قیمت برند آماده(فروش برند)




خرید امتیاز برند

در ابتدا باید شما را با مفهوم برند آماده آشنا کنیم تا با خرید امتیاز برند هم آشنا شوید. برند نامی است که بر روی کالا یا خدماتی که ارائه می دهید ثبت می شود و همین سبب خواهد شد که شخص یا شرکت دیگری از نام شما استفاده نکند، این کار سود مالی بیشتری را برای شما به دنبال خواهد داشت.
برای ثبت یک برند باید مراحل و روند خاصی را سپری کنید، اما برند آماده، برندی است که این مراحل را پشت سر گذاشته و به طور کامل ثبت شده است. ثبت یک برند مراحل تقریبا زمان گیری دارد و کارشناس هایی که این کار را انجام می دهند، سخت گیری های بسیاری را به خرج می دهند، همین موضوع باعث می شود که خرید برند آماده مزیت های بسیاری را برای شما داشته باشد.


مزیت های خرید برند آماده

    ثبت یک برند معمولا چندین ماه به طول می انجامد، این در حالی است که با خرید امتیاز برند آماده در زمان بسیار کوتاهی (چند روز برای انتقال برند به نام شما) می توانید صاحب برند شوید.
    می توانید فعالیت های خود را ارتقاء ببخشید. با ثبت یک برند شما باید از صفر شروع کنیم، در صورتی که خرید یک برند آماده کار را برای شما ساده می کند.
    در هنگام ثبت یک برند احتمال رد درخواست وجود دارد و این موضوع نگران کننده می باشد. این در حالی است که یک برند آماده به طور کامل ثبت شده و دیگر نگران این موضوع نخواهید بود.
    برای خرید برند آماده نیازی نیست که مدارک و مجوز هایی داشته باشید و تنها با یک کارت شناسایی می توانید برند را خریداری کنید.


فاکتورهای اصلی جهت قیمت گذاری برندهای فروشی

چنانچه برند ثبت شده ای دارید یا تمایل به خرید یک برند آماده و ثبت شده را دارید و از قیمت خرید برند و قیمت فروش برند تجاری اطلاع کافی ندارید، به احتمال زیاد می خواهید بدانید که چه عواملی در ارزش یا قیمت برند فروشی دخیل هستند؟ آیا این برند ارزش این را دارد که با این قیمت خرید کرد؟ ما شما را با معیارهایی که در قیمت گذاری برندهای آماده دخالت دارند آشنا می کنیم تا بتوانید با اطمینان بیشتر به خرید برند آماده یا فروش برند خودتان اقدام نمایید.


1- طبقات برند ثبت شده

هر برندی دارای طبقات مختلف کالاها و خدمات هست که بسته به نوع و تعداد طبقات در روند قیمت برند آماده تاثیر بسزایی دارد. پس نکته ای که باید پیش از خرید به آن توجه کنید این است که باید بر اساس نیازها، علاقه مندی، خواسته ها و اهدافی که از برند دارید بررسی کنید که برند یا علامت تجاری مد نظر شما در کدام طبقه یا طبقات به ثبت رسیده است. چنانچه برندی در طبقات بیشتری به ثبت رسیده باشد، مسلما قیمت این برند نسبت به برندهای مشابه بالاتر خواهد بود.


2- ریز کالا(ریزاقلام)

هر یک از طبقات برند دارای چندین کالا یا خدمات می باشد. اشاره به یک طبقه، به هنگام عمل ثبت برند، خود به خود و الزاماً تمامی کالاها و خدمات این طبقه را تحت حمایت قرار نمیدهد. به عبارت دیگر یک برند یا علامت ثبت شده، تنها برای محصولات یا خدماتی که در سند ثبت درج شده اند، قابل استفاده است.


3- نام برند

نام برند عامل مهمی در ارزش گذاری یا قیمت گذاری برند تجاری به حساب می آید. خواه محصول بفروشید، خواه خدمات، یک نام و نشان تجاری قوی، مهم ترین و بادوام ترین سرمایه است که شرکت شما می تواند داشته باشد. برندهایی که دارای نام زیباتر و عام پسندتری هستند می توانند سریعتر شناخته شوند در نتیجه افراد کشش بیشتری به خرید آن دارند.

4- طرح علامت تجاری یا لوگو

امروزه برای معرفی یک برند جدید، طراحی لوگوی مناسب و جذاب برای آن تاثیر بسیار مثبتی بر پروسه ی پیشرفت آن برند خواهد داشت. طراحی موفق گرافیکی، مخاطبان هدف و سلسله ی مراتب مورد نظر برای انتقال پیام را به طور خاص مد نظر قرار می دهد. خلاقیت و تمایز باعث می شود تا طراحی گرافیکی در میان ارتباطات متناقض و رقابتی قد عَلَم کند و به طور شاخص آگاهی مصرف کننده را در بازار جلب نماید. طراحی گرافیکی (لوگو یا علامت تجاری)، جنبه ای ارزشمند ار برندینگ است. از این جهت برندی خریداری نمایید که دارای لوگوی مناسب باشد تا هنگام دیدن، شنیدن یا خواندن توسط مشتری بیشتر از رقبای شما در ذهن وی تداعی می‌شود.

 
5- سایر عواملی که در قیمت برند تجاری تاثیر دارند:

- ثبت علامت براساس حقوق داخلی؛
- ثبت بین الملل بر توافق مادرید؛
- ثبت به عنوان یک علامت اتحادیه اروپا.



خرید برند آماده به چند روش انجام می شود؟

این کار را می توان به دو روش انجام شود؛

    فروش اختیاری برند

در چنین حالتی فروشنده همان مالک برند است که با میل و رغبت خود در قبال دریافت مبلغ مشخصی، مالکیت برند خود را به شما واگذار می کند.

    فروش اجباری برند

در این حالت شاهد این هستیم که مالک برند فوت شده است و وراث اقدام به فروش برند می کنند.

توجه داشته باشید که خرید برند آماده به هر روشی که باشد می توان به صورت کامل یا جزئی صورت گیرد.

    خرید کامل یک برند آماده

در این حالت همه طبقات برند از فروشنده به خریدار منتقل می شود.

    خرید جزئی یک برند آماده

در این حالت تعدادی از طبقه های برند به یک شخص منتقل می شود. 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده