آگاهی از برند و فروش برند




آگاهی از برند با 5 راهکار کاربردی و مهم

اگر می‌خواهید مخاطبان هدف خود را به مشتریانی وفادار بدل کنید، اولین قدم ایجاد اعتماد میان آنها و برند شما محسوب می‌شود. اجازه دهید که مشتریان، شما و چیزی که عرضه می‌کنید و هدف کسب‌وکارتان را به خوبی بشناسند. انجام این کار می‌تواند به شکل موثری به رشد کسب‌وکار شما کمک کند. اگرچه افزایش آگاهی از برند (brand awareness) در کلام بسیار ساده‌تر از عمل است، با این وجود روش‌های تایید شده‌ای برای موفقیت در ایجاد آن وجود دارند. در این‌جا می‌خواهیم به معرفی بعضی از راهبردهای ایجاد آگاهی از برند کارآمدی بپردازیم که می‌توانند به کسب‌وکار شما در این امر کمک کنند.

استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای آگاهی از برند

اینفلوئنسر به کسانی گفته می‌شود که از یک پایگاه فالوورهای جاافتاده بهره می‌برند، فالوئرهایی که به خوبی اینفلوئنسر را می‌شناسند و به وی اعتماد دارند. اگر متوجه شدید که کسب‌وکار شما، مخاطبان هدف یکسانی با این اینفلوئنسرها دارد، شما می‌توانید به سراغ آنها بروید و از آنها بخواهید که محصول یا خدمت شما را مورد اشاره قرار دهند یا در محتوای خود به صحبت در مورد برند شما بپردازند. چه این افراد در بستر رسانه‌های اجتماعی یا چه در بستر بلاگ‌های شخصی فعال باشند، اکنون شما توانسته‌اید تاثیرگذاری برند خود را بهبود دهید. راه دیگری برای انجام این کار حمایت از اینفلوئنسرها در رویدادها محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات در مورد نحوه استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ مقاله از سیر تا پیاز اینفلوئنسر مارکتینگ را مطالعه کنید.

بسته‌بندی برگرفته از هویت برند

اگر شما به فروش محصولات در بستر آنلاین می‌پردازید یا یک فروشگاه محلی را اداره می‌کنید، استفاده از بسته‌بندی‌های برگرفته از هویت برند، راه موثری برای افزایش آگاهی مشتریان از برند شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید تجربه مشتریان خود را با متناسب‌سازی بسته‌بندی با کالاهای خود و استفاده از لوگو و برند خود بهبود دهید. به این بیاندیشید که برندهای بزرگی نظیر اپل به چه صورت عمل می‌کنند. بسته‌بندی این برندها به طور معمول بخش بزرگی از روایت برند آنها محسوب می‌شود. آنها از طراحی، گرافیک و متون برای نمایش هر چه بهتر برند خود بهره می‌برند. هدف از این کار این است که ارتباطی مناسب با مشتریان با کمک محصول و بسته‌بندی در کنار هم ایجاد گردد.

سئوی خود را تقویت کنید

بیشتر مردم پیش از خرید محصول یا استفاده از یک خدمت به جستجوی آنلاین در مورد آن می‌پردازند. اگر شما می‌خواهید که کسب‌وکارتان در صفحه اول جستجوی آنها نمایش داده شود، از بهبود رتبه وب‌سایت خود در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر مطمئن شوید، می‌توانید این کار را با سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو صورت دهید. با در دسترس بودن وب‌سایت شما، زمانی که مشتریان احتمالی از کلمات کلیدی مشخصی برای جستجوی آنلاین بهره می‌برند، به طرز شگفت‌انگیزی آگاهی مشتریان از برند شما بهبود می‌یابد.

به سراغ شبکه‌های اجتماعی بروید

شبکه‌های اجتماعی بستر تمام عیاری برای بهبود آگاهی مشتریان از برند شما محسوب می‌شوند. شما می‌توانید از طریق محتوایی که منتشر می‌کنید یا تعاملی که با مخاطبین دارید، از این رسانه‌ها برای معرفی برند خود به مشتریان هدف استفاده کنید. از این موضوع اطمینان پیدا کنید که مدیریت شبکه‌های اجتماعی را در راهبرد بازاریابی آنلاین کسب‌وکار خود در نظر گرفته‌اید. در این راه می‌توانید از به کار گیری یک دستیار مجازی مدیریت شبکه‌های اجتماعی برای مدیریت پروفایل‌های شبکه اجتماعی به صورت روزانه بهره ببرید.

از تبلیغات بنری و نمایشی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید

تبلیغات پرداختی در اینترنت روش موثری برای عرضه‌ی نام کسب‌وکار شما محسوب می‌شوند. تبلیغات در Adsense گوگل یا سایر شبکه‌های نمایش تبلیغات بنری به شما کمک می‌کند تا بهترین مکان‌های وب را برای تبلیغ برند خود بیابید. استفاده از این ویژگی کمک بسیار زیادی به برندسازی شما می‌کند.
بهبود آگاهی از برند فعالیتی دشوار و پیچیده است، اما این موضوع می‌تواند با استفاده از راهبردهایی درست، به شکلی مناسب پیگیری شود. تلاش کنید تا این روش‌های برندسازی کارآمد را به خوبی دنبال کنید تا بدین ترتیب بتوانید کسب‌وکار خود را در موقعیت بهتری قرار دهید.

09128307939 09177755652 09391931323


مطالب مشابه


فروش برند

معرفی چند برند مواد غذایی آماده فروش
فروش برند دوگتا
فروش برند آماده جرمیل JERMIL
فروش برند بگ رکس Begrex
فروش برند شاهو
فروش برند فومنتو fomento
فروش برند شنزي shenzi
فروش برند تي ولي TIVOLI
فروش برند غنیمت GHANIMAT
فروش برند آماده ماتراسيmatrasi
2018-2020 © تمامی حقوق این وب‌سایت برای میهن برند محفوظ است.
انصراف
جهت دریافت برند های آماده