خرید و فروش برند تجاری




خرید برند تجاری

خرید برند تجاری دارای محاسن بسیار است.  زمانی که شما شروع به راه اندازی یک کسب و کار می کنید، اگر بخواهید شرکت راه بیاندازید باید زمانی را صرف ثبت شرکت خود نمایید، سپس کالایی که در شرکت تولید می شود را روانه بازار کنید. برای رقابت در بازار، نیازمند یک نام برای محصول خود می باشید، تا وجه تمایز کالای شما با دیگر کالاهای موجود در بازار باشد، تا مشتری حق انتخاب داشته باشد. برگزیدن یک نام برای کالا، انتخاب برند نامیده می شود که این کار مستلزم دانش کافی در این زمینه می باشد. خرید برند تجاری آماده بسیار به صرفه تر است زیرا اولاً باید یک نام تجاری زیبا و دلنشین انتخاب نمایید، دوماً باید این نام دارای معنی فارسی باشد، سوماً باید شبیه نام های ثبت شده دیگر نباشد. بعد از انتخاب نام، نوبت به تهیه مدارک لازم برای ثبت برند می باشد. ثبت برند در ایران به دو شکل حقیقی و حقوقی انجام پذیر می باشد که برای ثبت در هر کدام، نیازمند مدارک متمایزی می باشد. بنابراین باید بدانید می خواهید برند خود را حقیقی ثبت نمایید یا حقوقی و سپس بدانید چه مدارکی برای ثبت آن لازم دارید و آن را تهیه نمایید تا کلیه اطلاعات و مدارک را در سامانه ثبت علائم تجاری به درستی وارد نمایید. در صورتی که ثبت برند درخواستی، تکراری نباشد، مشابه برندهای ثبت شده قبلی نباشد، در لغتنامه فارسی دارای معنی باشد و مدارک شما تکمیل باشد، باید منتظر تایید نام و ثبت برند باشید. این مدت بسته به نوع کار ممکن است از یک تا شش ماه زمان ببرد و در صورتی که یکی از موارد گفته شده انجام نشود یا ناقص انجام شود، ممکن است پرونده دچار اعلام نقص شود که باید بررسی شود تا مشکل رفع گردد. در برخی مواقع که برند دارای تشابه با برند ثبت شده دیگری می باشد، شما ناگزیر به انتخاب نام دیگری می شوید که ممکن است زیاد خوشایند شما نباشد. بنابراین می بینیم که انتخاب یک نام که بتواند ثبت شود نیازمند صرف تجربه و زمان می باشد. برخی مواقع پیش می آید که شخصی اقدام به ثبت برند می کند اما هر بار با تشابه برند روبرو می شود و حتی ممکن است تا یک سال درگیری ثبت برند باشد.

چرا خرید برند

شما به راحتی می توانید برای جلوگیری از اتلاف وقت، از لیست برند هایی که در این سایت ثبت شده، اقدام به خرید برند نمایید. در این سایت می توانید برند متناسب با کالای خود را پیدا کرده و در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری آن را از شخصی که به آن نیاز ندارند خریداری کرده و علاوه بر جبران هزینه های ثبتی ، در وقت خود نیز صرفه جویی نمایید. نقل و انتقال برند در ایران کاملا قانونی می باشد و بسیار راحت و آسان می باشد و طی مدت زمان کمی این کار قابل انجام می باشد. برای خرید یک برند ثبت شده، می توانید با ما مشاوره کنید تا برندهایی که برای کالا و کار شما مناسب می باشد را به اطلاعتان برسانیم و نقل و انتقال برند را به ما سپرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت مناسب برند مورد نظر شما را خریداری کرده و به نام شما نماییم. بنابراین با کمک از شهر برند می توانید به راحتی نام تجاری مورد نظر خود را یافته و در کمترین زمان و با قیمتی مناسب آن را خریداری نمایید. این کار علاوه بر اینکه به شما قدرت انتخاب بین چندین برند را می دهد، باعث وارد شدن هر چه زودتر شما به بازار می شود که در نهایت منجر به سود رسانی بیشتر می گردد. بنابراین هنگامی که شما برای ورود به بازار، استراتژی دارید و برنامه ریزی درستی انجام داده اید، دیگر جایز نیست تا منتظر ثبت برندتان باشید.

فروش برند تجاری

برخی مواقع پیش می آید که شما چند برند را ثبت می کنید تا بتوانید طبق یک برنامه ریزی دقیق، پایه های یک کسب و کار موفق را پی ریزی کنید و خود را به دیگران معرفی نمایید. بنابراین مخاطبان خود را با شناساندن برند تجاریتان مشتاق خرید آن کالا می کنید. اما بنا به مشکلاتی اقدام به تولید کالا و پخش آن در بازار نمی کنید. یا استراتژی داشته اید که یک کالا را با چند برند روانه بازار کنید و سپس بازخورد این موضوع خوب نبوده باشد و بخواهید فقط با یک برند ادامه فعالیت دهید. تمامی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی فعال در زمینه تجارت و کسب و کار همیشه دنبال راهکاری برای افزایش فروش برند و افزایش تعداد مشتریان خود می باشند. در این صورت بقیه برندهایی که ثبت کرده اید اضافه بوده و علاوه بر اینکه زمان و هزینه برای ثبت آن سپری شده است، عملا بلا استفاده می ماند. شما می توانید برندهای مازاد خود را در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری به اشخاصی که به آن نیاز دارند بفروشید و علاوه بر جبران هزینه های ثبتی، سود خوبی نیز در زمینه فروش برند تجاری خود کسب نمایید. نقل و انتقال برند در ایران کاملا قانونی می باشد و بسیار راحت و آسان می باشد و طی مدت زمان کمی این کار قابل انجام می باشد. برای فروش برند خود، می توانید آن را به ما سپرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت مناسب به مشتری خواهان این برند برسانیم. 


مراحل فروش برند تجاری

1- پرداخت مبلغ یکصد هزار ریال
2- تکمیل فرم واگذاری برند تجاری در انتهای این صفحه
3- پیشنهاد قیمت جهت تصویب قیمت پیشنهادی شما توسط کارشناسان شهر برند ( در نظر داشته باشید از مبلغ پیشنهادی شما در هنگام فروش برند مبلغ 10 % کارمزد بابت خدمات فروش برند کسر خواهد گردید.)
4- معرفی مشتری برند جهت توافق نهایی
5- اخذ استعلام برند از اداره ثبت علامات توسط فروشنده (در صورت تمایل به اخذ استعلام برند توسط کارشناسان شهر برند هزینه آن جداگانه محاسبه و از فروشنده دریافت می گردد).
6- تنظیم سند صلح در دفتر خانه و پرداخت مبلغ توافق شده از خریدار به فروشنده
7-  پرداخت 10 % حق الزحمه شهر برند از فروشنده


مراحل فروش برند

مراحل فروش برند همچون مراحل ذکر شده در نقل و انتقال قراردادی برند می باشد. با در نظر گرفتن این امکان در قانون در حین نقل و انتقال شرکتها و واگذاری امتیاز بنگاه های اقتصادی امکان انتقال برند و نام و نشانهایی که متعلق به آن بنگاه است نیز وجود دارد که همین امر به اهمیت خرید و فروش برند می افزاید . علاوه بر این امکان فروش برند باعث می گردد که دیگر برندهایی که از سوی مالکانشان بدون استفاده است، تا زمان اتمام مهلت راکد نمانند و با انتقال به شخص دیگر شرایط استفاده مجدد از آنها فراهم گردد.

شرایط فروش برند

شرایط فروش برند همچون شرایط نقل و انتقال قراردادی برند است که می توانید با مراجعه به این بخش در سایت از اطلاعات آن بهره بگیرید. 

قیمت فروش برند

جهت فروش برند نیاز به قیمت گذاری برند توسط کارشناس رسمی دادگستری مخصوصاً در مورد برندهایی که سابقه مصرف و حضور در بازار را دارند. برندهایی که تازه ثبت شده اند و برای خرید و فروش برند آنها اقدام می گردد بیشتر با توجه به تعداد طبقات و کالاها و همچنین نوع کلمه و یا طراحی آن ارزش گذاری می گردند. 






09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

فروش برند مارلون marlon
فروش برند هنرپیشه
فروش برند MOONSHAINE
فروش برند مواد غذایی CANVA
برند پینادو | فروش برند آماده مواد غذایی
فروش برند خوش رخ
معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده