند با حمایت های مالی و پشتیبانی های لازم برای تولید و صادر کردن محصول ایرانی به سایر نقاط دنیا هم کشور ایران را به سایر ملت ها معرفی کنند و هم منجر به تشویق سایر افراد و سرمایه بپردازند تا بتوانند با سرمایه گذاری و حمایت از تولید کننده ی برتر اقتصاد ملی کشور را در مسیر درست هدایت کنند.

نکته ی دیگر در این رابطه اشتغال زایی برای جوانان تحصیل کرده دانشگاهی و یا بومی می باشد که می توانند با ایجاد شرکت ها و کارخانه ها به کار در این مکان ها بپردازند و درآمدی را برای خود کسب کنند.

زعفران ایرانی از محصولاتی است که قابلیت آن را دارد که با سرمایه گذاری و صرف هزینه به تمام نیاز ها پاسخ دهد. اگر در این مورد غفلتی صورت بگیرد امتیاز این زعفران مرغوب از کشور عزیز ما سلب می شود زیرا در حال حاضر نیز کشور های اروپایی در صدد آن هستند تا زعفران خود را به عنوان برترین زعفران معرفی کنند در حالی که همگان می دانند که زعفران ایرانی با رنگ و طعم بخصوص خود برترین کیفیت را در دنیا عرضه می کند.




مزایای ثبت برند زعفران 

  1. با ثبت برند می توانید به راحتی برای محصول خود بازاریابی و تبلیغات انجام دهید.
  2. بعد از ثبت برند می توانید از وام ها و تسهیلات دولتی و بانکی که توسط دولت اعمال می شود استفاده کنید.
  3. ثبت برند در فروش و توسعه محصولات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. داشتن برند باعث می شود که محصول شما در ذهن مخاطب سپرده شود.
  5. با داشتن برند می توانید در مجامع بین المللی حضور پیدا کنید.6
  6. .داشتن برند موجب می شود تا تولیدکننده تلاش کند که در تولید محصول خود ابتکار عمل داشته و محصول را روز به روز گسترش و توسعه دهد و برای رضایت بیشتر مشتری فعالیت های جدید ایجاد کند.



مدارک لازم برای ثبت برند زعفران برای اشخاص حقیقی


    کپی کارت بازرگانی در صورت استفاده از حروف لاتین

    کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی

    کپی مجوز فعالیت (پروانه بهره برداری، جواز کسب، کارت بازرگانی، پروانه ساخت)

    ارائه نمونه علامت تجاری در ابعاد 10 در 10 سانتی متر


 

مدارک لازم برای ثبت برند زعفران برای اشخاص حقوقی


    ارائه اظهارنامه ثبت برند

    ارائه ده نمونه از علامت تجاری به صورت گرافیکی در ابعاد 10 در 10 سانتی متر

    کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل شرکت

    کپی کارت بازرگانی در صورت استفاده از حروف لاتین

    کپی روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت

    در صورت درخواست ثبت علامت جمعی، ارائه نسخه ای شرایط استفاده از این علامت و ارائه گواهی مقام صلاحیت دار

    در صورت سه بعدی بودن برند، ارائه نمونه گرافیکی علامت تجاری یا تصویر دوبعدی آن به صورتی که دارای شش زاویه متفاوت باشد و در مجموع علامت تجاری سه بعدی را نمایش دهد

    در صورت ارائه تقاضا توسط وکیل یا نماینده قانونی، ارائه نسخه اصلی یا رونوشت وکالتنامه و هم چنین ارائه مدارک نماینده قانونی

    ارائه مدارک مرتبط با حق تقدم همزمان با ارائه اظهارنامه یا حداکثر 15 روز پس از تسلیم آن

    ارائه مدارک موردنیاز بنا بر تشخیص مرجع ثبت برای فعالیت در حوزه مرتبط

    ارائه رسید برای پرداخت هزینه قانونی (برای اشخاص حقیقی هزینه اظهارنامه اشخاص حقیقی و برای اشخاص حقوقی معادل ارزی کلیه هزینه های ثبتی علامت بر مبنای فرانک سوئیس باید به شماره حساب ارزی به نام خدمات ثبتی اداره کل مالکیت صنعتی واریز شود)


**امروزه برای هر کسب و کاری نیاز به برند هست میهن برند در این مورد به شما کمک میکند که بهترین برند با بهترین نام را داشته باشید.میهن برند با سال ها تجربه در زمینه ثبت برند،فروش برند،استعلام برند و بهره گیری از وکلای برجسته پایه یک دادگستری و متخصصان زبده در این امر و همچنین برخورداری از بالاترین سطح دانش از مسائل روز ثبتی، در خدمت شما عزیزان باشد.هدف میهن برند این است که در راستای خرید و فروش برند به شما کمک کند تا بهترین نام را برای کسب و کار خود داشته باشید.شما میتوانید انواع برندهای تجاری و برند های آماده را در میهن برند پیدا کنید فقط کافیت بر روی برند کلیک کنید.**


09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده