فروش برند و برند فروشی




یکی از اتفاقاتی که در بازار و عرصه اقتصادی روند رو به رشدی داشته است و تمامی فعالان این عرصه را به تکاپو وا داشته است ثبت برند و داشتن نام یا لوگویی مشخص برای معرفی و شهرت محصولاتی است که تولید یا عرضه میکنند تا با استفاده از این ویژگی بازار هدف را بهتر و جامع تر تحت تاثیر قرار دهند
اما با این هجوم بی سابقه برای ثبت برند عملا با چند مشکل مواجه میشویم که یکی از مهمترین آنها عدم ثبت برند جدید به علت تشابه زیاد اسم ها و باقی نبودن اسم خاص جدید در این حوزه است .

لذا افرادی که حتما نیاز به برند دارند جهت اینکه با پروسه ثبت یا عدم ثبت برند و درگیری های بعد از آن دست و پنجه نرم نکنند به فکر خرید برند آماده افتاده و ترجیح میدهند اسم مورد نظر را که قبلا ثبت شده است به نام خود انتقال دهند و کارشان را شروع کنند .
خرید و فروش برند صرفا از نظر زمان به ما کمک نمیکند و علاوه بر این که میتوانیم اسم مورد نظر را بدون استرس ثبت شدن یا نشدن مال خود کنیم میتوانیم چون از قبل ثبت شده است و شماره ثبت و اسناد ثبتی کامل است از همان ابتدای امر شروع به تبلیغات و مانور روی آن کنیم.
البته قیمت گذاری در مورد برندها معمولا با توجه به تقاضای بازار تعریف میگردد اما خیلی از مواقع با اعمال نظر شخصی همراه شده و از بحث کارشناسی دور میشود .
لازم به ذکر است در تعیین قیمت برند به مواردی چون تاریخ ثبت و قدمت ، طبقات و کالاهای زیر مجموعه ، رزومه و میزان فعالیت ، عرصه اصلی فعالیت و میزان شهرت ، صرف اسم یا لوگو یا لوگو تایپ بودن ، علاقه و سلیقه شخصی توجه میشود که هر یک میتواند باعث تفاوت فاحش قیمت برند ها گردد.
مراحل و روند خرید و فروش و نقل و انتقال برند
1-ارسال برگه استعلام برند برای اداره مالکیت معنوی از طرف دفترخانه اسناد رسمی
2-ارائه جواب استعلام و اصل تصدیق و اسناد ثبتی برند به دفترخانه اسناد رسمی
3-تنظیم سند صلح و پرداخت قیمت برند و تایید و ثبت در سامانه جامع قوه قضاییه
4-ارائه صلح نامه و تصدیق پس از ثبت سیستمی به اداره مالکیت معنوی جهت ظهر نویسی به نام مالک جدید 09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده